To je kompilat z roznych stoviek videi, bez odkazu na nejaku vedecku studiu,
a len spominanim mien, co nieco pre baterky urobili ako Jeff Dahn.
Tieto carbon-litiove baterky su tu, tiez su tu sulfur baterky ako aj sodikove baterky,
ale ze by boli ovela lepsie v hustote energie, cene, pocte cyklov ako aj odolnosti
na nizke a vysoke teploty + rychle nabijanie s vysokou kulombickou efficienciou,
to je ako chciet mat lacne aj rychle aj bezpecne auto.
Vsetko ma svoje pre a proti, ale ak chcem nieco tym co sleduju video dat,
tak by som mal prezentovat nejake grafy z labaku a potom nejake skusky
v beznej realite, v akej sa auto v Norsku ci Kalifornii nachadza.
Baterky co daju 13000 c., 30 % - 75 % SOC tu mame dlho, len akosi sa zabuda,
ze to je robene pri optimalnej teplote, ale ak chcete aby sa baterka
dobijala od -30 do + 45 *C, a este rychlo, tak z tych 13000 je naraz 800 cyklov
pri beznom uzivani.
https://drexel.edu/news/archive/2022/fe ... lectrolytehttps://news.mit.edu/2022/aluminum-sulfur-battery-0824