Úbytek napětí na JK-BMS

LiFePO4, LiFeYPO4, atd., zkušenosti, rady, tipy ...
cuki
Příspěvky: 378
Registrován: úte říj 25, 2022 11:40 pm
Lokalita: Berounsko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 6,4kWp
Kapacita baterie [kWh]: 16kWh
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Úbytek napětí na JK-BMS

Nový příspěvek od cuki »

Dávám dohromady auto a vyměňuji MPPT za jinou. Při kontrole hodnot napětí ale koukám na to že JK-BMS měří 13,09V, zatímco MPPT 12,80V. To už je nemalý rozdíl.
Tak jsem dával za vinu měření v MPPT (je z Alzy), pro proměření jsem to celé musel rozebrat abych se dostal ke svorkám, tak to proměřují vše. Ale zjišťuji, že na na svorkách mezi + a P- je 13,09V a na pokud měřím až za BMS (+ a B-) je tam 12,8V!

A co je na tom nejhorší, že pokud měřím přímo úbytek napětí na BMS (mezi P- a B- poskakuje napětí od cca 20mV do 6mV, ale kde je těch 290mV?

Co mi nedochází a jaký úbytek bych měl na BMS čekat?
Easun 6,2kW, JK-BMS, 16x 295Ah REPT, 6,4kWp 22°na JJV
glottis
Příspěvky: 2700
Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
Lokalita: okolí Mělníka
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 13000
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Úbytek napětí na JK-BMS

Nový příspěvek od glottis »

mas bms zapnutou na nabijeni i vybijeni? nema jeden smer vypnuty? Pri jakem proudu meris?

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek