Zdravím,
jsem taktéž "postižen" nákupem baterií z produkce LG pro koncern VW - je jich tady inzerováno plno. Potřeboval jsem konektory a i když se dají sehnat originální propojovací kabely, tak to není úplně ono, musí se spojovat ustřižené vodiče atd. Nechtěl jsem tolik bastlit, tak se mi podařilo najít použitelnou kombinaci pinů a těl.
Pokud byste tedy někdo chtěl, mám tady navíc neoriginální konektory vhodné pro tento typ baterií. Jdou použít, nemají funkční pojistku proti vysunutí (to nevadí, samy se nevysunou a baterie nejsou v autě), ale mají klíč zajišťující správné připojení konektoru.
Cenově to vypadá takto:
tělo konektoru 59,-
pin cínovaný 2,50,-
pin zlacený 10um 5,-
pin silně zlacený 30um 9,-
Pro připojení 8S baterií je potřeba minimálně 13 pinů (z toho 4 jsou pro teplotní čidla)
Pro připojení 12S baterií je potřeba minimálně 17 pinů (z toho 4 jsou pro teplotní čidla)
Pokud to ale myslíte s měřením na bateriích smrtelně vážně, tak potřebujete o 2 piny víc.
S cínovanýmimi piny pak celá sada vychází takto:
Konektor pro 8S 96,50,-
Konektor pro 12S 106,50,-
Originální konektor má piny cínované.
Jedná se o nové nepoužité konektory a piny. Piny se dají buď lisovat speciálními kleštěmi, nebo i pájet. Po osazení do plastového těla konektoru prakticky nejdou rozumně demontovat bez jednoúčelového přípravku - na rozdíl od originálů, kde stačí jednoduchý nástroj podobný šroubováku.
Zbylo mi tu několik desítek kusů, protože se muselo objednat dost velké množství, aby mi to vůbec poslali. Doobjednat se dá, kdyby byl zájem o víc než zbytek co tu mám.
Originální konektory na kablíku umím sehnat, ale je to pomalé - všichni kupují na své baterie...
Baterie umím také sehnat za velmi příjemnou cenu, ale po jedné to nemá smysl řešit.
Případným kupujícím jsem ochoten poradit co a jak s konektorem, měřením, bateriemi. Špekulanti ať volají také špekulantům, ne mně.