Elektrifikácia bicykla
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 292
- Registrován: úte kvě 22, 2018 6:38 am
- Lokalita: Zvolen
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 3960
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Bydliště: ZV
Re: Elektrifikácia bicykla
V prestavbovej sade bola aj táto nálepka, len som ju tam zatiaľ nenalepil.
Panel 270 Wp ZV
Panely 3960 Wp, Regulátor EPEVER-150VDC/80A, Meniče Dom/Victron 5000 VA/24V, Bojler/Victron 3000 VA/24V, Akumulátor Li-ion 18650 56P/8S + Li-ion 50Ah 3P/8S + Li-ion 150Ah 8S = 31,6V/440Ah
LK3 monitoring
Grafy: Panely 3960 Wp Napätie na akum. Energia v akum. Denný výkon/spotreba
DC/DC menič
Panely 3960 Wp, Regulátor EPEVER-150VDC/80A, Meniče Dom/Victron 5000 VA/24V, Bojler/Victron 3000 VA/24V, Akumulátor Li-ion 18650 56P/8S + Li-ion 50Ah 3P/8S + Li-ion 150Ah 8S = 31,6V/440Ah
LK3 monitoring
Grafy: Panely 3960 Wp Napätie na akum. Energia v akum. Denný výkon/spotreba
DC/DC menič
-
- Příspěvky: 1518
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektrifikácia bicykla
https://cs.wikipedia.org/wiki/Značka_CEDusan61 píše:V prestavbovej sade bola aj táto nálepka, len som ju tam zatiaľ nenalepil.
Jestli tohle není ta "neexistující" China Export
-
- Příspěvky: 7723
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektrifikácia bicykla
Nálepek si můžeš vytisknout kolik chceš...
Spíš mě překvapilo, že někomu přijde zátah 500W motoru jako moc... Mě trochu překvapil 7kW bldc v minimotorce při prvních pokusech, s mizerným regulátorem, bez plynulýho rozjezdu. Pokud to do motoru pustí 50A do fáze, tak je to na rozjezdu jako když kopne kůň, hlavně s větším kolečkem vzadu, ale při jízdě je to podle mě strašlivě málo...
Mohl bych někdy ukázat, co se dá nastavit na "dospělým regulátoru" Sabvoton , například doba zrychlení, coýž v podstatě odsraní ten kopanec na začátku, a nebo "polovina plynu" tj jestli to má být ostrý na první pohnutí rukou, nebo to dát plnej výkon fakt až na dorazu. Bez tohohle se vlastně nedá výkonnější motor slušně uregulovat.
Spíš mě překvapilo, že někomu přijde zátah 500W motoru jako moc... Mě trochu překvapil 7kW bldc v minimotorce při prvních pokusech, s mizerným regulátorem, bez plynulýho rozjezdu. Pokud to do motoru pustí 50A do fáze, tak je to na rozjezdu jako když kopne kůň, hlavně s větším kolečkem vzadu, ale při jízdě je to podle mě strašlivě málo...
Mohl bych někdy ukázat, co se dá nastavit na "dospělým regulátoru" Sabvoton , například doba zrychlení, coýž v podstatě odsraní ten kopanec na začátku, a nebo "polovina plynu" tj jestli to má být ostrý na první pohnutí rukou, nebo to dát plnej výkon fakt až na dorazu. Bez tohohle se vlastně nedá výkonnější motor slušně uregulovat.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.