Už to tu zaznělo, co tak použít víc menších panelů? Přinutil jsi mě vstát od PC, vzít měřidlo a vidím, že 50W (stejně jako 10W) má rámeček 25mm.luky píše: Že bych koupil (větší) panel, sundal rámeček a udělal nový z 25mm hliníkového profilu.
Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: pon bře 01, 2021 2:04 am
Už to tu zaznělo, co tak použít víc menších panelů? Přinutil jsi mě vstát od PC, vzít měřidlo a vidím, že 50W (stejně jako 10W) má rámeček 25mm.luky píše: Že bych koupil (větší) panel, sundal rámeček a udělal nový z 25mm hliníkového profilu.
luky píše:...
Auto má 199cm, tedy na trajekt (tak 1-2x ročně) bych ten panel potřeboval odšroubovat a schovat dovnitř (limit 200cm, při vyšší výšce to je asi 60E navíc na plánované cestě).
Skleněné panely, co jsem našel, mají výšku 35-45mm. Kdyby se dal sehnat s výškou 20-25mm, možná bych ho nemusel sundavat (naložené auto si snad trochu sedne).
diablo007 píše:Počítej že nějakou montážní hloubku má na panelu krabička s elektronikou takže ve výsledku můžeš zjistit že rám má 40mm a krabička 35mm takže předělávat rám nic neřeší. Ještě trošku hard verze udělat na autě vzduchový podvozek na trajekt najdeš jako placka na silnici ho zvedneš zpět. No za instalaci panelu by to byl asi nejdražší system na fóru![]()
joseff píše:luky píše:...
Auto má 199cm, tedy na trajekt (tak 1-2x ročně) bych ten panel potřeboval odšroubovat a schovat dovnitř (limit 200cm, při vyšší výšce to je asi 60E navíc na plánované cestě).
Skleněné panely, co jsem našel, mají výšku 35-45mm. Kdyby se dal sehnat s výškou 20-25mm, možná bych ho nemusel sundavat (naložené auto si snad trochu sedne).
A co tak před najetím na trajekt trochu vyfouknout pneumatiky a po vyjetí z trajektu je zase dofouknout? Nebylo by to řešení? Asi by to zabralo méně času než demontáž/montáž panelu? A jak sám píšeš, je to 1-2x ročně.
Záleží na pneumatikách a váze, některé, například Pirelli P zero Nero udrží fabii i bez vzduchu, a klesnou o pár centimetrů od ideálu... Na přejetí po trajektu stačí aby ráfek gumu "nežvejknul". Oni některé pneu mají mizerné boční vedení a potom pohoupání trajektu by mohlo znamenat škody aniž by se s autem jelo...luky píše:joseff píše:luky píše:...
Auto má 199cm, tedy na trajekt (tak 1-2x ročně) bych ten panel potřeboval odšroubovat a schovat dovnitř (limit 200cm, při vyšší výšce to je asi 60E navíc na plánované cestě).
Skleněné panely, co jsem našel, mají výšku 35-45mm. Kdyby se dal sehnat s výškou 20-25mm, možná bych ho nemusel sundavat (naložené auto si snad trochu sedne).
A co tak před najetím na trajekt trochu vyfouknout pneumatiky a po vyjetí z trajektu je zase dofouknout? Nebylo by to řešení? Asi by to zabralo méně času než demontáž/montáž panelu? A jak sám píšeš, je to 1-2x ročně.
Jo, kodl69 tohle na minulé stránce navrhoval. Musím to večer zkusit, o kolik to auto klesne. Na jaký tlak si můžu dovolit jít při naloženém autě bez rizika poškození pneumatik? Můj laický odhad je tak minimálně 1,5 atm a udělá to 10mm, ale uvidíme.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků