YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Novinky, zajímavosti, věda a technika v oblasti solární energie.
jahodovák
Příspěvky: 2023
Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
Lokalita: podhůří Orlických hor
Výkon panelů [Wp]: 7500
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od jahodovák »

camel1cz píše:
lubomirz píše:este som nestretol auto ktore by dostatocne rychlo samo prepinalo z dialkovych svetiel na tlmene.
V BMW se mi to neděje, ale zase na mě blikají i když mám tlumené. Si nevybereš :)
Pokud na tebe blikají a máš tlumené,znamená to jen jedno,špatně seřízená světla.Toto se mi stalo po výměně žárovky za novou a po příjezdu domů jsem si posvítil na dveře kůlny a hned jsem viděl závadu,koupil jsem si žárovku,která snad patřila do odpadu,svítila sice dobře ale byla tak nějak vyosená,že pomohla jen její výměna,nebyla to ani nijak levná žárovka ale dost drahá,už si ale nepamatuju co to bylo za značku....
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
Uživatelský avatar
volente
Příspěvky: 2417
Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
Bydliště: Brno - venkov

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od volente »

Jako šofér s nájezdem milionu kilometrů musím říct že autu jako stroji na 100% nevěřím ani když je řídím já, natož když je bude řídit další stroj.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
Uživatelský avatar
marko250
Příspěvky: 3409
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Lokalita: Hlučín
Bydliště: Hlučín

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od marko250 »

Já to v jeepu vypl,na auta to funguje ok,ale chodci a cyklisti vůbec,dokonce i lampy v obci mi dálkové dají dolů.

>rote v tom videjku jsem pochopil,že může z leafa sice tahat,ale jen do DS a nemá 140 liber za měsíc,ale polovinu,protože je zase nějaký poplatek za dodávku do DS.Čili pro offgrid opět nepoužitelné a asi se hned něčím takovým nikdo nebude zabývat.Jedině vlastní bastl s napíchnutím baterky na živých kabelech,ale z toho by zase zblbla elektronika vozu.A taky mě zarazila ta V2G,že umí jen stálých 6kW,to neumí modulovat dle stavu baterky v autě do té sítě?MOžná jsem to jen blbě pochopil,angličtina není má silná stránka :-) .
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
Uživatelský avatar
mypower.cz
R.I.P.
Příspěvky: 4927
Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od mypower.cz »

Rotten - a co takhle cykloautopilot, ktery by rovnou zablokoval kola tem, co maji v planu se vydat na sebevrazednou cestu v noci, kde lide pouzivaji dalkove aby videli do dalky, a ani blbe viditelny chodec u krajnice jim neunikl? Hm?
JiříK
Příspěvky: 1027
Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
Bydliště: 345m n.m. v Chřibech

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od JiříK »

Na neztlumující auta bezvadně funguje čelovka s 8 W čipem. Lehce na něj dvakrát bliknu a pokud nereaguje, přepínám na strobo a dívám se přímo na něj. To už funguje na 100 %... Párkrát to teda skončilo ostrou slovní přestřelkou.
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
Uživatelský avatar
fugas
Příspěvky: 2244
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od fugas »

JiříK píše:Na neztlumující auta bezvadně funguje čelovka s 8 W čipem. Lehce na něj dvakrát bliknu a pokud nereaguje, přepínám na strobo a dívám se přímo na něj. To už funguje na 100 %... Párkrát to teda skončilo ostrou slovní přestřelkou.
A to mluvíš o "aotopilotech"?Nebo o pilotech co nemají co dělat v autě?Na straně druhé, jezdím na kole i chodím pěšky.Ale i řídím a proto vím že silnice je pro auta/motorky.Počítám s tím, že pěšky ani na kole fyzický souboj na silnici nevyhraji.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
PavelR
Příspěvky: 3276
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
Lokalita: Žabčice
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 29139
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: ANO
Chci/Mám dotaci: NE

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od PavelR »

autopilot rozhodně ano, ale s možností kdykoliv ho vypnout a vzít to do ruky.
Bylo by fajn kdybych tomu řekl "hej ty auto su unavené vem to za mě"

Tato možnost by dost řešila nehody související s telefonama, rychlostí a alkoholem.
Bohužel to bude mít zase nevýhodu v tom že zase ztratíme kus svobody. Pokud to bude na síti tak to půjde sledovat, ovládat, vypnout na dálku. Už teď to začíná ecallem a podobně.
Uživatelský avatar
JonasPP
Příspěvky: 1204
Registrován: pon srp 31, 2015 11:36 am
Bydliště: Okolie Popradu SR

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od JonasPP »

Ja vam neviem chlapi,ale Ja mam na ebiku 2ks 4W led svetla demontovane zo štvorkolky a jak som nedavno cestoval v noci skoro 60km,tak aj brutal vzdialene auta prepli na stretavačky. Ale je to ina sranda. V aute mam žiarovky 2x 55W na stretavačkach a svieti to skoro rovnako. No ale pre pripad nudze mavam kšiltovku a šiltom viem okamžite zatieniť zle,alebo zle nastavene svetla.
Nechapem ako spusta vyrobcov aut nevie skonštruovať svetla,aby neoslnovala,jak to bolo na starych autach,alebo ako to maju šošovkove svetla.
Mix panelov podľa potreby zapojene -9,2kWp papierovo +-5,6kW skutočnych;
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
JiříK
Příspěvky: 1027
Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
Bydliště: 345m n.m. v Chřibech

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od JiříK »

fugas píše:
JiříK píše:Na neztlumující auta bezvadně funguje čelovka s 8 W čipem. Lehce na něj dvakrát bliknu a pokud nereaguje, přepínám na strobo a dívám se přímo na něj. To už funguje na 100 %... Párkrát to teda skončilo ostrou slovní přestřelkou.
A to mluvíš o "aotopilotech"?Nebo o pilotech co nemají co dělat v autě?Na straně druhé, jezdím na kole i chodím pěšky.Ale i řídím a proto vím že silnice je pro auta/motorky.Počítám s tím, že pěšky ani na kole fyzický souboj na silnici nevyhraji.
O pilotech, kteří neuznávají přítomnost čehokoliv jiného na silnici, kromě jich samotných.
Co se týká automatických dálkových světel, je to velmi nepříjemná až nebezpečná věc, obzvlášť na vlnité a zatáčkovité cestě. Praží dálkové, blikneš na něj, ztlumí, vzápětí to praží znovu dálkama. blikneš, ztlumí, o vteřinu později zase dálky! Tam je pro mě jen jedna schůdná varianta a to prostě přepnout na dálky, já potřebuju taky vidět.
Jinak někdo níže psal dálkové vs. kamion na dálnici. Ve většině případů je mezi protisměrnými pruhy roští. Dostatečně vysoké na to, aby světla v normální výšce nesvítila do protisměru. Takže roští to odstíní, ale jen osobák - osobák. Ale kamionu to prostě pere do očí, ten je výš. A pokud nemá nahoře na kabině rampu světel, kterou by protijedoucí osobák upozornil vůbec na to, že je v protisměru (málokterý řidič osobáku si v protisměru na dálnici všímá horních pozičních světel na kamionu) a je oslňován, má po cestě po dálnici nablikáno jak po svařování.
A silnice JE pro všechny! Bohužel, v mnoha případech není možnost volby. Jezdím tady u nás po stejné cestě autem i na kole a i když se budu vracet pod parou pěšky, zase to je po stejné silnici. Je to jen o ohleduplnosti k ostatním. Slovo ohleduplnost se ale stává slovem sprostým...
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
Uživatelský avatar
fugas
Příspěvky: 2244
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od fugas »

S přestavbou to také lehce souvisí.Vyhnat z toho ten gůgl a nechal bych si to líbit.

https://www.novinky.cz/auto/clanek/podi ... .seznam.cz
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
rottenkiwi
Příspěvky: 5451
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Lokalita: SO, SK
Bydliště: SO, SK

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od rottenkiwi »

Pozrite aký rozdiel je medzi Teslou a ostatnými v prvom polroku 2020:
tesla_2020.jpg
Tesla autopilot HW3/HW4
https://youtu.be/Ucp0TTmvqOE?t=4276

Tiež sa v EU rozbieha market, kde možem obchodovať s uloženou
energiou v baterkách, zotrvačníkoch, compressed-air ...

Takže ak mám panely a euto a vystačím si s obojsmernou nabíjačkou/meničom
22 kW integrovanou v eute a s 85 či 100 kWh baterkou v eute,
tak nepotrebujem vlastné úložisko, nepotrebujem 22 kW menič,
a ešte pomocou V2G možem zarábať na stabilizácii siete. / okrem obchodovania /
Tiež šetrím ropu na doležitejšie veci ako vozenie vlastného zadku do roboty.

DAM / IDM Day-Ahead Market / Intraday Market
https://www.semopx.com/markets/day-ahead-market/
Přílohy
dam_2020.jpg
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Uživatelský avatar
fugas
Příspěvky: 2244
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od fugas »

Nic se neděje bez příčiny.Chiméra jménem koronavirus dostala ekonomiku na kolena, což se projeví v kupní síle.No a Tesly si většinově kupují lidé nadmíru zajištění, aby ukázali jak jsou pokrokoví a že na to mají.Lidé s platem 30 000Kč na ni nedosáhnou a kupují ty ostatní značky.Jenže v této době nejistoty prostě samohyb není na prvním místě .Proto ten graf vypadá takto.

EV jako úložiště je ideální nápad, pokud žiji sám.Prostě ho využívám k účelu jaký mi je v dané chvíli třeba.Ale pokud domácnost žije i v mé nepřítomnosti, tak odvážet úložiště zahálet kamsi na parkoviště před zaměstnáním je značně kontraproduktivní.A to pomíjím fakt, že ho odvážím v době solární hojnosti.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
rottenkiwi
Příspěvky: 5451
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Lokalita: SO, SK
Bydliště: SO, SK

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od rottenkiwi »

Zoberme euto s 11 kW AC nabíjačkou, 11 kW DC-DC nabíjačkou / z panelov 500 V do 360 až 410 /
a s 11 kW V2G meničom / DC 360 - 410 V - to AC 230 V /
A nech má 40 kWh baterku.

Ak chodím do roboty na 2 x nočnú, deň doma, 2 x dennú od 5:30 so 14:30,
tak euto nebude doma 2 x 21:00 - 6:00 a 2 x 5:30 až 14:30.

Ak však mám FVE a euto, tak potrebujem bez V2G ešte baterku
do FVE, takže vlastne musím 2 x zaplatiť 40 kWh baterku,
+ 11 kW meniče v krabičkách + 11 kW regl v krabici
a ešte to všetko poprepájať.

Tá baterka v EV funguje pri optimálnej teplote, ale nie každý
má doma v FVE, 40 kWh-novú baterku optimálne chladenú.

Tak zapojím DC z panelov v euta a AC-out z euta do domácej siete.

Asi sa skoro nedožijeme štandardu, kde napr. 15 kWh bloky batérie
v eute bude na nabíjačkách automaticky vymeniteľné.

To by potom umožňovalo napr. 2 bloky z EV nechať doma
a na 2 bloky odísť do práce. A tie dva bloky by mali DC nabíjačku z panelov
a počas dňa by sa nabíjali a večer by sa energia medzi blokmi vyrovnala.

Ešte lepšie by boli dve EV + V2G a predaj energie v čase najväčšieho dopytu,
ergo najvyššej ceny FVE.

Neviem koľko zarába elektrikár u nás, ale v Nemecku okolo 21 € na hodinu
a v Švajčiarsku 32 € na hodinu, takže tam bežný človek asi má na EV či FVE,
či ich kombináciu.

Battery swap:
https://www.youtube.com/watch?v=t1Ld5WByT34

Odporúčanie pre Teslu, ako sa zbaviť 700 m kabeláže.
https://www.youtube.com/watch?v=9l6DPwKHWpY
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Uživatelský avatar
Ricardo
Příspěvky: 59
Registrován: čtv kvě 14, 2020 10:05 pm

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od Ricardo »

Po oznámení o dokončení autopilota akcie Tesly jsou dnes na 846 USD a když jsme v srpnu vedli debatu jak autopilot nemá smyl a že nepodaří tak brzy dokončit, tak byla cena 297 USD.

Nevím jak vám, ale mně se investovaná částka zvýšila od té doby 2,8x.
To nemluvím o tom, že jsem kupoval akcie v 2019 za 40 USD..... což je nějakých 20x.

Není to vůbec špatné bych řekl :lol:

Hlavně se ukazuje takhle s odstupem kdo měl pravdu a kdo tady celou dobu mlel nesmysly, viz. fugas a spol. Takové lemply je potřeba ignorovat.
10x Bi-facial Canadian Solar Poly 365Wp BiKu CS3U-PB-365 (glass/glass, half-cut, 9-bus-bar, 72-cell)
1x MPP Solar PIP-5048MK 5kW
4x Pb12V 45Ah
[/size]
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od ota »

A v čem jsi měl pravdu?
Proč nazýváš diskutéry“lempl”
BTW: Autopilot s cenou nemá nic společného.
Prostě někteří lidé hledají kam uložit hotovost takže cena roste.
Až se všichni rozhodnou že promění akcie za prachy, ať bude autopilot nebo ne budou akcie bezcenné.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
Uživatelský avatar
fugas
Příspěvky: 2244
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od fugas »

Ale ne.Demagog je zpět.Je evidentní že jsi opět nic nepochopil, ale na to už budeš patrně zvyklý.Navrhuji obchod.Uznám že máš pravdu i když opět meleš z cesty, takovej jsem já.Ty si to vytiskneš, necháš zarámovat, protože je jasný že to se ti ještě nikdy nestalo a už to asi nepřijde a přestaneš nás drtit svými moudry.Myslím že to je fér.
Jen nám ještě řekni, jak ti ta tvá eletrárna teď dává 12kWh denně pro ten tvůj elektromobil, jak jsi nám tady posledně vypočítal, protože přece nejsi lempl a hledáš způsoby, takže ani fyzika si na tebe nepřijde.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od ota »

Rocardo: ještě bych se zeptal kolik dá ta 12kWh elektrárna výkonu od odpoledne do večera když přijedeš z práce domů.
Budeš ze svého 45Ah akumulátoru přednostně nabíjet auto nebo vařit večeři nebo nahřívat bojler a nebo svítit?
A co budeš dělat až se akumulátor (asi tak po hodině provozu) vybije?
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
dumi
Příspěvky: 2037
Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od dumi »

Ono akciovy trh ted trpi celkove velkou inflaci. Vsechny akcie nesnyslne a dost nepodlozene rostou. Je to skryta inflace diky kvantitativnimu uvolnovani bankami.

aby ses pak nedivil.co ty akcie jednoho dne udelaji :-)
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
Uživatelský avatar
Ricardo
Příspěvky: 59
Registrován: čtv kvě 14, 2020 10:05 pm

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od Ricardo »

dumi píše:Ono akciovy trh ted trpi celkove velkou inflaci. Vsechny akcie nesnyslne a dost nepodlozene rostou. Je to skryta inflace diky kvantitativnimu uvolnovani bankami.

aby ses pak nedivil.co ty akcie jednoho dne udelaji :-)
Ale prosím tě. Inflací nemůže trpět jen akciový trh, inflace postihuje celý trh. Tedy když banky sanují covid průser kvantitativním uvolňováním tak rostoucí inflace znehodnocuje všechny peníze, i ty v bankách - tedy pokud má někdo úspory na spořicím účtu na úrok 2% tak o ně přichází, když inflace bude cca 10%. Další věc je, že kvantitativní uvolňování nemůže způsobit pád akcií, protože to by cetrální banky museli ty peníze zase stáhnout zpět, což je nesmysl, protože deflace je ještě horší nebezpečí pro ekonomiku než inflace. Inflace je dobrá, zlevňuje úvěry pro byznys a zadlužené lidi a okrádá boháče co si syslí peníze na účtu. Takovej ekonomickej Jánošik.


Hlavně autopilot Tesly je naprosto zásadní věc. Stačí si vzít tužku a papír a zapojit mozek. EV auto zlevní dopravu o cca 1,5 Kč/km. Ale autopilot když vezmu průměrný plat řidiče v Německu nebo USA, tak ušetří 5x víc. Navíc autopilot je krabička s elekronikou a několika kamerami za pár tisíc co ti vyrobí na taiwanu nebo v číně miliony. Kdežto EV potřebuje tunu drahých baterií, chemie na výrobu atd. Je jasné že autopilot je cca 10x výdělečnější věc než všechny EV auta Tesly. Tudíž akcie Tesly porostou minimálně na trojnásobek. Očekávám že do dvou let budou na ceně kolem 2000 USD. Minimálně.

A ne všechny akcie rostou, třeba takové aerolinky zrovna bojují o život a jejich akcie jsou dost dole.

Ale třeba se pletu a místní investovali ještě lépe než já, jen se zapomněli pochlubit.


Jo admine, a lhaní je tady povoleno odkdy? Já jenom že fugas tady opakovaně lže a tvrdí že jsem napsal že FVE v zimě dává průměrný výkon, což jsem nikdy nenapsal. Takové lhaní a překrucování plevelí forum a vyvolává flame.
10x Bi-facial Canadian Solar Poly 365Wp BiKu CS3U-PB-365 (glass/glass, half-cut, 9-bus-bar, 72-cell)
1x MPP Solar PIP-5048MK 5kW
4x Pb12V 45Ah
[/size]
Uživatelský avatar
fugas
Příspěvky: 2244
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil

Příspěvek od fugas »

Ricardo píše:Docela se divím kolik místích solárníků tady je schopno tvrdit, že energie ze slunce není zadarmo. Moje 3,6 kWp FVE stála 60 tis a hypotetickou Teslu Model 3 by mi nabylo každý den na cca 80 km jízdy. To je ekvivalent cca 4 litrů benzínu, což je bajvoko 120 Kč denně (43 000 ročně, návratnost 1.5 roku). Kdyby někdo prodával mini-těžební zařízení, že by si každý mohl vytěžit 4 litry benálu denně to by mu lidi utrhali ruce, ikdyby to stálo 200 tisíc.

Z toho plyne, že efekt úspory z FVE se ve spojení s elektrovehiklem násobí. Je rozdíl jestli těch vyrobených 12kWh za den dodám do sítě za 2 kč/kWh tedy za 24 Kč nebo tím zásobuji dům (5 Kč/kWh a ušetřím 60 Kč tedy 2,5x tolik) nebo úplně nejlíp jestli si tím nabiji EV a ušetřím 5x tolik (120 Kč) za palivo. Možná kdyby tím někdo krmil těžební farmu na bitcoin nebo monero, tak ten poměr ještě mohl stoupnout.

Samozřejmě hater si najde tu nejhorší variantu, započte do toho baterypack 10x pylontech US3000, cenu Tesly X pro sebe a manželku a prohlásí, že připojení k DS + jedna zrezlá Felicie na LPG je mnohem ekonomicky výhodnější varianta. Co na to říct?
:D
Jeden za všechny.Psal jsi to ty, tak ti snad nemusím konkrétní místa zvýraznit.Jistě do budoucna hořce zalituji, že jsem odmítnul rady takového moudrého člověka počtáře a vizionáře.
Na závěr : Snad jedině tobě rovného může urazit, když ho někdo jako ty nazve lemplem.Ale takovýho budeš hledat dlouho.Ještě jsi opět takticky, jako už několikrát před tím zapomněl odpovědět Otovi.Teď se zeptej admina kolik ti dá za to lhaní a na mě už nereaguj, nemáš nic s čím bych chtěl ještě ztrácet čas.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek