500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Baterie, dobíjení, údržba, zapojení, diskuze i nad jinými způsoby uložení energie
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob kvě 12, 2018 8:58 am
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Jo, vidím že jsem udělal nejaku chybu. Požadal moc. Omlouvám se. Chlapsky maximalism.
Ja myslím že, takovej dovoz neni poslední v tomto životu. A je to použite članky, je nutne podívat co zašlu z Činy. Vyzkoušet se. Takže, 5-6 kWh mě stači v případě velkého zájmu.
Já bych nabidnoul takovou variantu. Kdo chci do 10 kWh , máji přednost. Nebo 5 kWH, jestliže bude tady velký zajem o LTO. V tákovem připade více lidi vyzkouši ten LTO. No a kdo chci více, rozdělit co zustane, jestliže zbyde něco. Plus takovej varianty v pomerne nevysokych častkach na dovoz. Myslím že vetšina lidi zúčastní v takové akce, bez problemu a rychle přispejí častku do 3000-5000 Kč na dovoz a CLO.
Ja myslím že, takovej dovoz neni poslední v tomto životu. A je to použite članky, je nutne podívat co zašlu z Činy. Vyzkoušet se. Takže, 5-6 kWh mě stači v případě velkého zájmu.
Já bych nabidnoul takovou variantu. Kdo chci do 10 kWh , máji přednost. Nebo 5 kWH, jestliže bude tady velký zajem o LTO. V tákovem připade více lidi vyzkouši ten LTO. No a kdo chci více, rozdělit co zustane, jestliže zbyde něco. Plus takovej varianty v pomerne nevysokych častkach na dovoz. Myslím že vetšina lidi zúčastní v takové akce, bez problemu a rychle přispejí častku do 3000-5000 Kč na dovoz a CLO.
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: stř bře 29, 2017 8:42 am
- Lokalita: Bruntál
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Bruntál
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
pro upřesnění 4-6 kw.A co se týče příspěvků...jsem schopen poradit jak opravit,seřídit crimp centra schleunninger.....což asi svou odborností do zdejšího fóra nezapadá....vše mám ještě ve výstavbě zkušenosti pramalé na rady ostatním...radím a pomahám max.tátovi ktery chce 2 panely na autobaterii.....tož tak.ladforu píše:Také se hlásím
Bez připojení k ds. Cca 8,6kwp (rozšiřuji průběžně) sys.napětí 60V, bat li ion 16s cca 1300Ah, el.peugeot 106 cca 40kWh, mppt regl 2xeasun 80a, 1x epever 60A, 1x midnite 200. 2x měnič čína à 4000 w (peak vyšší). Pořád ve výstavbě, pořád styl pavoučí hnízdo)
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob kvě 12, 2018 8:58 am
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Youda, pro vetšinu lidi tady, FVE-baterie a jíne - hobby nebo hračka. Je nutne do toho investovát moc, a vyplati se nebo ne - velká otázka. Vetšínou ne. Do konce , pro LTO každej bude potřebovát zcela nová balancery a nabiječky. Ne stači jenom članky LTO pro provoz z FVE. Ja bych osobni ne doporučil ten članky pro lidi bez zaměstnání a v důchodu. Porízovaci naklady pro pracujici system jsou dost vysoke. Pro mě, když ne mám práce, FVE poslední kám dám peníze. Socialni služby přispivají častky na bydlení.youda píše:,
Styděl bych se, "stát ve frontě" na baterie zdarma před člověkem, který je třeba těžce nemocný, bez zaměstnání, v důchodu, na vozíku, nebo živí pět dětí a počítá každou korunu. Pro takové lidi mohou Tvoje baterie představovat rozdíl mezi bídou a slušným životem.
Youda
Vozíky použivaji AGM nebo Gel. A zdrávotně postiženomu človeku ja bych radši přispel nejaku finančni častku na elektřinu. Abych ne měl starosti s tim. Udržba FVE neni vhodná pro lidi na vozíku. A do konce davát takovem lidem použite članky, který bez zkoušenosti a kontroly mohou vyhořet, pro mě je to není jednoducha otázká.
-
- Příspěvky: 493
- Registrován: stř bře 01, 2017 8:06 am
- Bydliště: Rosovice
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Najskor to dolezite.
1. Vysoko si cenim pocin kyocera. Komunita FV aku potrebuje a je ich nedostatok (myslim tych kvalitnych a cenove dostupnych).
2. Suhlasim s nazorom Ota, ze sa tu jedna o dobry test spolocenstva MyPower. Zda sa, ze naozaj je schopne spolocnej akcie a to aj v buducnosti,
3. Tu budem pisat osobne - pozeral som si technicke data LTO na
http://eskutr.cz/cs/baterie-clanky-lto- ... -40ah.html
a predpokladajme, ze vsetko sedi a vsetkemu tam verim. Vyslo mi, ze drahe LTO v mojej FVE vyuzijem tak na hranici 10-15%. Cca z obrovskej inveticie som schopny v polo a ostrovnej konfiguracii zdevastovat 85 az 90% a to pri plnom nasadeni. A to predpokladam, ze mi bude plne fungovat system ktory vyvijame a to plna automaticka spolupraca roznych typov akumulatorov. Takze LTO u mna asi nebudu a pravdepodobne ich nebudem ani testovat. Zatial sa mi to javi ako strata casu.
4. Ako riesenie uvedenych problemov sa javi - zoberem 30-50kWh a budem plne jazdit iba na LTO zadara. Ale... no vo vsetkom je nakoniec nejake ale. Aj ked o nom momentalne nevieme. To je skusenost a zaludnost pani Prirody. Takze namety na zamyslenie su.
1. Vysoko si cenim pocin kyocera. Komunita FV aku potrebuje a je ich nedostatok (myslim tych kvalitnych a cenove dostupnych).
2. Suhlasim s nazorom Ota, ze sa tu jedna o dobry test spolocenstva MyPower. Zda sa, ze naozaj je schopne spolocnej akcie a to aj v buducnosti,
3. Tu budem pisat osobne - pozeral som si technicke data LTO na
http://eskutr.cz/cs/baterie-clanky-lto- ... -40ah.html
a predpokladajme, ze vsetko sedi a vsetkemu tam verim. Vyslo mi, ze drahe LTO v mojej FVE vyuzijem tak na hranici 10-15%. Cca z obrovskej inveticie som schopny v polo a ostrovnej konfiguracii zdevastovat 85 az 90% a to pri plnom nasadeni. A to predpokladam, ze mi bude plne fungovat system ktory vyvijame a to plna automaticka spolupraca roznych typov akumulatorov. Takze LTO u mna asi nebudu a pravdepodobne ich nebudem ani testovat. Zatial sa mi to javi ako strata casu.
4. Ako riesenie uvedenych problemov sa javi - zoberem 30-50kWh a budem plne jazdit iba na LTO zadara. Ale... no vo vsetkom je nakoniec nejake ale. Aj ked o nom momentalne nevieme. To je skusenost a zaludnost pani Prirody. Takze namety na zamyslenie su.
-
- Příspěvky: 590
- Registrován: úte zář 06, 2016 2:52 pm
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Ohledne balanceru, ty ktere mam postavene s MAX921 v pohode na LTO pujdou pouzit, bude stacit jen doladit odpory v delici. Jinak vim ze mam zdrzeni se zverejnenim (cas a vytizeni nedovolil), ani sam jsem je jeste u sebe nenainstaloval na kompletni baterypack. Uverejneny ale budou a pokud nahodou klapne akce s LTO, tak se budou hodit
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Zdravím ,
no , to teda čumím co se tu rýsuje Kyocero , klobouk dolů .
Jsem polichocen , avšak vnitru to cítím podobně jako Mopadzi a Ota - ubírat začátečníkům či volovářům možnost pořídit si Lithiovou , mám-li sám hojně mi nepřipadá vhodné . Takže děkuji ale nemám zájem , a všem přeji úspěšné dotažení akce do cíle .
Ke způsobu či metodě rozdělování , či kdo má na kolik kWh nárok :
- prvně , kdo dřív přijde , dřív mele . Samo o sobě jasné a přijímané pravidlo .
- za druhé , dle počtu příspěvků či reputaci ? MyPower není elitářský klub , ale veřejně přístupné fórum z nějž čerpají stovky né-li tisíce pasivních čtenářů z nichž se někteří chtějí podílet na této akci . Fakt že se registrovali pro možnost využít Kyocerovy nabídky použitých LTO z nich nedělá méně cenné členy . Smyslem tohoto fóra je šířit informace , zkušenosti i povědomí o polo/ostrovních fotovoltaických elektrárnách . Pokud by se dostalo 50% získaných LTO k začátečníkům jež by je použili k vybudování polo/ostrovních FVE , měl bych velkou radost a hrdost co tato skvělá komunita dokáže .
Elektronům zdar
no , to teda čumím co se tu rýsuje Kyocero , klobouk dolů .
Jsem polichocen , avšak vnitru to cítím podobně jako Mopadzi a Ota - ubírat začátečníkům či volovářům možnost pořídit si Lithiovou , mám-li sám hojně mi nepřipadá vhodné . Takže děkuji ale nemám zájem , a všem přeji úspěšné dotažení akce do cíle .
Ke způsobu či metodě rozdělování , či kdo má na kolik kWh nárok :
- prvně , kdo dřív přijde , dřív mele . Samo o sobě jasné a přijímané pravidlo .
- za druhé , dle počtu příspěvků či reputaci ? MyPower není elitářský klub , ale veřejně přístupné fórum z nějž čerpají stovky né-li tisíce pasivních čtenářů z nichž se někteří chtějí podílet na této akci . Fakt že se registrovali pro možnost využít Kyocerovy nabídky použitých LTO z nich nedělá méně cenné členy . Smyslem tohoto fóra je šířit informace , zkušenosti i povědomí o polo/ostrovních fotovoltaických elektrárnách . Pokud by se dostalo 50% získaných LTO k začátečníkům jež by je použili k vybudování polo/ostrovních FVE , měl bych velkou radost a hrdost co tato skvělá komunita dokáže .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
>kyocera-v celé dodávce do ČR vidím spíše problém v tom,že ta firma potřebuje vyexpedovat nebezpečný odpad a tam netuším jak to chodí mezinárodně.Samozřejmě může napsat do průvodního listu použité funkční LTO a né odpad,to bude zase voda na celníka.
Co se týká toho handrkování ,kdo kolik má, či může dostat kWh je zbytečné.Zatím ani nebyla vykryta pomyslná dodávka 500kWh,aby nevznikl opačný problém zůstatku(odpadu) a co s ním .Každopádně jak už jsem poprvé psal,vzdám se své poptávky ve prospěch vzniku nových soukromých FVE.Taky si myslím,že zapotřebí je mít více panelů,než baterek a rači změnit styl,přizpůsobený svitu slunce na ně.Tím se získá nejvíc,ale nekoresponduje to s denním životem standartního obyvatele v ČR.
Znovu se ptám má někdo s LTO reálnou napěťovou zkušenost a jaká tedy je?Chová se jako LIFE,nebo ještě hůř?Je potřeba je držet mezi 2.2-2.75,nebo 1.85-2.4V,či skutečně 1.85-2.75V?Něco tady naznačil Alex,ale to nestačí,prosím o rozvedení detailu.Na ty výzkumy jsem koukl ,ale nikde tam nic konkrétního nepadlo.
>kyocero samozřejmě že 140let nevydrží,jen jsem spočet dle jednoho cyklu denně s 0.5C,kolik nasliboval technický list nového článku,snad to každý pochopil jako další nesmyslné psaní.Naštěstí se toho dle dat z listu nedožijeme-hehe.
Co se týká toho handrkování ,kdo kolik má, či může dostat kWh je zbytečné.Zatím ani nebyla vykryta pomyslná dodávka 500kWh,aby nevznikl opačný problém zůstatku(odpadu) a co s ním .Každopádně jak už jsem poprvé psal,vzdám se své poptávky ve prospěch vzniku nových soukromých FVE.Taky si myslím,že zapotřebí je mít více panelů,než baterek a rači změnit styl,přizpůsobený svitu slunce na ně.Tím se získá nejvíc,ale nekoresponduje to s denním životem standartního obyvatele v ČR.
Znovu se ptám má někdo s LTO reálnou napěťovou zkušenost a jaká tedy je?Chová se jako LIFE,nebo ještě hůř?Je potřeba je držet mezi 2.2-2.75,nebo 1.85-2.4V,či skutečně 1.85-2.75V?Něco tady naznačil Alex,ale to nestačí,prosím o rozvedení detailu.Na ty výzkumy jsem koukl ,ale nikde tam nic konkrétního nepadlo.
>kyocero samozřejmě že 140let nevydrží,jen jsem spočet dle jednoho cyklu denně s 0.5C,kolik nasliboval technický list nového článku,snad to každý pochopil jako další nesmyslné psaní.Naštěstí se toho dle dat z listu nedožijeme-hehe.
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 1203
- Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
- Lokalita: Praha 6
- Bydliště: Praha 6
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Mě se na tom líbí, jak se rozděluje prase, které možná ani v našem lese není a jak jsou všichni ochotni navrhovat pravidla pro rozdělení. Pokud je zde člověk, který takovouto akci zorganizuje bude pro něj rozdělení tím nejmenším problémem. Taky jsem o tom uvažoval , když se příspěvek objevil, ale poté co se vyrojila horda radičů co a jak a proč, tak mi to za to nestojí. Nepamatuji na foru tak aktivní růst počtu příspěvků, jako teď, když se potenciálně objevilo něco významnějšího zdarma. Jinak kolga nade mnou má pravdu. Pro darující firmu se jedná hlavně o to jak se levně zbavit odpadu a dovedu si představit jak s tím celníci mohou zatočit. Takovéto akce jsou běžné i tady v česku, jen jste je možná nezaznamenali, např. akce Igelitaka " firmy ....., která po výměně sat přijímačů nabídla starý model zákazníkům za 1 kč, když si přikoupí druhou kartu pro domácnost. Igelitka proto, že obaly od těch použitých už dávno nebyly, takže šup do igelitky a máme dobrou reklamu jak jsme na zákazníky hodní. A v pozadí nám zmizelo pár odhadem desítek tisíc přijímačů, za jejichž likvidaci by firma musela platit.
Nemám rád tenhle stát.
-
- Příspěvky: 1315
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Zdravím,
K tomu co píše youda, mopadzi, je pravda, že v této komunitě jsou lidé
S nízkými příjmy a pravdivě jsem tento stav popsal i v motivačním dopisu
v žádosti o použité LTO , kdy jsem uvedl, že mnozí členové komunity jsou chudobní
A pro některé je otázka mít vlastní elektřinu otázkou přežití.
A už dřív jsem psal, že fotovoltaika, je koníček chudých. Ti bohatí mají golf,
sportovní létaní , nebo cestování po Arabských emirátech. Levnější
Koníček než fotovoltaika je snad jen běhání. K tomu stačí jen nohy a boty za pár tisíc.
Dále k tomu co píše youda , vycházím z myšlenky, že použité aku obsahují jen málo
Cených kovů a použité aku se prodávají se předraženě, protože cenného kovu
Je v aku málo a použité aku nemají před sebou dlouhý a perspektivní život jak
By si kupující přál. Ani zpracování použitých aku na kovy se nevyplácí.
A když se naskytla možnost, tento stav nějako změnit, pokud mám pravdivé
Postoje a názory musím vyvinout nějakou námahu, jak lepšímu stavu napomoci
Za předpokladu , že mám názor za kterým si stojím a pravdivý postoj k životu.
Mezi láskou a nenávistí jsou tenké hranice, stejně tak jsou tenké hranice mezi
Vděčností a zlobou. Jsem si vědomý velké odpovědnosti, že na mně členové komunity
Spoléhají. Jak se říká nesu kůži na trh. A pokud bych něco pokazil snese se na mně
Velká vlna zloby. Jdu ale do toho s čistým svědomím a snahou vytvořit systém
Pro dopravu takový aby odpovídal co nejlépe danému záměru. Musím poděkovat FCC , že
Mně s dopravou kontejneru pomáhá a zjištuje další informace ohledně kontejneru.
Pak navrhuji vnitřní systém nezávislého pokladníka A nezávislého revizora všech dokladů.
Pokladník pro každého člena bude mít VS, kde bude evidovat na účtu zálohovou platbu.
A zálohová platba se týká i mně samotného , aby nikdo nebyl na pochybách, že i
v maličkostech bych jednal neeticky. Jako pokladníka bych přijal pomoc mobilika
ale asi by to měl být někdo z čr, aby platby byly v CZK, tak mobilka bych přijal
jako revizora všech dokladů a pokud se pokladník sám nepřihlásí oslovil bych
někoho přes SZ. Zatím co budu čekat na odpověd, budu příští týden hledat v seznamech
soudního znalce s dotazem, zda by potřebný znalecký posudek na použité aku LTO
vyhotovil. Mít zajištěného soudního znalce s předstihem , považuji za důležité, aby nebyla
prodleva v celním odbavením. Snažím se myslit na všechny rizika a ty eleminovat.
K tomu co píše youda i když je snaha, vše zajistit, vždy
se něco může zvrtnout. Jsem si vědomý, že se nejedná o náklad bezpečného
zboží jako třeba obyčejný papír na omalovánky, ale o kontejner s LTO , který je
označován, jako nebezpečný náklad. V čem spočívá takové nebezpečí. Všechny Aku
jsou označovány jako nebezpečné. LTO z hlediska přepravy jsou označeny za
nejvíce bezpečné i když klasifikace nebezpečný náklad zůstává. Pokud by
šlo jen výhradně o li-ion, nešel bych do toho. Pokud by se jednalo o aku z číny, opět
bych do toho nešel. V číně umí i někdy použité věci prodat jako nové a pokud
by se jednalo o nějaké použité aku měl bych od samého počátku pochybnosti
předem jak bude použité zboží kvalitní a jak bude zabalené. Ale zde se jedná o
použité LTO, z USA. Tady mám větší důvěru ve velkou firmu. A také věřím tomu, že
i kdyby použité aku LTO nebyly ihned , bude žádost pro komunitu vyřízena později.
Svoje zkušenosti opírám také o víru v tom, co si myslím třeba o jednání ve
Velkých firmách v USA. Ale i když mám nějaký názor i tak bude náklad použitých
LTO s označením nebezpečný – pojištěný. Pojištění takového nákladu je nutnost.
A co se týče množství kWh na žadatele vyjdu z pořadí jak se hlásili a s počty
kWh se budu snažit vyhovět.
Porcujeme medvěda a medvěda ještě nemáme. Pokud zájem směřujeme k výrobcům
Elektrobusů, je naděje dříve nebo později, že použité aku dostaneme zdarma, nebo
skoro zdarma, protože i dopravou a průchodem přes celnici náklady vzniknou.
Proto jsem přesvědčený, že je dobré mít nachystaný systém dopravy včetně
pokladníka a revizora dokladů pro komunitu, který se ihned spustí, pokud se něco
využitelného naskytne. A mít levné aku pro ostrovní realizace bez dotace je klíčové.
K tomu co píše Ota, tak nesouhlasím s tím, že je to krom jiného
zajímavá psychologická studie.
Studie je něco co teoreticky zhodnotí nějaký stav, ukáže statistické výsledky
Zkoumaného předmětu a má nějaký závěr, který může mít správně odrážet
zkoumaný předmět, ale
Studie nic nezmění, pokud odpovědní lidé nepřijmou správné politické rozhodnutí.
Tady je možnost nějaký stav věcí změnit k lepšímu sami bez politiků a pokud je
možnost , můžeme něco sami změnit a právě tím , že máme soulad mezi názory a
skutečným pravdivým postojem v životě a dáme do něčeho takového námahu a
práci. Vždy za nějakým výsledkem je práce a námaha.
Mít odpovědnost je závazek a břemeno a není to nic o co bych stál nebo si užíval.
Kdyby se našel někdo jiný a řekl, mám s tím vším velké zkušenosti a sám by všechno
zajistil, rád bych mu tuto odpovědnost a břemeno přenechal. Ale pokud se nikdo jiný
nenajde musím se o vše pokusit, ale NE sám, ale i s Vaší pomocí.
Ale ještě dříve, než jsem dopsal dnešní příspěvek, přečet jsem si právě zprávu od FCC
A znovu mu musím již podruhé poděkovat a nemám nic jiného po ruce, než
Mu dát kladný bod. FCC nabídnul, že by kontejner dopravil pod hlavičkou
Firmy , že by legislativa byla snadnější. Také FCC poukazuje na to, že zásilka
Bude mít i nějaké % vadné články. A každý by měl dostat i % vadné články. Takže jsem
Nabídnul pomoc s rychlým testováním YR1030 a třídění na dobré a vadné
podle vnitřního odporu. Je to tak jak píše FCC v SZ za dobrotu často na žebrotu.
Proto je dobré dopředu upozornit i na zdánlivé maličkosti.
Článků na testovaní bude hodně , tak možná bych později uvítal i někoho dalšího
Na měření podle vnitřního odporu.
Ale pomoc od FCC považuji za velkou, protože on má zkušenost s kontejnerovou
Dopravou a já tu zkušenost s kontejnerem ze zámoří nemám.
Snad jen na závěr zopakuji, že si myslím, že dříve nebo později dosáhne komunita
Na použité aku, pravděpodobně LTO z elektrobusu, protože elektrobusů bude
Přibývat. Považuji to za správný směr. A pokud se použité LTO někde vyskytují
Není nic ponižujícího na tom zkusit o použité LTO pro komunitu Mypower požádat.
A myšlenka použitých aku zdarrma nebo za cenu kovu pro členy komunity mypower
Je myšlenka podle mně správná .
A pokud někdo má pochybnosti, měl by spíše místo kritiky sám aktivně nabídnout
pomoc k vyřešení možného problému na který upozorňuje třeba VLA.
K tomu co píše youda, mopadzi, je pravda, že v této komunitě jsou lidé
S nízkými příjmy a pravdivě jsem tento stav popsal i v motivačním dopisu
v žádosti o použité LTO , kdy jsem uvedl, že mnozí členové komunity jsou chudobní
A pro některé je otázka mít vlastní elektřinu otázkou přežití.
A už dřív jsem psal, že fotovoltaika, je koníček chudých. Ti bohatí mají golf,
sportovní létaní , nebo cestování po Arabských emirátech. Levnější
Koníček než fotovoltaika je snad jen běhání. K tomu stačí jen nohy a boty za pár tisíc.
Dále k tomu co píše youda , vycházím z myšlenky, že použité aku obsahují jen málo
Cených kovů a použité aku se prodávají se předraženě, protože cenného kovu
Je v aku málo a použité aku nemají před sebou dlouhý a perspektivní život jak
By si kupující přál. Ani zpracování použitých aku na kovy se nevyplácí.
A když se naskytla možnost, tento stav nějako změnit, pokud mám pravdivé
Postoje a názory musím vyvinout nějakou námahu, jak lepšímu stavu napomoci
Za předpokladu , že mám názor za kterým si stojím a pravdivý postoj k životu.
Mezi láskou a nenávistí jsou tenké hranice, stejně tak jsou tenké hranice mezi
Vděčností a zlobou. Jsem si vědomý velké odpovědnosti, že na mně členové komunity
Spoléhají. Jak se říká nesu kůži na trh. A pokud bych něco pokazil snese se na mně
Velká vlna zloby. Jdu ale do toho s čistým svědomím a snahou vytvořit systém
Pro dopravu takový aby odpovídal co nejlépe danému záměru. Musím poděkovat FCC , že
Mně s dopravou kontejneru pomáhá a zjištuje další informace ohledně kontejneru.
Pak navrhuji vnitřní systém nezávislého pokladníka A nezávislého revizora všech dokladů.
Pokladník pro každého člena bude mít VS, kde bude evidovat na účtu zálohovou platbu.
A zálohová platba se týká i mně samotného , aby nikdo nebyl na pochybách, že i
v maličkostech bych jednal neeticky. Jako pokladníka bych přijal pomoc mobilika
ale asi by to měl být někdo z čr, aby platby byly v CZK, tak mobilka bych přijal
jako revizora všech dokladů a pokud se pokladník sám nepřihlásí oslovil bych
někoho přes SZ. Zatím co budu čekat na odpověd, budu příští týden hledat v seznamech
soudního znalce s dotazem, zda by potřebný znalecký posudek na použité aku LTO
vyhotovil. Mít zajištěného soudního znalce s předstihem , považuji za důležité, aby nebyla
prodleva v celním odbavením. Snažím se myslit na všechny rizika a ty eleminovat.
K tomu co píše youda i když je snaha, vše zajistit, vždy
se něco může zvrtnout. Jsem si vědomý, že se nejedná o náklad bezpečného
zboží jako třeba obyčejný papír na omalovánky, ale o kontejner s LTO , který je
označován, jako nebezpečný náklad. V čem spočívá takové nebezpečí. Všechny Aku
jsou označovány jako nebezpečné. LTO z hlediska přepravy jsou označeny za
nejvíce bezpečné i když klasifikace nebezpečný náklad zůstává. Pokud by
šlo jen výhradně o li-ion, nešel bych do toho. Pokud by se jednalo o aku z číny, opět
bych do toho nešel. V číně umí i někdy použité věci prodat jako nové a pokud
by se jednalo o nějaké použité aku měl bych od samého počátku pochybnosti
předem jak bude použité zboží kvalitní a jak bude zabalené. Ale zde se jedná o
použité LTO, z USA. Tady mám větší důvěru ve velkou firmu. A také věřím tomu, že
i kdyby použité aku LTO nebyly ihned , bude žádost pro komunitu vyřízena později.
Svoje zkušenosti opírám také o víru v tom, co si myslím třeba o jednání ve
Velkých firmách v USA. Ale i když mám nějaký názor i tak bude náklad použitých
LTO s označením nebezpečný – pojištěný. Pojištění takového nákladu je nutnost.
A co se týče množství kWh na žadatele vyjdu z pořadí jak se hlásili a s počty
kWh se budu snažit vyhovět.
Porcujeme medvěda a medvěda ještě nemáme. Pokud zájem směřujeme k výrobcům
Elektrobusů, je naděje dříve nebo později, že použité aku dostaneme zdarma, nebo
skoro zdarma, protože i dopravou a průchodem přes celnici náklady vzniknou.
Proto jsem přesvědčený, že je dobré mít nachystaný systém dopravy včetně
pokladníka a revizora dokladů pro komunitu, který se ihned spustí, pokud se něco
využitelného naskytne. A mít levné aku pro ostrovní realizace bez dotace je klíčové.
K tomu co píše Ota, tak nesouhlasím s tím, že je to krom jiného
zajímavá psychologická studie.
Studie je něco co teoreticky zhodnotí nějaký stav, ukáže statistické výsledky
Zkoumaného předmětu a má nějaký závěr, který může mít správně odrážet
zkoumaný předmět, ale
Studie nic nezmění, pokud odpovědní lidé nepřijmou správné politické rozhodnutí.
Tady je možnost nějaký stav věcí změnit k lepšímu sami bez politiků a pokud je
možnost , můžeme něco sami změnit a právě tím , že máme soulad mezi názory a
skutečným pravdivým postojem v životě a dáme do něčeho takového námahu a
práci. Vždy za nějakým výsledkem je práce a námaha.
Mít odpovědnost je závazek a břemeno a není to nic o co bych stál nebo si užíval.
Kdyby se našel někdo jiný a řekl, mám s tím vším velké zkušenosti a sám by všechno
zajistil, rád bych mu tuto odpovědnost a břemeno přenechal. Ale pokud se nikdo jiný
nenajde musím se o vše pokusit, ale NE sám, ale i s Vaší pomocí.
Ale ještě dříve, než jsem dopsal dnešní příspěvek, přečet jsem si právě zprávu od FCC
A znovu mu musím již podruhé poděkovat a nemám nic jiného po ruce, než
Mu dát kladný bod. FCC nabídnul, že by kontejner dopravil pod hlavičkou
Firmy , že by legislativa byla snadnější. Také FCC poukazuje na to, že zásilka
Bude mít i nějaké % vadné články. A každý by měl dostat i % vadné články. Takže jsem
Nabídnul pomoc s rychlým testováním YR1030 a třídění na dobré a vadné
podle vnitřního odporu. Je to tak jak píše FCC v SZ za dobrotu často na žebrotu.
Proto je dobré dopředu upozornit i na zdánlivé maličkosti.
Článků na testovaní bude hodně , tak možná bych později uvítal i někoho dalšího
Na měření podle vnitřního odporu.
Ale pomoc od FCC považuji za velkou, protože on má zkušenost s kontejnerovou
Dopravou a já tu zkušenost s kontejnerem ze zámoří nemám.
Snad jen na závěr zopakuji, že si myslím, že dříve nebo později dosáhne komunita
Na použité aku, pravděpodobně LTO z elektrobusu, protože elektrobusů bude
Přibývat. Považuji to za správný směr. A pokud se použité LTO někde vyskytují
Není nic ponižujícího na tom zkusit o použité LTO pro komunitu Mypower požádat.
A myšlenka použitých aku zdarrma nebo za cenu kovu pro členy komunity mypower
Je myšlenka podle mně správná .
A pokud někdo má pochybnosti, měl by spíše místo kritiky sám aktivně nabídnout
pomoc k vyřešení možného problému na který upozorňuje třeba VLA.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob kvě 12, 2018 8:58 am
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Marko, jestliže ne použivaš balancery, tak 1.9-2.45V pro članek. Z BMS 1.6-2.7V. Članky 30 Ah, LTO 66160. Protože když maš měne než 1.9 V jednotlivé články v sestave budou mít 1.4V, nebo 1.7V . Mezí 1.9 V-2.45V obyčejne ten članky maji plus minus 0.03V stejný proud a budeš mít z članku 30 Ah. Podle činskych foru, čináne praktícke ne použivaji balancery pro LTO.marko250 píše:>
Znovu se ptám má někdo s LTO reálnou napěťovou zkušenost a jaká tedy je?Chová se jako LIFE,nebo ještě hůř?Je potřeba je držet mezi 2.2-2.75,nebo 1.85-2.4V,či skutečně 1.85-2.75V?Něco tady naznačil Alex,ale to nestačí,prosím o rozvedení detailu.Na ty výzkumy jsem koukl ,ale nikde tam nic konkrétního nepadlo.
Při 2.45V a vice je risk nabijet jednotlivy članek proudem vice než 2,7 V.
Ale problem LTO vybíjeni a vnitřni odpor. Takže BMS je doporučen.
Podle foru, na použitzch LTO takove problemy budeme mít. Kolem 10-15% članku bude problematícke použivát v cyklickem provozu bez BMS.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Teda vietor sa zdvihol poriadny...
Pozorujem, že ma vždy vedia zaujať príspevky, týkajúce sa projektov a celkom rád sa nechávam zatiahnuť do takej témy. Moje dôvody, prečo do toho neísť, nie sú dôležité, ale chcel by som sa vyjadriť len k jednému detailu.
Kyocera píše : "...na 48V jsem uvažoval spíše 23s až možná 25s a hmotnost jednoho článku 30Ah je více jako 1kg...."
V každom prípade by som ako minimum volil 3x25s, pretože to dáva obrovské možnosti usporiadaním článkov jednoduchým spôsobom vybalancovať celý pack. Potom by sa úloha balancéra stala menej akútnou, riešenie by nemuselo byť vôbec nákladné.
4x25s by bol úplný luxus a predstavoval by teoretických 6 kWh, čo považujem za racionálnu hranicu pre RD. Ak si niekto myslí, že náklady na kúpu budú 0 + niečo málo pre colníka a šoféra, môže sa aj prepočítať.
Je to nepopulárne, určovať niekomu akékoľvek limity. Chcel by som len poukázať na určité výhody pri zdieľaní informácií s prevádzkovaním štandardu.
Neznámou bude štatistické rozloženie kapacity a dosť možný výskyt úplne vadných článkov. Iste nebude nikto testovať celý kontajner. Preto by si každý s určitou dávkou pravdepodobnosti dokázal udržať pack 4S a po rokoch ešte redukovaný pack 3S. Dá sa počítať aj s nejakou výmenou ( keď sa rozoberie celý kontajner ), ale ponúkať sa budú vždy len slabšie kusy.
Prajem všetkým dobrú voľbu a úspech !!!!!!!!!
Pozorujem, že ma vždy vedia zaujať príspevky, týkajúce sa projektov a celkom rád sa nechávam zatiahnuť do takej témy. Moje dôvody, prečo do toho neísť, nie sú dôležité, ale chcel by som sa vyjadriť len k jednému detailu.
Kyocera píše : "...na 48V jsem uvažoval spíše 23s až možná 25s a hmotnost jednoho článku 30Ah je více jako 1kg...."
V každom prípade by som ako minimum volil 3x25s, pretože to dáva obrovské možnosti usporiadaním článkov jednoduchým spôsobom vybalancovať celý pack. Potom by sa úloha balancéra stala menej akútnou, riešenie by nemuselo byť vôbec nákladné.
4x25s by bol úplný luxus a predstavoval by teoretických 6 kWh, čo považujem za racionálnu hranicu pre RD. Ak si niekto myslí, že náklady na kúpu budú 0 + niečo málo pre colníka a šoféra, môže sa aj prepočítať.
Je to nepopulárne, určovať niekomu akékoľvek limity. Chcel by som len poukázať na určité výhody pri zdieľaní informácií s prevádzkovaním štandardu.
Neznámou bude štatistické rozloženie kapacity a dosť možný výskyt úplne vadných článkov. Iste nebude nikto testovať celý kontajner. Preto by si každý s určitou dávkou pravdepodobnosti dokázal udržať pack 4S a po rokoch ešte redukovaný pack 3S. Dá sa počítať aj s nejakou výmenou ( keď sa rozoberie celý kontajner ), ale ponúkať sa budú vždy len slabšie kusy.
Prajem všetkým dobrú voľbu a úspech !!!!!!!!!
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 810
- Registrován: pon srp 08, 2011 9:55 am
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Není to jednoduché a za normálních okolností bych se také styděl stát ve frontě, ale věřím, že většina z nás, co si do fronty stoupla, nehodlá z tohoto chvályhodného počinu kyocery těžit a mít užitek jen pro sebe, ale že ho dokážeme rozmnožit a znásobit a tak tuto kyocerovu energii a čas zúročit a "oplatit" třeba i nepřímo někomu dalšímu potřebnému tím, co každý z nám umí a dokáže. Myslím, že o to jde a svět je pak mnohem krásnější.
-
- Příspěvky: 1315
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Zdravím,
ještě doplňuji můj předchozí dnešní příspěvek k tomu co píše VLA. Je snad dnešní stav, kdy
se použité aku jako elektroodpad prodávají velmi draze podle Vás správný a kritiku si zaslouží ten
kdo se snaží o dovoz použitých LTO ???
Použité LTO by měly také svoje náklady co vzniknou dopravou , průchodem přes celnici a
platbou DPH a cla 2,7% . Ale tato cena je transparentní bez marže obchodníka a nikdy
nedosáhne ceny dnešních použitých aku co jsou také jen a jen jako elektroodpad.
Tak co Vlastně VLA kritizuje a co mu vadí ? Chce VLA zachovat stávající stav bez
možnosti nějaké změny ?
ještě doplňuji můj předchozí dnešní příspěvek k tomu co píše VLA. Je snad dnešní stav, kdy
se použité aku jako elektroodpad prodávají velmi draze podle Vás správný a kritiku si zaslouží ten
kdo se snaží o dovoz použitých LTO ???
Použité LTO by měly také svoje náklady co vzniknou dopravou , průchodem přes celnici a
platbou DPH a cla 2,7% . Ale tato cena je transparentní bez marže obchodníka a nikdy
nedosáhne ceny dnešních použitých aku co jsou také jen a jen jako elektroodpad.
Tak co Vlastně VLA kritizuje a co mu vadí ? Chce VLA zachovat stávající stav bez
možnosti nějaké změny ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 2417
- Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
- Bydliště: Brno - venkov
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Co se týká administrativy tak mám obavu že budeme zavázáni ke zpětnému odběru použitých akumulátoru. Podle zákona o odpadech je povinen ten který je uvádí do oběhu v ČR zajistit zpětný odběr.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: čtv črc 16, 2015 12:56 pm
- Bydliště: Praha a okolí
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Není člověk ten, aby by se zavděčil lidem všem, názorem VLA bych se netrápil, sám jsem zřejmě mezi největšími padouchy.
Jen technická poznámka - zřejmě bude nutné připočíst poplatek za recyklaci (REMA, ECOBAT a spol.). Mohu vědět typ článku, pokud mi to neuniklo?
Edit - volente zmínil recyklaci dříve, než jsem stihl odeslal příspěvek.
Jen technická poznámka - zřejmě bude nutné připočíst poplatek za recyklaci (REMA, ECOBAT a spol.). Mohu vědět typ článku, pokud mi to neuniklo?
Edit - volente zmínil recyklaci dříve, než jsem stihl odeslal příspěvek.
Naposledy upravil(a) Viktor X dne ned kvě 13, 2018 11:46 am, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob říj 21, 2017 2:22 pm
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Dovolím si upozornit ještě na jednu drobnost. Daň darovací.
Darovací smlouva musí být písemná a musí obsahovat informace o dárci a obdarovaném.
Pochybuji, že bude administrativní chuť dárce, sepisovat haldu smluv s jednotlivci. Bude muset asi být obdarován jedinec. Nejspíš by bylo vhodné k tomu založit nějaký spolek (např. MyPower spolek. ). Není to problematické.
V tom případě bude jistě překročen limit pro osvobození a bude třeba počítat i s touto nákladovou položkou.
Jsem v tomto oboru činný, tudíž se hlásím jako jednoroční dobrovolník dělník spolku.
Možná, že by bylo i lepší to jednoduše koupit, třeba i na ten spolek, za nějakou malou a přijatelnou částku, jenž by byla současně i cenou pro výpočet cla a DPH. Odpadly by i posudky, které také něco stojí. Asi by to vyšlo mnohem laciněji, než dar. Dar je vždy opruz.
Darovací smlouva musí být písemná a musí obsahovat informace o dárci a obdarovaném.
Pochybuji, že bude administrativní chuť dárce, sepisovat haldu smluv s jednotlivci. Bude muset asi být obdarován jedinec. Nejspíš by bylo vhodné k tomu založit nějaký spolek (např. MyPower spolek. ). Není to problematické.
V tom případě bude jistě překročen limit pro osvobození a bude třeba počítat i s touto nákladovou položkou.
Jsem v tomto oboru činný, tudíž se hlásím jako jednoroční dobrovolník dělník spolku.
Možná, že by bylo i lepší to jednoduše koupit, třeba i na ten spolek, za nějakou malou a přijatelnou částku, jenž by byla současně i cenou pro výpočet cla a DPH. Odpadly by i posudky, které také něco stojí. Asi by to vyšlo mnohem laciněji, než dar. Dar je vždy opruz.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob kvě 12, 2018 8:58 am
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Viktor X, elektrobusy použivaji LTO 66160 30 Ah nebo 50-55 AH. Tady psaly, že je to 30 Ah. Podivej na internetu podle názvu. Takove modré cylindry.
-
- Příspěvky: 2417
- Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
- Bydliště: Brno - venkov
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Teď jsem nahlédl do specifikace nebezpečných odpadů a zjistil jsem že Lithiové baterie nejsou považovány za nebezpečný odpad.
16 06 Baterie a akumulátory
16 06 01* Olověné akumulátory
16 06 02* Nikl-kadmiové baterie a akumulátory
16 06 03* Baterie obsahující rtuť
16 06 06* Odděleně soustřeďované elektrolyty z baterií a akumulátorů
Což je dobré, ale nezbaví nás to povinnosti recyklovat.
16 06 Baterie a akumulátory
16 06 01* Olověné akumulátory
16 06 02* Nikl-kadmiové baterie a akumulátory
16 06 03* Baterie obsahující rtuť
16 06 06* Odděleně soustřeďované elektrolyty z baterií a akumulátorů
Což je dobré, ale nezbaví nás to povinnosti recyklovat.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
-
- Příspěvky: 1315
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Zdravím,
Volente i Victor X má pravdu. Na to mně na celnici neupozornili , tam řešili správné zařazení podle čísla
podle sazebníku a jak zjistit hodnotu použitého zboží pro výpočet cla a DPH, ale pravděpodobně musí
uzavřená smlouva někým kdo likviduje elektroodpad. Jedná se válcové o cylindrické LTO
články 30Ah se šroubovanými vývody M10 nebo snad M12 na každé straně hliníkového válce s rozměry
průměr 66mm a délka 160mm.
I když by byl dovoz pod hlavičkou firmy, je vhodné FCC dát i tento podklad .
A k tomu co píše střídač, tak jsem v dnešním ranním příspěvku napsal, že FCC nabídnul aby vše bylo
legislativně jednodušší, že by dovoz pod hlavičkou firmy kde pracuje, že tuto možnost příští týden projedná.
Volente i Victor X má pravdu. Na to mně na celnici neupozornili , tam řešili správné zařazení podle čísla
podle sazebníku a jak zjistit hodnotu použitého zboží pro výpočet cla a DPH, ale pravděpodobně musí
uzavřená smlouva někým kdo likviduje elektroodpad. Jedná se válcové o cylindrické LTO
články 30Ah se šroubovanými vývody M10 nebo snad M12 na každé straně hliníkového válce s rozměry
průměr 66mm a délka 160mm.
I když by byl dovoz pod hlavičkou firmy, je vhodné FCC dát i tento podklad .
A k tomu co píše střídač, tak jsem v dnešním ranním příspěvku napsal, že FCC nabídnul aby vše bylo
legislativně jednodušší, že by dovoz pod hlavičkou firmy kde pracuje, že tuto možnost příští týden projedná.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: 500kWh použitých LTO pro členy mypower zdarma
Pozorujem, že už aj lionky z NB sú predmetom záujmu spoločností zapodievajúcich sa elektroodpadom. Údajne sa vykupujú.volente píše:Teď jsem nahlédl do specifikace nebezpečných odpadů a zjistil jsem že Lithiové baterie nejsou považovány za nebezpečný odpad.
...
Což je dobré, ale nezbaví nás to povinnosti recyklovat.
Treba preveriť aktuálnosť citovaného triednika odpadu ( batérií ), prípadne sa tých firiem opýtať, ako je to.
LTO je v istom zmysle "novinka".
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ZDARMA: použité 12V AKU pro členy MyPower
od youda » » v Daruji
ZDARMA: použité 12V AKU pro členy MyPower
- 18 Odpovědi
- 2169 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od abrams
-
-
- 5 Odpovědi
- 1412 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od brin
-
-
Stavba aku z použitých 18650 lion článků
od vla » » v LiFe*
Stavba aku z použitých 18650 lion článků
- 9 Odpovědi
- 5429 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vlkazajac
-
-
- 0 Odpovědi
- 632 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin P
-
- 2 Odpovědi
- 536 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od youda