E-kolo
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 444
- Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm
Re: E-kolo
s tym ebayom ti pomozem keby si chcel. Vyberes si tovar tralala, pozreme hodnotenie predajcu aby to nebol nejaky uplny hochštapler a produktu aby to nebol prvy taky co predal, posles mi prachy (mam Tatrabanku ale to je uplne jedno), ja okamzite kupim tu vec na Ebayi a necham poslat na tvoju adresu. Som tam zaregistrovany tusim od roku 2011 alebo tak nejak strasne dlho.
Ja zas nemam ucet na alibabe/aliexprese, zato vsak mam silnu rezistenciu si tam zalozit a posunut cinskym sudruhom vsetky svoje udaje ktore uz zrejme ajtak maju z inych zdrojov
Susedovi sa inak teraz dogabala baterka v e-bajku, dva roky dva mesiace, nejakych par stoviek km na tom najazdil, ziadne desiatky tisic. Ci to maju naplanovane hentie potvory neviem...
Ja zas nemam ucet na alibabe/aliexprese, zato vsak mam silnu rezistenciu si tam zalozit a posunut cinskym sudruhom vsetky svoje udaje ktore uz zrejme ajtak maju z inych zdrojov
Susedovi sa inak teraz dogabala baterka v e-bajku, dva roky dva mesiace, nejakych par stoviek km na tom najazdil, ziadne desiatky tisic. Ci to maju naplanovane hentie potvory neviem...
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Oni tech udaju pro zalozeni uctu na Aliexpresu zase tak moc nechteji, dorucovaci adresa muze byt klidne do prace. Udaje o platebni karte se zadavaji az pri platbe a pokazde znovu, takze tam evidentne je nejaka civilizovana platebni brana, ktera jim taky nerekne vsechno. Mnohem horsi jsou nekompetentni prodejci, kteri nejsou schopni ani vyreklamovat doruceni.
-
- Příspěvky: 509
- Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
- Lokalita: Usteckoorlicko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 12360
- Kapacita baterie [kWh]: 10?
- Bydliště: Usteckoorlicko
Re: E-kolo
znova a leterottenkiwi píše:Ten link mi nejde, nemám účet na ebay.
Ja by som chcel niečo s USB-C konektorom, alebo meniteĺné 18650 baterky.
Aby malo od tých 50 do 2200 lm.
https://www.joom.com/cs/products/5d8b05 ... 0101cf886c
je to přímo na pamubních 48V
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Victron mppt 150/35 BT
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Victron mppt 150/35 BT
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: E-kolo
Používam spolu s originál 13 Ah / 10S baterkou na ebiku aj túto moju
7 Ah / 10 S baterku cca. 2 roky / 10500 km.
Je to bez BMS a teraz majú čl. 4.16 4.16 4.16 4.16 4.16 4.16 4.16 4.15 4.17 4.17 V.
Neviem však pochopiť správanie BMS počas jazdy, / originál baterka /
idem z domu mám tam 41.5 V a asi po 4 km to skočí rovno na 40.4 V,
potom idem 35 min, do kopca 500 m, stále tam mám 40.4 V,
zastavím a naraz to skočí na 37.6 V.
Potom sa otočím, idem dole kopcom/rovina a každé 2 sec. to skáče
od 37.4 do 38.2 V, až kým neprídem o ďalších 40 min. domov.
Správajú sa tak BMS bežne alebo je to len vec mojho BMS príp. verzie jeho fw. ?
7 Ah / 10 S baterku cca. 2 roky / 10500 km.
Je to bez BMS a teraz majú čl. 4.16 4.16 4.16 4.16 4.16 4.16 4.16 4.15 4.17 4.17 V.
Neviem však pochopiť správanie BMS počas jazdy, / originál baterka /
idem z domu mám tam 41.5 V a asi po 4 km to skočí rovno na 40.4 V,
potom idem 35 min, do kopca 500 m, stále tam mám 40.4 V,
zastavím a naraz to skočí na 37.6 V.
Potom sa otočím, idem dole kopcom/rovina a každé 2 sec. to skáče
od 37.4 do 38.2 V, až kým neprídem o ďalších 40 min. domov.
Správajú sa tak BMS bežne alebo je to len vec mojho BMS príp. verzie jeho fw. ?
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 4005
- Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
- Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 46000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem
Re: E-kolo
Rozdělal jsem baterii od e-kola a koukám, že USB port není připojen. Když jsem to kupoval, tak o funkčním USB portu v popise nic nebylo, tak si ani nemohu stěžovat, že nefunguje https://www.aliexpress.com/item/32827447339.html. Je to normální, že ho používají jako záslepku, aby tam nebyla díra, kterou teče voda, nebo je tam někde schovaný DC/DC měnič, od kterého stačí natáhnout vhodný kablík a zastrčit ho do svorkovnice USB portu? Ať to dál nerozebírám zbytečně, je to už lepené. Protože pokud tam v hlubinách DC/DC měnič není, tak vezmu nějaký jiný a dám ho z otevřené strany, trochu místa by na něj mělo být.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: E-kolo
Ja mám USB port dole pri kľukách, takže za jazdy nepoužiteĹný,
musel by som odomknúť baterku, ale zatiaľ som ho počas 12000 km nepotreboval.
Mám na svetlách 8.4 V, takže jednoduchšie je použiť DC/DC
8.4 V / 5 V a je to na riadidlách, takže napr. použiteĹné oveľa viac.
Prin QC a inom napatí, to už potrebuje iný DC/Dc menič.
Z 8.4 V možem naprr. napájat RPI, k tomu 20 " LED s 8 W spotreby,
a možem na ebiku sledovať cez tethering UT.
musel by som odomknúť baterku, ale zatiaľ som ho počas 12000 km nepotreboval.
Mám na svetlách 8.4 V, takže jednoduchšie je použiť DC/DC
8.4 V / 5 V a je to na riadidlách, takže napr. použiteĹné oveľa viac.
Prin QC a inom napatí, to už potrebuje iný DC/Dc menič.
Z 8.4 V možem naprr. napájat RPI, k tomu 20 " LED s 8 W spotreby,
a možem na ebiku sledovať cez tethering UT.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 4005
- Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
- Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 46000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem
Re: E-kolo
No jo, to je taky řešení. A DC/DC z 8.4V je běžnější, než z 50V.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
-
- Příspěvky: 3350
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
a to jsem si myslel ze za jizdy se divaji na filmy jen kamionaci - to neni dobrej napadrottenkiwi píše:Ja mám USB port dole pri kľukách, takže za jazdy nepoužiteĹný,
musel by som odomknúť baterku, ale zatiaľ som ho počas 12000 km nepotreboval.
Mám na svetlách 8.4 V, takže jednoduchšie je použiť DC/DC
8.4 V / 5 V a je to na riadidlách, takže napr. použiteĹné oveľa viac.
Prin QC a inom napatí, to už potrebuje iný DC/Dc menič.
Z 8.4 V možem naprr. napájat RPI, k tomu 20 " LED s 8 W spotreby,
a možem na ebiku sledovať cez tethering UT.
-
- Příspěvky: 7727
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
to RVA - je to jenom konektor. Mám stejnou baterku, ale kupoval jsem jenom obal, přišlo mi to drahý, a vím, že 18650 z ali je celkem risk...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 534
- Registrován: čtv pro 01, 2016 10:54 am
Re: E-kolo
kukni bazos, tusim je pan z pardubic a predava 18650 ja som bral samsung 3.3ah za 30kc.. na aliexprese je tazko najst nieco kvalitne za rozumne a bez pô
ostovneho.
nepremyslal niekdo nad tymi elektro choper? uz je jasne dane v zakone ze to musi mat spz, poistku a pod ale mat 4kw motor a dojazd 50km a viac to uz brzny skuter nrma význam len kvoli udrzbe, smradu, hluka pod... a
tretia otazka... zastavil niekoho z vas policajt ze ideme viac ako 25 na ekole?
ostovneho.
nepremyslal niekdo nad tymi elektro choper? uz je jasne dane v zakone ze to musi mat spz, poistku a pod ale mat 4kw motor a dojazd 50km a viac to uz brzny skuter nrma význam len kvoli udrzbe, smradu, hluka pod... a
tretia otazka... zastavil niekoho z vas policajt ze ideme viac ako 25 na ekole?
[6x235W poly, axpert 2,4kw,lion samsung sdi 24V 190Ah, 10x 1kwh 18650 bloky, total 15kwh, rashberyy pi4, ICC, zaloha kipor 3kw elektrocentrala
https://pvoutput.org/list.jsp?id=84584&sid=74995
https://pvoutput.org/list.jsp?id=84584&sid=74995
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: E-kolo
Pekne to má urobené: / bodovačku, baterku, ebike /
https://www.youtube.com/watch?v=Ex0UbXV7wvg
https://www.youtube.com/watch?v=Ex0UbXV7wvg
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 1779
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: E-kolo
má to moc pěkné... jen neřešil pojistky na články.
-
- Příspěvky: 7727
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Samochvála sice smrdí, ale některý detaily mám udělaný líp, třeba to, že mám řídící jednotku (malinkatá AM-2 z Tišnova) schovanou přímo v držáku baterky. Co hodnotím, tak ty tvarovaný podložky na rám. Kleště na nýtovací matice jsem měl půjčený, a tak se mi to zalíbilo, že jsem si je koupil... Ještě by mohl číňan začít dělat obal na 104 nebo 117 18650, těch 85 18650 je vlastně hrozně málo, pro VTC6 to vychází na 48V 18Ah a to s 2kW motorem nic neznamená...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 534
- Registrován: čtv pro 01, 2016 10:54 am
Re: E-kolo
pekna práca ale mam dve vyhrady, chladenie bms... ak je v puzdre nebude sa chladit, ja som zapustil do plastu chladic z cpu... z vnutornej strany teplovodna pasta a bms, vonkajsia rebrovanie.... zalepene epoxidom takze vodotesne. druja ze na prepoje clankou by to chcelo niklovu pasku kde su nstrihnute poistkove pliesky, v usa ich maju ale nedaju sa objednat do eu, nieco ako tesla požíva, len sa to naboduje
[6x235W poly, axpert 2,4kw,lion samsung sdi 24V 190Ah, 10x 1kwh 18650 bloky, total 15kwh, rashberyy pi4, ICC, zaloha kipor 3kw elektrocentrala
https://pvoutput.org/list.jsp?id=84584&sid=74995
https://pvoutput.org/list.jsp?id=84584&sid=74995
-
- Příspěvky: 3422
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: E-kolo
Neznáte někdo zdroj na kvalitní články 18650 pro baterku na e-kolo.Potřebuji vyzkoušet přestavbu na větší kapacitu záměnou článků,jedná se o baterii E8010 od Shimana Steps 36V/14Ah/504Wh a mám za to,že uvnitř je originál 2.8-3Ah.Tak bych tam nabodoval 3.3-3.5Ah válečky a rovnou si tak vyzkoušel repas,který jednou příjde.Druhá možnost je koupit větší baterku E8016,ale k ní i jiný držák a spolu to výjde na jedno kolo 20tKč,mám dvě kola a dvě náhradní baterky,tak by se to dost podražilo.Jsou vhodné válečky z Tesly S?To by byla cesta ,jen koupit jeden blok a převekslovat je.Ty mají kolem 3.5Ah ne?
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
nějaké jsem viděl na nexun.pl
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: stř úno 19, 2020 6:28 pm
- Lokalita: Bystřice pod Hostýnem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 16000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
Re: E-kolo
Válečky z Tesly jdou samozřejmě použít, jsou tam klasické Panasonic NCR18650B, v tom jednom bloku je jich 444ks a jde u nás sehnat za cenu kolem 20tis.marko250 píše:Jsou vhodné válečky z Tesly S?To by byla cesta ,jen koupit jeden blok a převekslovat je.Ty mají kolem 3.5Ah ne?
3,42kWp východ, 6,84kWp západ, 7,56kWp jih Amerisolar, Victron Smartsolar 1x150/70 + 2x150/100 -Tr VE.Can, 3x Victron Multiplus I 48/5000, BMV 700, Color Control GX, Baterie Li-Ion 8x Tesla battery pack + SimpBMS, ET340, ostrovní režim s možností přepnutí na síť, spuštěno 27.4.2020, Wall box smart EVSE + Victron EVCS, Tesla Y.
-
- Příspěvky: 3422
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: E-kolo
To ano,ale jejich kapacita nových je jen 3.2Ah ,upřednostnil bych raději menší počet(160ks) s 3.5Ah silnozátěžové.Ale jak nenajdu, tak koupím ten blok s 444ks a zbytek nějak udám.
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: E-kolo
Tak pokuji také po ekole.Tohle se mi líbí.Ale zdá se mi to moc muziky za ty peníze...Navíc ten motor na fotce mi na 1kW přijde spíš na půlku.
https://www.aliexpress.com/item/4000918 ... web201603_
https://www.aliexpress.com/item/4000918 ... web201603_
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 3422
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: E-kolo
To určitě 1kW nebude,leda čínská .
Ještě k baterce Shimano Steps E8010,uvnitř jsou origo válečky Sony 3.5Ah -7C,takže nahradit nejdou vyššími kapacitami,jelikoš vyšší už nejsou.Kdyby to tady někdo našel,tak jsem založil přímo vlákno k nim: https://forum.mypower.cz/viewtopic.php? ... 17#p147917
Ještě k baterce Shimano Steps E8010,uvnitř jsou origo válečky Sony 3.5Ah -7C,takže nahradit nejdou vyššími kapacitami,jelikoš vyšší už nejsou.Kdyby to tady někdo našel,tak jsem založil přímo vlákno k nim: https://forum.mypower.cz/viewtopic.php? ... 17#p147917
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matess