E-kolo
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: E-kolo
No právě.Abych neskočil do nějaký srandy Celkově to vypadá až moc dobře.Ještě pokouknu.
Někdo po nich od večera ale evidentně skočil
Někdo po nich od večera ale evidentně skočil
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: čtv kvě 07, 2020 2:35 am
Re: E-kolo
Mohli by jste se na to podívat?
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=126&t=7224
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=126&t=7224
7,5 kWp
--východ == 2,25 kWp == Epever Tracer 5415AN
--Jih ===== 3,00 kWp == Epever Tracer 8420AN
--Západ == 2,25 kWp == Epever Tracer 5415AN
2x Axpert king1 Parallel
3x150ah Lion
--východ == 2,25 kWp == Epever Tracer 5415AN
--Jih ===== 3,00 kWp == Epever Tracer 8420AN
--Západ == 2,25 kWp == Epever Tracer 5415AN
2x Axpert king1 Parallel
3x150ah Lion
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: E-kolo
No tak mohu v klidu říct, že jsem si nevybral Aspoň tedy ne na Ali.I když v nadpisu produktu stojí 1000W, tak v popisu už je to 500W.Sklady v Evropě jsou vymetené a celníkům to do ruky nedám, to bych si to mohl rovnou vytepat ze stříbra.Co jsem tak koukal do bazaru, tak lidi nakoupili zboží z Ali s vysokohorskou překupnickou přirážkou, tak že ceny absolutně mimo.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 7729
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Kolo je nejlepší si setavit podle vlastních priorit, v ČR se dá koupit i 2kW motor do zadního kola, https://www.e-pohon.cz/Elektromotory-c4_1_2.htm - momentálně vybrakovaný taky, 2kW nejsou skladem, subminiaturní sinus regulátor AM2 (taky ho prodávali na e-pohon.cz) a baterku podle vlastních preferencí, obvykle jsou koupený baterky složený ze článků vhodných tak do NB, a ne na trakci, potom tomu odpovídá zoufalá životnost celýho akupacku... Ale tohle asi platilo loni, letos je to pomalu jak za komunistů : nemáme.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 509
- Registrován: stř dub 15, 2015 1:14 pm
- Bydliště: Tatranska Lomnica
Re: E-kolo
Moj elektricky bajk vlastnorucne postaveny, ale urceny aj do terenu. Cena mierne pod 5000e. Baterka 48V/840, motor M600, zdvihy 190/160. Vaha 25kg. Pri bezdusaku a plastoch 2.5 23.8kg. Dojazd 80km.
-
- Příspěvky: 1998
- Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm
- Lokalita: Liberec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 7820
- Kapacita baterie [kWh]: 32
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Ta baterie v rámu je hezkej počin. Alespoň se nemusíš bát o tělo, až ta lionka začne hořet. Respektive ne tolik. Co je za výrobce rámu s motorem?
7820Wp, SV 12° 1710Wp Poly, J 90° 1820Wp Mono, JZ 12° 1680Wp Poly, JZ2 12° 1800Wp Mono, J 40° 810Wp Hyundai
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
-
- Příspěvky: 509
- Registrován: stř dub 15, 2015 1:14 pm
- Bydliště: Tatranska Lomnica
Re: E-kolo
motor je Bafang, ram je kopia Luna = Dengfu
-
- Příspěvky: 3422
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: E-kolo
https://endless-sphere.com/forums/viewt ... p?t=106304
https://endless-sphere.com/forums/viewt ... p?t=101715
https://endless-sphere.com/forums/viewt ... p?t=101715
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: E-kolo
Jakou výhodu má ten motor v rámu?Tachnicky vzato se mi z toho otvírá kudla v kapse Tahat ten výkon přes tu řetězovku je přece podivnost?
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 509
- Registrován: stř dub 15, 2015 1:14 pm
- Bydliště: Tatranska Lomnica
Re: E-kolo
pri MTB sa pouziva centralny motor pre nasledovne:
- hub motor je neodpruzeny
- hub motor pri nepedalovani kladie odpor (ale to aj centralny)
- tazisko vzadu (4kg motor) je pri stupani nad 10% citit a nad 20% je neprijemne
- mozes pouzit bezne MTB komponenty. jedina podmienka je upraveny ram a motor( a baterka).
retaz sa pouziva pri motorkach kde prenasa radovo ine vykony a newtonmentre. Clovek je schopny razovo dosiahnut aj vykon>500W, motor pri 1stupni dava 150W. Vydrz retaze je bezne okolo 3000km, kludne mozes pouzit aj lacnejsie 10 stupnove/9 stupnove radenia so silnejsou retazou.
- hub motor je neodpruzeny
- hub motor pri nepedalovani kladie odpor (ale to aj centralny)
- tazisko vzadu (4kg motor) je pri stupani nad 10% citit a nad 20% je neprijemne
- mozes pouzit bezne MTB komponenty. jedina podmienka je upraveny ram a motor( a baterka).
retaz sa pouziva pri motorkach kde prenasa radovo ine vykony a newtonmentre. Clovek je schopny razovo dosiahnut aj vykon>500W, motor pri 1stupni dava 150W. Vydrz retaze je bezne okolo 3000km, kludne mozes pouzit aj lacnejsie 10 stupnove/9 stupnove radenia so silnejsou retazou.
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: stř úno 19, 2020 6:28 pm
- Lokalita: Bystřice pod Hostýnem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 16000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
Re: E-kolo
Ty taky? Jak dlouho jsi na něj čekal?mgx píše:Moj elektricky bajk vlastnorucne postaveny, ale urceny aj do terenu. Cena mierne pod 5000e. Baterka 48V/840, motor M600, zdvihy 190/160. Vaha 25kg. Pri bezdusaku a plastoch 2.5 23.8kg. Dojazd 80km.
3,42kWp východ, 6,84kWp západ, 7,56kWp jih Amerisolar, Victron Smartsolar 1x150/70 + 2x150/100 -Tr VE.Can, 3x Victron Multiplus I 48/5000, BMV 700, Color Control GX, Baterie Li-Ion 8x Tesla battery pack + SimpBMS, ET340, ostrovní režim s možností přepnutí na síť, spuštěno 27.4.2020, Wall box smart EVSE + Victron EVCS, Tesla Y.
-
- Příspěvky: 509
- Registrován: stř dub 15, 2015 1:14 pm
- Bydliště: Tatranska Lomnica
Re: E-kolo
objednavka 15.2, dodavka 15.5 . dlho
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: stř úno 19, 2020 6:28 pm
- Lokalita: Bystřice pod Hostýnem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 16000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
Re: E-kolo
Měl jsem to podobně obj. 18.2. a doručeno 7.5., už jsem byl trochu nervóznímgx píše:objednavka 15.2, dodavka 15.5 . dlho
3,42kWp východ, 6,84kWp západ, 7,56kWp jih Amerisolar, Victron Smartsolar 1x150/70 + 2x150/100 -Tr VE.Can, 3x Victron Multiplus I 48/5000, BMV 700, Color Control GX, Baterie Li-Ion 8x Tesla battery pack + SimpBMS, ET340, ostrovní režim s možností přepnutí na síť, spuštěno 27.4.2020, Wall box smart EVSE + Victron EVCS, Tesla Y.
-
- Příspěvky: 509
- Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
- Lokalita: Usteckoorlicko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 12360
- Kapacita baterie [kWh]: 10?
- Bydliště: Usteckoorlicko
Re: E-kolo
co je u baterky to 840, Wh? jinak pekny.
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Victron mppt 150/35 BT
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Victron mppt 150/35 BT
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
-
- Příspěvky: 509
- Registrován: stř dub 15, 2015 1:14 pm
- Bydliště: Tatranska Lomnica
Re: E-kolo
48V * 17.5 Ah = 840 = VAh = Wh
-
- Příspěvky: 509
- Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
- Lokalita: Usteckoorlicko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 12360
- Kapacita baterie [kWh]: 10?
- Bydliště: Usteckoorlicko
Re: E-kolo
jj, dik, udaje o ah jsem si taky nevsiml.
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Victron mppt 150/35 BT
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Victron mppt 150/35 BT
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: E-kolo
Moje ekolo za 900 €, má za sebou za 21 mesiacov, 16008 km.
Ergo, vychádza to na 900/16008 = 0.056 € na 1 km.
Baterka origo 13 Ah / 39 V + 7 Ah / 39 V moja === suma 20 Ah / 39 V === 780 Wh.
Majú za sebou cca. 320 - 360 cyklov. Jazdím od 37.7 do 41.7 V.
Ergo, vychádza to na 900/16008 = 0.056 € na 1 km.
Baterka origo 13 Ah / 39 V + 7 Ah / 39 V moja === suma 20 Ah / 39 V === 780 Wh.
Majú za sebou cca. 320 - 360 cyklov. Jazdím od 37.7 do 41.7 V.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Teda cyklobaterku máš slušnou, to se musí nechat Já jsem letos kupoval kolo pro ženu a podařilo se mi sehnat téměř sériovýho Apache Manitou E1 s vylepšenou baterií 13 => 21Ah (měřil jsem jí a má pořád ještě asi 19Ah), na kole origo systém se středovým pohonem Bafang Maxdrive za 22tis z Bazoše, najeto asi 4500km, na kole jeto znát, ale vše funguje bezchybně, tak snad ještě chvíli bude.. každopádně ať ti to jezdí
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 7729
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Já mám baterku 20Ah/13s a s 2kW motorem to žádná hitparáda není, pokud člověk přepne na plnej výkon, tak to dá tak 50km, a je těžký to nepoužít, když je ta možnost Podle oka mi ten rám ani nepřijde tak velkej, aby do něj vešlo cca 78 baterek 6x3Ah, 13s... , já jsem musel kvůli 108ks v obyč obalu na něj udělat "náplatky" a taktak to vlezlo do trojůhelníku klasickýho MTB neodpruženýho rámu.
P.S. tenhle podvozek by snesl i 10kW motor, to už je motorka bez pořádnýho motoru .
P.S. tenhle podvozek by snesl i 10kW motor, to už je motorka bez pořádnýho motoru .
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 509
- Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
- Lokalita: Usteckoorlicko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 12360
- Kapacita baterie [kWh]: 10?
- Bydliště: Usteckoorlicko
Re: E-kolo
v jakym rozmezi provozujete baterky? ja cca 3.5 - 4.05v, myslite, ze to zbytecne setrim? mam 1kw, baterku 14s 30 ah. je to spis silnicni special, v obci jet plnej, 60 km/ je celkem vrazda.
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Victron mppt 150/35 BT
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Victron mppt 150/35 BT
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matess