Mitsubihi Outlander PHEV

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
Uživatelský avatar
marko250
Příspěvky: 3422
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Lokalita: Hlučín
Bydliště: Hlučín

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od marko250 »

Trochu pozor na to co výrobce nazývá 4x4,když na to příjde,tak jich nakonec moc na trhu není. A auto co nevyjede ze tří válečků u mě v garáži nemá co dělat :-) . Obyčejný mokrý trávník a auta jen protáčí koly. Smutné je ,že je spousta pseudo 4x4 za ceny přez milión i více,za to bych těm inženýrům naliskal.
https://www.youtube.com/watch?v=swXwSQoToj4
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
Uživatelský avatar
dracekvo
Příspěvky: 1938
Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od dracekvo »

Nejsmutnější je, že na to stačí drobně upravit SW v ABS a stejně to řada aut neumí.
https://www.youtube.com/watch?v=AdMEJI_4Whg

A tady je test i do kopce. Sůbo to dá jen s jedním kolem :)
https://youtu.be/wX1VezHjzQ0?t=142
Uživatelský avatar
dracekvo
Příspěvky: 1938
Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od dracekvo »

Oto , jsem si vzpoměl. Jak vlastně tohle auto topí, pokud jedu na elektriku?
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od ota »

Topí klimou. ( TČ)
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
Uživatelský avatar
el_salvadore
Příspěvky: 166
Registrován: pon led 28, 2019 8:39 pm
Lokalita: Považská Bystrica
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 6000
Kapacita baterie [kWh]: 14,4
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od el_salvadore »

Najde sa tu na fore niekto kto aj realne pouziva, alebo aspon odskusal pouzit Outlander PHEV ako zalozny zdroj do domacnosti? Ako by sa to dalo najjednoduchsie zrealizovat? Tych 1,5kW co to da z vlastneho menica by bolo asi neefektivne tlacit cez hlavny menic (hybrid) ako nahradu za DS/centrau... ale asi aj najjednoduchsie, hlavne ak by sa teda jednalo o nudzovy stav (napriklad pri ostrovnej FVE).
Ostrov. 6kWp/14,4kWh/2x3,5kW (12xCanadian Solar CS3Y490MS, 4xPylontech US3000C, 2xXTM-4000-48, VS-120)
Tomanjan
Příspěvky: 214
Registrován: stř bře 07, 2018 12:34 pm

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od Tomanjan »

Já nad tím taky uvažuji, jelikož mám doma vše na elektřinu a topím TČ. Nemám ani komín - tedy žádnou zálohu topení v případě delšího výpadku proudu když nebude zrovna svítit slunce. Potřeboval bych cca 1500 - 2000W.
Zapojení Chadema je celkem jednoduché.https://www.chademo.com/technology/technology-overview/
Asi by stačilo sehnat Chademo konektor a DC připojit na vysokonapěťový solární regulátor. Jen si nevím rady s tím CAN protokolem. V tom se nevyznám. Hotové zařízení je dost drahé. Co jsem koukal v Číně tak více jak 2000 USD a ještě to rovnou převádí DC na 230 AC a to já nepotřebuju.
Uživatelský avatar
marko250
Příspěvky: 3422
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Lokalita: Hlučín
Bydliště: Hlučín

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od marko250 »

Tohle skutečně v autě máte? To mi tedy uniklo,že to uskutečnili u tohoto vozu.
http://www.hybrid.cz/mitsubishi-zkousi- ... ug-hybridy

U nisanu jsem zahlíd pro V2H(home) tohle s výkonem 6kW na jednu fázi:
http://www.setec-power.com/product/vehi ... e-v2h-6kw/
Naposledy upravil(a) marko250 dne sob led 23, 2021 6:16 pm, celkem upraveno 1 x.
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
Uživatelský avatar
el_salvadore
Příspěvky: 166
Registrován: pon led 28, 2019 8:39 pm
Lokalita: Považská Bystrica
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 6000
Kapacita baterie [kWh]: 14,4
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od el_salvadore »

No, ak sa ma brat prud (DC) priamo z aku, tak samozrejme tam bude vzdy treba medzikus, aj ten vysokonapatovy regulator vykazuje stratu pri DC/DC konverzii. A naviac ako vravis tam treba bastlit tu komunikaciu. Ale potom je to uz myslim jedno. Ucinnost lepsieho obojstranneho chargeru je tiez niekde na 95% (http://www.pr-electronics.nl/media/docu ... 194711.pdf)
Ostrov. 6kWp/14,4kWh/2x3,5kW (12xCanadian Solar CS3Y490MS, 4xPylontech US3000C, 2xXTM-4000-48, VS-120)
Tomanjan
Příspěvky: 214
Registrován: stř bře 07, 2018 12:34 pm

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od Tomanjan »

Ano, Outlander byl úplně první PHEV s DC nabíjení ( Chademo ).
Vzhledem k velikosti baterie je myslím obousměrné nabíjení nic moc. Mě by se právě líbilo z hlediska snadné integrace do FVE to zapojení auta přímo na regulátor a převod na 48V. Prostě taková záložní centrála v které mám vždy 30l čerstvého benzínu. Bral bych to jen jako nouzový zdroj, tak bych tu účinnost moc neřešil. V Outlederu stačí jen zmáčknout tlačítko Charge a baterka se začne nabíjet pomocí spalováku a generátoru.
Jen ta komunikace je pro mě neřešitelný problém.
lubomirz
Příspěvky: 444
Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od lubomirz »

Leaf mal DC 10 rokov pred Outlandeom [Prius mozno 15 rokov, neviem ci ma]
Tomanjan
Příspěvky: 214
Registrován: stř bře 07, 2018 12:34 pm

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od Tomanjan »

lubomirz píše:
nie, prvy bol Leaf a mozno Prius.
Leaf je ale EV, Outlander byl první PHEV s Chademem.
lubomirz
Příspěvky: 444
Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm

Re: Mitsubihi Outlander PHEV

Nový příspěvek od lubomirz »

jezisi pravda, vidis ja mam cervene pred ocami ked pocujem *EV :)


https://www.youtube.com/watch?v=fvFMwFHUf70
Velký zimní test spotřeby 22 elektromobilů (leden 2020)