Kdo poradí, jak správně navrhnout ostrovní systém ?

Porada před realizací, doporučení, rady, nápady týkající se plánovaných ostrovních nebo poloostrovních systémů, projektování, zkušenosti, schémata, vhodné komponenty
Havelka Václav
Příspěvky: 7
Registrován: ned bře 04, 2012 5:34 pm
Bydliště: Praha západ

Kdo poradí, jak správně navrhnout ostrovní systém ?

Příspěvek od Havelka Václav »

Zdravím všechny .
V létě potřebuji zprovoznit ostrovní systém. Moje požadavky jsou : Výkon okolo 3,5 kWp.
Jsem úplný začátečník. Budu rád za každou radu a rád bych si o tom popovídal i osobně.
Klidně zaplatím za konzultaci.

Kdo poradí !!!

Jaké panely ?
Jaký střídač ?
Jaké akumulátory, počítám úložiště tak 3 - 5 kWp.
Potřebuji kompletní návrh celého systému a také kalkulaci.
Bude to čistě ostrovní systém užíván celoročně. Záložní zdroj elektrocentrála.
Počítám denní spotřebu 2-3 kW.

Předem moc děkuji. Vašek - Praha západ
bert
Příspěvky: 365
Registrován: stř zář 07, 2011 10:09 pm

Re: Kdo poradí, jak správně navrhnout ostrovní systém ?

Příspěvek od bert »

Ahoj!
Nie som tu zrovna fundovaný na "radenie", no skúsim trošku prispieť k Vašej orientácii v problematike ostrovnej fotovoltaiky.
Ono neexistuje jednoznačný vzorec, na vyrátanie jednotlivých veličín, univerzálne pre každú aplikáciu.
V prvom rade, Vás chcem upozorniť, že asi nie ste úplne v obraze, čo sa týka veličín a parametrov. Skúsme si to trochu ujednotiť, aby sme sa netočili každý okolo svojej osi.
Havelka Václav píše:Zdravím všechny .
V létě potřebuji zprovoznit ostrovní systém. Moje požadavky jsou : Výkon okolo 3,5 kWp.
kWp - je špičkový(maximálny okamžitý) výkon panelov. Je nereálne s touto veličinou rátať, v sústavnej dodávke energie. No treba s ňou rátať, pri počítaní prúdov z panelov.
Havelka Václav píše:Jsem úplný začátečník. Budu rád za každou radu a rád bych si o tom popovídal i osobně.
Klidně zaplatím za konzultaci.
A až sa raz nájde chrapúň na tomto fóre, čo tu chce za radu peniaze, asi tu skončím :eek2: !