Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: úte čer 02, 2020 7:32 pm


E-kolo

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
PředchozíDalší

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » úte led 09, 2018 11:07 am

Ekolo sice vlastním ale toto se na něm nevyskytuje,s ničím takovým jsem se nesetkal a to jsem dost hledal,než jsem si ho předělal aby mi vyhovovalo
6,4kWp-2 krát aexpert MKS,cca 40kW LIFE A LION
jahodovák
 
Příspěvky: 875
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod marko250 » úte led 09, 2018 5:28 pm

Tak omezovač přípomoci je na každém továrním kole(25km/h),většina je na systému snímání otáček kola.A všechny Speedboxy jsou zase na principu klamání této frekvence.
JZ-50°/20xChaori 230<dává 5360W>,JV-90°/12xJinkoSolar 225<davá2700W>,MakeSkyBlue <60A>, Midnite Classic 150<89A>,baterka 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V
Uživatelský avatar
marko250
 
Příspěvky: 2114
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Bydliště: Hlučín

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » úte led 09, 2018 6:40 pm

Tak to máš pravdu ,ale já mám snímání z halových sond motoru a na analistu jde nastavit cokoliv potřebuji,takže toto není potřeba.Mohu nastavit mod legální a ještě i další mody podle potřeby,které se přepínají pokud je třeba a nejedeš po veřejných komunikacích.Přepnutí se provádí třeba i za jízdy obyčejným přepínačem,který může být i skryt
6,4kWp-2 krát aexpert MKS,cca 40kW LIFE A LION
jahodovák
 
Příspěvky: 875
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod marko250 » sob úno 17, 2018 8:41 pm

Tak mám doma první dopravní prostředek na "elektriku" :-) ,ten snímač jsem přesunul na kliky,místo kola a tím se nesejme reálná rychlost,samozřejmě ani km,ale omezení rychlosti je tím pádem skoro pryč(leda bych šlapal velmi vysokou frekvencí).Baterka je 36V/504Wh a nabíječka 4A,celkem to trvá do plna.Tři režimy Eco/Trail/Boost+Walk(vedení kola,tahá kolo).

IMG_20180217_085914.jpg


Jsem zvědav co to ujede a vyjede s přípomocí,jsem sjezdař a tlačit to na vrcholy už mě nebavilo,hlavně co budou dělat baterky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
JZ-50°/20xChaori 230<dává 5360W>,JV-90°/12xJinkoSolar 225<davá2700W>,MakeSkyBlue <60A>, Midnite Classic 150<89A>,baterka 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V
Uživatelský avatar
marko250
 
Příspěvky: 2114
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Bydliště: Hlučín

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » ned úno 18, 2018 9:00 am

Pokud tomu trochu pomůžeš,budeš určitě spokojený,vyjede to určitě mnohem víc než než pomoci,jen si budeš muset trošku zvyknout na to,že motor nesmí vypadnout ze synchronizace,to potom motor moc netáhne a zbytečně se hřeje.Jinak pokud využiješ správně pomoc motoru určitě budeš spokojený.Baterie vydrží hodně a pokud použiješ poznatky tady z fora,vydrží hodně dlouho.Pokud jsem se tak díval na různé návody k elektrokolům,mnohdy jsou tam v návodu na zacházení s bateriemi stále opisován způsob zacházení vhodný pro nicd a ne pro lion.
6,4kWp-2 krát aexpert MKS,cca 40kW LIFE A LION
jahodovák
 
Příspěvky: 875
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod marko250 » pon úno 19, 2018 10:24 am

Tak ošizení senzoru rychlosti nelze provést dlouhodobě(jen 15-20min) jeho přemístěním.V továrně na takovou úpravu zareagovali a soft systému porovnává impulzy a zátěž krouťáku motoru spolu a vyhodnotí nereálný posun.Na displeji Shimano Steps E8000 vyskočí Error E014(senzor mimo limit,navštivte servis) a zablokuje pohon kola.Paráda, bylo to 8km od domu ,v kopcovitém terénu-hehe.Naštěstí jde závada vyřešit zpětnou origo polohou senzoru a asi tříminutovým šlapáním se zaplým errorem,kdy se zpětně načte a spustí zase pohon.Už vidím ty tučné šeky servisu za odblokování jednotky(touto metodou),reset není možný přez zablokování displeje errorem.A není to jen u Shimana,to samé Bros a Bosch,řeší to speedboxy s chipama,které to ošálí ve správných poměrech elektronicky.Jinak baterka drží bez úbytku čárky i po 35km v režimu Trail/Boost(někdy do krpálu).
JZ-50°/20xChaori 230<dává 5360W>,JV-90°/12xJinkoSolar 225<davá2700W>,MakeSkyBlue <60A>, Midnite Classic 150<89A>,baterka 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V
Uživatelský avatar
marko250
 
Příspěvky: 2114
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Bydliště: Hlučín

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » pon úno 19, 2018 10:57 am

Těhto srandiček jsem ušetřen,protože jsem vyměnil motor a řídící jednotku za jinou a ta jde nastavit tak jak potřebuji já.Ted mám sestavenou novou baterii,takže čekám na jaro,nějak se mi nechce v tomto počasí jezdit.Uvidíme co se bude dít 30 ah a 48 voltů už by něco mělo vydržet.Pravda,pokud povolím režim mimo silnici,už to žere trochu víc ale se starou baterí mi to ukazovalo něco kolem 5ah na 10 kilometrů
6,4kWp-2 krát aexpert MKS,cca 40kW LIFE A LION
jahodovák
 
Příspěvky: 875
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod kodl69 » pon úno 19, 2018 10:33 pm

Tak to já mám ty spotřeby *batt* i větší, 13s 20Ah mi vydá odhadem na 900m převýšení na celkem 20km ale vy na těch kolech asi šlapete, nebo jak je to jinak možný? :P
ostrov 4600Wp neustále ve stádiu zrodu: 6x noark CHSM6610P250, 6x250Wp z I4wifi, 6xTratek 275Wp, 4x Auria 120Wp, midnite classic 150 lite+whizbang jr., 16S a různě P cca 300Ah Winston, Ex Powerjack 8kW (reálně 6kW po úpravě). 48V DC rozvody a spotřebiče.
kodl69
 
Příspěvky: 4536
Registrován: sob črc 19, 2014 7:56 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod beethowen » úte úno 20, 2018 8:15 am

kodl69 píše:Tak to já mám ty spotřeby *batt* i větší, 13s 20Ah mi vydá odhadem na 900m převýšení na celkem 20km ale vy na těch kolech asi šlapete, nebo jak je to jinak možný? :P

Ahoj,
Taky mě to tak nějak vychází. Kdybych šlapal, asi bude více :P
3,8kWp Suntech poly, 2,6kWp IBC poly, MPPSolar PIP-4048MSD, Li-ion 120P14S 300Ah (2.kus ve výstavbě)
viewtopic.php?f=3&t=5358#p103484
viewtopic.php?f=18&t=4136&p=74178&hilit=15kWh+LI.ion#p72550
Uživatelský avatar
beethowen
 
Příspěvky: 461
Registrován: pát čer 23, 2017 6:46 pm
Bydliště: Brno-venkov

Re: E-kolo

Příspěvekod marko250 » úte úno 20, 2018 10:26 am

To jsou pohony s příšlapem,né plyn a vést se :-) .
JZ-50°/20xChaori 230<dává 5360W>,JV-90°/12xJinkoSolar 225<davá2700W>,MakeSkyBlue <60A>, Midnite Classic 150<89A>,baterka 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V
Uživatelský avatar
marko250
 
Příspěvky: 2114
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Bydliště: Hlučín

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » úte úno 20, 2018 10:41 am

marko250 píše:To jsou pohony s příšlapem,né plyn a vést se :-) .

Tak,tak,ale ono se někdy nechce..zprovoznil jsem u toho rekuperaci a analist mi ukazoval že zpět jsem získal 17 procent.Zkoušel jsem dobíjení při jízdě z mirného kopečka a se šlapaním a bylo to docela znát dalo se pak ujet o mnoho dál a ani to moc nebrzdilo...
6,4kWp-2 krát aexpert MKS,cca 40kW LIFE A LION
jahodovák
 
Příspěvky: 875
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod rottenkiwi » pát črc 26, 2019 4:53 pm

Ako riešite situáciu, defekt na zadnom kolese, na ktorom je el. motor,
ak je noc a ste 10 km od domu ?
Máte všetky klúče so sebou + 2 x dušu + hustilku alebo bombičky ?
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 3436
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK

Re: E-kolo

Příspěvekod vla » pát črc 26, 2019 5:24 pm

A jaký je tam problém, já bych to opravil, můj kamarád by mě zavolal, abych pro něj přijel. To máme dva způsoby a nějak moc víc mi jich nenapadá. Ještě existuje sprej s lepicí hmotou, kterou se to může dle návodu nahustit, ale to to dřív spravím.
Nemám rád tenhle stát.
vla
 
Příspěvky: 873
Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod rottenkiwi » pát črc 26, 2019 5:36 pm

No problém je to zadné koleso, v tej tme a prípadne chlade, dať dole a naspať.
Doma pri osvetlení + množstvo kľúčov je to dosť roboty. Potom nájsť tú dieru,
a zalepiť. Ak nemám hustilku, tak je to potme prakticky nemožné.

Treba rozpojiť prívod napatia a znova to tam dať tak, aby to nechytilo do špíc.
Treba uvoľniť kryt, imbusom + 2 malé skrutky + 4 malé podložky, to keď v tme
niekde spadne, tak to nenájdem.

Potom pomerne veľkou silou povoliť matky na kolese, bez potrebnej páky to s kľúčom neurobím.
Ďalej sú tam 4 male podložky, ktoré treba presne otočiť, inak sa koleso nepodarí nasadiť,
to sa tiež dá len pri svetle.

Preto ma zaujíma, ako to riešite.

Ešte predné koleso a výmenu duše + bombička, to by ešte šlo.
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 3436
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK

Re: E-kolo

Příspěvekod lemra79 » pát črc 26, 2019 6:01 pm

napsal bych na kolo sos a do trech dnu si me nekdo vsimne, vyzkouseno, funguje to i v zahranici.
Jinko 225 W / 6 kWp, PIP 5048 MG, li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+ + emoncms
Uživatelský avatar
lemra79
 
Příspěvky: 213
Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
Bydliště: Orlickoústecko

Re: E-kolo

Příspěvekod rottenkiwi » pát črc 26, 2019 6:14 pm

No ono je problém v noci získať najme jedlo a vodu, na 1 hod na biku stačí malé množstvo,
ale v noci sú benzinky zatvorené, obchody tiež, a taká 2 až 3 hod cesta domov može byť
život ohrozujúca, najma ak je to v oblasti, kde nie je mobilný signál.
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 3436
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK

Re: E-kolo

Příspěvekod jahodovák » pát črc 26, 2019 7:00 pm

náhradní duši a tech pár klíčů vozím sebou,pumpičku též,nevidím v tom problém,ale defekt jsem už dlouho neměl,od posledního mám najeto 1800 kiláčků.a u ekola mi tech pár deka navíc nedělá problém....
6,4kWp-2 krát aexpert MKS,cca 40kW LIFE A LION
jahodovák
 
Příspěvky: 875
Registrován: ned dub 02, 2017 2:45 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod vla » pát črc 26, 2019 8:04 pm

To jako chceš říct, že do půlnoci vyžereš ledničku a musíš hned vyrazit pro nové zásoby, jinak bys do rána nepřežil? :lol: :lol: :lol: .
Nemám rád tenhle stát.
vla
 
Příspěvky: 873
Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm

Re: E-kolo

Příspěvekod NOPARasito » pát črc 26, 2019 8:41 pm

rottenkiwi píše:No problém je to zadné koleso, v tej tme a prípadne chlade, dať dole a naspať.
Doma pri osvetlení + množstvo kľúčov je to dosť roboty. Potom nájsť tú dieru,
a zalepiť. Ak nemám hustilku, tak je to potme prakticky nemožné.

Treba rozpojiť prívod napatia a znova to tam dať tak, aby to nechytilo do špíc.
Treba uvoľniť kryt, imbusom + 2 malé skrutky + 4 malé podložky, to keď v tme
niekde spadne, tak to nenájdem.

Potom pomerne veľkou silou povoliť matky na kolese, bez potrebnej páky to s kľúčom neurobím.
Ďalej sú tam 4 male podložky, ktoré treba presne otočiť, inak sa koleso nepodarí nasadiť,
to sa tiež dá len pri svetle.

Preto ma zaujíma, ako to riešite.

Ešte predné koleso a výmenu duše + bombička, to by ešte šlo.

Jakou pneumatiku mas ? 26/27,5/29????
https://www.mitasbiketyres.com/cz/gaadi ... 2-10-dv40/
Mam e-kolo jiz delsi chvili a toto by ti mohlo pomoci. Doporucuju aspon zalamovak sebou vozit na prerezani stare.
Uživatelský avatar
NOPARasito
 
Příspěvky: 1992
Registrován: stř črc 18, 2018 11:14 pm
Bydliště: Vidím na Pálavu a komíny Dukovan

Re: E-kolo

Příspěvekod rottenkiwi » pát črc 26, 2019 10:10 pm

No mam Meridu cesťák, tam sú 26" a tam koleso aj dušu vymením za pár sekúnd.
Ale tam fúkam na 7 až 11 atmosfér.

Ale na ebiku mám 27.5 x 2.25, a tam fúkam len na 3 at.
No defekt som nemal už ani nepamatám.

Ale včera som chytil 2 klince, to sa mi ešte nestalo a keby predné,
ale zadné.

Teraz som išiel dole kopcom 58, no a to som si myslel,
že ked tak v tej rýchlosti chytím defekt, tak to asi nedopadne dobre.

Som 7 rokov poriadne netrénoval, kvoli liekom, niekedy večer nebol problém
70 km na cesťáku, teraz urobím 35 km na ebiku a mám dosť.

Neexistuje nejaký mini kompresor na 36 V ?
Uživatelský avatar
rottenkiwi
 
Příspěvky: 3436
Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
Bydliště: SO, SK

PředchozíDalší

Zpět na Mobilní ostrovní elektrárny

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Magpie-crawler [Bot] a 0 návštevníků

Reputation System ©'