Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 1139
- Registrován: pát říj 12, 2012 8:15 pm
- Bydliště: Severní Čechy
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Proč by každé parkovací místo u paneláku a u zaměstnavatele nemohlo mít malý (0,25kW) wallbox? v době 3.tisíciletí by neměl být problém účtovat online.JiříK píše:Chachá- chtěl bych vidět borca, bydlícího například na sídlišti v Kroměříži, jak po příjezdu k Barumu v Otrokovicích natahuje prodlužku na vrátnici, aby si přes šichtu dobil káru. To by ho hnali! A že před Barumem těch aut stojí stovky! Nene, pomalé domácké dobíjení pro sídliště nikdy nebude.Mikel píše:Nabijet je mozne z kazde sazuvky na 230V pokud auto stoji. To je prevazne 90% casuchatař píše:"Holt by jsi nabijel hlavne pres den kdy sviti FV a to zvyhodnenou sazbou."
Hm, taky dobré. Ve dne nabíjet, v noci jezdit. Drákula by byl nadšený.
Podobné by to bylo, pokud bych měl dostatečný výkon panelů k dobíjení euta. K ČEMU MI TO BUDE, když auto přes den stojí v práci?
P.S. Chci podotknout, že kdybych měl opravdu zbytečných půl mega, tak si z fleku pro to elektrické Citigo jdu, i když vím, že se to ekonomicky vyrovná ropákovi nejdřív za dvacet let. Jelikož ty prachy nemám, budu pořád jezdit strojem z roku 1982. Mimojiné proto, že jej komplet opravím sám...
Jak říkám už dlouho, chce to jen chtít.
V provozu: poloostrov 19kWp, 4x XTM4000-48, 4xVT80, 18kWh LFP 14S10P + Batrium
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Jen bych se chtel jeste vyjadrit:
NIKOHO DO EAUTA NETLACIM.
Kazdej ma to svoje. Ja osobne za ten 1mil km uz, ale fosilaku mam plny plice. A to doslova.
Nejlepsi jsou cesty mestem a parkoviste D1.
A filtry pevnych castic a dalsi srandy to akorat rozmelni tak, ze se to dostane i pres kabinove filtry a rovnou do plic. Mimochodem pneumatiky i brzdove oblozeni taky nic moc.
Krome pneu, by se to elktrem dalo redukovat.
NIKOHO DO EAUTA NETLACIM.
Kazdej ma to svoje. Ja osobne za ten 1mil km uz, ale fosilaku mam plny plice. A to doslova.
Nejlepsi jsou cesty mestem a parkoviste D1.
A filtry pevnych castic a dalsi srandy to akorat rozmelni tak, ze se to dostane i pres kabinove filtry a rovnou do plic. Mimochodem pneumatiky i brzdove oblozeni taky nic moc.
Krome pneu, by se to elktrem dalo redukovat.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Mikel, parametricky je elektromobil niekde inde, ako fosilák. EV určite nájde svojich priaznivcov, ale nebude to žiadny boom. Obávam sa, že proklamovaný trend vo vývoji sa niekde zastaví a neprehúpne sa cez nejakých 15 %. ???
Elektromobil vyžaduje aj istú mieru asketizmu, niekomu to nevadí. Ale už len myšlienka ( u mnohých ), že k EV bude treba v rodine aj fosilák, je neeko. Tiež nie každý má inšpirujúcich 20 kWp na streche.
Dnes by som miesto Babetty chcel určite e-bike. Ale jazdievam aj na dovolenky, za rodinou, vozím si väčšie náklady podľa potreby, chcem aj benziňák. Pritom nie som úplný vandal, cestujem aj vlakom, keď sa dá.
Elektromobil vyžaduje aj istú mieru asketizmu, niekomu to nevadí. Ale už len myšlienka ( u mnohých ), že k EV bude treba v rodine aj fosilák, je neeko. Tiež nie každý má inšpirujúcich 20 kWp na streche.
Dnes by som miesto Babetty chcel určite e-bike. Ale jazdievam aj na dovolenky, za rodinou, vozím si väčšie náklady podľa potreby, chcem aj benziňák. Pritom nie som úplný vandal, cestujem aj vlakom, keď sa dá.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 861
- Registrován: stř bře 20, 2019 4:05 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
"Presne jsi prave vystihl mysleni dnesniho energetickeho hnusu. Nez to pres den prodat za malo, radsi FV vypnu!".
Tak už jsem i "energetický hnus". Panečku, co se ještě o sobě dozvím? To jsem ale dopadl ještě dobře, německá děvčátka by o mně zpívala, že jsem staré ekologické prase. A FV nevypínám, když tak přepínám. Být "starým fosilem" v důchodu má své výhody. Mám dost času čumět na měnič.
Tak už jsem i "energetický hnus". Panečku, co se ještě o sobě dozvím? To jsem ale dopadl ještě dobře, německá děvčátka by o mně zpívala, že jsem staré ekologické prase. A FV nevypínám, když tak přepínám. Být "starým fosilem" v důchodu má své výhody. Mám dost času čumět na měnič.
11S (8 REC 295Wp POLY + 3 Canadian Solar 300Wp) Axpert VM II 24V/3000W, 2P Canadian Solar + MPPT Victron Smart Solar 100/20 + Carspa 24/230, 600W Pure sine + 4x Varta 6V/232Ah.
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned bře 31, 2019 1:49 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
když ji nevyvezme co sni budem dělat ?
FV 3,57 Kwp měnič GW3648D-ES bat 4x pylontech us2000 .FV 2 Kwp měnič GW5048 D-ES bat 3x pylontech us2000
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
No neviem ako u vás, ale u nás pred fabrikami parkujú auta horizontálne v jednej rovine.
Zoberme 3000 áut na ploche, 2.5x5 m pre jedno auto.
3000 x 2.5 x 5 = 38000 m2, 8 hod od 7:00 do 15:00 je v lete množsvo sl. svitu.
Zoberme bežné 20 % panely. 38000 x 1 kW x 0.20 = 7600 kW výkonu.
Teraz nejaký optimálny uhol, aby to svietilo od 7:00 do 15:00 -+ 30 stupňov.
8:00 45 * strata 30 % ---- 7600 x .7
9:00 30 * ----- 13.4 % ---- 7600 x .87
10:00 15 * ----- 3.4 % ----- 7600 x .97
11:00 0 * ---- 0 % ----- 7600
12:00 15 * ----- 3.4 % ----- 7600 x .97
13:00 30 * ---- 13.4 % ----- 7600 x .87
14: 00 45 * ---- 30 % ------ 7600 x .7
spolu: 5300 + 6600 + 7400 + 7600 + 7400 + 6600 + 5300 === 46200 kWh pre 3000 eut.
46200 / 3000 === 15.4 kWh === 100 km.
Takže v lete to bude pre každého čakajúceho na koniec šichty
pri plne obsadenom parkovisku 15 kWh alebo 100 km jazdy.
Zoberme 3000 áut na ploche, 2.5x5 m pre jedno auto.
3000 x 2.5 x 5 = 38000 m2, 8 hod od 7:00 do 15:00 je v lete množsvo sl. svitu.
Zoberme bežné 20 % panely. 38000 x 1 kW x 0.20 = 7600 kW výkonu.
Teraz nejaký optimálny uhol, aby to svietilo od 7:00 do 15:00 -+ 30 stupňov.
8:00 45 * strata 30 % ---- 7600 x .7
9:00 30 * ----- 13.4 % ---- 7600 x .87
10:00 15 * ----- 3.4 % ----- 7600 x .97
11:00 0 * ---- 0 % ----- 7600
12:00 15 * ----- 3.4 % ----- 7600 x .97
13:00 30 * ---- 13.4 % ----- 7600 x .87
14: 00 45 * ---- 30 % ------ 7600 x .7
spolu: 5300 + 6600 + 7400 + 7600 + 7400 + 6600 + 5300 === 46200 kWh pre 3000 eut.
46200 / 3000 === 15.4 kWh === 100 km.
Takže v lete to bude pre každého čakajúceho na koniec šichty
pri plne obsadenom parkovisku 15 kWh alebo 100 km jazdy.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
[/quote]
Veď porovnávaš neporovnateľné, každý stroj z inej kategórie.
Napíš:
900 km / 1425 kg =
150 km / 1490 kg =
Vyššia berie.[/quote]
Jenze ekvivalent spotreby energie bude take v pomeru 6:1 hm!!!
A co je teda lepsi???[/quote]
Snažím sa porozumieť.
Veď porovnávaš neporovnateľné, každý stroj z inej kategórie.
Napíš:
900 km / 1425 kg =
150 km / 1490 kg =
Vyššia berie.[/quote]
Jenze ekvivalent spotreby energie bude take v pomeru 6:1 hm!!!
A co je teda lepsi???[/quote]
Snažím sa porozumieť.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Schválený prodejce
- Příspěvky: 970
- Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
No, od letosniho roku kazde nove postavene, nebo rekustruovane parkoviste jak verejne tak firemni musi mit na kazdych 10 parkovacich mist minimalne jednu nabijecku pro EV. Staci se podivat jak to funguje ve mestech jako je treba Viden ( tu mame kousek ) Je tam v soucasne dobe pres 1000 nabijecich verejnich bodu pro EV. EV tam maji vyhrazena parkovaci mista a nikdo si nedovoli ta zaparkovat se spalovakem. To jen k poznamce pro nabijeni ve mestech. Predstava, ze kazdy den vsichni prijedou z prace a vsichni maji prazdne baterie, protoze kazdy a kazdy den najezdil 200-500km dle typu auta je asi taky zcestna. Druha vec je, ze zdejsi debata je vedena zde mezi solarniky a predpokladam, ze kazdy mluvi za sebe. Tak take predpokladam, ze pokud mate FVE asi nebydlite v panelaku na sidlistiJiříK píše:Chachá- chtěl bych vidět borca, bydlícího například na sídlišti v Kroměříži, jak po příjezdu k Barumu v Otrokovicích natahuje prodlužku na vrátnici, aby si přes šichtu dobil káru. To by ho hnali! A že před Barumem těch aut stojí stovky! Nene, pomalé domácké dobíjení pro sídliště nikdy nebude.Mikel píše:Nabijet je mozne z kazde sazuvky na 230V pokud auto stoji. To je prevazne 90% casuchatař píše:"Holt by jsi nabijel hlavne pres den kdy sviti FV a to zvyhodnenou sazbou."
Hm, taky dobré. Ve dne nabíjet, v noci jezdit. Drákula by byl nadšený.
Podobné by to bylo, pokud bych měl dostatečný výkon panelů k dobíjení euta. K ČEMU MI TO BUDE, když auto přes den stojí v práci?
P.S. Chci podotknout, že kdybych měl opravdu zbytečných půl mega, tak si z fleku pro to elektrické Citigo jdu, i když vím, že se to ekonomicky vyrovná ropákovi nejdřív za dvacet let. Jelikož ty prachy nemám, budu pořád jezdit strojem z roku 1982. Mimojiné proto, že jej komplet opravím sám...
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Ale musis take potvrdit, ze muzou baterie dostat sanci v ulozistich a to na stejnou dobu jako v EV. Opet narazime na posmrtny zivot. Dotahnout k dokonalosti napr.95% recyklacni proces. I Musk to s 18650 planoval, proto vznikl Powerwall a Renault resp.i Leaf s tim experimentuji.volente píše:Cena je nafouknutá bublina a pokud budeme jako nadšenci kupovat předražené EV ojetiny, tak i nafouklá zůstane.
https://auto.bazos.cz/inzerat/114029275 ... n-saxo.php
Třeba tohle ve fosilu v dobrém stavu s platnou STK, se dá koupit za 20k, sednout a jezdit.
V Elektru to bude vyžadovat nemalou investici do aku.
A stejná situace je třeba u trojčat. Cena kolem 200k za 8-9let starý EV s baterií na pokraji životnosti.
Za 50k koupím fosila a za zbytek budu 4 roky jezdit. Za ty 4 roky už bude ta baterka v tom EV mrtvá.
Prostě nemám nic proti elektromobilitě, ale ne za každou cenu. Nejsem tak bohatý abych byl průkopníkem.
Nehledě na to že některým lidem se to nemůže vůbec vyplatit, viz chatař.
Vlkazajac: a spalenou ropu jak zrecyklovat?? Synteticke paliva jsou energeticky narocne, ze pomer ulozeni muze byt i 50/50 jestli ne hur. To je jako s vyrobou a vyuzitim vodiku. Celkovy proces je srovnatelny s naftakem.
-
- Příspěvky: 861
- Registrován: stř bře 20, 2019 4:05 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
A když zrovna nebude svítit, své eauto domů potlačí. Nebo pojede autobusem a auto nechá stát v práci dokud se počasí neumoudří. No jo, ale co když budou i eautobusy? Řič nepřistaví vůz s výmluvou: neměl jsem nabito. Bude to veselý život v té naší espolečnosti.
11S (8 REC 295Wp POLY + 3 Canadian Solar 300Wp) Axpert VM II 24V/3000W, 2P Canadian Solar + MPPT Victron Smart Solar 100/20 + Carspa 24/230, 600W Pure sine + 4x Varta 6V/232Ah.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Tesla 3 Mid range === 1672 kg
Tesla 3 Long range === 1730 kg
rozdiel 58 kg a 116 km dojazdu.
Každým rokom sa hustota energie na kg v baterkách zvyšuje.
Za pár rokov to bude 8-násobok.
Tak buď prejdeme 4000 km na jednu 400 kg baterku
alebo 1000 km na 100 kg baterku.
Je tu nejaký fosilák konkurencieschopný ?
/ Tesla bat. váži 1054 lbs alebo 477 kg /
Tesla 3 Long range === 1730 kg
rozdiel 58 kg a 116 km dojazdu.
Každým rokom sa hustota energie na kg v baterkách zvyšuje.
Za pár rokov to bude 8-násobok.
Tak buď prejdeme 4000 km na jednu 400 kg baterku
alebo 1000 km na 100 kg baterku.
Je tu nejaký fosilák konkurencieschopný ?
/ Tesla bat. váži 1054 lbs alebo 477 kg /
Naposledy upravil(a) rottenkiwi dne ned led 05, 2020 6:58 pm, celkem upraveno 2 x.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Veď porovnávaš neporovnateľné, každý stroj z inej kategórie.vlkazajac píše:
Napíš:
900 km / 1425 kg =
150 km / 1490 kg =
Vyššia berie.[/quote]
Jenze ekvivalent spotreby energie bude take v pomeru 6:1 hm!!!
A co je teda lepsi???[/quote]
Snažím sa porozumieť.[/quote]
No ze to EV sezere na srovnatelny najezd km.
V tomto pripade 12,5kWhx9=zaokrouhlime na 100kWh
A spalovak treba v nafte se spotrebou 6,5lit(65kWhx9) =cca.585kWh
Samozrejme by se dalo prepocitat na presno. Tohle byla nastrelna uvaha
Naposledy upravil(a) NOPARasito dne ned led 05, 2020 6:57 pm, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 2417
- Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
- Bydliště: Brno - venkov
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Nechytej se všeho, to nebylo na tebe, ale na distributory co ti klidně vypnou střechu protože můžou. Mají to ve smlouvě.chatař píše:"Presne jsi prave vystihl mysleni dnesniho energetickeho hnusu. Nez to pres den prodat za malo, radsi FV vypnu!".
Tak už jsem i "energetický hnus". Panečku, co se ještě o sobě dozvím? To jsem ale dopadl ještě dobře, německá děvčátka by o mně zpívala, že jsem staré ekologické prase. A FV nevypínám, když tak přepínám. Být "starým fosilem" v důchodu má své výhody. Mám dost času čumět na měnič.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Dekujuvolente píše:Nechytej se všeho, to nebylo na tebe, ale na distributory co ti klidně vypnou střechu protože můžou. Mají to ve smlouvě.chatař píše:"Presne jsi prave vystihl mysleni dnesniho energetickeho hnusu. Nez to pres den prodat za malo, radsi FV vypnu!".
Tak už jsem i "energetický hnus". Panečku, co se ještě o sobě dozvím? To jsem ale dopadl ještě dobře, německá děvčátka by o mně zpívala, že jsem staré ekologické prase. A FV nevypínám, když tak přepínám. Být "starým fosilem" v důchodu má své výhody. Mám dost času čumět na měnič.
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Co je delsi cesta? Nasi mechanici jedou rano k zakaznikovi treba 400km, pak vecer 400 zpet. Kdyby neli cestou cekat 2 hodiny nrz se jim nabije auto nevim kdy by delali svoji praciMikel píše:Oprava:vlkazajac píše:Mikel píše:Jako napriklad KIA?vlkazajac píše:Elektromobil má okrem kratšieho dojazdu ďalšiu vážnu nevýhodu. Vláči so sebou zbytočnú nadváhu v batériach. Je jedno, či vykonáte 20 krátkych jázd do práce na jedno nabitie, auto je stále v plnej zbroji, čo sa váhy týka. Tak si predstavte, že na prevahu km, ktoré urazíme na ultrakrátke vzdialenosti, budeme mať všetci v rodine po dva oslíky s nadváhou.....
"
Kia Soul 1.6 CRDi DCT Provozní hmotnost 1 425 kg / Soul EV 2018 1 490 kg
Veď porovnávaš neporovnateľné, každý stroj z inej kategórie.
Napíš:
900 km / 1425 kg =
150 km / 1490 kg =
Vyššia berie.
250 km / 1490 kg = kazde rano muze byt plna baterie. Pokud jedu na delsi cestu, nemam problem po 2 hod se stavet na kavu a za cca 20 minut vrcet dal. A co vy? jezdite kazdy den 1000km bez zastavky nejlepe 7dni v tydnu?
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Stále áno, amortizácia rafinérie je už v cene benzínu, amortizácia batérie nie.rottenkiwi píše:Tesla 3 Mid range === 1672 kg
Tesla 3 Long range === 1730 kg
rozdiel 58 kg a 116 km dojazdu.
Každým rokom sa hustota energie na kg v baterkách zvyšuje.
Za pár rokov to bude 8-násobok.
Tak buď prejdeme 4000 km na jednu 400 kg baterku
alebo 1000 km na 100 kg baterku.
Je tu nejaký fosilák konkurencieschopný ?
/ Tesla bat. váži 1054 lbs alebo 477 kg /
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 2025
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Ono asi záleží na místě kde se zrovna nacházíte,v menším městě to vypadá jinak než ve velkém i když developeři se snaží zastavět každý volný kousek a nějaké parkování nebo vybavenost je nezajíma ale jen zisk.Pokud jsem chodil do práce,nebyl by vůbec problém nabíjet,dokonce ani pokud by chteli všichni zaměstnanci,ale to bylo tím,že nějakých 10 aut není problém.Ve městě ted nakoupil starosta pro sociální služby eauta,takže je i ve městě veřejná nabíjecí stanice ,další chtějí vybudovat.Pokud se jedná o mě,tak asi tak od února budu schopen jet vše doma a i nabíjet hybrida kdykoliv to bude potřeba a v bateriích doma ještě zůstane pro případ nouze tak na dva dny...Jak tak pozoruju,každý radši hledá výmluvu proč to nepůjde,než se postarat aby to šlo,ne nadarmo se říká,jak si ustaleš,tak si lehneš...
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Schválený prodejce
- Příspěvky: 970
- Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Tak debata mela byt o nevyhodach EV. Nikdo nerika, ze nekdy bude 100% EV, take jsem hned v uvodu psal, ze hlavni nevyhoda EV v soucasne dobe je vysoka porizovaci cena. V mem prikladu to byla jen uvaha ohledne spotreby a tak reakce na nektere prispevky.vlkazajac píše:Mikel, parametricky je elektromobil niekde inde, ako fosilák. EV určite nájde svojich priaznivcov, ale nebude to žiadny boom. Obávam sa, že proklamovaný trend vo vývoji sa niekde zastaví a neprehúpne sa cez nejakých 15 %. ???
Elektromobil vyžaduje aj istú mieru asketizmu, niekomu to nevadí. Ale už len myšlienka ( u mnohých ), že k EV bude treba v rodine aj fosilák, je neeko. Tiež nie každý má inšpirujúcich 20 kWp na streche.
Dnes by som miesto Babetty chcel určite e-bike. Ale jazdievam aj na dovolenky, za rodinou, vozím si väčšie náklady podľa potreby, chcem aj benziňák. Pritom nie som úplný vandal, cestujem aj vlakom, keď sa dá.
Ja take jezdim na dovolenou, vozim plne auto materialu 3x tydne, aktualne najezdim kolem 40t km rocne, mam i druhe auto spalovaka a uprimne jsem ve svem druhem aute ( spalvaku ) uz rok nesedel, jen hnije pred barakem.
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Rakusaci to trosku pochopili drive, celkove s tema vetrnikama, ale s biomasou trochu prestrelili a taky to pak u nasich lesaku hroti a pan Kurovec, jakoby byl snad s nima spriznenejMikel píše:No, od letosniho roku kazde nove postavene, nebo rekustruovane parkoviste jak verejne tak firemni musi mit na kazdych 10 parkovacich mist minimalne jednu nabijecku pro EV. Staci se podivat jak to funguje ve mestech jako je treba Viden ( tu mame kousek ) Je tam v soucasne dobe pres 1000 nabijecich verejnich bodu pro EV. EV tam maji vyhrazena parkovaci mista a nikdo si nedovoli ta zaparkovat se spalovakem. To jen k poznamce pro nabijeni ve mestech. Predstava, ze kazdy den vsichni prijedou z prace a vsichni maji prazdne baterie, protoze kazdy a kazdy den najezdil 200-500km dle typu auta je asi taky zcestna. Druha vec je, ze zdejsi debata je vedena zde mezi solarniky a predpokladam, ze kazdy mluvi za sebe. Tak take predpokladam, ze pokud mate FVE asi nebydlite v panelaku na sidlistiJiříK píše:Chachá- chtěl bych vidět borca, bydlícího například na sídlišti v Kroměříži, jak po příjezdu k Barumu v Otrokovicích natahuje prodlužku na vrátnici, aby si přes šichtu dobil káru. To by ho hnali! A že před Barumem těch aut stojí stovky! Nene, pomalé domácké dobíjení pro sídliště nikdy nebude.Mikel píše:Nabijet je mozne z kazde sazuvky na 230V pokud auto stoji. To je prevazne 90% casu
Podobné by to bylo, pokud bych měl dostatečný výkon panelů k dobíjení euta. K ČEMU MI TO BUDE, když auto přes den stojí v práci?
P.S. Chci podotknout, že kdybych měl opravdu zbytečných půl mega, tak si z fleku pro to elektrické Citigo jdu, i když vím, že se to ekonomicky vyrovná ropákovi nejdřív za dvacet let. Jelikož ty prachy nemám, budu pořád jezdit strojem z roku 1982. Mimojiné proto, že jej komplet opravím sám...
-
- Schválený prodejce
- Příspěvky: 970
- Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Nejake logicke a rozumne argumenty nemate?chatař píše:A když zrovna nebude svítit, své eauto domů potlačí. Nebo pojede autobusem a auto nechá stát v práci dokud se počasí neumoudří. No jo, ale co když budou i eautobusy? Řič nepřistaví vůz s výmluvou: neměl jsem nabito. Bude to veselý život v té naší espolečnosti.
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
další státní podvod na FVE a OZE?
od tomas » » v Legislativa a právo
další státní podvod na FVE a OZE?
- 2 Odpovědi
- 1186 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomas
-
-
-
Hybridní FVE na RD - legalizovaný podvod s účastí státu.. !!
od uvp » » v Ekonomika solárních systémů
Hybridní FVE na RD - legalizovaný podvod s účastí státu.. !!
- 66 Odpovědi
- 6661 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PapoS
-
-
- 29 Odpovědi
- 6117 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jakub
-
-
Místo benzínky nabíječka pro elektromobily
od karelkilian » » v Magazín MyPower.CZ
Místo benzínky nabíječka pro elektromobily
- 25 Odpovědi
- 1841 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jahodovák
-
-
- 17 Odpovědi
- 1516 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od NOPARasito