Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: pát zář 20, 2019 9:50 pm


E-kolo

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
PředchozíDalší

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » úte led 09, 2018 11:07 am

Ekolo sice vlastním ale toto se na něm nevyskytuje,s ničím takovým jsem se nesetkal a to jsem dost hledal,než jsem si ho předělal aby mi vyhovovalo
jahodovák
 
Příspěvky: 490
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod marko250 » úte led 09, 2018 5:28 pm

Tak omezovač přípomoci je na každém továrním kole(25km/h),většina je na systému snímání otáček kola.A všechny Speedboxy jsou zase na principu klamání této frekvence.
JZ-50°/20xChaori<dává 5360W>,JV-90°/12xJinkoSolar<davá2750W>,MakeSkyBlue <60A>, Midnite Classic 150<89A>,baterka 58.4VDC LFP4/370A+Li-ion/300A<uloží 35kWh>,měnič PJ 10 kW<dává stále 8600W>
Uživatelský avatar
marko250
 
Příspěvky: 1549
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Bydliště: Hlučín

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » úte led 09, 2018 6:40 pm

Tak to máš pravdu ,ale já mám snímání z halových sond motoru a na analistu jde nastavit cokoliv potřebuji,takže toto není potřeba.Mohu nastavit mod legální a ještě i další mody podle potřeby,které se přepínají pokud je třeba a nejedeš po veřejných komunikacích.Přepnutí se provádí třeba i za jízdy obyčejným přepínačem,který může být i skryt
jahodovák
 
Příspěvky: 490
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod marko250 » sob úno 17, 2018 8:41 pm

Tak mám doma první dopravní prostředek na "elektriku" :-) ,ten snímač jsem přesunul na kliky,místo kola a tím se nesejme reálná rychlost,samozřejmě ani km,ale omezení rychlosti je tím pádem skoro pryč(leda bych šlapal velmi vysokou frekvencí).Baterka je 36V/504Wh a nabíječka 4A,celkem to trvá do plna.Tři režimy Eco/Trail/Boost+Walk(vedení kola,tahá kolo).

IMG_20180217_085914.jpg


Jsem zvědav co to ujede a vyjede s přípomocí,jsem sjezdař a tlačit to na vrcholy už mě nebavilo,hlavně co budou dělat baterky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
JZ-50°/20xChaori<dává 5360W>,JV-90°/12xJinkoSolar<davá2750W>,MakeSkyBlue <60A>, Midnite Classic 150<89A>,baterka 58.4VDC LFP4/370A+Li-ion/300A<uloží 35kWh>,měnič PJ 10 kW<dává stále 8600W>
Uživatelský avatar
marko250
 
Příspěvky: 1549
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Bydliště: Hlučín

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » ned úno 18, 2018 9:00 am

Pokud tomu trochu pomůžeš,budeš určitě spokojený,vyjede to určitě mnohem víc než než pomoci,jen si budeš muset trošku zvyknout na to,že motor nesmí vypadnout ze synchronizace,to potom motor moc netáhne a zbytečně se hřeje.Jinak pokud využiješ správně pomoc motoru určitě budeš spokojený.Baterie vydrží hodně a pokud použiješ poznatky tady z fora,vydrží hodně dlouho.Pokud jsem se tak díval na různé návody k elektrokolům,mnohdy jsou tam v návodu na zacházení s bateriemi stále opisován způsob zacházení vhodný pro nicd a ne pro lion.
jahodovák
 
Příspěvky: 490
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod marko250 » pon úno 19, 2018 10:24 am

Tak ošizení senzoru rychlosti nelze provést dlouhodobě(jen 15-20min) jeho přemístěním.V továrně na takovou úpravu zareagovali a soft systému porovnává impulzy a zátěž krouťáku motoru spolu a vyhodnotí nereálný posun.Na displeji Shimano Steps E8000 vyskočí Error E014(senzor mimo limit,navštivte servis) a zablokuje pohon kola.Paráda, bylo to 8km od domu ,v kopcovitém terénu-hehe.Naštěstí jde závada vyřešit zpětnou origo polohou senzoru a asi tříminutovým šlapáním se zaplým errorem,kdy se zpětně načte a spustí zase pohon.Už vidím ty tučné šeky servisu za odblokování jednotky(touto metodou),reset není možný přez zablokování displeje errorem.A není to jen u Shimana,to samé Bros a Bosch,řeší to speedboxy s chipama,které to ošálí ve správných poměrech elektronicky.Jinak baterka drží bez úbytku čárky i po 35km v režimu Trail/Boost(někdy do krpálu).
JZ-50°/20xChaori<dává 5360W>,JV-90°/12xJinkoSolar<davá2750W>,MakeSkyBlue <60A>, Midnite Classic 150<89A>,baterka 58.4VDC LFP4/370A+Li-ion/300A<uloží 35kWh>,měnič PJ 10 kW<dává stále 8600W>
Uživatelský avatar
marko250
 
Příspěvky: 1549
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Bydliště: Hlučín

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » pon úno 19, 2018 10:57 am

Těhto srandiček jsem ušetřen,protože jsem vyměnil motor a řídící jednotku za jinou a ta jde nastavit tak jak potřebuji já.Ted mám sestavenou novou baterii,takže čekám na jaro,nějak se mi nechce v tomto počasí jezdit.Uvidíme co se bude dít 30 ah a 48 voltů už by něco mělo vydržet.Pravda,pokud povolím režim mimo silnici,už to žere trochu víc ale se starou baterí mi to ukazovalo něco kolem 5ah na 10 kilometrů
jahodovák
 
Příspěvky: 490
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod kodl69 » pon úno 19, 2018 10:33 pm

Tak to já mám ty spotřeby *batt* i větší, 13s 20Ah mi vydá odhadem na 900m převýšení na celkem 20km ale vy na těch kolech asi šlapete, nebo jak je to jinak možný? :P
ostrov 4600Wp neustále ve stádiu zrodu: 6x noark CHSM6610P250, 6x250Wp z I4wifi, 6xTratek 275Wp, 4x auria 120Wp, midnite classic 150 lite+whizbang jr., 16S a různě P cca 300Ah Winston, Powerjack 8kW (reálně 6kW po úpravě). 48V DC rozvody a spotřebiče.
kodl69
 
Příspěvky: 3858
Registrován: sob črc 19, 2014 7:56 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod beethowen » úte úno 20, 2018 8:15 am

kodl69 píše:Tak to já mám ty spotřeby *batt* i větší, 13s 20Ah mi vydá odhadem na 900m převýšení na celkem 20km ale vy na těch kolech asi šlapete, nebo jak je to jinak možný? :P

Ahoj,
Taky mě to tak nějak vychází. Kdybych šlapal, asi bude více :P
3,8kWp Suntech, MPPSolar PIP-4048MSD, LiFePO4 48V/200Ah, Li-ion 120P14S 300Ah
Uživatelský avatar
beethowen
 
Příspěvky: 204
Registrován: pát čer 23, 2017 6:46 pm
Bydliště: Brno-venkov

Re: E-kolo

Příspěvekod marko250 » úte úno 20, 2018 10:26 am

To jsou pohony s příšlapem,né plyn a vést se :-) .
JZ-50°/20xChaori<dává 5360W>,JV-90°/12xJinkoSolar<davá2750W>,MakeSkyBlue <60A>, Midnite Classic 150<89A>,baterka 58.4VDC LFP4/370A+Li-ion/300A<uloží 35kWh>,měnič PJ 10 kW<dává stále 8600W>
Uživatelský avatar
marko250
 
Příspěvky: 1549
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Bydliště: Hlučín

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » úte úno 20, 2018 10:41 am

marko250 píše:To jsou pohony s příšlapem,né plyn a vést se :-) .

Tak,tak,ale ono se někdy nechce..zprovoznil jsem u toho rekuperaci a analist mi ukazoval že zpět jsem získal 17 procent.Zkoušel jsem dobíjení při jízdě z mirného kopečka a se šlapaním a bylo to docela znát dalo se pak ujet o mnoho dál a ani to moc nebrzdilo...
jahodovák
 
Příspěvky: 490
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod rottenkiwi » pát črc 26, 2019 4:53 pm

Ako riešite situáciu, defekt na zadnom kolese, na ktorom je el. motor,
ak je noc a ste 10 km od domu ?
Máte všetky klúče so sebou + 2 x dušu + hustilku alebo bombičky ?
Dělej vše, jak nejlépe dovedeš. Ale ne lépe. 4. dohoda.
Si anode Spectrum BMS SEI formation Float Ochrana High SOC deg. MPPT Post LiFe
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 2798
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK

Re: E-kolo

Příspěvekod vla » pát črc 26, 2019 5:24 pm

A jaký je tam problém, já bych to opravil, můj kamarád by mě zavolal, abych pro něj přijel. To máme dva způsoby a nějak moc víc mi jich nenapadá. Ještě existuje sprej s lepicí hmotou, kterou se to může dle návodu nahustit, ale to to dřív spravím.
Nemám rád tenhle stát.
vla
 
Příspěvky: 780
Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod rottenkiwi » pát črc 26, 2019 5:36 pm

No problém je to zadné koleso, v tej tme a prípadne chlade, dať dole a naspať.
Doma pri osvetlení + množstvo kľúčov je to dosť roboty. Potom nájsť tú dieru,
a zalepiť. Ak nemám hustilku, tak je to potme prakticky nemožné.

Treba rozpojiť prívod napatia a znova to tam dať tak, aby to nechytilo do špíc.
Treba uvoľniť kryt, imbusom + 2 malé skrutky + 4 malé podložky, to keď v tme
niekde spadne, tak to nenájdem.

Potom pomerne veľkou silou povoliť matky na kolese, bez potrebnej páky to s kľúčom neurobím.
Ďalej sú tam 4 male podložky, ktoré treba presne otočiť, inak sa koleso nepodarí nasadiť,
to sa tiež dá len pri svetle.

Preto ma zaujíma, ako to riešite.

Ešte predné koleso a výmenu duše + bombička, to by ešte šlo.
Dělej vše, jak nejlépe dovedeš. Ale ne lépe. 4. dohoda.
Si anode Spectrum BMS SEI formation Float Ochrana High SOC deg. MPPT Post LiFe
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 2798
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK

Re: E-kolo

Příspěvekod lemra79 » pát črc 26, 2019 6:01 pm

napsal bych na kolo sos a do trech dnu si me nekdo vsimne, vyzkouseno, funguje to i v zahranici.
Jinko 225 W / 6 kWp, PIP 5048 MG, li ion 120 Ah@48V (2p14s), ICC@rpi3+ + emoncms
Uživatelský avatar
lemra79
 
Příspěvky: 72
Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod rottenkiwi » pát črc 26, 2019 6:14 pm

No ono je problém v noci získať najme jedlo a vodu, na 1 hod na biku stačí malé množstvo,
ale v noci sú benzinky zatvorené, obchody tiež, a taká 2 až 3 hod cesta domov može byť
život ohrozujúca, najma ak je to v oblasti, kde nie je mobilný signál.
Dělej vše, jak nejlépe dovedeš. Ale ne lépe. 4. dohoda.
Si anode Spectrum BMS SEI formation Float Ochrana High SOC deg. MPPT Post LiFe
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 2798
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » pát črc 26, 2019 7:00 pm

náhradní duši a tech pár klíčů vozím sebou,pumpičku též,nevidím v tom problém,ale defekt jsem už dlouho neměl,od posledního mám najeto 1800 kiláčků.a u ekola mi tech pár deka navíc nedělá problém....
jahodovák
 
Příspěvky: 490
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod vla » pát črc 26, 2019 8:04 pm

To jako chceš říct, že do půlnoci vyžereš ledničku a musíš hned vyrazit pro nové zásoby, jinak bys do rána nepřežil? :lol: :lol: :lol: .
Nemám rád tenhle stát.
vla
 
Příspěvky: 780
Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod NOPARasito » pát črc 26, 2019 8:41 pm

rottenkiwi píše:No problém je to zadné koleso, v tej tme a prípadne chlade, dať dole a naspať.
Doma pri osvetlení + množstvo kľúčov je to dosť roboty. Potom nájsť tú dieru,
a zalepiť. Ak nemám hustilku, tak je to potme prakticky nemožné.

Treba rozpojiť prívod napatia a znova to tam dať tak, aby to nechytilo do špíc.
Treba uvoľniť kryt, imbusom + 2 malé skrutky + 4 malé podložky, to keď v tme
niekde spadne, tak to nenájdem.

Potom pomerne veľkou silou povoliť matky na kolese, bez potrebnej páky to s kľúčom neurobím.
Ďalej sú tam 4 male podložky, ktoré treba presne otočiť, inak sa koleso nepodarí nasadiť,
to sa tiež dá len pri svetle.

Preto ma zaujíma, ako to riešite.

Ešte predné koleso a výmenu duše + bombička, to by ešte šlo.

Jakou pneumatiku mas ? 26/27,5/29????
https://www.mitasbiketyres.com/cz/gaadi ... 2-10-dv40/
Mam e-kolo jiz delsi chvili a toto by ti mohlo pomoci. Doporucuju aspon zalamovak sebou vozit na prerezani stare.
Uživatelský avatar
NOPARasito
 
Příspěvky: 1316
Registrován: stř črc 18, 2018 11:14 pm
Bydliště: Vidím na Pálavu a komíny Dukovan

Re: E-kolo

Příspěvekod rottenkiwi » pát črc 26, 2019 10:10 pm

No mam Meridu cesťák, tam sú 26" a tam koleso aj dušu vymením za pár sekúnd.
Ale tam fúkam na 7 až 11 atmosfér.

Ale na ebiku mám 27.5 x 2.25, a tam fúkam len na 3 at.
No defekt som nemal už ani nepamatám.

Ale včera som chytil 2 klince, to sa mi ešte nestalo a keby predné,
ale zadné.

Teraz som išiel dole kopcom 58, no a to som si myslel,
že ked tak v tej rýchlosti chytím defekt, tak to asi nedopadne dobre.

Som 7 rokov poriadne netrénoval, kvoli liekom, niekedy večer nebol problém
70 km na cesťáku, teraz urobím 35 km na ebiku a mám dosť.

Neexistuje nejaký mini kompresor na 36 V ?
Dělej vše, jak nejlépe dovedeš. Ale ne lépe. 4. dohoda.
Si anode Spectrum BMS SEI formation Float Ochrana High SOC deg. MPPT Post LiFe
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 2798
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK

PředchozíDalší

Zpět na Mobilní ostrovní elektrárny

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

Reputation System ©'