Další šetřič do rodiny. Akumoto L600
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 161
- Registrován: ned led 15, 2012 11:31 pm
- Bydliště: Slavkov
Další šetřič do rodiny. Akumoto L600
Pořídil jsem v Květnu Scooter Akumoto L 600 Baterie LFP L85 2x48V/15Ah
Zatím spokojenost jezdím deně pokud počasí dovolí 22Km do práce.
Je tu někdo kdo to taky vlastní ?
Chtěl by jsem pořešit baterii Balancování.
Zatím spokojenost jezdím deně pokud počasí dovolí 22Km do práce.
Je tu někdo kdo to taky vlastní ?
Chtěl by jsem pořešit baterii Balancování.
-
- Příspěvky: 287
- Registrován: pon pro 03, 2012 8:53 pm
Re: Další šetřič do rodiny. Akumoto L600
Jé tak to gratulace
Já mám guevér clasic až ted po dlouhé době jsem ho dal trochet dokupy koupil jsem za pár peněz s mrtvýma a aku.
Co se týče e skútrů tak je toho hodně na hybrid foru zde
http://www.hybrid.cz/forum/viewforum.php?f=2
Z Brna byl jeden prodejce co se tomu hodně věnoval a testoval a vrtal se v tom a upravovali skútry i aby jezdily líp a rychleji je tam toho hodně.
Má tyto stránky
http://www.burgla.cz/
ale už to nějak zabalil. Přecejen v době 125ky na Bčko a kdejakou novou čínou za 30 tis je toto zatím spíš zájmová činnost.
Jakej to má real dojezd s těmito aku?
Já mám guevér clasic až ted po dlouhé době jsem ho dal trochet dokupy koupil jsem za pár peněz s mrtvýma a aku.
Co se týče e skútrů tak je toho hodně na hybrid foru zde
http://www.hybrid.cz/forum/viewforum.php?f=2
Z Brna byl jeden prodejce co se tomu hodně věnoval a testoval a vrtal se v tom a upravovali skútry i aby jezdily líp a rychleji je tam toho hodně.
Má tyto stránky
http://www.burgla.cz/
ale už to nějak zabalil. Přecejen v době 125ky na Bčko a kdejakou novou čínou za 30 tis je toto zatím spíš zájmová činnost.
Jakej to má real dojezd s těmito aku?
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Další šetřič do rodiny. Akumoto L600
Taktiež mam tento skuter uz viac ako 4 roky, naviac info na tých stránkach co napísal Botas nadomnou. Určite si cez dáke dlhšie zimné volno vyhrad čas na kontrolu článkov.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 356
- Registrován: úte úno 19, 2013 10:27 pm
Re: Další šetřič do rodiny. Akumoto L600
Mám taky Guewer Classic a je to paráda to ticho za jízdy.Kvalitou jsou tak na stejno,jen se dá sehnat za podstatně menší
peníz než Akumoto.Letos jsem dal LIFEYPO4 Winston 40Ah a je to supr změna.Najel jsem na ně už 3500Km a zatím super.
Nic nebalancuji vybíjím do 47,8V a nabíjím na 57V.Na max gps 54Km ujedu 45Km se zátěží 110Kg.S omezovačem na 47gps
ujedu 60Km.Sem tam poměřím jednotlivé články a zatím není potřeba nic balancovat.Jednou za rok nabiju mod. nabíječkou každej článek na 3,6V a to je tak max co jsem ochotnej řešit s balancováním.Těch 30Ah se mi zdá jako úplné minimum moc bych je nedrtil na plnej výkon ale záleží na zatížení.Bez omezovače mám I max 60A a to je celkem i na 40 baterie záhul.
peníz než Akumoto.Letos jsem dal LIFEYPO4 Winston 40Ah a je to supr změna.Najel jsem na ně už 3500Km a zatím super.
Nic nebalancuji vybíjím do 47,8V a nabíjím na 57V.Na max gps 54Km ujedu 45Km se zátěží 110Kg.S omezovačem na 47gps
ujedu 60Km.Sem tam poměřím jednotlivé články a zatím není potřeba nic balancovat.Jednou za rok nabiju mod. nabíječkou každej článek na 3,6V a to je tak max co jsem ochotnej řešit s balancováním.Těch 30Ah se mi zdá jako úplné minimum moc bych je nedrtil na plnej výkon ale záleží na zatížení.Bez omezovače mám I max 60A a to je celkem i na 40 baterie záhul.
-
- Příspěvky: 161
- Registrován: ned led 15, 2012 11:31 pm
- Bydliště: Slavkov
Re: Další šetřič do rodiny. Akumoto L600
Všechny adresy zde uvedené mám pročtené. Scooter jsem kupoval jetý najeto 6000Km s mojí váhou 70Kg to dá na dojezd bez problémů 40km .Nejvíc mě fascinuje to ticho. Ale musím dávat velký pozor na chodce ve městě nebo vesnici.
-
- Příspěvky: 287
- Registrován: pon pro 03, 2012 8:53 pm
Re: Další šetřič do rodiny. Akumoto L600
Teda tolik elektro skútristů tu to jsem ani nečekal.
Já zkoušel pack z liion pytlíčů co se tu objevovali 14 článků. Fungovalo to ale stalo se mi že se přepálil ten pojistný tepelný bimetal plíšek ten z toho nešel vykuchat. Tak ted jsem doplnil 16 20ah článků lifepo tu od nuclear dawe a vypadá to že to bude frčet pěkně. Lifepo poberou špičky a už to drží. Jen zatím nabíjím nabíječkou na olovo a chtělo by to lehce srazit max nabíjecí napětí.
Fukuši čím nabíjíš??
Uvažoval jsem eventuálně o 4kanálové modelářské nabíječce pak by zvládla 4x6 článků i balancování a udělat si vývody na nabíjení na části paku.
Nebo něco koupit jednoůčelového ale na hybridu to kluci trošku dokázali porychlit až na 20 článků což by zas frčelo líp.to by zas mluvilo pro multifunkční modelářskou do budoucna.
Nebo se ted na to vykašlat a dát 17 článků aby se snížilo nabíjení na článek.
Každopádně bude zima tak bude čas pouvažovat co a jak.
Jo ještě dotaz kde na clasiku jsi měl omezovač na 45km vím že bud je tlačítko pod sedlem což sem neměl nebo konektor v krytu za řidítkama ale nikde jsem se nedopátral i když dle radaru z kopce to těch 50 dá tak nevím kde dál to hledat.
Já zkoušel pack z liion pytlíčů co se tu objevovali 14 článků. Fungovalo to ale stalo se mi že se přepálil ten pojistný tepelný bimetal plíšek ten z toho nešel vykuchat. Tak ted jsem doplnil 16 20ah článků lifepo tu od nuclear dawe a vypadá to že to bude frčet pěkně. Lifepo poberou špičky a už to drží. Jen zatím nabíjím nabíječkou na olovo a chtělo by to lehce srazit max nabíjecí napětí.
Fukuši čím nabíjíš??
Uvažoval jsem eventuálně o 4kanálové modelářské nabíječce pak by zvládla 4x6 článků i balancování a udělat si vývody na nabíjení na části paku.
Nebo něco koupit jednoůčelového ale na hybridu to kluci trošku dokázali porychlit až na 20 článků což by zas frčelo líp.to by zas mluvilo pro multifunkční modelářskou do budoucna.
Nebo se ted na to vykašlat a dát 17 článků aby se snížilo nabíjení na článek.
Každopádně bude zima tak bude čas pouvažovat co a jak.
Jo ještě dotaz kde na clasiku jsi měl omezovač na 45km vím že bud je tlačítko pod sedlem což sem neměl nebo konektor v krytu za řidítkama ale nikde jsem se nedopátral i když dle radaru z kopce to těch 50 dá tak nevím kde dál to hledat.
-
- Příspěvky: 356
- Registrován: úte úno 19, 2013 10:27 pm
Re: Další šetřič do rodiny. Akumoto L600
Omezovač jsem měl pod sedlem to červený tlačítko.Jak jsem dal LIFE tak malinko stouplo napětí tak tachometrovejch s omezovačem rovinka 50 a bez omezovače 58-61 rovinka 110kG zátěž.Mám pár slabších článků 40Ah od známého tak jsem testoval i jeden až dva články navíc a můžu konstatovat co 1V to 1Km/h navíc.Je tam ale malinko závislost na napětí tak pak začíná jednotka pouštět malino větší proud hlavně kolem 50.Měl jsem doma celkem 3 tyto skútry a dělaj to všechny.
Nakonec jsem vyhodnotil že těch tachometrovejch 60 stačí.Musíš taky hodnotit celej skútr a tam těch 60 je fakt dost i na baterie.Taky to ticho za jízdy má za následek že si neuvědomuješ tu rychlost a párkrát už jsem mohl lehnout.Doplnil jsem
tachometr o digitální měřák z číny za 30Kč a je to lepší i na kontrolu při nabíjení.Taky s LIFE malinko lépe funguje rekuperace páč to napětí je vejš tak to tolik nebrzdí ale pořád to je kolem 50A.Tam ty články na víc dělaj lépe ale zůstanu
na 16.Kondáky v řj jsou na 63V.O nabíječce můžem pořešit v SZ.
Nakonec jsem vyhodnotil že těch tachometrovejch 60 stačí.Musíš taky hodnotit celej skútr a tam těch 60 je fakt dost i na baterie.Taky to ticho za jízdy má za následek že si neuvědomuješ tu rychlost a párkrát už jsem mohl lehnout.Doplnil jsem
tachometr o digitální měřák z číny za 30Kč a je to lepší i na kontrolu při nabíjení.Taky s LIFE malinko lépe funguje rekuperace páč to napětí je vejš tak to tolik nebrzdí ale pořád to je kolem 50A.Tam ty články na víc dělaj lépe ale zůstanu
na 16.Kondáky v řj jsou na 63V.O nabíječce můžem pořešit v SZ.
-
- Příspěvky: 976
- Registrován: sob čer 09, 2012 9:14 am
Re: Další šetřič do rodiny. Akumoto L600
Každopádně se to neoplatí finančně, ale supr je to např. jezdit po Brně, auta stojí, kola/skútry jedou. Myslel jsem si, že budu s mým ekolem za čas v plusu, ale po 1500km odešla nabíječka, nová je za 1800kč, co jsem ušetřil neprovozováním auta to jsem strčil do nabíječky. Ted dám jak to vypadá 9000kč za sinus regl. Ale jinak úžasné svezení, stojí to za ty peníze
-
- Příspěvky: 7659
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Další šetřič do rodiny. Akumoto L600
myslíš, že to za ty prachy stojí? Já mám obyč a ty zvuky při nízkých rychlostech jsou dost hrozný...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 25 Odpovědi
- 877 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od soami
-
- 26 Odpovědi
- 4270 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od diablo007
-
- 16 Odpovědi
- 2838 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nicholas
-
- 2 Odpovědi
- 885 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marko250
-
- 13 Odpovědi
- 1756 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kostěj