Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
LiFePO4, LiFeYPO4, atd., zkušenosti, rady, tipy ...
-
- Příspěvky: 7659
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Nevím, jestli máš čínskou bms správně zapojenou, nabíjení je na jiným drátu než vybíjení, pozor na to, pak to doopravdy odpojí baterku od nabíječky.
Mrkni na tohle, https://forum.mypower.cz/download/file.php?id=3714 už jsem to řešil před víc než rokem, a dost se na tom vytrápil... Co je podle mě ale důležitější, tak i mizerná čínská BMS odpojí při přebití kterýhokoliv článku nabíjení a zabrání destrukci článku. Akorát při balančním proudu 30mA a potřebě "spálit" třeba 10Ah je lidskej život na vybalancování packu krátkej
pokud už máš od číňana BMS, dá se tunit, tj k vybíjecím odporům připojit výkonový tranzistory a výrazně zvýšit balancovací proud, já třeba jenom vyměnil ty odpory, a už to balancuje cca 120mA, což pro baterku na kolo (20Ah, 10s) považuju za snesitelný.
Mrkni na tohle, https://forum.mypower.cz/download/file.php?id=3714 už jsem to řešil před víc než rokem, a dost se na tom vytrápil... Co je podle mě ale důležitější, tak i mizerná čínská BMS odpojí při přebití kterýhokoliv článku nabíjení a zabrání destrukci článku. Akorát při balančním proudu 30mA a potřebě "spálit" třeba 10Ah je lidskej život na vybalancování packu krátkej
pokud už máš od číňana BMS, dá se tunit, tj k vybíjecím odporům připojit výkonový tranzistory a výrazně zvýšit balancovací proud, já třeba jenom vyměnil ty odpory, a už to balancuje cca 120mA, což pro baterku na kolo (20Ah, 10s) považuju za snesitelný.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Krásna schéma..pre elektronika ale nie pre mňa...
Takže Zjícov balancér nie..ak to správne chápem ten Zajícov obmedzovač nezabráni rastu napätia na článku a ak bude prúd dostatočne veľký..nič neodpojí a zhorí?
Čo teda použiť na 4,2V ? Lebo tu sa väčšinou rieši 3,6V alebo menej. Pri tak malej cca 1kWh batérii sa mi nechce ísť do dákeho drahého riešenia.
Zo strechy potečie max 15A..stačí balancér 1A ?
Takže Zjícov balancér nie..ak to správne chápem ten Zajícov obmedzovač nezabráni rastu napätia na článku a ak bude prúd dostatočne veľký..nič neodpojí a zhorí?
Čo teda použiť na 4,2V ? Lebo tu sa väčšinou rieši 3,6V alebo menej. Pri tak malej cca 1kWh batérii sa mi nechce ísť do dákeho drahého riešenia.
Zo strechy potečie max 15A..stačí balancér 1A ?
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 7659
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Rozdíl mezi zajícovým řešením a mým mi nepřijde moc velký....
Podle vlastní úvahy. Po mých pokusech se samodomo balancery zůstal jeden A123 20Ah článek nafouknutý jako kopačák. To je cena za zkušenost. Když jsem kupoval prvních 16x 40Ah winston, koupil jsem k tomu zrovna i balancery, v ceně 30 procent článku. Ale není to o balancerech, ale o možnosti omezit příp. ukončit nabíjení, pokud napětí na nějakém článku překročí rozumnou hranici, třeba pro tebe 4,25V a pak taky při podpětí, a je potřeba řešit napětí článku, ne celé baterie. Jak toho dosáhneš je tvoje věc. Pokud to necháš být, nastavíš max. napětí regulátoru na s*4,2V a budeš doufat, tak to taky nějakou dobu bude jistě fungovat. Doporučuju na články dát cellogy nebo aspoň modelářský voltmetry, abys měl přehled, co se děje, jinak se stane průšvih ani nevíš...
Podle vlastní úvahy. Po mých pokusech se samodomo balancery zůstal jeden A123 20Ah článek nafouknutý jako kopačák. To je cena za zkušenost. Když jsem kupoval prvních 16x 40Ah winston, koupil jsem k tomu zrovna i balancery, v ceně 30 procent článku. Ale není to o balancerech, ale o možnosti omezit příp. ukončit nabíjení, pokud napětí na nějakém článku překročí rozumnou hranici, třeba pro tebe 4,25V a pak taky při podpětí, a je potřeba řešit napětí článku, ne celé baterie. Jak toho dosáhneš je tvoje věc. Pokud to necháš být, nastavíš max. napětí regulátoru na s*4,2V a budeš doufat, tak to taky nějakou dobu bude jistě fungovat. Doporučuju na články dát cellogy nebo aspoň modelářský voltmetry, abys měl přehled, co se děje, jinak se stane průšvih ani nevíš...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Ja to nechcem nechať tak....veď preto sa pýtam..len by som chcel riešenie nie za 150 eur na 7 článkov ked ma batéria bude stáť cca 300 eur. Samozrejme bude pripojený voltmeter na článkoch a aj odpojenie záťaže pri poklese napätia na článku pod 2,8V (tam sa dúfam nikdy nedostanem) takže smerom dole to mám ošetrené , nechápem prečo tá čínska BMS vypína smerom dole úplne bezproblémovo pri 2,8 V na ktoromkoľvek článku a hore vôbec nezaberá.Jeden článok som úmyselne nabil a po pripojení na nom stúplo napätie hneď nad 4,2V tak neviem či to nie je príčina že BMS nezabrala a či by nefungovala keby plynule prejde článok cez 4,2V...nie že má cez 4,2V hneď po pripojení nabíjačky.
Teraz je otázka čím to obmedziť smerom hore..čo by pri mojom maximálnom výkone cca 15A zo slnka bolo dobré a lacné riešenie.
Teraz je otázka čím to obmedziť smerom hore..čo by pri mojom maximálnom výkone cca 15A zo slnka bolo dobré a lacné riešenie.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 1747
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
ja zajice testoval na lifepo4 pred nejakou dobou a tam to tak nechodilo.
Nicmene nechapu proc na solarni provoz pouzivat liion... je to jedna z nejnebezpecnejsich bateriovych dnesnich technologii... Ani zivotnost neni nejak super. Hodi se to do dopravni prostredku diky vyskoe hustote kapacity na objem a hmotnost, na stacionarni zalezitosti mame dnes lepsi veci (lifepo4).
Nicmene nechapu proc na solarni provoz pouzivat liion... je to jedna z nejnebezpecnejsich bateriovych dnesnich technologii... Ani zivotnost neni nejak super. Hodi se to do dopravni prostredku diky vyskoe hustote kapacity na objem a hmotnost, na stacionarni zalezitosti mame dnes lepsi veci (lifepo4).
Naposledy upravil(a) Matess dne pon dub 11, 2016 11:06 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
teraz myslíš zajicovac ci tu činsku BMS?Matess píše:ja to testoval na lifepo4 pred nejakou dobou a tam to tak nechodilo.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 1747
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
nestihl jsem editovat vcas... odpoved mas o patro nahoru
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Preto lion, lebo sú už lacnejsie a používajú ich aj komerčné produkty..aj tu sú v obchode solárne batérie z čánkov 18650 a aj Tesla ich má vo svojich solárnych batériach...a hlavne to chcem otestovať..životnosť a ako sa to bude správať v soláre. Za cca 300 eur 1kWh bateriu.
Neexistuje teda lacné riešenie pre balancér na takúto batériu ?
Neexistuje teda lacné riešenie pre balancér na takúto batériu ?
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 1747
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
hele treba to na tomto napeti pojede dobre.... zkus to. To ze to me neslo na lifepo4 uplne optimalne, tak neznamena ze se to nebude stejne chovat na liion. Kdybych to nerozebral, tak bych ti to zmeril.
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Tak jedine otestovať ..boli tu v bazare 3ks za dobrý dukát ak sú ešte volné..vyskúšam
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 7659
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
u té čínské bms se podívej, jak má být zapojená, na nabíjení je jinej - vývod, než pro zátěž, už to píšu podruhý - ale to odpojení je vlastně chyba, protože to odpojí nabíjení ve chvíli, kdy začne některej článek balancovat. A to asi není účelem.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Podľa popisu ma ta bms vypnúť pri 4.25V ale neodpoji nabíjačku ani pri 4.8V. Zapojená je správne. Ešte ju skúsim plynule pustiť cez 4.2V lebo som jej rovno pripojil clanok co mal hneď 4.7-4.8V. Možno vtedy zaberie...Pri normálnom nabíjaní sa snažila ak balancovat.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 1203
- Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
- Lokalita: Praha 6
- Bydliště: Praha 6
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Zabývám se podobnou stavbou z článku 18650, případně i jiných lion co seženu. Zajímalo by mě jestli někdo tuší jak jsou balancovány tyto akumulátory: Baterie Li-Ion 24V 108Ah 2,7kWh vč.BMS, nějak se mi nechce věřit, že by byl balancován každý jednotlivý článek. Další věc, jedná se o stovky článků a akumulátor nemá žádné viditelné chlazení, takže jsou tam stovky aktivních balancérů? Nebo jsou balancovány řekněme stringy 8SxP? Jak se potom projeví náhodně vadný jeden článek 18650? Nebo je to úplně jinak? Pro první pokusy předpokládám, že balancování jednotlivých článků provedu v rámci testů při sestavách packu a pak balancovat nebudu, jen kontrola voltmetrem. Zatím dokončuji 5S 2P z článků 15Ah, všechny články mají po nabití 3.98V, které samostatně drží, takže předpokládám, že bych bez balancérů, jen s měřením napětí měl nějakou dobu vystačit. Podle zkušeností uvidím co dál. Pokud ovšem máte s tímto nějaké zkušenosti, rád se zde poučím. Jen prosím nechci rady typu co všechno by se mohlo stát atd. Uvítám vlastní praktické zkušenosti a výsledky.
Nemám rád tenhle stát.
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Jednotlivé "buřty" se pohodlně vybalancují samy paraelně mezi sebou, bez potřeby jiných komponentů.Já se rozhod postavit baterku tak,že dávám jednotlivé prismy k sobě na požadovanou kapacitu paraelně a z toho udělám jeden článek baterie,na který pak pověsím přelévací pumpy a je hotovo.Výhoda je,že když bude nějaký celkový článek baterie s větší kapacitou, tak jen odkryji víko a prohodím bloky z prisem do slabšího.Prismy(bloky) mám na lisovaných okech po pěti a 15 na sběrnici v jednom článku baterie.Buřty bych stáhl paraelně mezi dvě nosné sběrnice a z nich vyved póly.Někdo může namítat,že se tak neprojeví poškozený buřt,či prisma,ale jak by jste chtěli monitorovat 1125ks prisem a balancovat je?!Vždy bude méně násilná cesta slabšího článku mezi normálníma,než aby tento měl kazit větev deseti v sériji a byl vytěžován samostatně.Takové zapojení povede spíše k nějaké destrukci.
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
"Zajímalo by mě jestli někdo tuší jak jsou balancovány tyto akumulátory: Baterie Li-Ion 24V 108Ah 2,7kWh vč.BMS, nějak se mi nechce věřit, že by byl balancován každý jednotlivý článek"
Samozrejme nebalancujú každý článok, ale celú jednu 4,2V sekciu. Ako dosiahnu že články kde sám výrobca uvádza 300-800 cyklov oni natiahnu na 4000 cyklov pri 90% DoD...jediná odpoveď je v nabíjacom napätí a to je 29,05V hoci by malo byť 29,4V..čiže nenabíjaním na 100% a pravdepodobne aj "dole" pri vybití končia skôr predĺžia životnosť niekoľko násobne.
Preto aj mnou stavaná 1,2kWh batéria (7P16S-pridal som 3S ) sa nebude nabíjať na 30,45V ale len na 29,4V. Článok 4,35V nabíjaný len na 4,2V.
Už mám otestovaných prvých 33 článkov a rozdiel v kapacite medzi článkami je v podstate nemerateľný.
Samozrejme nebalancujú každý článok, ale celú jednu 4,2V sekciu. Ako dosiahnu že články kde sám výrobca uvádza 300-800 cyklov oni natiahnu na 4000 cyklov pri 90% DoD...jediná odpoveď je v nabíjacom napätí a to je 29,05V hoci by malo byť 29,4V..čiže nenabíjaním na 100% a pravdepodobne aj "dole" pri vybití končia skôr predĺžia životnosť niekoľko násobne.
Preto aj mnou stavaná 1,2kWh batéria (7P16S-pridal som 3S ) sa nebude nabíjať na 30,45V ale len na 29,4V. Článok 4,35V nabíjaný len na 4,2V.
Už mám otestovaných prvých 33 článkov a rozdiel v kapacite medzi článkami je v podstate nemerateľný.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 3301
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
na netu jsem narazil na podobnou konstrukci aku z 18650. Zajimave bylo reseno jisteni. Kazdy clanek byl +polem pripojen na sbernici primerene tenkym dratkem, ktery by se pri selhani jednoho clanku pretavil a zabranil pruseru.
Takovy akumulatory uz daji znacny proudy...
Takovy akumulatory uz daji znacny proudy...
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Mám to v podstate na laborovanie ..takže to bude prístupné/otvorené..meraniu..kontrole..a hlavne ma zaujíma životnosť.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 1203
- Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
- Lokalita: Praha 6
- Bydliště: Praha 6
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
(7P16S-pridal som 3S ), není to náhodou obráceně?
Nemám rád tenhle stát.
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Samozrejme je (7S16P-pridal som 3P)
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
trud> z toho co jsem zatím nastudoval po všech koutech,vynech napětí 4.2V a stáhni to ještě níže na 4.1V(hraniční napětí).
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Stavba aku z použitých 18650 lion článků
od vla » » v LiFe*
Stavba aku z použitých 18650 lion článků
- 9 Odpovědi
- 5426 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vlkazajac
-
-
- 0 Odpovědi
- 452 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joskob
-
- 1 Odpovědi
- 397 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rottenkiwi
-
- 11 Odpovědi
- 867 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mihlit
-
- 9 Odpovědi
- 1617 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Skrat