baterie Toyota Prius Plug-in 4,4 kWh
Archiv ukončených inzerátů
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm
- Reputace: 49
- Lokalita: Zábřeh 78901
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 10500
- Kapacita baterie [kWh]: 24
baterie Toyota Prius Plug-in 4,4 kWh
Zvažuji prodej baterie LI-lion z Toyoty Prius Plug in Hybrid 4,4 kWh.
Záleží na ceně co za ni mohu dostat. Na prodej celé bloky bez elektro balastu kolem(reléa hlavní konec a boxu.
Baterie do neděle normálně jezdila v autě a plnila svoji funkci, tudíž je plně funkční .
220V baterie obsahuje 4 bloky po 14 článcích.
-každý blok má v nabitém stavu max 55,2V -dle SOC Ř. jednoty auta 85% , co je 3,94V na článek. -1,1kWh
-každý blok ve vybitém stavu má min 50,05V- dle ŘJ auta 24%, co je 3,58V na článek.
Auto nedovolí ani nabít na více než 86% SOC a vybít na min. 18% SOC , potom nastoupí motor. Motor nastoupí už při těch cca 24% ale nedochází k zátěži spalováku , až po jeho zahřátí cca 20C (do té doby se snaží pohánět auto hlavně na el.), což je pokles na cca 19-20% SOC
Bloky jsou krásně pevně spojeny a propojeny a na každém článku je drátek k řídící jednotce baterie- možné použít na BSM.
Baterie je nabitá a vytažená z auta.
Přecenil jsem složitost instalkace do auta, v plánu bylo přidat další baterii, ale v podstatě bych odepsal zavazadový prostor.
Těch několik km navíc za to nestojí.
Bloky s články sami o sobě nejsou velké , ale věci kolem jako ventilace a prostor kolem samotných článků je velký .
Pokud padne rozumná nabídka rád pošlu dál např na domácí uložiště.
Případné dotazy rád zodpovím.
Záleží na ceně co za ni mohu dostat. Na prodej celé bloky bez elektro balastu kolem(reléa hlavní konec a boxu.
Baterie do neděle normálně jezdila v autě a plnila svoji funkci, tudíž je plně funkční .
220V baterie obsahuje 4 bloky po 14 článcích.
-každý blok má v nabitém stavu max 55,2V -dle SOC Ř. jednoty auta 85% , co je 3,94V na článek. -1,1kWh
-každý blok ve vybitém stavu má min 50,05V- dle ŘJ auta 24%, co je 3,58V na článek.
Auto nedovolí ani nabít na více než 86% SOC a vybít na min. 18% SOC , potom nastoupí motor. Motor nastoupí už při těch cca 24% ale nedochází k zátěži spalováku , až po jeho zahřátí cca 20C (do té doby se snaží pohánět auto hlavně na el.), což je pokles na cca 19-20% SOC
Bloky jsou krásně pevně spojeny a propojeny a na každém článku je drátek k řídící jednotce baterie- možné použít na BSM.
Baterie je nabitá a vytažená z auta.
Přecenil jsem složitost instalkace do auta, v plánu bylo přidat další baterii, ale v podstatě bych odepsal zavazadový prostor.
Těch několik km navíc za to nestojí.
Bloky s články sami o sobě nejsou velké , ale věci kolem jako ventilace a prostor kolem samotných článků je velký .
Pokud padne rozumná nabídka rád pošlu dál např na domácí uložiště.
Případné dotazy rád zodpovím.
- trud
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
- Reputace: 80
Re: baterie Toyota Prius Plug-in 4,4 kWh
Ak som to správne pochopil kúpil si ešte jednu 4,4kWh batériu a chcel ju pripojiť ku svojej ?
Teraz ku inzerátu, akú si predstavuješ cenu za jeden 14 článkový blok? Teda za 1,1 kWh ?
Odkiaľ si?
Teraz ku inzerátu, akú si predstavuješ cenu za jeden 14 článkový blok? Teda za 1,1 kWh ?
Odkiaľ si?
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm
- Reputace: 49
- Lokalita: Zábřeh 78901
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 10500
- Kapacita baterie [kWh]: 24
Re: baterie Toyota Prius Plug-in 4,4 kWh
Ano. Přesně tak. Koupil jsem druhou baterii s tím že dám do kufru dalši a zdvojnásobím dojezd na EV.trud píše:Ak som to správne pochopil kúpil si ešte jednu 4,4kWh batériu a chcel ju pripojiť ku svojej ?
Teraz ku inzerátu, akú si predstavuješ cenu za jeden 14 článkový blok? Teda za 1,1 kWh ?
Odkiaľ si?
Jsem od Zábřeha na Moravě.
Cenu bych rád tak 4400 Kč za ten blok 1.1kWh
-
- Příspěvky: 891
- Registrován: stř říj 02, 2013 8:57 am
- Reputace: 51
Re: baterie Toyota Prius Plug-in 4,4 kWh
Zdravím, měl bych zájem o dva bloky.
-
- Příspěvky: 1807
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Reputace: 182
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: baterie Toyota Prius Plug-in 4,4 kWh
OT: Jsem ze Šumperka... nechtěl by jsi mě někdy svézt? Před lety jsem o tom autě uvažoval a tak bych rád věděl o co jsem přišel
-
- Příspěvky: 428
- Registrován: pon čer 30, 2014 7:02 am
- Reputace: 30
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm
- Reputace: 49
- Lokalita: Zábřeh 78901
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 10500
- Kapacita baterie [kWh]: 24
Re: baterie Toyota Prius Plug-in 4,4 kWh
No problém... SZ.Matess píše:OT: Jsem ze Šumperka... nechtěl by jsi mě někdy svézt? Před lety jsem o tom autě uvažoval a tak bych rád věděl o co jsem přišel
Tesla S 100D to není...
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm
- Reputace: 49
- Lokalita: Zábřeh 78901
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 10500
- Kapacita baterie [kWh]: 24
Re: baterie Toyota Prius Plug-in 4,4 kWh
Baterie s malou slevou zamluveny všechny čtyři bloky.
Děkuji.
Děkuji.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů