Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte bře 21, 2023 1:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7640
- Kapacita baterie [kWh]: 19+Nádrž
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Problém je ten, že ten černej kouř je prakticky neškodnej, ale jedovatý částice videt nejsou a jak to tak vypadá, tak při regeneraci filtru částic jich vzniká víc, než z těch starejch čoudivejch nafťákůPavelR píše: ↑čtv kvě 30, 2024 9:06 pmjo v dnešní době kdy ty auta konečně nejsou tak smrdutý jak bývali před pár lety tak pěkně vyčnívají některý 15+ dieslový vraky ze kterých se hulí že jde vidět jak majitel řadí a šlape na plyn. Vždycky to s úsměvem komentuju jako aromatický uhlovodíky už ať to na emisích smetou ze silnic když páni majitelé mají v p...Valdano píše: ↑čtv kvě 30, 2024 8:54 pmRealita je taková, že potenciálních případů kdy se může lidská buňka zvrhnout a následně se v ní pak spustí rakovinné bujení je prakticky každý člověk vystaven denně mnohokrát. Nikdy dopředu nevíte kdy se to zvrhne či ne. Záleží i na genetice tj. někdo k tomu může mít vrozené větší sklony zatímco jiný menší. Dokonce ani u prokazatelných karcinogenních látek zdaleka ne každý kdo s nimi byl dlouhodobě ve styku rakovinou onemocněl. V dnešní moderní době rizika číhají na každém kroku a pokud by se měl člověk všeho bát tak se z toho za chvíli zblázní. Nafťáky jsou dle mého názoru daleko škodlivější a navíc je jich i mnohem víc než EV a některé náklaďáky to je doslova hnus. Takže za mě tyto obavy z EV jsou jen zbytečné starosti.
Což je docela problém
Ostrov založený na Epever IP5000-42-Plus + 2 pole s Tracer5420AN a Tracer6420AN + 18x Envision 305Ah LiFePO4
-
- Příspěvky: 886
- Registrován: pát zář 29, 2023 4:12 am
- Lokalita: Brno
- Systémové napětí: >48V
Re: Začátek konce elektromobility?
Ony ty saze ze starých dieselů (ideálně ještě bez turba) zase nejsou tak škodlivé. I když to někdy vypadá hrůzostrašně.
Jsou to celkem velké částice, a s tím si náš lidský filtrační mechanismus celkem snadno poradí. Je to pro něho něco jako jemný prach, na ten jsme adaptovaní.
Ale nové vysokotlaké diesely generují mnohem menší částice. A s těmi si tělo zas tak snadno neporadí. Do dokáže elegantně pronikat sliznicemi.
EDIT: Mezitím předřečník napsal skoro totéž.
Jsou to celkem velké částice, a s tím si náš lidský filtrační mechanismus celkem snadno poradí. Je to pro něho něco jako jemný prach, na ten jsme adaptovaní.
Ale nové vysokotlaké diesely generují mnohem menší částice. A s těmi si tělo zas tak snadno neporadí. Do dokáže elegantně pronikat sliznicemi.
EDIT: Mezitím předřečník napsal skoro totéž.
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: čtv pro 17, 2020 3:16 pm
- Bydliště: Senica
Re: Začátek konce elektromobility?
Vtip je ale v tom, ze napr ja nemam ani mikrovlnku (nikdy som nemal), vtedy som bol tiez za podivina.
Ja mam sklenene nadoby aj pre moje kurcata..
Dizle atd, tym sa viem vyhnut, da sa zit "mimo civilizaci"..
Tu ide o akumulacny efekt, viem odfiltrovat 95% skodlivin moderneho zivota velmi velmi jednoducho, 5% neviem, pretoze by som musel mat skafander na sebe 24/7 nonstop. Ale to neznamena, ze "ked ma ist telo do hrobu zhumplovane" a "skodi mi X a Y a Z",tak ze si dobrovolne na seba budem liat dalsich 95% skodlivin
K tym plastom v aute, niekedy sa pisalo, ze nove auta "salaju" "nebezpecne latky" nejaky rok-dva, alebo len polroka? Tj, ten kto kupuje alebo jazdi stale na novom aute "to schyta" viac, ale ktovie.. Ono aj kyslik koroduje, obcas aj rezavi, tak co asi urobi s plucami?
Ja mam sklenene nadoby aj pre moje kurcata..
Dizle atd, tym sa viem vyhnut, da sa zit "mimo civilizaci"..
Tu ide o akumulacny efekt, viem odfiltrovat 95% skodlivin moderneho zivota velmi velmi jednoducho, 5% neviem, pretoze by som musel mat skafander na sebe 24/7 nonstop. Ale to neznamena, ze "ked ma ist telo do hrobu zhumplovane" a "skodi mi X a Y a Z",tak ze si dobrovolne na seba budem liat dalsich 95% skodlivin
K tym plastom v aute, niekedy sa pisalo, ze nove auta "salaju" "nebezpecne latky" nejaky rok-dva, alebo len polroka? Tj, ten kto kupuje alebo jazdi stale na novom aute "to schyta" viac, ale ktovie.. Ono aj kyslik koroduje, obcas aj rezavi, tak co asi urobi s plucami?
-
- Příspěvky: 3338
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Zajímavý. Že by bylo lepší aby se z aut valil dým a všechny ty emisní systémy jsou vlastně kontraproduktivní?
Nějak se mi to nezdá ale nemá cenu řešit. Beztak tento problém časem zmizí.
řeší se škodliviny tuhle, támhle, plasty jsou zlé atp a věk dožití stále roste. Tak já nevím co si mám myslet.
Nějak se mi to nezdá ale nemá cenu řešit. Beztak tento problém časem zmizí.
řeší se škodliviny tuhle, támhle, plasty jsou zlé atp a věk dožití stále roste. Tak já nevím co si mám myslet.
-
- Příspěvky: 544
- Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
- Lokalita: Česká Lípa
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Častý omyl je v tom, že se zaměňuje délka dožití a délka dožití ve zdraví. V různých zemích je to různé. Ano zvyšuje se délka dožití, ale problém je v tom, že délka dožití ve zdraví je u nás tradičně nízká a dlouhodobě stagnuje. Takže zatímco třeba ve Švédsku se prodlužuje délka dožití ve zdraví tak u nás se prodlužuje spíš délka dožití s různou závažnou nemocí nebo jiným zdravotním problémem, který seniory často zásadně omezuje.
Zdroj: Délka zdravého života Čechů za 50 let téměř nevzrostla.
Zdroj: Délka zdravého života Čechů za 50 let téměř nevzrostla.
Žijeme déle, ale ne ve zdraví. Prodlužujeme délku stonání, Švédové délku zdravého života. Co musí Česko udělat pro to, aby se vydalo skandinávskou cestou?
Čeští muži se dnes dožívají v průměru 76 let. Zdraví je ovšem podle průzkumu Eurostatu opouští už v 61 letech. Zbylých 15 let žijí se závažnou nemocí nebo jiným zdravotním problémem, který je zásadně omezuje.
Ženy žijí déle – střední délku života mají 82 let – ale i je zdraví opouští velmi brzy, v průměru v 62 letech. V nemoci prožijí 20 let.
A právě délka života ve zdraví je u nás tradičně nízká. Přestože se od roku 2005 mírně zvýšila, v dlouhodobém horizontu spíše stagnuje.
-
- Příspěvky: 886
- Registrován: pát zář 29, 2023 4:12 am
- Lokalita: Brno
- Systémové napětí: >48V
Re: Začátek konce elektromobility?
Ne, černý dým není dobře. Ale než nějaké nanočástice, vznikající při spalování s extrémními tlaky, tak než tohle, tak raději ty saze.
Jenže my ty extrémní tlaky chceme, protože pak máme malou spotřebu a nízké emise CO2.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
CO2 jde jen ruku v ruce se spotřebou.
Honba za blbosti v podobě CO2.(Jen měřítko EKO sekty jak opět ovládnout OVEČKY)
Ano to, že se uhlíkovými palivy plýtvá je jasná věc.
Černý dým klasicky bez filtrů znamenal, že vozidlo akcelerovalo nebo bylo v zátěži.
U nových vozidel se počítá, že bez filtru bude kouřit pořád protože:
Vysokotlaké vstřikovače s možností dávkovat vícekrát palivo v jednom cyklu, přeplňování turbem.
Takže se s fungujícím filtrem počítá vždy.
Což ten kdo to kuchne vůbec neví a neřeší.(Ten řeší cenu opravy, resp. náklady na udržení v chodu, protože nedokáže zabezpečit bezpečný provoz filtru)
Nevýhoda DPF je, že uživatel většinou neví a nemůže ovlivnit funkci čištění.
Takže jej nevědomky ničí a také poškozuje okolí tím, že vozidla dokončují nebo i klidně zápočnou regeneraci kdekoli a pak je to horší než ty saze z vozidel konstrukcne bez filtru.
Ruku na srdce, kdo máte absolutní přehled o tom jak Vám regeneruje a kdy regeneruje DPF?
Takže Elektromobilita je rozhodně lokálně lepší pro lidi než fosilní vozidla a to bez debat.
Horší už je to s jejich nasazením v provozu a momentálně nesmyslných cenách, protože výrobci neví jestli tu "válku" o trh přežijí.
-
- Příspěvky: 544
- Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
- Lokalita: Česká Lípa
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Důvody proč jsou nové elektromobily stále dražší, než auta se spalovacím motorem a v dohledné době to nebude nijak výrazně lepší. Ceny se sice postupem času mírně snižují, ale i tak jejich výraznější přiblížení cenám spalováků bude trvat dle mého názoru ještě hodně dlouho. I u čínských modelů na EU trhu budou ceny EV ještě dlouho vyšší než ceny velikostně obdobných běžných spalováků a sny o čínských cenách přímo na EU trhu jsou taktéž nereálné. Nízké ceny v Číně mohou vycházet z tamních státních dotací a regulací cen, které na EU trhu nejsou reálné. Čína nebude dotovat prodej elektromobilů do EU až tolik, aby si EU zákazníci mohli kupovat elektromobily za čínské ceny. Číňanům stačí když budou levnější než srovnatelné modely elektromobilů jiných výrobců v EU. Celosvětově je hlavním konkurentem čínských elektromobilů stejně hlavně Tesla a výrobci z EU jen "paběrkují".
Naposledy upravil(a) Valdano dne pát kvě 31, 2024 1:10 am, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 1518
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
A tu jistotu, že platí právě tenhle výklad, bereš konkrétně odkud? Judikát na to zatím není a zákon i vyhláška jsou napsány tak, že jejich gramatický výklad dává smysl oběma způsoby. Při teleologickém výkladu opět dávají smysl obě varianty (ta první z důvodu, který zmiňuješ, ta druhá, že při přepnutí na benzín multiventil plyn z nádrže vůbec nepustí do zbytku palivové soustavy, takže únik de facto také není možný). Historický a systematický výklad tady použít vůbec nejdou, takže zbývá výklad komparativní, ale ten se vždy bere jen jako pomocný -- a tady by se dalo srovnávat zase jen se zeměmi, kde platí příslušná směrnice EU, takže jsme zase zpátky na začátku
-
- Příspěvky: 544
- Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
- Lokalita: Česká Lípa
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Podstatné je to, že parkovací dům nebo podzemní garáže nejsou ze zákona brány jako pozemní komunikace nebo její součást. O pravidlech parkování, provozní době i tom jakým vozidlům zde je nebo není umožněno parkovat rozhoduje majitel. Aktuálně platná vyhláška o podmínkách požární ochrany staveb definuje podmínky vyžadované pro parkování vozidel na plynná paliva. Pokud parkovacího dům toto nesplňuje a majitel není ochoten investovat do úprav, aby to splňoval, pak je v jeho zájmu, aby vůči ostatním uživatelům viditelně deklaroval zákaz parkování těchto vozidel v tomto objektu a může jim i omezit vjezd. Vzhledem k tomu, že je požadavek na soulad s konkrétními technickými normami deklarován tzv. výlučným odkazem v tomto právním předpisu znamená to, že je pro daný účel dodržení příslušných norem v příslušných částech v tomto případě pro majitele objektu závazné a nikoli jen doporučující.
Vyhláška č. 23/2008 Sb. (aktuálně platné znění)
Vyhláška o technických podmínkách požární ochrany staveb
§ 21, odstavec 2.
Garáž, která slouží i pro parkování vozidel s pohonem na plynná paliva, musí být vybavena detektory úniku plynu a účinným větráním v souladu s českou technickou normou uvedenou v příloze č. 1 části 1 bodu 2 a části 17... Posouzení garáže sloužící i pro parkování vozidel s pohonem na plynná paliva a jejího vybavení elektrickým zařízením z hlediska rizika vzniku výbušné atmosféry musí být provedeno v souladu s českými technickými normami uvedenými v příloze č. 1 části 16 bodech 2 až 4.
Část 1 Stanovení technických podmínek
bod 2. ČSN 73 0804 PBS-Výrobní objekty
Část 16 Stanovení požadavků z hlediska nebezpečí požáru a výbuchu
bod 2. ČSN EN 60079-10-1 Výbušné atmosféry - Část 10-1: Určování nebezpečných prostorů - Výbušné plynné atmosféry
bod 3. ČSN EN 60079-14 ed. 3 Výbušné atmosféry - Část 14: Návrh, výběr a zřizování elektrických instalací
bod 4. ČSN EN 60079-14 ed. 2 Elektrická zařízení pro výbušnou plynovou atmosféru - Část 14: Elektrické instalace v nebezpečných prostorech (jiných než důlních)
Část 17 Další požadavky na garáže
ČSN 73 6058 Jednotlivé, řadové a hromadné garáže
-
- Příspěvky: 544
- Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
- Lokalita: Česká Lípa
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
ČSN 73 6058, na kterou zmíněná vyhláška odkazuje výlučným odkazem, mimo jiné také stanoví následující.
Vzhledem k tomu, že majitelé novějších parkovacích domů a hromadných garáží obvykle nejsou ochotni vynaložit tolik prostředků, aby všechna parkovací místa byla vhodná pro tento účel tak novější parkovací domy už mají obvykle přímo vyhrazená místa pro parkování vozidel na plynná paliva.5.4.3. V novostavbách hromadných garáží s více než 27 parkovacími stáními musí být nejméně 10% stání navrženo tak, aby umožňovala parkování vozidel na plynná paliva.
-
- Příspěvky: 1763
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Koukám, že se to tu mění v Dezo forum se zaručenými tajnými informacemi. Takže mezinárodně schválený standart filtrace částic ze spalin je vlastně nefunkční a je to generátor rakoviny. Dýchat černý kouř ze starých nafťáků je zdravější. Takže dementi, co si nechají vyříznout FAP nejsou vlastně dementi, ale ekologové.
Rychle to sdílejte, než to smažou.
Rychle to sdílejte, než to smažou.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Hlavně bud v klidu,ono není vše takové jak se to zdá,není třeba hned všechno brát jak je psáno,chce to trochu používat rozum,nebo ještě lépe ten selský rozun a být v klidu,hezký den
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 406
- Registrován: čtv dub 21, 2022 7:15 pm
- Lokalita: Poblíž Hradce Králové
- Systémové napětí: 48V
Re: Začátek konce elektromobility?
K tomu plynu, jestli to auto zrovna jede na to či ono bude jedno, je to tlaková nádoba na kolečkách.
A ten filtr pevných částic ty nanočástice z motoru s nějakou efektivitou pouze shromažďuje a spaluje, co nespálí jde ven zase jako saze u starých motorů.
A ten filtr pevných částic ty nanočástice z motoru s nějakou efektivitou pouze shromažďuje a spaluje, co nespálí jde ven zase jako saze u starých motorů.
16 panelů DHM-72L9-450 Wp = 7200Wp jih, sklon 17°
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Já bych to tak nehrotil,vědci zcela jistě pořádně zapracovali a vše co vymysleli je jistě daleko lepší než co je v přírodě a dopředu mají i vymyšleno,jak se s tím vypořádat a ten odpad bez následků zlikvidovat,pokud ne,tak je asi něco špatně a nenavrhovali to vědci ale spíš.....doplní si každý sám dle svého uvážení...
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 542
- Registrován: čtv črc 17, 2014 8:58 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 3420
- Kapacita baterie [kWh]: 64
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Laniakea Supercluster
Re: Začátek konce elektromobility?
Jo, takhle podobně to mají Lesomilovi (https://lesomilovi.cz/), ale pak byl otec ochoten držet rodinu přes zimu v dřevěné boudě, "izolované" zevnitř styroporem a styropor místo oken. Toho množství plísně si všiml i jinak technicky nezdatný otec.
To věřím, že pak tam je ta energie (orgonová nebo tachyonová) mocná.
---
Ohledně odysey "pokouším se držet si veškeré škodliny od těla stůj co stůj" bych rád odkázal na pojem "Hormeze" -> https://cs.wikipedia.org/wiki/Hormeze
Aby to "udržování těla v bavlnce" nemělo jaksi protikladný efekt, ale možná by to chtělo nové "antiaging" vlákno.
"Es ist besser, wenn man mehr hat." - Rammstein
CZ: https://divis.petajoule.eu/
DE: https://einstein.petajoule.eu/
EN: https://feynman.petajoule.eu/
CZ: https://divis.petajoule.eu/
DE: https://einstein.petajoule.eu/
EN: https://feynman.petajoule.eu/
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte bře 21, 2023 1:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7640
- Kapacita baterie [kWh]: 19+Nádrž
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Češi mají naprosto příšernou životosprávu a to je to co ovlivňuje zdraví nejvícValdano píše: ↑čtv kvě 30, 2024 10:45 pmČastý omyl je v tom, že se zaměňuje délka dožití a délka dožití ve zdraví. V různých zemích je to různé. Ano zvyšuje se délka dožití, ale problém je v tom, že délka dožití ve zdraví je u nás tradičně nízká a dlouhodobě stagnuje. Takže zatímco třeba ve Švédsku se prodlužuje délka dožití ve zdraví tak u nás se prodlužuje spíš délka dožití s různou závažnou nemocí nebo jiným zdravotním problémem, který seniory často zásadně omezuje.
Zdroj: Délka zdravého života Čechů za 50 let téměř nevzrostla.Žijeme déle, ale ne ve zdraví. Prodlužujeme délku stonání, Švédové délku zdravého života. Co musí Česko udělat pro to, aby se vydalo skandinávskou cestou?
Čeští muži se dnes dožívají v průměru 76 let. Zdraví je ovšem podle průzkumu Eurostatu opouští už v 61 letech. Zbylých 15 let žijí se závažnou nemocí nebo jiným zdravotním problémem, který je zásadně omezuje.
Ženy žijí déle – střední délku života mají 82 let – ale i je zdraví opouští velmi brzy, v průměru v 62 letech. V nemoci prožijí 20 let.
A právě délka života ve zdraví je u nás tradičně nízká. Přestože se od roku 2005 mírně zvýšila, v dlouhodobém horizontu spíše stagnuje.
Jednu z největších spotřeb alkoholu, sladký pití se cpe už do dětí, kouření bylo běžné
Mastný jídlo, uzeniny, knedlíky a rohlíky a k tomu pohyb žádnej
To se týká hlavně těch generací z dob dávno minulejch, dnešních 60+
A když jim z toho něco je, tak jdou k doktorovi zadarmo a chtějí na to prášek. Když jim řekně, že mají jíst zdravě a cvičit, tak se mu vysmějou.
Dneska se to lepší, ale projeví se to za desítky let
Ostrov založený na Epever IP5000-42-Plus + 2 pole s Tracer5420AN a Tracer6420AN + 18x Envision 305Ah LiFePO4
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: čtv pro 17, 2020 3:16 pm
- Bydliště: Senica
Re: Začátek konce elektromobility?
PetaJoule píše: ↑pát kvě 31, 2024 7:58 amJo, takhle podobně to mají Lesomilovi (https://lesomilovi.cz/), ale pak byl otec ochoten držet rodinu přes zimu v dřevěné boudě, "izolované" zevnitř styroporem a styropor místo oken. Toho množství plísně si všiml i jinak technicky nezdatný otec.
To věřím, že pak tam je ta energie (orgonová nebo tachyonová) mocná.
---
Ohledně odysey "pokouším se držet si veškeré škodliny od těla stůj co stůj" bych rád odkázal na pojem "Hormeze" -> https://cs.wikipedia.org/wiki/Hormeze
Aby to "udržování těla v bavlnce" nemělo jaksi protikladný efekt, ale možná by to chtělo nové "antiaging" vlákno.
Stale sem niekto dava priklad nejakeho "hlupaka", a tento meter sa pausalne pouziva na kazdeho, kto spochybnuje system.
izolovat EPS XPS v priamom styku s domacnostou je logicky nie zdrave, mohol pouzit aspon rekuperaciu a nejaky nater na to izolaciu, ak uz nechcel akumulovat teplo do okolitej/nosnej steny.
Uz len to, ze je vegetarian.. S tym absolutne nesuhlasim...
A pisal som, ze 5% nemozem ovplyvnit, to je moje Hormeze.. 95% som lahko obisiel, ale kto chce kam, pomozme mu tam
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: čtv pro 17, 2020 3:16 pm
- Bydliště: Senica
Re: Začátek konce elektromobility?
Slovaci detto.Miyuki píše: ↑pát kvě 31, 2024 8:14 amČeši mají naprosto příšernou životosprávu a to je to co ovlivňuje zdraví nejvíc
Jednu z největších spotřeb alkoholu, sladký pití se cpe už do dětí, kouření bylo běžné
Mastný jídlo, uzeniny, knedlíky a rohlíky a k tomu pohyb žádnej
To se týká hlavně těch generací z dob dávno minulejch, dnešních 60+
A když jim z toho něco je, tak jdou k doktorovi zadarmo a chtějí na to prášek. Když jim řekně, že mají jíst zdravě a cvičit, tak se mu vysmějou.
Dneska se to lepší, ale projeví se to za desítky let
A podla mna to zdaleka nie je len 60+
Vdaka mojej konspirativnej stranke povahy si toto vsimam nejaky cas a staci sa pozriet, kto co kupuje v supermarkete.
Supermarket nebude drzat nieco na svojom drahom a vzacnom priestore, ak sa to nepredava.. Cize uz podla toho je mozne zistit, co dana spolocnost konzumuje.
My sme na tom este dobre, zapad nas predbehol paradoxne aj v tejto teme
-
- Příspěvky: 1763
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Mě by zajímalo, kdo na celé planetě nemá příšernou životosprávu?
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor