Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
Čo si myslite o tomto zastupeni zbernic u tychto modelov eut / automobiliek ?
Ako bude vyvoj pokracovat dalej a čo by sa dalo zmenit, aby sa napr.
zredukoval pocet komponentov a tym usetrilo na hmotnosti, napr.
hrubkou kablov, zbernicami na vyssi datovy tok, zmenou istenia a pod. ?
Ako bude vyvoj pokracovat dalej a čo by sa dalo zmenit, aby sa napr.
zredukoval pocet komponentov a tym usetrilo na hmotnosti, napr.
hrubkou kablov, zbernicami na vyssi datovy tok, zmenou istenia a pod. ?
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 7641
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Já jsem u pohyblibejch věcí zastáncem jednoduchosti. Mám v garáži dvě auta, který nemají žádný datový sběrnice, jedno teda má minimum elektroniky (vstřikování+kat, euro 2, ABS) ale pořád tam není víc než 25 pojistek, ve druhým není vůbec žádná elektronika nutná k jízdě (kecám, je tam elektronickej regulátor v alternátoru a diody v něm). celkem 12 pojistek a 3 relátka.
Nasazení těchchle technologií značně snižuje spolehlivost. Příklad z praxe: skoro každej z vás někdy viděl autobus. Ještě onehdy měl páčku na ovládání stěračů, která měla kontakty, od ní vedlo 1.5m drátů ke stěračovýmu motoruku a jeden drát přes pojistku přívod. Dnes je jeden procesor v páčce, druhej v motorku a třetí v CML vlevo, pod oknem řidiče zvenku. Výsledek toho všeho je, že když je víc než -15°C, tak některej z těhle krámů odmítne komunikovat a stěrače nefungují. Tj linkovej autobus se musí odstavit, protože bez stěračů si nikdo v zimě nedovolí vyrazit na linku. Ještě nedávno by nikoho z těch mechaniků v garážích nejmenovanýho DP ani nenapadlo, že tohle budou muset řešit, a vlastně neví, jak to řešit...
P.S. tesla nemá žádný jištění na 12V pokruzích? to mi připomíná Ford Cortina z r. 1961, tam taky žádný pojistky nebyly...
Nasazení těchchle technologií značně snižuje spolehlivost. Příklad z praxe: skoro každej z vás někdy viděl autobus. Ještě onehdy měl páčku na ovládání stěračů, která měla kontakty, od ní vedlo 1.5m drátů ke stěračovýmu motoruku a jeden drát přes pojistku přívod. Dnes je jeden procesor v páčce, druhej v motorku a třetí v CML vlevo, pod oknem řidiče zvenku. Výsledek toho všeho je, že když je víc než -15°C, tak některej z těhle krámů odmítne komunikovat a stěrače nefungují. Tj linkovej autobus se musí odstavit, protože bez stěračů si nikdo v zimě nedovolí vyrazit na linku. Ještě nedávno by nikoho z těch mechaniků v garážích nejmenovanýho DP ani nenapadlo, že tohle budou muset řešit, a vlastně neví, jak to řešit...
P.S. tesla nemá žádný jištění na 12V pokruzích? to mi připomíná Ford Cortina z r. 1961, tam taky žádný pojistky nebyly...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
Tesla Y ma automaticke resetovacie istice.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 396
- Registrován: pát zář 01, 2017 8:54 am
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
Neviem jak moze ID.3 / nabijane z jadra alebo FVE / pri najazdeni 220k km, vyprodukovat 30 ton CO2,Matematici vypočítali, že elektrický VW ID.3 vyprodukuje za 15 rokov a pri najazdení 220 000 km 30 ton CO2, namiesto 14 ton, ktoré vypočítala Európska komisia.
ked moje cisto bezinove Clio Grandtour vyprodukuje 24 ton, pri rovnakom najazde.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: pát čer 05, 2020 7:09 am
Re: Elektricka / hybridni auta
Vzdy ideo to ze ked pracujete z hypotetickymi buducimi vstupmi kazdy si ich vyhodnoti inak . Niekto nechtiac a niekto mozno aj naschval ako je spomenute v clanku " Tak napríklad profesor Koch bol obvinený z lobizmu, keďže je bývalým vývojárom Daimleru a špičkovým odborníkom na naftové motory. "
Uz ma nebavi to dohadovanie ci je elektromobil lepsi ako naftak ....kurnik jasne ze je a milionkrat len donho treba dat spravne vyrobenu elektrinu (napr. Z fotovoltaiky). A kedze nie vsade je elektrina "zelena" preto je zatial lepsi energeticky mix, ale ten by sa mal casom preklapat na stranu elektromobility. Cize nic nieje ciernobiele...v aucasnej dobe moze byt v konkretnom pripade lepsi naftak , ale urcite to nieje buducnost !
Uz ma nebavi to dohadovanie ci je elektromobil lepsi ako naftak ....kurnik jasne ze je a milionkrat len donho treba dat spravne vyrobenu elektrinu (napr. Z fotovoltaiky). A kedze nie vsade je elektrina "zelena" preto je zatial lepsi energeticky mix, ale ten by sa mal casom preklapat na stranu elektromobility. Cize nic nieje ciernobiele...v aucasnej dobe moze byt v konkretnom pripade lepsi naftak , ale urcite to nieje buducnost !
-
- Příspěvky: 326
- Registrován: stř kvě 05, 2021 2:57 pm
- Lokalita: Beroun, Příbram
Re: Elektricka / hybridni auta
Selský rozum napovídá, že nejekologičtější auto je takový, který se nemusí vyrobit. Pro prskající ekology bych doplnil, že dejme tomu od EURO 4/5. Než mě tedy ekoteroristická lobby přinutí, obstarožní koncernový ropák je jasná volba.
4512kg VRLA GEL / 20kWp+
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
Presne tak, vzdy bude ekologickejsie 1200 kg auto za 10000 € ako 2600 kg auto za 50000 €.
Preto najekologickejsie auto je ebike.
Ale ludia nechcu kolobezky ani ebiky, ktorymi su o 2 min neskor v praci
a nestoja s nimi hodinu rano a 2 hod vecer v kolone.
Oni sa chcu vozit kazdy sam v 2600 kg aute za 50000 €.
Ludia nechcu studovat a urobit P2P siet a decentralizovanu siet ostrovnych FVE.
Oni chcu vsetko rychlo a lacno, ze.
Ale ani MD5, SHA-3, ani P2P, ani RSA neprisli do uzivania beznych ludi za par dni.
Trvalo to roky, kym sa cryptografia dostala z vojenskych do civilnych aplikacii.
Ani objavanie tranzistoru, solarneho clanku, litiovej baterky neprislo za den.
A namiesto toho, aby clovek, co chce prilozit ruku dielu,
ci uz pri stavbe FVE, ebiku, EV, crypta, mal peniaze na jedlo, lieky a studijny material,
tak ini vyhadzuju peniaze na zabavu, cestovanie po svete a sirenie RNA virusov.
Kde je tu logika ? Kde je tu udrzatelnost ? A kde ekologia ?
Ak nebudem robit tovarne, kde na vstupe budu suroviny a na vystupe panely, baterky, EVs,
ale budem to po celom svete vozit z A do B, a B do C, a z C do A,
a v tom retazci mi nieco vypadne lebo / virus, tornado, hurikan .... /,
tak mi stoji cely retazec.
Takze ak chcem nieco vyrobit, musim to robit ekologicky, nemozem
vozit tehly zlata, ked staci poslat crypto.
Nemozem robit 3 tonove EVs, v ktorych sa bude 99 % casu vozit 1. clovek
a vedla bude niekto jazdit 15 rocnym smradom, lebo sme 50000 € vyhodili
na drahe auto, za co sme mohli mat 5 aut za 10000 €.
Nemozem do ropakov davat bioetanol a bionaftu, lebo fotosynteza je ekonomicky
nezmysel a este zabijam zivot v pode pesticidmi, insekticidmi, hnojivami,
dochnu srny, zajace ci vcely, poda je po 5 r. rokoch znicena,
ako tam potom bude pestovat potraviny, ked tu podu niekto vydrancoval
a vysledok je, ze si len vozim zadok v ropaku + bionafta ?
A co ked mi dalsiu podu znici pocasie, polopuste tam, kde bola poda,
zniceny les tazbou a potom v dedine dole mam pravidelne zaplavy z bleskovych povodni,
lebo poda je strojmi znicena a voda tam nevsiakne ?
Preto najekologickejsie auto je ebike.
Ale ludia nechcu kolobezky ani ebiky, ktorymi su o 2 min neskor v praci
a nestoja s nimi hodinu rano a 2 hod vecer v kolone.
Oni sa chcu vozit kazdy sam v 2600 kg aute za 50000 €.
Ludia nechcu studovat a urobit P2P siet a decentralizovanu siet ostrovnych FVE.
Oni chcu vsetko rychlo a lacno, ze.
Ale ani MD5, SHA-3, ani P2P, ani RSA neprisli do uzivania beznych ludi za par dni.
Trvalo to roky, kym sa cryptografia dostala z vojenskych do civilnych aplikacii.
Ani objavanie tranzistoru, solarneho clanku, litiovej baterky neprislo za den.
A namiesto toho, aby clovek, co chce prilozit ruku dielu,
ci uz pri stavbe FVE, ebiku, EV, crypta, mal peniaze na jedlo, lieky a studijny material,
tak ini vyhadzuju peniaze na zabavu, cestovanie po svete a sirenie RNA virusov.
Kde je tu logika ? Kde je tu udrzatelnost ? A kde ekologia ?
Ak nebudem robit tovarne, kde na vstupe budu suroviny a na vystupe panely, baterky, EVs,
ale budem to po celom svete vozit z A do B, a B do C, a z C do A,
a v tom retazci mi nieco vypadne lebo / virus, tornado, hurikan .... /,
tak mi stoji cely retazec.
Takze ak chcem nieco vyrobit, musim to robit ekologicky, nemozem
vozit tehly zlata, ked staci poslat crypto.
Nemozem robit 3 tonove EVs, v ktorych sa bude 99 % casu vozit 1. clovek
a vedla bude niekto jazdit 15 rocnym smradom, lebo sme 50000 € vyhodili
na drahe auto, za co sme mohli mat 5 aut za 10000 €.
Nemozem do ropakov davat bioetanol a bionaftu, lebo fotosynteza je ekonomicky
nezmysel a este zabijam zivot v pode pesticidmi, insekticidmi, hnojivami,
dochnu srny, zajace ci vcely, poda je po 5 r. rokoch znicena,
ako tam potom bude pestovat potraviny, ked tu podu niekto vydrancoval
a vysledok je, ze si len vozim zadok v ropaku + bionafta ?
A co ked mi dalsiu podu znici pocasie, polopuste tam, kde bola poda,
zniceny les tazbou a potom v dedine dole mam pravidelne zaplavy z bleskovych povodni,
lebo poda je strojmi znicena a voda tam nevsiakne ?
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
V USA uz testuju novu technologiu, ako dobijat spalovaky na superchargeroch.
Dufam ze to coskoro pride aj do EU.
Dufam ze to coskoro pride aj do EU.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
Zaujimave video, kde vidno, ze od 90 do 40 % SOC velmi nezavisi zrychlenie
z 0 na 100 km.h-1, ani na teplote baterky ani na SOC.
Pri 30 a 20 % SOC, uz je tam nejaky pokles vykonu.
A az pri 10 % SOC je ten pokles vyrazny.
https://www.youtube.com/watch?v=LEWxBGYz-rA
z 0 na 100 km.h-1, ani na teplote baterky ani na SOC.
Pri 30 a 20 % SOC, uz je tam nejaky pokles vykonu.
A az pri 10 % SOC je ten pokles vyrazny.
https://www.youtube.com/watch?v=LEWxBGYz-rA
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
A este je zaujimave v tom videu, ze ak je baterka pod 10 *C, vykon ide rapidne dole.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Elektricka / hybridni auta
Strach z kolapsu: v USA a Německu řeší, jak omezit nabíjení elektromobilů
Lidská debilita je skutečně neomezená. Tím nemyslím majitele elektromobilů.
Kdyby se tak debilitou dalo nabíjet, to by bylo energie, panečku.
Lidská debilita je skutečně neomezená. Tím nemyslím majitele elektromobilů.
Kdyby se tak debilitou dalo nabíjet, to by bylo energie, panečku.
-
- Příspěvky: 3172
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Když se podívám na lidi okolo sebe a jsou to většinou technici,tak cca 10% připouští,že elektromobilita bude.Podstatná část
je ochotna omustit EU kvůli zelené politice a migraci.
je ochotna omustit EU kvůli zelené politice a migraci.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2024
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Na jednom webu píší že lidem nestačí říct co je čeká,je třeba aby se to stalo a stejně se najde dost lidí/tedy ovcí/ kteří tomu ani poté neuvěří a o to víc budou navrhovat nereálná řešení.Ale je to jen dočasné,zatím to chce klid a hlavně si posilovat imunitu a nenechat se strhnout k neuváženým činům,všeho je dostatek,jen někteří dělají vše pro to aby tomu tak nebylo a pomaličku brát lidem svobodu...
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
Energie === trh. Neviem co sa komu nepaci.
Dam casove intervaly a roznu cenu:
6 - 8 hod - 0.30 €
8 - 10 hod - 0.2 €.
10 - 15 hod - 0.1 €
15 - 21 hod - 0.30 €
21 - 6 hod - 0.05 €
Alebo sa cena bude menit dynamicky kazdych par min a ja si v
EV nastavim aku cenu akceptujem.
Ak ani jedna cena z DS nie je akceptoavana, taham z +
Este mozem nastavit, ak ponukana cena za kWh do DS bude vyssia
ako cena z DS, budem z EV alebo z FVE dodavat do siete.
Dam casove intervaly a roznu cenu:
6 - 8 hod - 0.30 €
8 - 10 hod - 0.2 €.
10 - 15 hod - 0.1 €
15 - 21 hod - 0.30 €
21 - 6 hod - 0.05 €
Alebo sa cena bude menit dynamicky kazdych par min a ja si v
EV nastavim aku cenu akceptujem.
Ak ani jedna cena z DS nie je akceptoavana, taham z +
Este mozem nastavit, ak ponukana cena za kWh do DS bude vyssia
ako cena z DS, budem z EV alebo z FVE dodavat do siete.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: pát lis 08, 2013 10:16 am
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
To je sice pekne, v idealnych podmienkach, ale my potrebujeme nieco univerzalne,
aj do mesta, aj mimo mesto, aj na dialnice, aj v zime, aj v lete.
Ak si v zime nahrejem baterku doma na 25 - 30 *C, tak OK.
Ale ak ma niekto auto vonku a zohrieva ho s energiou z baterky ?
Baterka pod 11 *C u Tesly nedava vykon, ako ked je nad 30 *C.
Tie pneumatiky, ked maju byt efektivne, tak tam odporucaju vysoky tlak.
Tak si dajte do auta 3.3 atmosfery a potom 2.2 atmosfery, aky je tam
rozdiel v jazdnych vlastnostiach.
To vedia ti, co maju runflaty.
A ked sa to prederavi, tak co ? Mam tem rezervu alebo su tei Bridgestony
s tou technologiou, ako ma Continentel, ContiSeal, co aj 50 dier bez ubytku vzduchu zalepi ?
aj do mesta, aj mimo mesto, aj na dialnice, aj v zime, aj v lete.
Ak si v zime nahrejem baterku doma na 25 - 30 *C, tak OK.
Ale ak ma niekto auto vonku a zohrieva ho s energiou z baterky ?
Baterka pod 11 *C u Tesly nedava vykon, ako ked je nad 30 *C.
Tie pneumatiky, ked maju byt efektivne, tak tam odporucaju vysoky tlak.
Tak si dajte do auta 3.3 atmosfery a potom 2.2 atmosfery, aky je tam
rozdiel v jazdnych vlastnostiach.
To vedia ti, co maju runflaty.
A ked sa to prederavi, tak co ? Mam tem rezervu alebo su tei Bridgestony
s tou technologiou, ako ma Continentel, ContiSeal, co aj 50 dier bez ubytku vzduchu zalepi ?
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: pát lis 08, 2013 10:16 am
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Elektricka / hybridni auta
Prodej nových automobilů se spalovacími motory v EU by měl skončit v roce 2035.
Nevim, zdali to je úplně chytré řešení, ....
Ale tak kdo ví co v té době bude. Jestli ještě nějaká auta vůbec budou potřeba s ohledem na možné budoucí celosvětové konflikty kvůli kdo ví jakým okolnostem. No nebuďme příliš pesimističtí, že jo...
Nevim, zdali to je úplně chytré řešení, ....
Ale tak kdo ví co v té době bude. Jestli ještě nějaká auta vůbec budou potřeba s ohledem na možné budoucí celosvětové konflikty kvůli kdo ví jakým okolnostem. No nebuďme příliš pesimističtí, že jo...
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Elektricka / hybridni auta
Daimler ===> 50 % osobnych EVs v 2030
Opel ===> 100 % EVs po 2028 v EU
Audi ===> 100 % EVs po 2030 v EU
Jaguar ===> 100 % EVs po 2025 v EU
Volvo ===> 100 % EVs po 2030 v EU
Bentley ===> 100 % EVs po 2030 v EU
Ford ===> 100 % EVs po 2030 v EU
BMW ===> 50 % EVs v 2030
Volkswagen ===> 100 % EVs v 2035 v EU
Opel ===> 100 % EVs po 2028 v EU
Audi ===> 100 % EVs po 2030 v EU
Jaguar ===> 100 % EVs po 2025 v EU
Volvo ===> 100 % EVs po 2030 v EU
Bentley ===> 100 % EVs po 2030 v EU
Ford ===> 100 % EVs po 2030 v EU
BMW ===> 50 % EVs v 2030
Volkswagen ===> 100 % EVs v 2035 v EU
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
od MartinX » » v Elektroporadna
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
- 27 Odpovědi
- 5146 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rob.brno
-
-
- 0 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Oshurty
-
- 0 Odpovědi
- 1352 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelkilian
-
-
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
od Brčo » » v Ostatní
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
- 7 Odpovědi
- 1478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gupa
-
-
- 1 Odpovědi
- 903 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69