Elektromobily s moznostou V2G (V2H)
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
- youda
- Příspěvky: 3087
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
- Reputace: 920
Re: Elektromobily s moznostou V2G (V2H)
Podminky Tesly. Ta v2h ani v2l neumi a nechce aby to lide obchazeli.cipis píše: pon úno 03, 2025 6:56 pmTo je asi jasné, ale v předmětu máme V2G (vehykl do gridu) či V2H (vehykl do domu), což je právě to, co chceme a co ty podmínky zakazují.
V2L je jen ta "zásuvka".
Podminky Korejcu to zakazovat nebudou.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Příspěvky: 4229
- Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
- Reputace: 706
- Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 46000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem
Re: Elektromobily s moznostou V2G (V2H)
No koukám, že s elektromobilem budu muset počkat až se takové věci nějak uživatelsky přívětivě dořeší. Protože když už bych nějaké vozítko s baterií +50 kWh měl, tak ta baterie by měla být nějak normálně použitelná i pro domácí rozvody. Teda připojit ji namísto fv panelů k nějakému vysokonapěťovému (do cca 500 V ) měniči a z něj jak živit barák, tak třeba nouzově dobíjet domácí baterii.
Odříznout se od distributora a pro tu trochu zbývající elektřiny si párkrát dojet k elektropumpě, nebo k nabíječce v práci.
Odříznout se od distributora a pro tu trochu zbývající elektřiny si párkrát dojet k elektropumpě, nebo k nabíječce v práci.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 1 host