1.) Na první pohled na první fotce vidíš, že je dobře. U jlcpcb máš náhled osazení, kterej si kontroluješ a můžeš doladit, nevím proč, měl jsem otočený všechno v SOT23...
2.) Není to špatně, ten kousek desky je odlamovací, stejně jako u originálu, jenom ten render vznikl dřív. Na v4.4 používám ext. termistory s vývody. nevýhoda je, že ten na desce optori drátovýmu měří drobek jinak a tím pádem každej jinak špatně špatně
3.) UPDI -jsem měl za to, že je to poměrně "stará" technologie, tohle mě dost překvapuje. Konektror tam je, stejně nestandartní jako na originálu, zase, render byl jenom zkouška, že to ten kicad umí, pozděj sem se v tom ještě dost povrtal. Jsem s kicadem začátečník, ale verze 6 je asi lepší než Eagle 7.2 co jsem měl dosud...
4.) chlazení... odpor/odpory mám cca 4mm nad deskou, a je pravda, že dokážou tu desku prohřát i tak, ale výsledky jsou o řád lepší než SMD odpory. Bastlit nějaký chladiče je kontraproduktivní. Takhle to zvládne 1.5A balanční proud po víc než hodinu bez vypnutí balancování na teplotui (méně než 70°C na desce zespodu). A mohl bych ty odpory dát ještě výš nad desku, keramický trubičky na přívody a zase by to bylo jinak.
5.) kvůli tomu, aby tam nemusely být konektory, jsem to celý dělal

rozteč pasuje na 40Ah winstony (61mm) a i šířka vyjde, kdekoliv je to dál, našroubuje se + pol a na desce je pro - menší dírka, do které se zapájí CY 2.5 s očkem na konci podle aktuální rozteče. Limit je M10 na + polu, pak už to koliduje se součástkama, ale pak se to dá řešit stejně jako - pol. Podle mě optimální řešení. Minimum drátů kolem baterky, fotku už jsem několikrát dával. Kdo chce konektory, ať si udělá originál desky.
Feature jsou RX i TX konektory na obou stranách desky, a 10r odpory u vstupu/ výstupu. snadno se to propojuje, káblíky nekříží desky a i když dojde k chybě, která jinak jistě přepálí cestu na desce nebo pojistku, tady jenom 10r změní barvu, a na funkci nemá žádný vliv. např pokud se spojí RX dvou článků, je natvrdo spojený plus sousedních článků, podobně jako je to s TX omylem zapojeným na druhé traně desky někam, kam nepatří... U verze 4.4 odzkoušeno, že to za ty 4 odpůrky stojí...
Updi: máš teda nějakej návod, jak na to? Podle článků na netu je ten tvůj programátor "obsolete" řešení, a má to fungovat přímo s CH340, FTDI nebo 2103 převodníkem z USB... Interent snese hodně, takže zatím nevím. Těch V4.4 desek mám celkem dost, mám to odzkoušený a v provozu, tohle je spíš z bujnosti... Možná by bylo zajímavý na jeden článek nasadit 4.4 a 4.5 a sledovat jak to měří.
ostrov 4600Wp neustále ve stádiu zrodu: midnite classic 150 lite+whizbang jr., 16S a různě P cca 300Ah Winston, Ex Powerjack 8kW (momentálně samodomo cca 6kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.