Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
Ono pride doba, že ani displej ani volant v EV nebudú, len sa otočia predné sedadlá
proti smeru jazdy a na stole uprostred si ľudia budú hrať karty.
Samo to pojde zaparkovať do podzemnej garáže, samo to pride pred obchod.
proti smeru jazdy a na stole uprostred si ľudia budú hrať karty.
Samo to pojde zaparkovať do podzemnej garáže, samo to pride pred obchod.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
A samo se to rozhodne, jestli to pojede kam chci já :DSamo mě to udá až řeknu nahlas že mouchy pokáraly velkého bratra. Pěkná vyhlídka.Snad mi bude ještě sloužit vozidlo co nepopírá lidskou svéprávnost.rottenkiwi píše:Ono pride doba, že ani displej ani volant v EV nebudú, len sa otočia predné sedadlá
proti smeru jazdy a na stole uprostred si ľudia budú hrať karty.
Samo to pojde zaparkovať do podzemnej garáže, samo to pride pred obchod.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 859
- Registrován: stř říj 02, 2013 8:57 am
Re: Elektricka / hybridni auta
Lidi mají peníze a výrobci se snaží za každou cenu je o peníze obrat a tak jim ani moc nezáleží jestli je to ekologické nebo praktické. Hlavně že to lidi kupují. A lidí chtějí být in a tak jim nevadí že si koupily krávu ve které je míň místa jak v normálním autě. A potřeba ta kdysi zajímala výrobce i řidiče. A věře to mu že když si koupí auto za mega a více spotřeba už není důležitá, k čemu nám je dobré že to jede 200 a více. A všechny ty paskvily benzín/elektro, auto 2x dražší, na el. to ujede 50 km a jelikož to je těžký jak kráva tak akcelerace o 2 vteřiny lepší.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Elektricka / hybridni auta
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/johnson-zakaze-prodej-aut-na-benzin-a-naftu-uz-od-roku-2030-40342293
Ekoterorismus v praxi.
Můj osobní názor: Elektromobilita rozhodně ano, ale určitě ne takto, násilím. V diskuzi se tam objevil příspěvek, že to v UK bude zachvíli jak na Kubě. Každý bude jezdit 20let starým autem. No nic, 2030 je ještě daleko. Kdo ví jak to dopadne.
Ekoterorismus v praxi.
Můj osobní názor: Elektromobilita rozhodně ano, ale určitě ne takto, násilím. V diskuzi se tam objevil příspěvek, že to v UK bude zachvíli jak na Kubě. Každý bude jezdit 20let starým autem. No nic, 2030 je ještě daleko. Kdo ví jak to dopadne.
-
- Příspěvky: 444
- Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
neboj, dovtedy tam ani Johnson nebude ani si na tuto myslienku nespomenu. Mozu snivat o tom ze v 2030 budu mat 50% podiel elektriciek na cestach, ale ze komplet vsetko zakazu, to sa zatial fakt nebojim. Ziadny štát nedokaze udrzat dotacie 10.000 eur na elektrokraviny aby to ludia kupovali, a prekvapenie - ludia nebudu kupovat za 45.000 eur co dnes stoji sprosty Hjundaj Koňa, Wolcgagen id.Tri, alebo za 55.000 eur Teslu Tri. Proste ludia tolko penazi nemaju a nie su OCHOTNI dat za auto ; a to ani v posahanych krajinach a'la Nizozemsko alebo VelikoBritania. Ani v Mnichove ani v Barcelone kde sa bezne pohybujem nie je zrovna kazde druhe auto za 50 litrov a to este ak tu s nami bude korona a obmedzenia dalsie dva roky, tak to bude este horsie.
Je pravda ze elektro prekonalo obrovsky pokrok za poslednych 5 rokov a nasledujucich bude tiez asi prekotnych. Lenze potom sa moznosti jednoducheho a rychleho progressu proste vycerpaju a nebude co prilis zlepsovat a zefektivnovat. Tak ako diesle : v roku 1996 bola 66kW/81kW Ocktavia 1.9td ktora jazdila v realite okolo 4 litre/100km za dobrych okolnosti, pětku uplne v pohode, a nad sest sa hadam ani nedalo.
Dnes mame styri stuple vo vyfuku, sedem kaskadovanych EGR ventilov, osem turbodýchadiel, superturbonanopikonizkovalivoodporove pneumatiky... a kde sme sa posunuli so spotrebou ? Nikde. Lebo sa uz proste neda. Ake mame dnes lepsie auta ? Nemame. Mame vacsie auta ? Ani moc nie. Proste kde sme sa od tej Oktavie tak hrozne posunuli ? Ze mame blikajuce zrkadielka ked ide volakto vedla mna v pruhu, aby tie zrkadla mohli byt o polovicu mensie kvoli setreniu nakladov a o 80% menej pouzitelne ako poriadne zrkadlo kde je vidno co treba ?
To iste elektroauta, dnes to vystreli, dalsie dve generacie to trosku doladia, hotovo. Z roku 2012 Leaf jazdi za 11-13kWh/100km, tam sa uz nie je kde posuvat, to bolo prakticky pred desiatimi rokmi. Teraz sa to uz len trosku zlacni kvoli "economies of scale", pridaju sa dalsie displejicky lebo fejsbuuk je najdolezitejsia vec v aute, namontuju sa velke displejicky dozadu aby decka mali na co cumiet (mam v aute 60" TV, taky nebude v osobakoch len tak skoro), dorobi sa automaticky rozbíjač pardon pilot, nejaki sibnuti designeri sa vyblaznia na patvaroch karoserie a hotovo, to je buducnost ako ju viem predpovedat.
A co bude o 15 rokov nevie nikto, nech si Džonson trieska co chce.
https://insideevs.com/news/454290/chevy ... call-fire/
https://insideevs.com/news/454249/vw-gr ... llion-evs/
Je pravda ze elektro prekonalo obrovsky pokrok za poslednych 5 rokov a nasledujucich bude tiez asi prekotnych. Lenze potom sa moznosti jednoducheho a rychleho progressu proste vycerpaju a nebude co prilis zlepsovat a zefektivnovat. Tak ako diesle : v roku 1996 bola 66kW/81kW Ocktavia 1.9td ktora jazdila v realite okolo 4 litre/100km za dobrych okolnosti, pětku uplne v pohode, a nad sest sa hadam ani nedalo.
Dnes mame styri stuple vo vyfuku, sedem kaskadovanych EGR ventilov, osem turbodýchadiel, superturbonanopikonizkovalivoodporove pneumatiky... a kde sme sa posunuli so spotrebou ? Nikde. Lebo sa uz proste neda. Ake mame dnes lepsie auta ? Nemame. Mame vacsie auta ? Ani moc nie. Proste kde sme sa od tej Oktavie tak hrozne posunuli ? Ze mame blikajuce zrkadielka ked ide volakto vedla mna v pruhu, aby tie zrkadla mohli byt o polovicu mensie kvoli setreniu nakladov a o 80% menej pouzitelne ako poriadne zrkadlo kde je vidno co treba ?
To iste elektroauta, dnes to vystreli, dalsie dve generacie to trosku doladia, hotovo. Z roku 2012 Leaf jazdi za 11-13kWh/100km, tam sa uz nie je kde posuvat, to bolo prakticky pred desiatimi rokmi. Teraz sa to uz len trosku zlacni kvoli "economies of scale", pridaju sa dalsie displejicky lebo fejsbuuk je najdolezitejsia vec v aute, namontuju sa velke displejicky dozadu aby decka mali na co cumiet (mam v aute 60" TV, taky nebude v osobakoch len tak skoro), dorobi sa automaticky rozbíjač pardon pilot, nejaki sibnuti designeri sa vyblaznia na patvaroch karoserie a hotovo, to je buducnost ako ju viem predpovedat.
A co bude o 15 rokov nevie nikto, nech si Džonson trieska co chce.
https://insideevs.com/news/454290/chevy ... call-fire/
https://insideevs.com/news/454249/vw-gr ... llion-evs/
-
- Příspěvky: 1486
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Ono to dopadne jako obvykle. Žárovky jsou tepelné koule, auta na benzín taky dostanou nějaký nový krycí název a pojede se dál. Pokud budou myslet hodně vážně, začnou řešit sběrače a vybavení dálnic M1, M3, M4, M5, M6, M20, M25, M56 a M62 a silnic A1, A55 a A90 trolejemi. Kdo si jen vzpomene, co že byla tzv. Lisabonská strategie 2010? Jen připomínka pro ty, kdo nevědí, co to bylo:
Lisabonská strategie byla přijata Evropskou radou v březnu roku 2000 v Lisabonu s cílem vytvořit z Evropské unie do roku 2010 „nejdynamičtější a nejkonkurenceschopnější ekonomiku světa založenou na znalostech, schopnou udržitelného hospodářského růstu, vytváření více kvalitních pracovních příležitostí a zachovávající sociální soudržnost“.
A je to deset let za námi, už tu byla i verze 2.0 do roku 2020 a zase nic Prostě k úspěchu se nelze proplánovat, prodanit ani proregulovat.
Lisabonská strategie byla přijata Evropskou radou v březnu roku 2000 v Lisabonu s cílem vytvořit z Evropské unie do roku 2010 „nejdynamičtější a nejkonkurenceschopnější ekonomiku světa založenou na znalostech, schopnou udržitelného hospodářského růstu, vytváření více kvalitních pracovních příležitostí a zachovávající sociální soudržnost“.
A je to deset let za námi, už tu byla i verze 2.0 do roku 2020 a zase nic Prostě k úspěchu se nelze proplánovat, prodanit ani proregulovat.
-
- Příspěvky: 3074
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Re: Elektricka / hybridni auta
Vzpomínáte na "daňovou přepážku", která z kombíka udělala náklaďák N1? Kdo ji stále máte v garáži, tak nevyhazovat! Až přijde i do EU podobné nařízení o konci spalovacích osobáků, tak se nám tyhle přepážky budou ještě hodit Ačkoliv, vzhledem k současné bezpečnostní situaci, bude asi lepší jezdit na výlety v něčem bezpečnějším:unicast píše:Ono to dopadne jako obvykle. Žárovky jsou tepelné koule, auta na benzín taky dostanou nějaký nový krycí název a pojede se dál.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektricka / hybridni auta
Necekal jsem, ze to prijde tak brzo.
Lifepo4 asi do vykonneho el.mobilu neee.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/te ... kla-praxe/
Lifepo4 asi do vykonneho el.mobilu neee.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/te ... kla-praxe/
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Ahoj ve spolek.
Tak jsem orientačně mrknul na ceny nabíjení u nabíječek a :shock:Koukám že se dost změnilo.Vzhledem k dostupnosti nabíječek v České kotlině a tím i velice nárazovému využití to snad ani nemůže být pravda.Paušály jak u telefonu a v tom volné kWh.Neregistrovaný 9,50/kWh? To není nabíjení ale výpalné.Jediný solidní přístup má snad EON.
Tak jsem orientačně mrknul na ceny nabíjení u nabíječek a :shock:Koukám že se dost změnilo.Vzhledem k dostupnosti nabíječek v České kotlině a tím i velice nárazovému využití to snad ani nemůže být pravda.Paušály jak u telefonu a v tom volné kWh.Neregistrovaný 9,50/kWh? To není nabíjení ale výpalné.Jediný solidní přístup má snad EON.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 444
- Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
svet sa meni kvoli elektroautam a pretlacovaniu.
Naftovu pumpu si mohol zalozit v principe len velky subjekt, Benzina, Slovnaft, MOL, Shell atd, mali hráči na to proste nemali kapital. Netvrdim ze 500.000 nabijaciek po Europe bude za korunu, ale su na ne obrovitanske dotacie zo strany Europskych uradov a kvoli tomu sa na trh dostavaju hraci (zlatokopi?) ktori s naftou jednoducho nemali sancu.
Ved si len zoberme kolko stoja klasicke budovy potrebne na pumpu, hygiena, nakladanie s odpadmi, zivotne prostredie, vybusnost. Spravit nabijacky na zemi je ukrutne lahsie, rychlejsie a lacnejsie, ze ? Nabijacku si dnes moze spravit kazda prevadzka Lidl, Drogerie Markt, Ikea, kazda administrativna budova dostava strasne prachy na dotaciach - u nas mame vybudovane tri nabijacky, nestali nas ani korunu. A budu dalsie.
A ze sa na tom budu subjekty snazit zarobit, to je predsa jasne. Nie vsetky programy su natolko nevyhodne ako pises, ale nic nie je charita (a to kde dnes existuje "nabijanie zadarmo" zachvilu existovat prestane).
Inak si pozrite Ionity ake ma cenovky... https://postimg.cc/gxtvkQmW
Tesla na superchargeroch 0.29 eur/kWh A TO PRE "SVOJICH" cize volakde okolo 7.5Kc/kWh.
Zmeni sa model zarabania - s tekutym palivom mohli zarabat len ti najvacsi, s nabijackami bude trh daleko viac distribuovany, az pokial to nejaky arab nekupi a nezaplati cash. A samozrejme aj automobilky samotne maju eminentny zaujem zarobit, vid uvedene Ionity.
Pohoda. Ekologia za kazdu cenu. https://www.youtube.com/watch?v=YKWEn1yFIws
Jednu vec si zapamatajme : ked krajinam vypadnu obrovske miliardy penazi na prijmoch z dani z uhlovodikovych paliv a maziv (hnusna nafta a benzin tfuj tfuj), jednoducho budu musiet vytvorit dane na nabijanie aut. 30 rokov dozadu neexistovalo 80% dani ktore platime dnes, takze o 30 rokov tu budu take dane o ktorych sa nam dnes nesniva. Ze mas solarne panely doma na streche a vyrabas si energiu sam aby si nabijal EV ? Bude dan zo solarnych panelov, neboj nic.
Naftovu pumpu si mohol zalozit v principe len velky subjekt, Benzina, Slovnaft, MOL, Shell atd, mali hráči na to proste nemali kapital. Netvrdim ze 500.000 nabijaciek po Europe bude za korunu, ale su na ne obrovitanske dotacie zo strany Europskych uradov a kvoli tomu sa na trh dostavaju hraci (zlatokopi?) ktori s naftou jednoducho nemali sancu.
Ved si len zoberme kolko stoja klasicke budovy potrebne na pumpu, hygiena, nakladanie s odpadmi, zivotne prostredie, vybusnost. Spravit nabijacky na zemi je ukrutne lahsie, rychlejsie a lacnejsie, ze ? Nabijacku si dnes moze spravit kazda prevadzka Lidl, Drogerie Markt, Ikea, kazda administrativna budova dostava strasne prachy na dotaciach - u nas mame vybudovane tri nabijacky, nestali nas ani korunu. A budu dalsie.
A ze sa na tom budu subjekty snazit zarobit, to je predsa jasne. Nie vsetky programy su natolko nevyhodne ako pises, ale nic nie je charita (a to kde dnes existuje "nabijanie zadarmo" zachvilu existovat prestane).
Inak si pozrite Ionity ake ma cenovky... https://postimg.cc/gxtvkQmW
Tesla na superchargeroch 0.29 eur/kWh A TO PRE "SVOJICH" cize volakde okolo 7.5Kc/kWh.
Zmeni sa model zarabania - s tekutym palivom mohli zarabat len ti najvacsi, s nabijackami bude trh daleko viac distribuovany, az pokial to nejaky arab nekupi a nezaplati cash. A samozrejme aj automobilky samotne maju eminentny zaujem zarobit, vid uvedene Ionity.
Pohoda. Ekologia za kazdu cenu. https://www.youtube.com/watch?v=YKWEn1yFIws
Jednu vec si zapamatajme : ked krajinam vypadnu obrovske miliardy penazi na prijmoch z dani z uhlovodikovych paliv a maziv (hnusna nafta a benzin tfuj tfuj), jednoducho budu musiet vytvorit dane na nabijanie aut. 30 rokov dozadu neexistovalo 80% dani ktore platime dnes, takze o 30 rokov tu budu take dane o ktorych sa nam dnes nesniva. Ze mas solarne panely doma na streche a vyrabas si energiu sam aby si nabijal EV ? Bude dan zo solarnych panelov, neboj nic.
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Z vlastní zkušenosti. Registrace u Čez lze mít i za 0 kč měsíc. Pak je cena 7,5 za kWh. EON tuším 6kč na 50kW a 9 na těch rychlejších stojanech.
Jenže je to vlastně jedno. Protože člověk co si koupí elektromobil, tak si ho většinou koupí, aby jezdil pravidelné trasy, třeba do práce a na to mu stačí dobíjet doma. Když jednou za čas vyjede dál, tak v celkovém ročním součtu jsou náklady na dobíjení mimo domov zanedbatelné.
Jenže je to vlastně jedno. Protože člověk co si koupí elektromobil, tak si ho většinou koupí, aby jezdil pravidelné trasy, třeba do práce a na to mu stačí dobíjet doma. Když jednou za čas vyjede dál, tak v celkovém ročním součtu jsou náklady na dobíjení mimo domov zanedbatelné.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
lubomirz: Daně budou ze všeho ,co ovce zobnou.Ale když vidím jak jim chutná třeba pohádka o koroně a nechávají si bezmyšlenkovitě mocnými plundrovat životy ve jménu "obecného blaha" ,asi máš pravdu.Bude i daň z denního světla.
dracekvo: Tak máš pravdu.Ve většině to nepotřebuješ.Leda bydlíš v sedmém patře paneláku a nabíječku máš blízko.Ale i na cestách...Než dát 9,50 peněz za kWh i jednou za čas ,radši zazvoním u nějaké babičky ,poprosím o 10kWh a dám dvě kila jí než kilo tomu molochu.To už jen z principu.
dracekvo: Tak máš pravdu.Ve většině to nepotřebuješ.Leda bydlíš v sedmém patře paneláku a nabíječku máš blízko.Ale i na cestách...Než dát 9,50 peněz za kWh i jednou za čas ,radši zazvoním u nějaké babičky ,poprosím o 10kWh a dám dvě kila jí než kilo tomu molochu.To už jen z principu.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 2397
- Registrován: ned srp 14, 2011 10:13 pm
- Lokalita: poblíž Hodonína
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7200
- Kapacita baterie [kWh]: 9
Re: Elektricka / hybridni auta
Může být i dědeček ? beru, tak se zastav jak pojedeš kolemfugas píše:lubomirz: Daně budou ze všeho ,co ovce zobnou.Ale když vidím jak jim chutná třeba pohádka o koroně a nechávají si bezmyšlenkovitě mocnými plundrovat životy ve jménu "obecného blaha" ,asi máš pravdu.Bude i daň z denního světla.
dracekvo: Tak máš pravdu.Ve většině to nepotřebuješ.Leda bydlíš v sedmém patře paneláku a nabíječku máš blízko.Ale i na cestách...Než dát 9,50 peněz za kWh i jednou za čas ,radši zazvoním u nějaké babičky ,poprosím o 10kWh a dám dvě kila jí než kilo tomu molochu.To už jen z principu.
5,4 kWp JJZ 4deg,1,8kWp JV 24deg, do 13.8.2022 bylo 3,6 kWp, MPII 5k, Victron MPPT 250/85-TR, aku 9,45 kWh Lion 15S, BMS 200A, Smart Shunt 500A.
k 28.9.2024 11500kWh
k 28.9.2024 11500kWh
-
- Příspěvky: 7645
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
to lubomirz: když ještě byla svoboda, tj v 90-tých letech, si mohl benzínovou/naftovou pumpu pořídídit kde kdo. Stačilo pár benkalorů z družstva se starejma adastíma stojanama, plocha s úkapovou jímkou a buňka, kde se schovala obsluha. A někteří, kteří takhle nějak začínali (a měli třeba jednu cisternu na závoz) jsou dnes jinde, viz třeba Robin oil... Ale dnes už si ani neuprdneš, a o tom to je. Samozřejmě zrovna tenhle týpek do toho šel hodně drsně...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Hele i tak Lepší solárně-ostrovní baron ,než nenažranej gigant.Musíme si pomáhatFRSO píše:Může být i dědeček ? beru, tak se zastav jak pojedeš kolemfugas píše:lubomirz: Daně budou ze všeho ,co ovce zobnou.Ale když vidím jak jim chutná třeba pohádka o koroně a nechávají si bezmyšlenkovitě mocnými plundrovat životy ve jménu "obecného blaha" ,asi máš pravdu.Bude i daň z denního světla.
dracekvo: Tak máš pravdu.Ve většině to nepotřebuješ.Leda bydlíš v sedmém patře paneláku a nabíječku máš blízko.Ale i na cestách...Než dát 9,50 peněz za kWh i jednou za čas ,radši zazvoním u nějaké babičky ,poprosím o 10kWh a dám dvě kila jí než kilo tomu molochu.To už jen z principu.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 396
- Registrován: pát zář 01, 2017 8:54 am
Re: Elektricka / hybridni auta
Celkom zaujimavy clanok o Golf III CitySTROMer.
https://www.garaz.cz/clanek/cesky-sikul ... -21005222#
https://www.garaz.cz/clanek/cesky-sikul ... -21005222#
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Lidem co cpou LED a HID sady do těhle starejch krámů bych zurážel pazoury.
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: sob úno 16, 2013 9:18 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
trochu mimo tema ktere resite, pouzivate nekdo orion bms v aute? komplet sada pro 84 clanku vychazi na 1900eur vcetne dopravy. docela dost ale asi jedina rozumna moznost jak vyresit chademo. zbyva uz jen sehnat nabijeci konektor
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Na chademo konektor bych oslovil poláky co rozebíraj I-miev a jeho klony. Tyto věci zřejmě vyhazují, protože nevím o nikom, komu by se tento konektor rozbil.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Udělal kus práce a má elektromobil kterému sám vidí až do žaludku.To je podle mého gusta.A 50kW už je super.
K těm LED a HID jsem měl stejný přístup.Ale bezostyšně je do stošestý nandam taky.Protože to co dneska jezdí s homologací po silnicích je tragédie.Běžně blikám na auta a ukáže se že takhle surově oslňujou tovární potkávačky.Já chci taky vidět ,sorry jako
K těm LED a HID jsem měl stejný přístup.Ale bezostyšně je do stošestý nandam taky.Protože to co dneska jezdí s homologací po silnicích je tragédie.Běžně blikám na auta a ukáže se že takhle surově oslňujou tovární potkávačky.Já chci taky vidět ,sorry jako
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
od MartinX » » v Elektroporadna
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
- 27 Odpovědi
- 5146 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rob.brno
-
-
- 0 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Oshurty
-
- 0 Odpovědi
- 1352 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelkilian
-
-
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
od Brčo » » v Ostatní
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
- 7 Odpovědi
- 1478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gupa
-
-
- 1 Odpovědi
- 903 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69