Opel Ampera za 480tis
Archiv ukončených inzerátů
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv led 16, 2014 5:57 pm
- Reputace: 0
-
- Příspěvky: 1871
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Reputace: 186
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Opel Ampera za 480tis
nejakou chybou jsem ji videl za 170kkc na sbazaru... pocitam ze se ale nekdo spletl a chtel napsat 710kkc... nebyla tam dlouho.
- fugas
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
- Reputace: 383
Re: Opel Ampera za 480tis
Tenhle už tam chvíli je.Ale kočkopes mi nějak nesedí.
Čistě elektro je tam Saxo,ale po ráně.To značí doživotní boj s korozí,který nelze vyhrát.Jedno takové mám před barákem a pojede už jen na likvidaci.
Čistě elektro je tam Saxo,ale po ráně.To značí doživotní boj s korozí,který nelze vyhrát.Jedno takové mám před barákem a pojede už jen na likvidaci.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv led 16, 2014 5:57 pm
- Reputace: 0
Re: Opel Ampera za 480tis
Ampery se nekupují každý den jako Octavky 
A kočkopes? O tom by se dalo polemizovat... Ampera je primárně jen elektro a na benz. agregátu není nijak závislá. Na rozdíl od většiny plug-in hybridů nemá komplikovanou převodovku atp...
Pokud člověku stačí cca 70 km dojezdu na elektriku, dá se Ampera vnímat jako čistý elektromobil s přídavným Webastem (které kromě topení dobíjí baterku)

A kočkopes? O tom by se dalo polemizovat... Ampera je primárně jen elektro a na benz. agregátu není nijak závislá. Na rozdíl od většiny plug-in hybridů nemá komplikovanou převodovku atp...
Pokud člověku stačí cca 70 km dojezdu na elektriku, dá se Ampera vnímat jako čistý elektromobil s přídavným Webastem (které kromě topení dobíjí baterku)

- fugas
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
- Reputace: 383
Re: Opel Ampera za 480tis
Jasně
Vždyť já nic neříkám.Jen pro mě je to tak,že chci elektromobil a tak koupím elekromobil.Denní rádius do 50km a nepotřebuji a hlavně nechci sebou vozit centrálu,ani kanistr benzínu.Bez centrály se dojezd zvýší.Jednou z výhod elektromobilu je jeho jednoduchost oproti spalováku,tak proč si spalovák komplikovat elektromotorem.
Druhé auto je beztak nutností,protože do takové motokáry nic nedám a do práce a zpět mě uspokojí full electric car.

Druhé auto je beztak nutností,protože do takové motokáry nic nedám a do práce a zpět mě uspokojí full electric car.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů