Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi imiev

Archiv ukončených inzerátů
Uživatelský avatar
shuty
Příspěvky: 706
Registrován: ned úno 05, 2017 7:21 pm

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od shuty »

8 rokov staru baterku predavat za 999,-
To snáť nie...
**********
•MPP Solar PIP-5048MK•3.69kWp•18kWh LiFePo4•
rosparovac
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 27, 2018 7:23 am

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od rosparovac »

shuty píše:8 rokov staru baterku predavat za 999,-
To snáť nie...
Děkujeme za názor, posíláme lízátko.

Mimochodem viděl jsem, že máte LEV40, jsou nové ?
Tadyje ten brit s jeho cenami.
Pokud najdete levnější LEV50 (byť 7 let staré) na trhu v podobném počtu cenu rád dorovnám! ;-)

Lidi já myslel, že tady jsou normální lidi, technici, kolegové. :sm35:
feliz navidad
Příspěvky: 204
Registrován: stř říj 10, 2012 8:31 pm

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od feliz navidad »

Tak já to napíšu na rovinu:

2x3,6V LEV50, kapacita 2x30Ah, 7 let staré za 1998,-
nebo
3,2V LiFePO 60Ah, nové za 1984,- na e-skutr.cz
3,2V LiFePO 60Ah, nové za 2380,- ve zdejším e-shopu
Uživatelský avatar
shuty
Příspěvky: 706
Registrován: ned úno 05, 2017 7:21 pm

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od shuty »

rosparovac píše: Mimochodem viděl jsem, že máte LEV40, jsou nové ?
rok 2016 za 830kc za clanok.
**********
•MPP Solar PIP-5048MK•3.69kWp•18kWh LiFePo4•
rosparovac
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 27, 2018 7:23 am

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od rosparovac »

feliz navidad píše:Tak já to napíšu na rovinu:

2 × 3,75 V LEV50, kapacita 2 × 32 Ah, 7 let staré za 1400,-
nebo
3,2 V LiFePO 60 Ah, nové za 1984,- na e-skutr.cz
3,2 V LiFePO 60 Ah, nové za 2380,- ve zdejším e-shopu
Trošku jsem Ti to poupravil, jednak Ti nesedí nominální napětí, ale taky po 6. zmiňuji, že cena je někde jinde. I když i s psanou cenou by to vyšlo podobně.

Pojďme počítat:
Lev50: 3,75*32 = 120 Wh; 700/120 = 5,83 kč/Wh
Wina 60 Ah: 3,2*60 = 192 Wh; 1984/192 = 10,33 kč/Wh

Winy vydrží bambilion cyklů a sám výrobce není schopen testovat nejnovější generaci (mluví se o 20000 plných cyklech), LiFePO mají větší toleranci k překročení limitů, nehoří, ale zase mají menší vybíjecí a nabíjecí proudy. Menší i v porovnání s "vyjetou" LEV50 s poloviční kapacitou. Asi vás tady nezajímají špičkové proudy nabíjecí, protože jak koukám do podpisů tak většina tu má kolem 3-6 kWp a i při 3 kW do toho článku s doporučeným nabíjením 0,3C leze přes 1C. Co teprve do 3,6 kWp nebo 6,6, to je dokonce přes maximální nabíjecí proud 1,5C... přetěžujete články? LiFexxxčka Vám to vrátí. ;-)

Winy jsou boží články a hádám, že mi jich prošlo rukama více než všem trolům v diskuzi dohromady. Stejně jako Wina 15 Ah, které zde prodávám už dva roky a nikdo je nechce (že by se zde jenom kecalo?).

Mimochodem toto je graf nových, koupených Wina 15 Ah jen ať víte že kapacita taky dost lítá:
Výstřižek.PNG
Výstřižek.PNG (10.83 KiB) Zobrazeno 1455 x
Mimochodem dva články byly z výroby úplně mrtvé a dostali jsme nové z druhé generace, ty jsou na 18 Ah

Toto jsou nové Winy 20 Ah a taky nic moc rozptyl co?
20ah.PNG
20ah.PNG (10.22 KiB) Zobrazeno 1455 x
Tak až se pokocháte, neváhejte vymyslet zase nějakou bejkárnu a nahodit ji. ;-)
Uživatelský avatar
diablo007
Příspěvky: 3204
Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
Bydliště: Vyškov

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od diablo007 »

Asi vás tady nezajímají špičkové proudy nabíjecí, protože jak koukám do podpisů tak většina tu má kolem 3-6 kWp a i při 3 kW do toho článku s doporučeným nabíjením 0,3C leze přes 1C. Co teprve do 3,6 kWp nebo 6,6, to je dokonce přes maximální nabíjecí proud 1,5C... přetěžujete články? LiFexxxčka Vám to vrátí. ;-)
Jen se zeptám jak jsi došel k tomu výpočtu? Který uživatel tu má při 6kwp 3kwh baterií?
Uživatelský avatar
NOPARasito
Příspěvky: 2539
Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od NOPARasito »

rosparovac píše: Pojďme počítat:
Lev50: 3,75*32 = 120 Wh; 700/120 = 5,83 kč/Wh
Wina 60 Ah: 3,2*60 = 192 Wh; 1984/192 = 10,33 kč/Wh
Sorry 2/3 ceny noveho Lifepo4 (zaokrouhleno 6000/kWh), u ktereho odcvalala 1/3 kapacity za 7-8let muze byt pro zakaznika taky po 4letech smrt.
Radsi bych sel do 18650 cca 1-2 roky stareho za cca. 2-3tis/kWh i za cenu pracnosti.
Tot muj nazor, ale kdyby byla cena LEV50 za cenu kolem 4000/kWh mozna by zakaznika baterie nasly ;-).
FRSO
Příspěvky: 2277
Registrován: ned srp 14, 2011 10:13 pm
Lokalita: poblíž Hodonína
Systémové napětí: >48V
Výkon panelů [Wp]: 7200
Kapacita baterie [kWh]: 9

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od FRSO »

Toto je sekce bazar a i přes upozornění se tu vesele diskutuje dál. :)
5,4 kWp JJZ 4deg,1,8kWp JV 24deg, do 13.8.2022 bylo 3,6 kWp, MPII 5k, Victron MPPT 250/85-TR, aku 9,45 kWh Lion 15S, BMS 200A, Smart Shunt 500A.
k 28.3.2024 8500kWh
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od ota »

No přesně. Každý kibicuje ale nehodlá koupit.
Mám stejné baterky v elektroskůtru jako výměna za Pb a je to super, přesně pasují jako 14S do většiny 48V čínských skůtrů.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
rosparovac
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 27, 2018 7:23 am

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od rosparovac »

Vše vyprodáno. Děkuji za účast v diskuzním kroužku. Pokud by někdo měl zájem, mohu jej přesměrovat na nového majitele a ten může něco pustit. Kupuje je do zásoby na solární elektrárnu a na powerwall na chatu.
daffyx
Příspěvky: 94
Registrován: ned lis 04, 2018 8:33 pm

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od daffyx »

rosparovac píše:Vše vyprodáno. Děkuji za účast v diskuzním kroužku. Pokud by někdo měl zájem, mohu jej přesměrovat na nového majitele a ten může něco pustit. Kupuje je do zásoby na solární elektrárnu a na powerwall na chatu.
Koupil jsem dva kousky, pouze na test, jest z důvodu zvědavosti. ( ty samé mám v EVčku zatím mám cca 50tis km)
Tak při 100tiskm kapacita 31Ah při 0,2C ! teplota 20stupnu. 4,1-2,9V
20200125_183059.jpg
20200125_145544.jpg
PavelR
Příspěvky: 3118
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
Lokalita: Žabčice
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 29139
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: ANO
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od PavelR »

Co to je za aparáty? To vypada zajimave
Uživatelský avatar
diablo007
Příspěvky: 3204
Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
Bydliště: Vyškov

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od diablo007 »

PavelR
Příspěvky: 3118
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
Lokalita: Žabčice
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 29139
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: ANO
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od PavelR »

To vypadá parádně. Dik
daffyx
Příspěvky: 94
Registrován: ned lis 04, 2018 8:33 pm

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od daffyx »

Přesně, ještě dodám má to i wifi modul :-D.
mám tu modelářských nabíječek víc, ale tahle opravdu vede.
Jdu ještě do další
zbek
Příspěvky: 441
Registrován: ned bře 31, 2019 1:49 pm

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od zbek »

Jak to umi měřit vnitřní odpor baterky?
FV 3,57 Kwp měnič GW3648D-ES bat 4x pylontech us2000 .FV 2 Kwp měnič GW5048 D-ES bat 3x pylontech us2000
Uživatelský avatar
beethowen
Příspěvky: 873
Registrován: pát čer 23, 2017 7:46 pm
Bydliště: Brno-venkov

Re: Prodej: LEV50 - Peugeot Ion, Citroen Czero, Mitsubishi i

Příspěvek od beethowen »

zbek píše:Jak to umi měřit vnitřní odpor baterky?
Pokud máš 4-vodičové připojení (většinou to obstará balanční připojení), tak měříš proud zvlášť a napětí taky. Potom se dá měřit buď impedance na 1kHz nebo DC rezistance.