Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Hybridní elektrárny připojené do rozvodné sítě pro rodinné domy a bytové zástavby s možností plynulého řízení toku energie, popis, technické detaily, celkový výkon, fotografie.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: úte led 28, 2020 2:51 pm
- Bydliště: Spišská Nová Ves
Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Zdravím,
Kúpil som si hybridný menič:
https://www.aliexpress.com/item/4001350 ... 4c4dD1GkLc
Zapojil som ho k sieti, pripojil panely 8x285Wp v sérii a chcem k tomu pripojiť 4 kusy 12V olovené auto-batérie zapojené do série čiže dohromady to bude mať 48V. Batérie sú z kamióna a majú po 220Ah.
Menič má viacero nastavení s ktorými potrebujem poradiť.
Tu je návod k inému meniču no nastavenia v mojom návode vyzerajú presne tak isto:
https://ecoprodukt.sk/product/20390/dow ... l%20SK.pdf
Nastavenia sú v návode od strany 16 po stranu 26. Prosím o radu čo všetko mám nastaviť a na akú hodnotu.
Je tam napríklad možnosť výberu typu batérie (riadok 05 na strane 17) kde predpokladám že zvolím možnosť "Definované užívateľom" a potom na riadku 26,27,29 nastavím hodnoty pre nabíjanie.
Prosím teda o radu na aké hodnoty to mám nastaviť pre olovené auto-batérie? a prípadne aké nastavenie mám ešte zmeniť aby to nevybuchlo
Kúpil som si hybridný menič:
https://www.aliexpress.com/item/4001350 ... 4c4dD1GkLc
Zapojil som ho k sieti, pripojil panely 8x285Wp v sérii a chcem k tomu pripojiť 4 kusy 12V olovené auto-batérie zapojené do série čiže dohromady to bude mať 48V. Batérie sú z kamióna a majú po 220Ah.
Menič má viacero nastavení s ktorými potrebujem poradiť.
Tu je návod k inému meniču no nastavenia v mojom návode vyzerajú presne tak isto:
https://ecoprodukt.sk/product/20390/dow ... l%20SK.pdf
Nastavenia sú v návode od strany 16 po stranu 26. Prosím o radu čo všetko mám nastaviť a na akú hodnotu.
Je tam napríklad možnosť výberu typu batérie (riadok 05 na strane 17) kde predpokladám že zvolím možnosť "Definované užívateľom" a potom na riadku 26,27,29 nastavím hodnoty pre nabíjanie.
Prosím teda o radu na aké hodnoty to mám nastaviť pre olovené auto-batérie? a prípadne aké nastavenie mám ešte zmeniť aby to nevybuchlo
-
- Příspěvky: 1753
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
typ baterie zaplacena je ok program pro vaše baterie. Takže bych vyšel z toho jen spodní hranici (29)bych posunul 42V je týraní olova. Každý to má jinde... pokud to má chodit doporučuji něco kolem 48V.
-
- Příspěvky: 677
- Registrován: pát lis 17, 2017 3:14 pm
- Bydliště: Liptov
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Jomko, vyhladaj si príspevky užívateľa "Vlkazajac" - on má s Pb baterkami bohaté skúsenosti.
FV-1, 60°, 2019 3x Suntech STP280-20/Wfw (840Wp), EPSOLAR LS3024B (30A)
FV-2, 35°, 2020 3x CSUN 280-60P (840Wp), EPEVER LS3024B (30A),
FV-3, 35°, 7/2020 4x Trinasolar TSM-235 (940Wp), SRNE ML 40A MPPT
FV-4, 35°, 10/2021 2x Moser 220Wp (440Wp), EPEVER LS3024B (30A),
FV-5, 45°, 9/2022 6x Trinasolar 235Wp (1400Wp), Easun ISolar SPS 3kW
Meniče: Carspa 3000W (špičk.9000W), Easun ISolar SPS 3kW
batérie: 16x 200Ah LiFePo4 (24V) + 8x 280Ah LiFePo4 (24V)
FV-2, 35°, 2020 3x CSUN 280-60P (840Wp), EPEVER LS3024B (30A),
FV-3, 35°, 7/2020 4x Trinasolar TSM-235 (940Wp), SRNE ML 40A MPPT
FV-4, 35°, 10/2021 2x Moser 220Wp (440Wp), EPEVER LS3024B (30A),
FV-5, 45°, 9/2022 6x Trinasolar 235Wp (1400Wp), Easun ISolar SPS 3kW
Meniče: Carspa 3000W (špičk.9000W), Easun ISolar SPS 3kW
batérie: 16x 200Ah LiFePo4 (24V) + 8x 280Ah LiFePo4 (24V)
-
- Příspěvky: 861
- Registrován: stř bře 20, 2019 4:05 pm
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Nevím, jestli ti to pomůže, ale já při 24 V systému nabíjím trakční Pb akumulátory 230Ah na napětí: Bulk 29V, float 27V, Equalizace jednou za měsíc po dobu 1hod. na 31,5V. To znamená pro 48 V systém by to bylo: Bulk 58V, float 54V, equalize 63V. Baterky provozuju skoro rok a jsou možná ještě lepší, jak když byly nové. Se asi zformovaly. Je ale fakt, že je pod 24,6V nikdy nevybíjím, při mém panelovém poli a kapacitě baterek jsou prakticky pořád nabité.
11S (8 REC 295Wp POLY + 3 Canadian Solar 300Wp) Axpert VM II 24V/3000W, 2P Canadian Solar + MPPT Victron Smart Solar 100/20 + Carspa 24/230, 600W Pure sine + 4x Varta 6V/232Ah.
-
- Příspěvky: 2399
- Registrován: ned srp 14, 2011 10:13 pm
- Lokalita: poblíž Hodonína
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7200
- Kapacita baterie [kWh]: 9
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
nevím už co máš přesně, 230Ah byli Bannerky, ale ty máš tuším 232Ah Varty ?, no ale těch 29V bulk je hodně málo, to ti moc dlouho nevydrží, jednou za měsíc je Eqa taky špatně, aspoň jednou za 3dny by se měli povařit. Kolik jsi už dolíval destilky do článků ?, tipl bych si že ještě ne.chatař píše:Nevím, jestli ti to pomůže, ale já při 24 V systému nabíjím trakční Pb akumulátory 230Ah na napětí: Bulk 29V, float 27V, Equalizace jednou za měsíc po dobu 1hod. na 31,5V. To znamená pro 48 V systém by to bylo: Bulk 58V, float 54V, equalize 63V. Baterky provozuju skoro rok a jsou možná ještě lepší, jak když byly nové. Se asi zformovaly. Je ale fakt, že je pod 24,6V nikdy nevybíjím, při mém panelovém poli a kapacitě baterek jsou prakticky pořád nabité.
5,4 kWp JJZ 4deg,1,8kWp JV 24deg, do 13.8.2022 bylo 3,6 kWp, MPII 5k, Victron MPPT 250/85-TR, aku 9,45 kWh Lion 15S, BMS 200A, Smart Shunt 500A.
k 28.9.2024 11500kWh
k 28.9.2024 11500kWh
-
- Příspěvky: 861
- Registrován: stř bře 20, 2019 4:05 pm
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Nevím, proč by prakticky stále nabité baterky neměly dlouho vydržet, a proč bych je měl co tři dny trápit equalizací? Ten bulk je možná diskutabilní, možná pár desetinek přidám. Vody jsem trochu doléval, víc nebylo třeba. Já ty baterky prakticky necykluju, FRSO. Dle jejich datasheetu mají minimální skladovací napětí 12,3V. Při nižším se mají hned nabít. Takže já je vlastně pořád jen skladuju. A ano, mám Varty a jsem s nimi spokojený. Ovšem, hlídám je.
11S (8 REC 295Wp POLY + 3 Canadian Solar 300Wp) Axpert VM II 24V/3000W, 2P Canadian Solar + MPPT Victron Smart Solar 100/20 + Carspa 24/230, 600W Pure sine + 4x Varta 6V/232Ah.
-
- Příspěvky: 677
- Registrován: pát lis 17, 2017 3:14 pm
- Bydliště: Liptov
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Epever regulátory majú štandardne nastavenú equalizáciu raz zas mesiac... takže asi niečo na tom bude. Napätie Equalizácie potom podľa typu Pb batérie a dlžku asi podľa kapacity batériového pola
FV-1, 60°, 2019 3x Suntech STP280-20/Wfw (840Wp), EPSOLAR LS3024B (30A)
FV-2, 35°, 2020 3x CSUN 280-60P (840Wp), EPEVER LS3024B (30A),
FV-3, 35°, 7/2020 4x Trinasolar TSM-235 (940Wp), SRNE ML 40A MPPT
FV-4, 35°, 10/2021 2x Moser 220Wp (440Wp), EPEVER LS3024B (30A),
FV-5, 45°, 9/2022 6x Trinasolar 235Wp (1400Wp), Easun ISolar SPS 3kW
Meniče: Carspa 3000W (špičk.9000W), Easun ISolar SPS 3kW
batérie: 16x 200Ah LiFePo4 (24V) + 8x 280Ah LiFePo4 (24V)
FV-2, 35°, 2020 3x CSUN 280-60P (840Wp), EPEVER LS3024B (30A),
FV-3, 35°, 7/2020 4x Trinasolar TSM-235 (940Wp), SRNE ML 40A MPPT
FV-4, 35°, 10/2021 2x Moser 220Wp (440Wp), EPEVER LS3024B (30A),
FV-5, 45°, 9/2022 6x Trinasolar 235Wp (1400Wp), Easun ISolar SPS 3kW
Meniče: Carspa 3000W (špičk.9000W), Easun ISolar SPS 3kW
batérie: 16x 200Ah LiFePo4 (24V) + 8x 280Ah LiFePo4 (24V)
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Akurát s batériami od kamiónu skúsenosti nemám, ale môžem len predpokladať, že :
1/ Ide o batérie zaplavené s možnosťou dolievať vodu podľa servisných lehôt. Hodnoty bulk nebudú tak vysoké, ako u trakčných batérií.
2/ Regulácia v aute je jednoduchá nastavením bulk napätia okolo 14,2 - 14,4 V. Netuším, či sú dnes reglery už dokonalejšie a či po dobití znižujú napätie na float - to asi nie.
3/ V kamióne musia batérie zvládnuť štart aj za krutých zimných podmienok, ale jazdy trvajú dlhšie a štarty sú pomerne zriedkavé. Batérie sú teda trvale dobre nabité a nedochádza k hlbokému vybitiu. Ekvalizácia sa zrejme vynecháva.
Vo FVE je namáhanie batérie iné. Nemusia zvládať tak veľké prúdy ako pri štarte, ale môže dochádzať k pravidelnému hlbšiemu vybitiu. Preto je ekvalizácia na mieste. Čím hlbšie a čím častejšie bola batéria vybitá, tým dlhšia bude ekvalizácia. Pomocným kritériom pre nastavenie ekvalizácie bude rozdielnosť napätí na štyroch batériach, ktoré sa môže po čase objaviť. Ak sa začnú moc rozchádzať, treba predĺžiť ekvalizáciu.
Ešte treba nastaviť pomery pre absorpciu. Tu sa nedá okrem napätia nastaviť nič. Musíme sa teda spoľahnúť, že regulátor má správne kritérium pre prechod z absorpcie do float.
Problém je, že návod na nabíjanie automobilovej batérie použitej vo FVE nikde nenájdeme. Tenis sa dá hrať aj vo vibramkách, že...hm.
1/ Ide o batérie zaplavené s možnosťou dolievať vodu podľa servisných lehôt. Hodnoty bulk nebudú tak vysoké, ako u trakčných batérií.
2/ Regulácia v aute je jednoduchá nastavením bulk napätia okolo 14,2 - 14,4 V. Netuším, či sú dnes reglery už dokonalejšie a či po dobití znižujú napätie na float - to asi nie.
3/ V kamióne musia batérie zvládnuť štart aj za krutých zimných podmienok, ale jazdy trvajú dlhšie a štarty sú pomerne zriedkavé. Batérie sú teda trvale dobre nabité a nedochádza k hlbokému vybitiu. Ekvalizácia sa zrejme vynecháva.
Vo FVE je namáhanie batérie iné. Nemusia zvládať tak veľké prúdy ako pri štarte, ale môže dochádzať k pravidelnému hlbšiemu vybitiu. Preto je ekvalizácia na mieste. Čím hlbšie a čím častejšie bola batéria vybitá, tým dlhšia bude ekvalizácia. Pomocným kritériom pre nastavenie ekvalizácie bude rozdielnosť napätí na štyroch batériach, ktoré sa môže po čase objaviť. Ak sa začnú moc rozchádzať, treba predĺžiť ekvalizáciu.
Ešte treba nastaviť pomery pre absorpciu. Tu sa nedá okrem napätia nastaviť nič. Musíme sa teda spoľahnúť, že regulátor má správne kritérium pre prechod z absorpcie do float.
Problém je, že návod na nabíjanie automobilovej batérie použitej vo FVE nikde nenájdeme. Tenis sa dá hrať aj vo vibramkách, že...hm.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 861
- Registrován: stř bře 20, 2019 4:05 pm
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
To FRSO:
Tak jsem se po čase začetl do záručního listu těch mých Vart. V části "Doporučení" jsem se dočetl: Normální, standardní nabíjení. Charakteristika nabíjení IU a to proudem I o velikosti 10% kapacity baterie. Nabíjecí napětí by se mělo maximálně pohybovat mezi 14,1 až 14,4 V. Takže těch mých 29 V by mělo být s ohledem na teplotní kompenzaci (ve sklepě mám kolem 15c) akorát. Ekvalizace by měla být do 16 V, float maximálně 13,38V. Každá baterka to má holt asi trochu jinak.
Tak jsem se po čase začetl do záručního listu těch mých Vart. V části "Doporučení" jsem se dočetl: Normální, standardní nabíjení. Charakteristika nabíjení IU a to proudem I o velikosti 10% kapacity baterie. Nabíjecí napětí by se mělo maximálně pohybovat mezi 14,1 až 14,4 V. Takže těch mých 29 V by mělo být s ohledem na teplotní kompenzaci (ve sklepě mám kolem 15c) akorát. Ekvalizace by měla být do 16 V, float maximálně 13,38V. Každá baterka to má holt asi trochu jinak.
11S (8 REC 295Wp POLY + 3 Canadian Solar 300Wp) Axpert VM II 24V/3000W, 2P Canadian Solar + MPPT Victron Smart Solar 100/20 + Carspa 24/230, 600W Pure sine + 4x Varta 6V/232Ah.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: úte led 28, 2020 2:51 pm
- Bydliště: Spišská Nová Ves
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Ďakujem všetkým za rady.
Nejako som to naštudoval, pohrabal sa v nastavení a nakoniec som to nastavil takto:
01 Priorita zdroja výstupu: Priorita FV následne batérie SBU
05 Typ batérie: Definované užívateľom
12 Nastavenie bodu napätia späť na zdroj energie pri výbere SBU : 48V
13 Nastavenie bodu napätia späť do režimu batérie pri výbere SBU : 54V
16 Priorita zdroja nabíjania: Iba solár
23 Obtok preťaženia: Bypass enable
26 BULK nabíjacie napätie: 58V
27 FLOAT nabíjacie napätie: 54V
29 Medzné napätie batérie: 48V
30 Equalizácia batérie: zapnutá
31 Vyrovnávacie napätie batérie: 61V to je max. čo sa dalo nastaviť
33 Čas equalizácie batérie: 60min
34 Časový limit equalizácie batérie: 120min
35 Interval equalízácii: 7dní
Prosím o spätnú väzbu či je to OK a môžem to takto nechať, alebo mám niečo upraviť.
Nejako som to naštudoval, pohrabal sa v nastavení a nakoniec som to nastavil takto:
01 Priorita zdroja výstupu: Priorita FV následne batérie SBU
05 Typ batérie: Definované užívateľom
12 Nastavenie bodu napätia späť na zdroj energie pri výbere SBU : 48V
13 Nastavenie bodu napätia späť do režimu batérie pri výbere SBU : 54V
16 Priorita zdroja nabíjania: Iba solár
23 Obtok preťaženia: Bypass enable
26 BULK nabíjacie napätie: 58V
27 FLOAT nabíjacie napätie: 54V
29 Medzné napätie batérie: 48V
30 Equalizácia batérie: zapnutá
31 Vyrovnávacie napätie batérie: 61V to je max. čo sa dalo nastaviť
33 Čas equalizácie batérie: 60min
34 Časový limit equalizácie batérie: 120min
35 Interval equalízácii: 7dní
Prosím o spätnú väzbu či je to OK a môžem to takto nechať, alebo mám niečo upraviť.
-
- Příspěvky: 3293
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Chtěl bych se zeptat k tomuto měniči.Ten měnič je hybridní není OFFGRIID.Nebude dělat přetoky do sítě??
Díky Franta
Díky Franta
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Měnič ze sítě jen odebírá v případě potřeby.Existuje mnoho značek tohoto v podstatě shodného výrobku.Každopádně regulátor v tom mém stojí za dvě věci.Doporučuji sledovat a vyzkoušet proces nabíjení.S přechodem na LiFePo jsem zjistil, že nikdy nedojede na nastavené napětí pro bulk a nikdy tak baterky nenabije.Po konzultaci zde jsem ho začal využívat jako měnič a regulátor jsem přidal externě.Jako měnič funguje výborně.Jen ho podezírám z vyšší vlastní spotřeby, to musím ještě změřit.
Navíc ten vysokonapěťový vstup také není nic moc šťastného i kdyby to fungovalo.Jak se slunce trochu schová, už NIC nedává.Epsolar regulátor se stejnými panely teď dává 60W a to je venku prakticky tma.
Ty nastavené hodnoty jsou dle mého dobře.
Navíc ten vysokonapěťový vstup také není nic moc šťastného i kdyby to fungovalo.Jak se slunce trochu schová, už NIC nedává.Epsolar regulátor se stejnými panely teď dává 60W a to je venku prakticky tma.
Ty nastavené hodnoty jsou dle mého dobře.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: stř dub 10, 2013 9:19 pm
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
Jen takový poznatek.
Mám starého Axperta s MPPT 600W a známý má nového Axpert King nebo Powland něco...
U těchto strojů neukazuje displej malé nabíjecí výkony. Tváří se, že 0 W i 0 A, Když však mám měřák na vstupu pro panely tak ten ukazuje reálné hodnoty. U mého to vypadá, že ukazuje tak od 10% nahoru.
Jinak mám podezření, že ten MPPT bude nějaký divný... Ještě nemám vyzkoumáno, ale u Kinga máme 9 panelů 285Wp a s Vmp 31,8V, takže 286V. Podle informací z aplikace SmartESS to vypadá tak, že při malém osvitu spadne napětí na 110-125V a pak skočí na 240-310V. Nic mezi. Při těch 100V je nabíjecí výkon 0, ale ve skutečnosti třeba 40W.
Přikládám obrázek s průběhem napětí na vstupu a další. Ta díra od rána je přepnuté panely na nabíjení boileru. Radek
Mám starého Axperta s MPPT 600W a známý má nového Axpert King nebo Powland něco...
U těchto strojů neukazuje displej malé nabíjecí výkony. Tváří se, že 0 W i 0 A, Když však mám měřák na vstupu pro panely tak ten ukazuje reálné hodnoty. U mého to vypadá, že ukazuje tak od 10% nahoru.
Jinak mám podezření, že ten MPPT bude nějaký divný... Ještě nemám vyzkoumáno, ale u Kinga máme 9 panelů 285Wp a s Vmp 31,8V, takže 286V. Podle informací z aplikace SmartESS to vypadá tak, že při malém osvitu spadne napětí na 110-125V a pak skočí na 240-310V. Nic mezi. Při těch 100V je nabíjecí výkon 0, ale ve skutečnosti třeba 40W.
Přikládám obrázek s průběhem napětí na vstupu a další. Ta díra od rána je přepnuté panely na nabíjení boileru. Radek
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
To mě pravda nikdy nenapadlo měřit.To že mi ale nenabije ani z poloviny baterky je zásadní problém.Proto jsem ten regulátor přestal používat.Nefunguje to dobře.Krom těch statistik v měniči o výrobě a spotřebě nemá používání externího regulátoru na nic vliv.Mimo to mám pocit že i ty statistiky jsou mimo.Ale to nemusí být u všech "Axpertů" samozřejmě pravda.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte bře 26, 2019 6:57 pm
Re: Ideálne nabijacie napätie a prúd pre 48V batériu
ja len taka poznamka. mam tiez olovenu bateriu trakcnu, a float 54v je malo. teda aspon u mojej baterie. po mesiaci zacne hustota klesat. na zaciatku ma 1,30 a po mesiaci pouzivania uz ktory clanok ako 1,25-1,20. bulk je nastaveny na 58.4, a foat na 54V . aj predsa takto klesne hustota. inac bateria je trakcna z VZV 420AH.,48V. vykon panelov je 12kWp, menice su 3, 3 fazovy system. maximalny nabijaci prud nastaveny na 140A, co aj realne dosahuje. cize nebude to tym ze nieje vykon pre nabitie baterie. takze po tom nezostava nic ine ako tak na tyzden zdvihnut float na 58V, a za tyzden je hustota na hodnote 1,30 na clanok. preto by som rad realnu skusenost aka je ta spravna hodnoita napetia float, lebo 54v to nieje ani nahodov. inac napetie na baterii v podstate sedi z nastavenim. mam k baterii pripojeny desulfator ktory ma aj voltmeter, dalej je tam taky merac kapacity, ktory meria napetie a prud az do 1000A, a vypocitava kolko sa donej dalo, a kolko zobralo, a posledna vec je balancer. vsetky tieto veci meraju napetie, ktore v podstate aj sedi. je to tych 54V. cize ma niekto realnu takuto skusenost ze 54v je malo? nerad by som nechal nastavene velmi vysoke napetie a varil bateriu zbytocne.
3F FVE: panely 36x sunergy 335W, menice 3x easun sml-5k + paralel kit, zapejene do 3 fazovej prevadzky. bateria trakcna, olovo, tekuty elektrolyt 48v/420AH. ohrev vody: panely 6x amerisoar 285W, regulator vlastna vyroba, pulzny, pevne vystupne napetie podla mppt udaju stitku panelov, zmena spinacej frekvencie frekvencie v zavislosti na mnozstve prudu dodavaneho panelmy.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 32 Odpovědi
- 3727 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rottenkiwi
-
-
Ake nabijacie napatia pre LIFEPO4 od mivyy? 24V?
od slavo » » v Ostrovní elektrárny
Ake nabijacie napatia pre LIFEPO4 od mivyy? 24V?
- 6 Odpovědi
- 762 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mikel
-
-
- 6 Odpovědi
- 597 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marsal64
-
- 6 Odpovědi
- 922 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od thomas.007
-
-
Axpert VMIII 24V ma na výstupe jednosmerný prúd
od slavo » » v Axpert
Axpert VMIII 24V ma na výstupe jednosmerný prúd
- 25 Odpovědi
- 1511 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cipis
-