Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Archiv ukončených inzerátů
-
- Příspěvky: 2418
- Registrován: ned srp 14, 2011 10:13 pm
- Reputace: 154
- Lokalita: poblíž Hodonína
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7200
- Kapacita baterie [kWh]: 9
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Jj, mě by zajímal ten vybíjecí proud jakým to testoval, jestli proudem 40A ?, nebo menším.ResHacker píše:Ahoj, to je sice pěkné, že to takle testuješ, ale jak máš zajištěno, že některý článek nejde při vybíjení moc nízko?
5,4 kWp JJZ 4deg,1,8kWp JV 24deg, do 13.8.2022 bylo 3,6 kWp, MPII 5k, Victron MPPT 250/85-TR, aku 9,45 kWh Lion 15S, BMS 200A, Smart Shunt 500A.
k 28.9.2024 11500kWh
k 28.9.2024 11500kWh
- ResHacker
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Reputace: 21
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
No pokud tam má 37V a zátěž umí max 400W, tak to vychází na necelých 11A... A pokud je to už vybitý stav, tak ten počáteční proud musel být ještě o dost menší Ale možná se pletu..
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Zde jde o to ziskat predstavu o kapacite funkcni baterie, pokud nemam cas provest test na voze.
Tj. stejne statisticky jako mam jistotu jakou kapacitu maji ostatni moduly z hromady.
Pokud by nejanky clanek byl fatalne jiny, to auto by sem nedojelo popripade pokud by byl jenom trochu jiny tak dojelo, ale se zminkou v error logu vozu o neprimerenem poklesu napeti clanku v provoznim rozsahu. A to vzdy prohlizim, respektive musim proverit abych vedel jestli jsem do vozu nezanesl nejankou chybu.
Nejedna se tedy o test baterie z pohledu funkcnosti, ale pouze o potvrzeni predpokladane dostupne kapacity.
Poznamka pod carou,
Proslo mi rukou jiz 20 baterii a zadna nemela problem s tim ze by mela poskozeny, vycpely ci odlisny clanek. Svet BMW a baterii je jinde, nez obyc cina alliexpress/allibaba nebo baterky do notebooku ci aku naradi. Ty obavy ziskane s provozovanim nekvalitnich clanku trebas Nokia 9300 kde se po pul roce baterka nafoukla, nebo z baterii rucniho naradi... jsou zde uplne liche.
BMW musi mit sakra jistotu ze ty clanky se kterych to stavi jsou maximalni mozna kvalita. obvzlaste pokud je to vuz prukopnik. Neni mozne ze se ty vozy nekde zastavi, popripade ze zahori.... a cela planeta si bude psat o tom ze BMW shorelo. To co neprojde testama pak pokracuje na sekundarni trh jako 00extra a to co neuspeje tam pak konci kdo vi kde. Spousta lidi mi rika, ze by si tu baterku nikdy nedalo domu... ja to chapu, muj deda treba nechtel plynovej sporak, aby nevyhorel ... ? Vzdyt jiz cca 200t aut s touto ci obdobnou baterii jezdi a neni zname zadne, ktere by shorelo na selhani baterie. Test prebijeni techto clanku ktery delal kolega na slovenku ukazal, ze clanek neshori, pouze se zvedne jeho teplota na 130st.C a udela dymovnici - vyvari elektrolyt a konecna.
A pokud se mylim prosim ukazte mi nekdo vadny modul z I3, ovsem za prepdokladu, ze ho predtim neznicil chcipnuty cinsky balancer o ktery zakopla kolem prochazejici kocka. .
Timto nezpochybnuji neci kvalifikaci a erudicitu, pouze tvrdim, ze tyto baterie jsou jine a zkusenosti ziskane na jinych clancich co do kvality jsou jinde. Pokud bych mel nezname clanky, treba jeste nesbalancovane, nevyzkousene stovkou cyklu ci mel clanky pochybne kvality, jiste by bylo na snade i na jeden jediny test mit hlidane napeti vsech clanku, protoze proste nevim. Zde to vsak potreba neni, clanky maji kvalitu znamou, jsou sbalancovane a testnute v beznem provoznim rozsahu, ve kterem nikdy nevykazali odchylku od ocekavaneho stavu.
Tj. stejne statisticky jako mam jistotu jakou kapacitu maji ostatni moduly z hromady.
Pokud by nejanky clanek byl fatalne jiny, to auto by sem nedojelo popripade pokud by byl jenom trochu jiny tak dojelo, ale se zminkou v error logu vozu o neprimerenem poklesu napeti clanku v provoznim rozsahu. A to vzdy prohlizim, respektive musim proverit abych vedel jestli jsem do vozu nezanesl nejankou chybu.
Nejedna se tedy o test baterie z pohledu funkcnosti, ale pouze o potvrzeni predpokladane dostupne kapacity.
Poznamka pod carou,
Proslo mi rukou jiz 20 baterii a zadna nemela problem s tim ze by mela poskozeny, vycpely ci odlisny clanek. Svet BMW a baterii je jinde, nez obyc cina alliexpress/allibaba nebo baterky do notebooku ci aku naradi. Ty obavy ziskane s provozovanim nekvalitnich clanku trebas Nokia 9300 kde se po pul roce baterka nafoukla, nebo z baterii rucniho naradi... jsou zde uplne liche.
BMW musi mit sakra jistotu ze ty clanky se kterych to stavi jsou maximalni mozna kvalita. obvzlaste pokud je to vuz prukopnik. Neni mozne ze se ty vozy nekde zastavi, popripade ze zahori.... a cela planeta si bude psat o tom ze BMW shorelo. To co neprojde testama pak pokracuje na sekundarni trh jako 00extra a to co neuspeje tam pak konci kdo vi kde. Spousta lidi mi rika, ze by si tu baterku nikdy nedalo domu... ja to chapu, muj deda treba nechtel plynovej sporak, aby nevyhorel ... ? Vzdyt jiz cca 200t aut s touto ci obdobnou baterii jezdi a neni zname zadne, ktere by shorelo na selhani baterie. Test prebijeni techto clanku ktery delal kolega na slovenku ukazal, ze clanek neshori, pouze se zvedne jeho teplota na 130st.C a udela dymovnici - vyvari elektrolyt a konecna.
A pokud se mylim prosim ukazte mi nekdo vadny modul z I3, ovsem za prepdokladu, ze ho predtim neznicil chcipnuty cinsky balancer o ktery zakopla kolem prochazejici kocka. .
Timto nezpochybnuji neci kvalifikaci a erudicitu, pouze tvrdim, ze tyto baterie jsou jine a zkusenosti ziskane na jinych clancich co do kvality jsou jinde. Pokud bych mel nezname clanky, treba jeste nesbalancovane, nevyzkousene stovkou cyklu ci mel clanky pochybne kvality, jiste by bylo na snade i na jeden jediny test mit hlidane napeti vsech clanku, protoze proste nevim. Zde to vsak potreba neni, clanky maji kvalitu znamou, jsou sbalancovane a testnute v beznem provoznim rozsahu, ve kterem nikdy nevykazali odchylku od ocekavaneho stavu.
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Nejde pouzit 11A na vybijeni.... 50 V * 11A = 550W
Vybijim 8A od zacatku do konce. Tak se vlezu na tech 400W.
Pro zajmavost kdyz to meri vuz, tak ten vali 15A k 2.9V na celu (34,8 modul) , a pak pokracuje 4A k 2,8V (33,6 modul).
A vuz pokud jede a date plny plyn, papne 300-350A. Tim chci pouze rici, ze test na zatizeni vysokym proudem se na tech celech deje tesne pred tim, nez je baterie vymontovana
Vybijim 8A od zacatku do konce. Tak se vlezu na tech 400W.
Pro zajmavost kdyz to meri vuz, tak ten vali 15A k 2.9V na celu (34,8 modul) , a pak pokracuje 4A k 2,8V (33,6 modul).
A vuz pokud jede a date plny plyn, papne 300-350A. Tim chci pouze rici, ze test na zatizeni vysokym proudem se na tech celech deje tesne pred tim, nez je baterie vymontovana
ResHacker píše:No pokud tam má 37V a zátěž umí max 400W, tak to vychází na necelých 11A... A pokud je to už vybitý stav, tak ten počáteční proud musel být ještě o dost menší Ale možná se pletu..
- ResHacker
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Reputace: 21
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Díky za zajímavé info. Z toho si tedy beru asi to, že ty baterky jsou tak dokonale sbalancovány a se stejnými parametry, že prakticky při tomto testu netřeba hlídat. Já jsem tedy kupoval 120ks samostatných článků, které byly špatně navařeny od zdejšího člena djpeto, kapacitní zkoušku jsem udělal na všech proudem asi 10A a kapacita se pohybovala mezi 59 - 62Ah u drtivé většiny článků, takže bylo nuté to v sériovém uspořádání hlídat. Dále potvrzuji, že jsou zřejmě mimořádně odolné proti přebití, protože se mi omylem 2 kusy povedlo dostat až na 4,5V a nestalo se naprosto nic, zase jsem je pak normálně vybil a fungujou do dnes.
A k tomu vybíjecímu proudu - myslel jsem 11A jako max možný proud při tom konečném vybíjecím napětí co jsem odečetl z displeje na foto.. však jsem tam také dopsal, že počáteční proud logicky bude menší
A k tomu vybíjecímu proudu - myslel jsem 11A jako max možný proud při tom konečném vybíjecím napětí co jsem odečetl z displeje na foto.. však jsem tam také dopsal, že počáteční proud logicky bude menší
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Tak to jsi mel samostatne nesparovane clanky tak to je jasne... , v modulu jsou stejnou kapacitou k sobe.. . U mixu to musis hlidat i na jeden test vis prd co to je za celly to je jasne. Jeste drobna poznamka 59Ah neni novy "BMW "clanek.
Rikas z spatneho vareni.. podle me to spis byli bud prototypove pokusy, nebo a to spis celly ktery neprosli vstupnim testem. Ja dost pochybuju, ze by nekdo ty moduly rozebiral ve velkem, to se da jakoze doma kde nevadi ze je ten cell je hnusnej od lepidla atd... , ale prumyslove v Evrope tezko, v Cine si to dokazu predstavit tam je prace levna.
Jestli ses z stredocech, nebo jezdis kolem , mohu ti ten modul klidne zapujcit na test/laboraci. Spousta lidi tomu neveri
11A jasny, ale to bych kolem toho musel skakat... a ve vysledku bych si pomohl o par minut ... nema vyznam. Dyt se to vybije i pri 8A a cas to nezere.
Rikas z spatneho vareni.. podle me to spis byli bud prototypove pokusy, nebo a to spis celly ktery neprosli vstupnim testem. Ja dost pochybuju, ze by nekdo ty moduly rozebiral ve velkem, to se da jakoze doma kde nevadi ze je ten cell je hnusnej od lepidla atd... , ale prumyslove v Evrope tezko, v Cine si to dokazu predstavit tam je prace levna.
Jestli ses z stredocech, nebo jezdis kolem , mohu ti ten modul klidne zapujcit na test/laboraci. Spousta lidi tomu neveri
11A jasny, ale to bych kolem toho musel skakat... a ve vysledku bych si pomohl o par minut ... nema vyznam. Dyt se to vybije i pri 8A a cas to nezere.
- ResHacker
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Reputace: 21
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Jo heleď, to máš pravdu, mě po čase bylo divný to, že sice byly navařený ty terminály a rozkrájeli to flexou, ale nikde žádný lepidlo, ta černá folie na všech neporušená...nevim teda uplně, jak vypadá článek demontovaný z hotový sady, ale někde jsem četl, že je to celý slepený.. To se špatným vařením vím od prodejce djpeto, ale možná je to jinak, netuším..
Jinak nevím no, 59 - 62Ah mi nepřišlo tak strašné vzhledem k tomu, že jsem je skládal po třech do kapacity 180Ah, dalo se s tím tedy dost vyhrát a při počtu 120čl se mi to povedlo tak, že mám všude stejnou kapacitu cca 183Ah s minimální odchylkou.. Jak píšeš, že v modulu musí bejt stejná kapacita, no čekal bych, že nejen v modulu, ale i mezi všemi 8mi moduly, jelikož je tam celkem 96článků v sérii..
Vnitřní odpor byl všude též prakticky stejný. Přesto přiznávám, že po nějaké době se články malinko rozcházejí, může to být vším možný, nejvíce ale podezřívám použitou BMS a její nestejnoměrný odběr.. ale kdo ví.. není to nic dramatického a úplně bude stačit to jednou za půl roku/rok nechat dobalancovat při malém proudu.
Jinak jsou články krásně tvrdé a při odběru do 200A se prakticky ani nezahřejou, též nabíjení 12kW výkonem je zahřeje typicky jen tak o max 2-3°C, čili nepotřebují v P106 vůbec žádné chlazení, stačí jen výhřev na zimu.
Jinak ti věřím, spíš by mi to asi sedlo k těm prototypům/neprošly testem apod, ale tehdy prostě nebyla tvoje nabídka, nebyly ani baterky zde od Mikela, tak jsem koupil to, co aktuálně bylo k mání...a zpětně nemůžu říct, že bych byl nespokojenej, jen ta cena je dneska samozřejmě jinde..Auto mi teď v létě v pohodě dá na 27kWh i přes 200km odhadem, v praxi jsem ujel nejvíc asi 185 a úplně bez stresu..
Jasný, chápu, já spíš myslel, jestli to ta zátěž neumí automaticky hlídat dle max výkonu. Mám tu jednu velmi povedenou 150W zátěž z Ali a ta tohle umí... takže tak
Jinak nevím no, 59 - 62Ah mi nepřišlo tak strašné vzhledem k tomu, že jsem je skládal po třech do kapacity 180Ah, dalo se s tím tedy dost vyhrát a při počtu 120čl se mi to povedlo tak, že mám všude stejnou kapacitu cca 183Ah s minimální odchylkou.. Jak píšeš, že v modulu musí bejt stejná kapacita, no čekal bych, že nejen v modulu, ale i mezi všemi 8mi moduly, jelikož je tam celkem 96článků v sérii..
Vnitřní odpor byl všude též prakticky stejný. Přesto přiznávám, že po nějaké době se články malinko rozcházejí, může to být vším možný, nejvíce ale podezřívám použitou BMS a její nestejnoměrný odběr.. ale kdo ví.. není to nic dramatického a úplně bude stačit to jednou za půl roku/rok nechat dobalancovat při malém proudu.
Jinak jsou články krásně tvrdé a při odběru do 200A se prakticky ani nezahřejou, též nabíjení 12kW výkonem je zahřeje typicky jen tak o max 2-3°C, čili nepotřebují v P106 vůbec žádné chlazení, stačí jen výhřev na zimu.
Jinak ti věřím, spíš by mi to asi sedlo k těm prototypům/neprošly testem apod, ale tehdy prostě nebyla tvoje nabídka, nebyly ani baterky zde od Mikela, tak jsem koupil to, co aktuálně bylo k mání...a zpětně nemůžu říct, že bych byl nespokojenej, jen ta cena je dneska samozřejmě jinde..Auto mi teď v létě v pohodě dá na 27kWh i přes 200km odhadem, v praxi jsem ujel nejvíc asi 185 a úplně bez stresu..
Jasný, chápu, já spíš myslel, jestli to ta zátěž neumí automaticky hlídat dle max výkonu. Mám tu jednu velmi povedenou 150W zátěž z Ali a ta tohle umí... takže tak
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Ahoj, ta zatez ma rezimy udrzet konstantni proud, konstantni napeti, konstantni odpor, a konstantni vykon. Takze mas pravdu v tom rezimu vykonu by to slo. Ja pouzil cestu ktera vedla nejrychleji k vysledku
jj mas pravdu, ty cely jsou vybrane stejne do celeho battery packu 8 modulu, to oznaceni kazdeho modulu je obvzlaste na tech prvnich primo demonske.
Ano kdyz mas dostatek celu tak si to poskladas jak to nejlepe vyjde
A take potvrzuji to chlazeni, predstava rozhycovane baterie je zde mimo.
jj mas pravdu, ty cely jsou vybrane stejne do celeho battery packu 8 modulu, to oznaceni kazdeho modulu je obvzlaste na tech prvnich primo demonske.
Ano kdyz mas dostatek celu tak si to poskladas jak to nejlepe vyjde
A take potvrzuji to chlazeni, predstava rozhycovane baterie je zde mimo.
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
-
- Příspěvky: 2005
- Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm
- Reputace: 210
- Lokalita: Liberec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 7820
- Kapacita baterie [kWh]: 32
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Hezký kousky a z cz a krásný web gui. Ještě kdyby to komunikovalo s Victronem a studerem a nestalo 20tis, tak krasný škálovatelný řešení.
7820Wp, SV 12° 1710Wp Poly, J 90° 1820Wp Mono, JZ 12° 1680Wp Poly, JZ2 12° 1800Wp Mono, J 40° 810Wp Hyundai
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
JJ z CZ to je super, uz jsem panum psal, jestli by nesla cela batrrka I3 udelat ala "plyontech", vymenit tam tu ridici jednotku za jejich to by byl panecku pocin
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Hezky den,
spionazni foto luxus pouziti...
spionazni foto luxus pouziti...
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Update:
Baterie jsou pouze na predchozi objednani.
Stav degradace do -20% . (horsi jsem zatim nevidel)
1 modul 7500kc /v pripade ze se mezi demontazemi sejde mnozstvi objednavek vetsi nez 8/
8 modulu 50000kc
Po vymontovani odber do 3 dnu.
Baterie jsou pouze na predchozi objednani.
Stav degradace do -20% . (horsi jsem zatim nevidel)
1 modul 7500kc /v pripade ze se mezi demontazemi sejde mnozstvi objednavek vetsi nez 8/
8 modulu 50000kc
Po vymontovani odber do 3 dnu.
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Ahoj
Takhle se na to musi:
dalsi spionazni foto z profi predelavky BMW I3 baterie.
Doba prestavby 30-60 minut - to se pocita
Takhle se na to musi:
dalsi spionazni foto z profi predelavky BMW I3 baterie.
Doba prestavby 30-60 minut - to se pocita
-
- Příspěvky: 1071
- Registrován: úte led 24, 2012 8:55 am
- Reputace: 53
- Lokalita: Okolí Uherského Brodu
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
co ušetříte na baterkách utratíte za BMS....cca 140 EUR USD za modul
kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
-
- Příspěvky: 895
- Registrován: pon lis 11, 2019 2:48 pm
- Reputace: 43
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Pokial by to 8 balancovalo n9rmalnym prudom a stalo to 140$ ku dveram, tak by sa to dalo prekusnut ako jedna mozna volba i ked je to strasne vela.mopadzi píše:co ušetříte na baterkách utratíte za BMS....cca 140 EUR USD za modul
7425Wp-J 27ks, 4125Wp-Z 15ks - SUN275-60P; 3525Wp-J plot 15ks TSM-235PC05; Li-ion 30kWh CATL; 3x5048MK do 1f.
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: čtv črc 09, 2020 12:07 am
- Reputace: 2
- Lokalita: Benesov
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Hezky den,
tak mam dalsi info jak s temito moduly lze dale nakladat
Zde udelali celou prestavbu batetry packu:
https://1ps.technology/i3-energy-storage/
a je na ceste novy druh balanceru:
tak mam dalsi info jak s temito moduly lze dale nakladat
Zde udelali celou prestavbu batetry packu:
https://1ps.technology/i3-energy-storage/
a je na ceste novy druh balanceru:
- lwq
- Příspěvky: 465
- Registrován: úte dub 10, 2012 10:42 pm
- Reputace: 14
- Lokalita: Mělník
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8550
- Kapacita baterie [kWh]: 32
- Bydliště: MistyMountain
Re: Samsung SDI 60 Ah v modulech BMW i3
Proc tyhle turbo drahy BMS, kdyz diyBMS stoji zasadne mene?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů