Elektromobily s moznostou V2G (V2H)

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
Uživatelský avatar
youda
Příspěvky: 3078
Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Reputace: 910

Re: Elektromobily s moznostou V2G (V2H)

Nový příspěvek od youda »

cipis píše: pon úno 03, 2025 6:56 pm
To je asi jasné, ale v předmětu máme V2G (vehykl do gridu) či V2H (vehykl do domu), což je právě to, co chceme a co ty podmínky zakazují.
V2L je jen ta "zásuvka".
Podminky Tesly. Ta v2h ani v2l neumi a nechce aby to lide obchazeli.

Podminky Korejcu to zakazovat nebudou.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
rva
Příspěvky: 4104
Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
Reputace: 674
Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 46000
Kapacita baterie [kWh]: 40
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem

Re: Elektromobily s moznostou V2G (V2H)

Nový příspěvek od rva »

No koukám, že s elektromobilem budu muset počkat až se takové věci nějak uživatelsky přívětivě dořeší. Protože když už bych nějaké vozítko s baterií +50 kWh měl, tak ta baterie by měla být nějak normálně použitelná i pro domácí rozvody. Teda připojit ji namísto fv panelů k nějakému vysokonapěťovému (do cca 500 V ) měniči a z něj jak živit barák, tak třeba nouzově dobíjet domácí baterii.
Odříznout se od distributora a pro tu trochu zbývající elektřiny si párkrát dojet k elektropumpě, nebo k nabíječce v práci.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů