Daň za elektromobil
Alternativní zdroje energie a právní úprava, revize, nařízení ...
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Daň za elektromobil
Austrálie má plán na výpadek spotřební daně. Speciální taxu pro elektrovozy
Holt parazita přisátého na finančním cecku občana se jen tak nezbavíš. Hybrida předpokládám raději zdanit 2x. Je to něco mezi. Co kdyby víc jezdil na elektriku, že?
Co kuřáci a pivaři? Těšíte se, až nějakého parazita napadne zdanit vás, až přestanete všichni hromadně kouřit cíga a chodit do hospody? Ten výpadek spotřební daně přeci, to bude něco ... Zdraví a ekologie? #serepes
Holt parazita přisátého na finančním cecku občana se jen tak nezbavíš. Hybrida předpokládám raději zdanit 2x. Je to něco mezi. Co kdyby víc jezdil na elektriku, že?
Co kuřáci a pivaři? Těšíte se, až nějakého parazita napadne zdanit vás, až přestanete všichni hromadně kouřit cíga a chodit do hospody? Ten výpadek spotřební daně přeci, to bude něco ... Zdraví a ekologie? #serepes
-
- Příspěvky: 1495
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Tohle nemá řešení, systém má dlouhodobou pozitivní zpětnou vazbu. Cokoli s pozitivní zpětnou vazbou se po dosažení nějakého kritického bodu samo zničí. Jen je otázka, kdy to bude a jak moc vedlejších škod to napáchá.
-
- Příspěvky: 2025
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Samozřejmě to řešení má a není až zas tak složité,jen k tomu zatím nedozrál čas.Stačí vyhnat od koryt ty současné výžirky a nahradit je slušnými lidmi,je někdo z vás připraven do toho jít,nebo stačí o tom jen kecat u piva...je pravda,že ani já se o to nepokusím,takže to zbude už na ty mladší....
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 7659
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
A ti mladší mají přirostlý placky k prackám a sluchátka na uších, těm je to uplně jedno, protože oni chodí do 30-ti let "do školy" a to všechno platí rodiče. Takže to nezadržitelně spěje k hořkému konci euroamerické civilizace v podobě, jak ji známe. Ale to je hodně offtopic.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Daň za elektromobil
Jen klid páni.Jedeme ve smyčce podle stále stejného plánu.Zlatý / stříbrný standart v (_!_) a západní nadhodnocená měna v mínusu.Všechny reálné prostředky v několika málo soukromých kapsách.Bohužel pro nás jsme do toho úžasného vlaku naskočili ,když už bylo téměř všechno snězeno.Nějaký čas jsme to pomáhali dotovat euforicky žvýkajíc banány.Takže teď chřipečka => krize => vymyslet viníka => válka bohužel... a restart.Absolutní přerdažený nedostatek všeho... Vlastnit malé nenáročné EV s aspoň sezónní schopností nabít z FV může být v nedaleké budoucnosti víc ,než mít v Indii krávu.
Na jednom ze Sagemboxů které se mi dostaly do ruky ,udělal někdo šikovný potenciometr ,kterým lze regulovat nabíjení 0-14A.
Na jednom ze Sagemboxů které se mi dostaly do ruky ,udělal někdo šikovný potenciometr ,kterým lze regulovat nabíjení 0-14A.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Daň za elektromobil
Není. Téma projistotu odděleno do samostatného témtu od Elektricka / hybridni autakodl69 píše:Ale to je hodně offtopic.
Edit: jsem zapomel Admin edit
Co se týká vyházení parazitů, rozhodně nepomůže "Tak co, kdy půjdete", nebo "Kdy někdo z vás je vyháže". Ne. Nikdo to za nikoho dělat nebude. Každý musí za sebe svým kouskem dle svých možností a schopností a ti co to dělají se musí ve společném zájmu spojit a ne drolit. Organizovaná mafie, která nám i u nás stále zatím vládne to ví moc dobře, že v jednotě je síla.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Daň za elektromobil
Můj táta říkával "Ty vole a co chceš dělat s takovým manšaftem"...Když proti mě sedí v hospodě dva kouskové s doživotní hypotékou na své 2+NIC a radují se že hospodář (stát) má pro letošek naplánováno navýšení sekery jejich nenarozených vnoučat skoro o třetinu méně než lonimypower.cz píše:Není. Téma projistotu odděleno do samostatného témtu od Elektricka / hybridni autakodl69 píše:Ale to je hodně offtopic.
Co se týká vyházení parazitů, rozhodně nepomůže "Tak co, kdy půjdete", nebo "Kdy někdo z vás je vyháže". Ne. Nikdo to za nikoho dělat nebude. Každý musí za sebe svým kouskem dle svých možností a schopností a ti co to dělají se musí ve společném zájmu spojit a ne drolit. Organizovaná mafie, která nám i u nás stále zatím vládne to ví moc dobře, že v jednotě je síla.
S daní na EV by to šlo hladce za masivní veřejné podpory.Většina lidí ti řekne ,že dokud to neujede na jedno nabití milon km a dokud to nepůjde nabít na ten milion do 15 sekund tak je to na prd.A dále pokračují demagogiemi co jim napovídali v televizi.Jsou totiž podvědomě spokojeni že jim někdo říká co mají dělat a co si mají myslet.Ono je to pohodlnější.A když jim tenhle vedoucí ještě namluví že jsou svobodní... a postaví jim před barák hřiště z "dotací" EU i s příslušnou reklamní cedulkou ,jsou v rauši.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 7659
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Já teda trpím mírnou formou cognitofobie - zatím novej výraz, ale už je na wikipedii - a je to strach z poznaného, na rozdíl od strachu z nepoznaného. Problém vidím v tom, že se do evropy cpou islamisti posledních tisíc let, a vzhledem k tomu, že válka s turkem už víc než sto let nebyla (a co třeba genocida arménů, nebo napadení Kypru, sýrie?) tak to všechny uchlácholilo, ale ten tlak pořád trvá. Navíc krize hodnot viz můj předchozí příspěvek. Takže tohle asi nepude ubránit. I ti největší sluníčkáři (co za to nejsou placení) už začínají chápat, že multikulti fakt nefunguje, protože to nakonec ovládne ten nejagresivnější. A to jak fyzicky tak třeba ekonomicky, jmenovat snad nemusím. Ale za ty prachy co "sluníčkáři" dostávají "za nic" musí šlapat brázdu.
Když si to dá člověk dohromady, tak mu dojde, že jsme na tom podobně jako kdysi indiáni v Americe nebo černoši v Africe...
Civilizace v rozkladu a najednou se objeví nájezdníci. Dokonce ze dvou stran. Jedni mají víru a ti druzí zase vyměňujou cetky za věci se skutečnou hodnotou. Opět asi nemusím jmenovat. Potom se člověk s nadhledem nediví nejmenovanýmu národu, že zbrojí...
A to asi stačí, du dělat, aby se ta naše civilizace udržela aspoň do novýho roku...
Když si to dá člověk dohromady, tak mu dojde, že jsme na tom podobně jako kdysi indiáni v Americe nebo černoši v Africe...
Civilizace v rozkladu a najednou se objeví nájezdníci. Dokonce ze dvou stran. Jedni mají víru a ti druzí zase vyměňujou cetky za věci se skutečnou hodnotou. Opět asi nemusím jmenovat. Potom se člověk s nadhledem nediví nejmenovanýmu národu, že zbrojí...
A to asi stačí, du dělat, aby se ta naše civilizace udržela aspoň do novýho roku...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Daň za elektromobil
Ironií je ,že uctívači multikulti zároveň uznávají i 54 volitelných pohlaví.Na to jim Ahmed jaksi neskočí.Za cetky už jsme všechno dobrovolně vyměnili.Je to schůdnější cesta.Kdyby totiž ne ,pak by u nás byla ohrožena demokracie a majdančíci už by si s námi poradili po svém.No a když už není co ukrást ,tak polatky a daně...
Ten agresor co zbrojí na svém pozemku proti vlkům za plotem to evidentně velice dobře ví.Světýlkem v mlze je pro nás nezadržitelný rozpad eurosojůzu.Ani tak to nebude snadné ,protože takovouhle morální a ekonomickou devastaci naše zem nepamatuje.Mladé bude nejvíc děsit že nemůžou vyfotit oběd a ukázat ho onlajn všem svým virtuálním přátelům ,jak jsi psal výše.
Ten agresor co zbrojí na svém pozemku proti vlkům za plotem to evidentně velice dobře ví.Světýlkem v mlze je pro nás nezadržitelný rozpad eurosojůzu.Ani tak to nebude snadné ,protože takovouhle morální a ekonomickou devastaci naše zem nepamatuje.Mladé bude nejvíc děsit že nemůžou vyfotit oběd a ukázat ho onlajn všem svým virtuálním přátelům ,jak jsi psal výše.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 1495
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Už zase není, vypadá to, že to neomarxisti z wikipedie smazali, protože se jim to nehodí do jejich vize multikulturního světa.kodl69 píše:Já teda trpím mírnou formou cognitofobie - zatím novej výraz, ale už je na wikipedii
-
- Příspěvky: 2025
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Ale jo lidstvo přežije,jen se nebude některým líbit,že konečně dostanou to,co si skutečně zaslouží....jen to bude nějakou dobu trvat....
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Daň za elektromobil
Já jsem toto říkal od samého počátku, že na to jednou dojde. Proto jezdím na elektriku teď, dokud to má ekonomický smysl
Jinak by mě zajímalo podle čeho chtějí sledovat ten počet ujetých km. Jestli každý dostane do auta špehovací krabičku, nebo budou na STK opisovat stav tachometru. Jestli jo, tak to budou dobré kšefty se stáčením.
Případně rušičkama GPS, aby si auto myslelo, že furt stojí na místě.
Jinak by mě zajímalo podle čeho chtějí sledovat ten počet ujetých km. Jestli každý dostane do auta špehovací krabičku, nebo budou na STK opisovat stav tachometru. Jestli jo, tak to budou dobré kšefty se stáčením.
Případně rušičkama GPS, aby si auto myslelo, že furt stojí na místě.
-
- Příspěvky: 396
- Registrován: pát zář 01, 2017 8:54 am
Re: Daň za elektromobil
Spehovacia krabicka nieje problem, aj tak ju v podstate ma uz kazde vyrobene auto, len to staci uzakonit a to v EU parlamente nebude problem. Tych dovodov preco to treba, sa najde vzdy dost.
Realne uplne staci inteligentne meranie el. energie (EU sa postarala aby boli uz povinne) a alternativne zdroje el. energie zakonom zaregistrovat, co tiez v EU nebude az taky problem. Potom je jasne, kto, kedy a kolko energie odobral. Sparovat inteligentne meranie a spehovaciu krabicku by tiez nemal byt problem a je to vyriesene.
Auta vyrobene po roku 2025 budu moct ist uz iba do autorizovaneho servisu.
Realne uplne staci inteligentne meranie el. energie (EU sa postarala aby boli uz povinne) a alternativne zdroje el. energie zakonom zaregistrovat, co tiez v EU nebude az taky problem. Potom je jasne, kto, kedy a kolko energie odobral. Sparovat inteligentne meranie a spehovaciu krabicku by tiez nemal byt problem a je to vyriesene.
Auta vyrobene po roku 2025 budu moct ist uz iba do autorizovaneho servisu.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Daň za elektromobil
A sak jde jen o penize.
I u fosilaku.
https://www.novinky.cz/auto/clanek/eu-b ... i-40307693
Aneb jak zdanit kdo s jakou nohou jezdi.
Proc nevymyslet dan na cokoli.
I s Covidu se da neco vytriskat.
Prece nechcete, aby ta luza co z Vas zije prisla o zisk z toho, ze jste sikovni a mate
I u fosilaku.
https://www.novinky.cz/auto/clanek/eu-b ... i-40307693
Aneb jak zdanit kdo s jakou nohou jezdi.
Proc nevymyslet dan na cokoli.
I s Covidu se da neco vytriskat.
Prece nechcete, aby ta luza co z Vas zije prisla o zisk z toho, ze jste sikovni a mate
Naposledy upravil(a) NOPARasito dne úte pro 15, 2020 12:27 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Daň za elektromobil
Nenapovidejte. Jeste se toho nekdo chyti a co pak...dano píše:Spehovacia krabicka nieje problem, aj tak ju v podstate ma uz kazde vyrobene auto, len to staci uzakonit a to v EU parlamente nebude problem. Tych dovodov preco to treba, sa najde vzdy dost.
Realne uplne staci inteligentne meranie el. energie (EU sa postarala aby boli uz povinne) a alternativne zdroje el. energie zakonom zaregistrovat, co tiez v EU nebude az taky problem. Potom je jasne, kto, kedy a kolko energie odobral. Sparovat inteligentne meranie a spehovaciu krabicku by tiez nemal byt problem a je to vyriesene.
Auta vyrobene po roku 2025 budu moct ist uz iba do autorizovaneho servisu.
Ale je videt jak lehce se vymysli cerne scenare. To jako nemyslim ve zlem, ale proste je to tak.
To ja to zas vidim jinak. Lidi se nastvou, pac toho budou mit dost, par politiku zarve, pac nekteri nebudou mit uz co ztratit, ostatni politici dostanou strach a zacnou myslet normalne, pac zjisti ze i proti nim samotnym se to muze obratit.
To je sice taky cerny scenar, ale z jineho sudu
-
- Příspěvky: 3945
- Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
- Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 46000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem
Re: Daň za elektromobil
Nová auta takovou krabičku budou mít a je ponecháno na výrobci, jestli se budou data o spotřebě vysílat vzduchem pravidelně nebo na vyžádání, popřípadě jestli se budou odečítat na STK.
Jen výňatky z předpisu https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 32&from=EN, ze kterých je patrné, o co jde:"Palubním zařízením pro monitorování spotřeby paliva a/nebo energie“ („zařízení OBFCM“) se rozumí jakýkoli konstrukční prvek, softwarový a/nebo hardwarový, který snímá a používá parametry vozidla, motoru, paliva a/nebo elektrické energie ke stanovení a zpřístupnění alespoň informací uvedených v bodě 3 a uchovává hodnoty za celou dobu životnosti na palubě vozidla. "
"Pro všechna vozidla uvedená v článku 4a, s výjimkou vozidel OVC-HEV:
a) celkové množství spotřebovaného paliva (za dobu životnosti) (v litrech);
b) celková ujetá vzdálenost (za dobu životnosti) (v kilometrech);
c) rychlost vstřikování paliva do motoru (v gramech za sekundu);
d) rychlost vstřikování paliva do motoru (v litrech za hodinu);
e) rychlost vstřikování paliva u vozidla (v gramech za sekundu);
f) rychlost vozidla (v kilometrech za hodinu). "
Jen výňatky z předpisu https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 32&from=EN, ze kterých je patrné, o co jde:"Palubním zařízením pro monitorování spotřeby paliva a/nebo energie“ („zařízení OBFCM“) se rozumí jakýkoli konstrukční prvek, softwarový a/nebo hardwarový, který snímá a používá parametry vozidla, motoru, paliva a/nebo elektrické energie ke stanovení a zpřístupnění alespoň informací uvedených v bodě 3 a uchovává hodnoty za celou dobu životnosti na palubě vozidla. "
"Pro všechna vozidla uvedená v článku 4a, s výjimkou vozidel OVC-HEV:
a) celkové množství spotřebovaného paliva (za dobu životnosti) (v litrech);
b) celková ujetá vzdálenost (za dobu životnosti) (v kilometrech);
c) rychlost vstřikování paliva do motoru (v gramech za sekundu);
d) rychlost vstřikování paliva do motoru (v litrech za hodinu);
e) rychlost vstřikování paliva u vozidla (v gramech za sekundu);
f) rychlost vozidla (v kilometrech za hodinu). "
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Daň za elektromobil
Jenze jak je znamo, tak nektera vozidla vyrobcu pekne kecaji na palubaku. U me osobne je 0,2lit/100km.rva píše:Nová auta takovou krabičku budou mít a je ponecháno na výrobci, jestli se budou data o spotřebě vysílat vzduchem pravidelně nebo na vyžádání, popřípadě jestli se budou odečítat na STK.
Jen výňatky z předpisu https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 32&from=EN, ze kterých je patrné, o co jde:"Palubním zařízením pro monitorování spotřeby paliva a/nebo energie“ („zařízení OBFCM“) se rozumí jakýkoli konstrukční prvek, softwarový a/nebo hardwarový, který snímá a používá parametry vozidla, motoru, paliva a/nebo elektrické energie ke stanovení a zpřístupnění alespoň informací uvedených v bodě 3 a uchovává hodnoty za celou dobu životnosti na palubě vozidla. "
"Pro všechna vozidla uvedená v článku 4a, s výjimkou vozidel OVC-HEV:
a) celkové množství spotřebovaného paliva (za dobu životnosti) (v litrech);
b) celková ujetá vzdálenost (za dobu životnosti) (v kilometrech);
c) rychlost vstřikování paliva do motoru (v gramech za sekundu);
d) rychlost vstřikování paliva do motoru (v litrech za hodinu);
e) rychlost vstřikování paliva u vozidla (v gramech za sekundu);
f) rychlost vozidla (v kilometrech za hodinu). "
Ale jezdil jsem s jednou nejmenovanou znackou a vice modely a tam jako palubak 5,9lit/100km a kniha jizd 7,2lit/100km.
Mimochodem u el.mobilu to bude taky orisek. Ten co bude vice jezdit bude to mene kecat. Uplne stejne tu bylo nakousnuto rychlost(vykon)nabijeni a spotreba samotneho vozidla.
Ma nekdo zkusenosti, kolik mu realne vozidlo sezere, kdyz ho pouziva sporadicky????
Treba 3.000km rocne u spalovaku holt sezere palivo na 3000km.
A u elektromobilu??
Dovedu si predstavit, ze systemy budou brat 50W/h a lehkym vypoctem jsem na (0,050*24)*365=cca.440kWh/rok
Nebo se mylim???
Ma to nekdo odsledovane?
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Daň za elektromobil
Vypnuté auto je prostě vypnuté. Aspoň ION. Takže tam bude jen samovybíjení. Jak se chovají moderní elektromobily netuším.
Ale u těchto malých nájezdů nemá žádné nové auto smysl. Pro takového člověka je nejlepší ojetina. I z ekologického hlediska. Protože byla investováno hromada energie do výroby automobilu. A pokud si takový člověk koupí nové auto, tak to nové auto při takovém nájezdu nemůže nikdy ušetřit tolik emisí, než kolik by vůbec nevzniklo, když by dál jezdil tím starým.
Ale u těchto malých nájezdů nemá žádné nové auto smysl. Pro takového člověka je nejlepší ojetina. I z ekologického hlediska. Protože byla investováno hromada energie do výroby automobilu. A pokud si takový člověk koupí nové auto, tak to nové auto při takovém nájezdu nemůže nikdy ušetřit tolik emisí, než kolik by vůbec nevzniklo, když by dál jezdil tím starým.
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: Daň za elektromobil
Nevim k cemu tohle sledovani spotreby ma.bejt. trestat neekoho za to ze mu to.vic zere, a je jedno jestli Wh nebo litry. K cemu to ma bejt?
To jako automaticky vyssi spotreba rovna se neekonomicka jizda? Napadlo nekoho z tech chytraku v bruselu, ze kopcovitej teren dost meni spotrebu? A ze teda logicky auto pohy ujici se primarne v kopcich jide zrat vic i kdyz s nim bude jezdit stejny ridic?
To jako automaticky vyssi spotreba rovna se neekonomicka jizda? Napadlo nekoho z tech chytraku v bruselu, ze kopcovitej teren dost meni spotrebu? A ze teda logicky auto pohy ujici se primarne v kopcich jide zrat vic i kdyz s nim bude jezdit stejny ridic?
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- Příspěvky: 396
- Registrován: pát zář 01, 2017 8:54 am
Re: Daň za elektromobil
Tazko povedat, co sledovanie takychto udajov bude znamenat do buducnosti, ale to co som pisal je uz realita.
Mam sluzobny VW vyrobeny 03/2020 a ma 3 systemy ktore maju GPS a vedia bezdrotovo komunikovat.
1. System SOS, teda eCall
2. Navigacia
3. Zabavny system
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/5 ... na-mieste/
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000611 ... -spehovat-
IMS, teda inteligentny meraci system uz mam, elektromer obsahuje aj 100A stykac, takze distributor vie prerusit dodavku el. energie aj na dialku.
Podla smernice EU ma mat do konca roku 2020 na SK 80% odberov inteligentny elektromer.
Mam sluzobny VW vyrobeny 03/2020 a ma 3 systemy ktore maju GPS a vedia bezdrotovo komunikovat.
1. System SOS, teda eCall
2. Navigacia
3. Zabavny system
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/5 ... na-mieste/
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000611 ... -spehovat-
IMS, teda inteligentny meraci system uz mam, elektromer obsahuje aj 100A stykac, takze distributor vie prerusit dodavku el. energie aj na dialku.
Podla smernice EU ma mat do konca roku 2020 na SK 80% odberov inteligentny elektromer.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 525 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomHC
-
- 1 Odpovědi
- 514 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od youda
-
- 0 Odpovědi
- 569 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
-
- 42 Odpovědi
- 2713 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marko250
-
-
YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
od karelkilian » » v Magazín MyPower.CZ
YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
- 187 Odpovědi
- 9869 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fugas
-