Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
Máte k dispozici nabídku na výhodný nákup, ale prodejce tuto výhodnou nabídku poskytuje jen při větším odběru? V tomto tématu je možné se dohodnout ve více lidech a po dohodě více zájemců provést hromadný nákup.
-
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát srp 09, 2013 10:38 pm
- Bydliště: Březinky-Nectava a pak Olomouc
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
Já na Prahu nejezdím vůbec , budu rád pokud by se to mohlo posunout někam k Brnu či všeobecně Morava ( to už jezdím pravidelně a nemám problém si to tam vyzvednout ) . třeba i u někoho kdo si pro to zajede a stáhne mi ho sebou .
Nespěchám na to , tak to třeba dopadne a když nic , tak bohužel zabalit a poslat ke mně ( do SZ jsem poslal potřebné )
Díky
Nespěchám na to , tak to třeba dopadne a když nic , tak bohužel zabalit a poslat ke mně ( do SZ jsem poslal potřebné )
Díky
FVE ostrov systém 24V a 48V
FVE JihoZápad 2 500Wp Polykrystal
FVE JihoVýchod 2 500Wp Polykrystal
FVE Jich rovná střecha 10° 6 000Wp Polykrystal
FVE JihoZápad 1 300Wp Amorfní panely
WTA 24V/400W
MVE 24V/ 250W
Gravitační Ebaterie 24V/250W
Baterie Ni-Cd 24V / 12 KW + Hybridní měnič EASun 24V/ 3 KW , Baterie LiFEPO 4 48V/ 15,5 KW + Hybridní měnič DAXTROMN POWER BOL-5 48V/ 5 KW
FVE JihoZápad 2 500Wp Polykrystal
FVE JihoVýchod 2 500Wp Polykrystal
FVE Jich rovná střecha 10° 6 000Wp Polykrystal
FVE JihoZápad 1 300Wp Amorfní panely
WTA 24V/400W
MVE 24V/ 250W
Gravitační Ebaterie 24V/250W
Baterie Ni-Cd 24V / 12 KW + Hybridní měnič EASun 24V/ 3 KW , Baterie LiFEPO 4 48V/ 15,5 KW + Hybridní měnič DAXTROMN POWER BOL-5 48V/ 5 KW
-
- Příspěvky: 328
- Registrován: stř kvě 05, 2021 2:57 pm
- Lokalita: Beroun, Příbram
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
V půlce srpna pojedu směr Beroun / Praha / Brno nebo Olomouc / Frydek-Mistek (Palkovice) a několik dní tam zůstanu. Bude-li to stále aktuální, můžu přivézt.
4512kg VRLA GEL / 20kWp+
-
- Příspěvky: 606
- Registrován: ned kvě 06, 2012 3:47 pm
- Lokalita: Kolínsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4880
- Kapacita baterie [kWh]: 35
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
Děkuji za nabídku. *CAR* je už vyřešen, ostatní uvidíme až se ozvou všichni. Zatím 3 chybí.vanilka píše:V půlce srpna pojedu směr Beroun / Praha / Brno nebo Olomouc / Frydek-Mistek (Palkovice) a několik dní tam zůstanu. Bude-li to stále aktuální, můžu přivézt.
100% OSTROV SČ KRAJ = 16 panelů Canadian Solar CS3K-305; 2 větve 2S4P; 2x Regulátor Victron BlueSolar Charger MPPT 150/60; Měnič 1F Smart Phoenix Inverter 48V 5000VA 230V; Monitoring Victron BMV700 + Raspberry Pi 4B; Energy Meter ET112 a spousta kabelů.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
-
- Příspěvky: 606
- Registrován: ned kvě 06, 2012 3:47 pm
- Lokalita: Kolínsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4880
- Kapacita baterie [kWh]: 35
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
Drobná aktualizace - driver, který to chce, aby dodaný převodník na USB fungoval je samostatný, uložený mimo aplikační software Online Line Driver (PL2303).rar na webu výrobce.
100% OSTROV SČ KRAJ = 16 panelů Canadian Solar CS3K-305; 2 větve 2S4P; 2x Regulátor Victron BlueSolar Charger MPPT 150/60; Měnič 1F Smart Phoenix Inverter 48V 5000VA 230V; Monitoring Victron BMV700 + Raspberry Pi 4B; Energy Meter ET112 a spousta kabelů.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
-
- Příspěvky: 606
- Registrován: ned kvě 06, 2012 3:47 pm
- Lokalita: Kolínsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4880
- Kapacita baterie [kWh]: 35
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
Pro uživatele EBC-A40L jako příklad přikládám testovací sekvenci pro ověření kapacity LiFePo4. Tedy jak jsem popisoval:
1. Dobíjení článku do napětí 3,65V konstantním proudem 20A
2. Dobíjení konstantním napětím 3,65V až do poklesu nabíjecího proudu na 2A (změna z 1A v testu)
3. 5 minut časová prodleva
4. Vybíjení článku LiFePo4 konstantním proudem 20A až do napětí 2,55V
5. Dobíjení článku do napětí 3,65V konstantním proudem 20A
6. Dobíjení konstantním napětím 3,65V až do poklesu nabíjecího proudu na 2A (změna z 1A v testu)
Ten pokles dobíjecího proudu jsem zvýšil z 1A na 2A protože se mi už nechtělo čekat na výsledek. Samozřejmě, že v testeru lze tyto údaje libovolně editovat a nastavit si svoje.
Původně se soubor jmenuje NEWlifepotest.stp. Změna přípony, aby to šlo nahrát. A když se kouknete na obsah v tomto tvaru, je to docela vtipně jednoduchý soubor
1. Dobíjení článku do napětí 3,65V konstantním proudem 20A
2. Dobíjení konstantním napětím 3,65V až do poklesu nabíjecího proudu na 2A (změna z 1A v testu)
3. 5 minut časová prodleva
4. Vybíjení článku LiFePo4 konstantním proudem 20A až do napětí 2,55V
5. Dobíjení článku do napětí 3,65V konstantním proudem 20A
6. Dobíjení konstantním napětím 3,65V až do poklesu nabíjecího proudu na 2A (změna z 1A v testu)
Ten pokles dobíjecího proudu jsem zvýšil z 1A na 2A protože se mi už nechtělo čekat na výsledek. Samozřejmě, že v testeru lze tyto údaje libovolně editovat a nastavit si svoje.
Původně se soubor jmenuje NEWlifepotest.stp. Změna přípony, aby to šlo nahrát. A když se kouknete na obsah v tomto tvaru, je to docela vtipně jednoduchý soubor
- Přílohy
-
- NEWlifepotest.txt
- (262 bajtů) Staženo 157 x
100% OSTROV SČ KRAJ = 16 panelů Canadian Solar CS3K-305; 2 větve 2S4P; 2x Regulátor Victron BlueSolar Charger MPPT 150/60; Měnič 1F Smart Phoenix Inverter 48V 5000VA 230V; Monitoring Victron BMV700 + Raspberry Pi 4B; Energy Meter ET112 a spousta kabelů.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
-
- Příspěvky: 606
- Registrován: ned kvě 06, 2012 3:47 pm
- Lokalita: Kolínsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4880
- Kapacita baterie [kWh]: 35
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
Ještě jsem dostal dotaz na praktické oživení. Pro příští uživatele tedy doplním:
- tester samotný funguje sám o sobě. Návod je součástí přiloženého souboru. V angličtině.
- USB kabel, který je součástí dodávky potřebuje instalovat driver, který jsem také přiložil. Moje zkušenost byla taková, že instalace tohoto driveru nebyla úplně 100%, musel jsem restartovat PC a instalaci opakovat
- No a pak PC program na automatické testování, ten tady máte také. Nic jiného už není potřeba. Zapojit do zásuvky, kabel do USB a mělo by to fungovat.
Alespoň mě a několika dalším to funguje.
- tester samotný funguje sám o sobě. Návod je součástí přiloženého souboru. V angličtině.
- USB kabel, který je součástí dodávky potřebuje instalovat driver, který jsem také přiložil. Moje zkušenost byla taková, že instalace tohoto driveru nebyla úplně 100%, musel jsem restartovat PC a instalaci opakovat
- No a pak PC program na automatické testování, ten tady máte také. Nic jiného už není potřeba. Zapojit do zásuvky, kabel do USB a mělo by to fungovat.
Alespoň mě a několika dalším to funguje.
- Přílohy
-
- EB+Tester+Software+User+Manual+V1.8.5.pdf
- (862.04 KiB) Staženo 201 x
-
- driverPL2303.rar
- (2.53 MiB) Staženo 380 x
-
- EB Software(English Version).rar
- (3.56 MiB) Staženo 179 x
100% OSTROV SČ KRAJ = 16 panelů Canadian Solar CS3K-305; 2 větve 2S4P; 2x Regulátor Victron BlueSolar Charger MPPT 150/60; Měnič 1F Smart Phoenix Inverter 48V 5000VA 230V; Monitoring Victron BMV700 + Raspberry Pi 4B; Energy Meter ET112 a spousta kabelů.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
-
- Příspěvky: 606
- Registrován: ned kvě 06, 2012 3:47 pm
- Lokalita: Kolínsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4880
- Kapacita baterie [kWh]: 35
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
A ještě velmi jednoduchý postup pro "aktualizaci driveru". Jak jsem zmínil, kabel dodávaný s testerem obsahuje neoriginální čip. Při každé aktualizaci WIN10 dojde k "aktualizaci" příslušného driveru na nejnovější verzi. Ten je ale již napsán tak, že tuto neoriginální verzi čipu pozná a odmítne spolupracovat. Nicméně není nutné (jak jsem psal) opakovaně instalovat starý driver z původního balíčku. Stačí provézt aktualizaci ve Windows z již uložené verze, bez restartu.
Tedy:
1. Správce zařízení
2. Vybrat příslušný driver COM portu, který se v tomto stavu bude hlásit jako "NOT ORIGINAL PROLIFIC"
3. Volba Aktualizovat ovladač
4. Volba Vyhledat ovladače na mém počítači
5. Volba Vybrat ze seznamu ovladačů dostupných na mém počítači
6. A vybrat ten starší nabízený driver, v mém případě z roku 2016.
7. Provést reinstalaci a je to.
Na 99% to po vás nebude chtít ani restart a váš dodaný kabel k testeru bude opět fungovat.
No a pak je ještě varianta vyměnit dodaný kabel za takový USB na TTL, který bude obsahovat originální čip PL2303.
Tedy:
1. Správce zařízení
2. Vybrat příslušný driver COM portu, který se v tomto stavu bude hlásit jako "NOT ORIGINAL PROLIFIC"
3. Volba Aktualizovat ovladač
4. Volba Vyhledat ovladače na mém počítači
5. Volba Vybrat ze seznamu ovladačů dostupných na mém počítači
6. A vybrat ten starší nabízený driver, v mém případě z roku 2016.
7. Provést reinstalaci a je to.
Na 99% to po vás nebude chtít ani restart a váš dodaný kabel k testeru bude opět fungovat.
No a pak je ještě varianta vyměnit dodaný kabel za takový USB na TTL, který bude obsahovat originální čip PL2303.
100% OSTROV SČ KRAJ = 16 panelů Canadian Solar CS3K-305; 2 větve 2S4P; 2x Regulátor Victron BlueSolar Charger MPPT 150/60; Měnič 1F Smart Phoenix Inverter 48V 5000VA 230V; Monitoring Victron BMV700 + Raspberry Pi 4B; Energy Meter ET112 a spousta kabelů.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
-
- Příspěvky: 2616
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
a jak ten kabel vypada? Jaky to ma konektor ze strany nabijecky? usb-serial redukci jsou sousty a nemusi to byt asi ani profilic? Stejny problem mam s PIC programatorem. Zjistil jsem, ze ten chip je pinove kompatibilni s jinym vyrobcem tak to nekdy vymenim
-
- Příspěvky: 606
- Registrován: ned kvě 06, 2012 3:47 pm
- Lokalita: Kolínsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4880
- Kapacita baterie [kWh]: 35
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
ze strany nabíječky je 4PINový letecký. Ale předělat konektor asi není zásadní problém...
100% OSTROV SČ KRAJ = 16 panelů Canadian Solar CS3K-305; 2 větve 2S4P; 2x Regulátor Victron BlueSolar Charger MPPT 150/60; Měnič 1F Smart Phoenix Inverter 48V 5000VA 230V; Monitoring Victron BMV700 + Raspberry Pi 4B; Energy Meter ET112 a spousta kabelů.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
-
- Příspěvky: 2616
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
tak zkus jakykoliv ftdi adapter na programovani arduina treba. to stoji par korun
-
- Příspěvky: 606
- Registrován: ned kvě 06, 2012 3:47 pm
- Lokalita: Kolínsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4880
- Kapacita baterie [kWh]: 35
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
Vážení,
po několika měsících bych se rád vrátil k tomuto tématu. Znáte ten vtip o tchýni, co se nabourá ve vašem novém autě? Prý to jsou smíšené pocity. Tak takhle nějak to vypadá s hromadným nákupem na ALI. Né, že bych ty příběhy neslyšel a některé i nezkusil, ale je pravdou, že tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ALI směje nejlépe.
Takže ve stručnosti.
Na objednávku dorazilo 7 testerů EBC-A40L. Co se dodávky týče, vše bylo v naprostém pořádku i relativně rychlé. Samozřejmě drobně přecházím fakt, že jsme se předem dozvěděli, že zaměstnanec, co dělal čelní panely tak neumí Anglicky a tedy ani netušil, že v popisu udělal chybu.
Pak nám tedy rovněž ani moc nevadilo, že převodník TTL/USB, který ten tester obsahuje používá FAKE součástky a tedy i driver u kterého je nezbytné aplikovat downgrade aby fungoval i dnes.
No nicméně komplikace měli bohužel teprve přijít.
Nejprve se ozval jeden ze spolu-kupujících, že tester po několika minutách přestal fungovat. Tester rozebral a po ověření funkce jsme konstatovali, že odešla hlavní řídící deska. Pro jistotu jsem zkontroloval všechny ostatní testery - fungovaly správně i po několika minutách, takže OK. Nicméně jeden nějak divně chrastil. Tak jsem ho pro jistotu otevřel: Napájecí zdroj 5V/80A ohnutý v držáku a téměř přimáčknutý na chladič...a podruhé už se nerozeběhnul .
Takže jsme měli dva nefunkční testery, jeden s vadnou řídící deskou, druhý s vadným zdrojem. Po dohodě s kupujícím jsme tedy vytvořili jeden plně funkční tester a jeden s vadným zdrojem a řídící deskou.
Překvapení bylo, že pokus o reklamaci u prodávajícího docela zabral. Po několika týdnech dohadování souhlasil s tím, že já pošlu zpátky do Číny jen tu řídící desku a on zajistí zaslání nového zdroje a nové řídící desky do ČR. Po několika týdnech bylo potvrzeno, že řídící deska dorazila na místo určení v Číně.
No a pak to zkrátím.
Tři měsíce jsem do nich hučel, kdy už to pošlou. Několikrát jsem obdržel ujištění, že "next week". Potom jsem dvakrát prudil přímo výrobce. Mezitím uběhla doba na Refund Request. Což pravděpodobně byl i původní záměr. Prodejce přestal komunikovat. Využil jsem faktu, že jsem od něj měl ještě otevřený Refund Request na BMSku a tam jsem napsal že požaduji vrátit 100% částky kvůli nefungujícímu testeru. RR byl zamítnut a ozval se jiný člověk od prodejce, že to technici ve fabrice ještě testují a následující týden že odejde deska a zdroj zpět. Na tomto jiném obchodním případě mi doba na Refund měla skončit za dva týdny. Takže jsem na tento další slib už nedal a vytvořil jsem nový RR, kam jsem přiložil kopii komunikace s prodejcem a opakoval požadavek na 100% vrácení ceny. A totéž dalším emailem na ZKETECH jako výrobce.
No a tento Refund Request byl jak na straně ALI, tak na straně obchodníka akceptován do 10 minut.
Takže jeden z kupujících měl bohužel pech, malou náplastí mu bude, že mu vrátím alespoň část platby.
Pro ostatní spolu-uživatele bych ještě rád sdílel video podobně postiženého kupujícího, jehož (a můj) závěr bych shrnul do ponaučení:
1. Tester ZKETECH EBC-A40L rozhodně není technologicky vyspělé zařízení. Mechanické provedení by v rámci CE nevyhovělo minimálně na náraz a chvění vibrace (vím o čem mluvím, živil jsem se tím).
2. Rovněž na elektrickou pevnost by to asi bylo rychlé.
3. Provedení kabeláže může být u konkrétního kusu nevhodně umístěné (kabeláž vedle topících prvků) a je dobré si to zkontrolovat.
4. Video doporučuje využívat nabíjení na maximálně 30A a komentáře doporučují případně vyměnit teplovodivou pastu.
Za sebe ještě teda doplním - v průběhu tohoto řešení jsem testerem otestoval skoro 64 článků Winston 60Ah vždy na dva cykly oba 40A, takže se nedá říci, že bych tester šetřil. A tester drží a funguje. Budu se muset podívat dovnitř.
Asi si nikdo neděláme iluze o tom, jakým způsobem funguje ALI a že se tohle holt stát může. Určitě to neznamená, že jsem s nákupem na ALI skončil. Ale budu asi hodně přemýšlet, jestli to, co kupuji není třeba jen o něco dražší tady v ČR a se standardní zárukou...I když s totožnou kvalitou protože i tyhle testery se pořád nabízejí třeba i na ALLEGRO. A hromadných nákupů se zřeknu určitě .
po několika měsících bych se rád vrátil k tomuto tématu. Znáte ten vtip o tchýni, co se nabourá ve vašem novém autě? Prý to jsou smíšené pocity. Tak takhle nějak to vypadá s hromadným nákupem na ALI. Né, že bych ty příběhy neslyšel a některé i nezkusil, ale je pravdou, že tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ALI směje nejlépe.
Takže ve stručnosti.
Na objednávku dorazilo 7 testerů EBC-A40L. Co se dodávky týče, vše bylo v naprostém pořádku i relativně rychlé. Samozřejmě drobně přecházím fakt, že jsme se předem dozvěděli, že zaměstnanec, co dělal čelní panely tak neumí Anglicky a tedy ani netušil, že v popisu udělal chybu.
Pak nám tedy rovněž ani moc nevadilo, že převodník TTL/USB, který ten tester obsahuje používá FAKE součástky a tedy i driver u kterého je nezbytné aplikovat downgrade aby fungoval i dnes.
No nicméně komplikace měli bohužel teprve přijít.
Nejprve se ozval jeden ze spolu-kupujících, že tester po několika minutách přestal fungovat. Tester rozebral a po ověření funkce jsme konstatovali, že odešla hlavní řídící deska. Pro jistotu jsem zkontroloval všechny ostatní testery - fungovaly správně i po několika minutách, takže OK. Nicméně jeden nějak divně chrastil. Tak jsem ho pro jistotu otevřel: Napájecí zdroj 5V/80A ohnutý v držáku a téměř přimáčknutý na chladič...a podruhé už se nerozeběhnul .
Takže jsme měli dva nefunkční testery, jeden s vadnou řídící deskou, druhý s vadným zdrojem. Po dohodě s kupujícím jsme tedy vytvořili jeden plně funkční tester a jeden s vadným zdrojem a řídící deskou.
Překvapení bylo, že pokus o reklamaci u prodávajícího docela zabral. Po několika týdnech dohadování souhlasil s tím, že já pošlu zpátky do Číny jen tu řídící desku a on zajistí zaslání nového zdroje a nové řídící desky do ČR. Po několika týdnech bylo potvrzeno, že řídící deska dorazila na místo určení v Číně.
No a pak to zkrátím.
Tři měsíce jsem do nich hučel, kdy už to pošlou. Několikrát jsem obdržel ujištění, že "next week". Potom jsem dvakrát prudil přímo výrobce. Mezitím uběhla doba na Refund Request. Což pravděpodobně byl i původní záměr. Prodejce přestal komunikovat. Využil jsem faktu, že jsem od něj měl ještě otevřený Refund Request na BMSku a tam jsem napsal že požaduji vrátit 100% částky kvůli nefungujícímu testeru. RR byl zamítnut a ozval se jiný člověk od prodejce, že to technici ve fabrice ještě testují a následující týden že odejde deska a zdroj zpět. Na tomto jiném obchodním případě mi doba na Refund měla skončit za dva týdny. Takže jsem na tento další slib už nedal a vytvořil jsem nový RR, kam jsem přiložil kopii komunikace s prodejcem a opakoval požadavek na 100% vrácení ceny. A totéž dalším emailem na ZKETECH jako výrobce.
No a tento Refund Request byl jak na straně ALI, tak na straně obchodníka akceptován do 10 minut.
Takže jeden z kupujících měl bohužel pech, malou náplastí mu bude, že mu vrátím alespoň část platby.
Pro ostatní spolu-uživatele bych ještě rád sdílel video podobně postiženého kupujícího, jehož (a můj) závěr bych shrnul do ponaučení:
1. Tester ZKETECH EBC-A40L rozhodně není technologicky vyspělé zařízení. Mechanické provedení by v rámci CE nevyhovělo minimálně na náraz a chvění vibrace (vím o čem mluvím, živil jsem se tím).
2. Rovněž na elektrickou pevnost by to asi bylo rychlé.
3. Provedení kabeláže může být u konkrétního kusu nevhodně umístěné (kabeláž vedle topících prvků) a je dobré si to zkontrolovat.
4. Video doporučuje využívat nabíjení na maximálně 30A a komentáře doporučují případně vyměnit teplovodivou pastu.
Za sebe ještě teda doplním - v průběhu tohoto řešení jsem testerem otestoval skoro 64 článků Winston 60Ah vždy na dva cykly oba 40A, takže se nedá říci, že bych tester šetřil. A tester drží a funguje. Budu se muset podívat dovnitř.
Asi si nikdo neděláme iluze o tom, jakým způsobem funguje ALI a že se tohle holt stát může. Určitě to neznamená, že jsem s nákupem na ALI skončil. Ale budu asi hodně přemýšlet, jestli to, co kupuji není třeba jen o něco dražší tady v ČR a se standardní zárukou...I když s totožnou kvalitou protože i tyhle testery se pořád nabízejí třeba i na ALLEGRO. A hromadných nákupů se zřeknu určitě .
100% OSTROV SČ KRAJ = 16 panelů Canadian Solar CS3K-305; 2 větve 2S4P; 2x Regulátor Victron BlueSolar Charger MPPT 150/60; Měnič 1F Smart Phoenix Inverter 48V 5000VA 230V; Monitoring Victron BMV700 + Raspberry Pi 4B; Energy Meter ET112 a spousta kabelů.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
Baterie LiFePo4 =2P x 48V/120Ah +16S x 120Ah + 1P/311Ah= cca 35,2 kWh, skládaná z článků Winston WB-LYP60AHA a EVE LF304 ✔ Zlepšení pozice u vyhledávačů; Aktuální stav FVE instalace.
-
- Příspěvky: 785
- Registrován: pon lis 08, 2021 9:10 pm
- Lokalita: Posázaví
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Posázaví
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
Je to pech, ale nebral bych paušálně. Vždy se může objevit nějaký zmetek. Ten EBC-A40L mám skoro 2 roky, otestováno téměř 100 článků 280Ah, pořád na 40A. A nabíječka v době testování jela téměř 24/7. Bez problému.
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: pon bře 07, 2022 10:33 pm
- Lokalita: Okolí Plzně
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 20000
- Kapacita baterie [kWh]: 18
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
Jsem ten postižený takže jen k tomu celému dodám to, že škoda že jsme asi poslali desku výrobci (prodejci). Mohl jsem zkusit v práci přepájet procák, protože ta kvalita pájení je děsná. Deska na fotce je až po důkladném vyčistění od všeho včetně kuliček cínu.
Na celém tomto je smutné hlavně to, že cokoliv z vnitřností je snadno opravitelné a nahraditelné, ne tak deska s procákem, nebo alespoň samotný procák. Bez desky mám jen plechovou skříňku na ptáky na výstavu.
Výrobce i prodejce se na nás vykašlal, koupil bych jen desku, protože i za cenu zaplacení desky bych to bylo lepší než teď.
Tím si nechci stěžovat Ivovi, za zprostředkování, z jeho strany to byla práce navíc a starosti.
Takže ještě jednou díky a ne vždy se vše povede
Na celém tomto je smutné hlavně to, že cokoliv z vnitřností je snadno opravitelné a nahraditelné, ne tak deska s procákem, nebo alespoň samotný procák. Bez desky mám jen plechovou skříňku na ptáky na výstavu.
Výrobce i prodejce se na nás vykašlal, koupil bych jen desku, protože i za cenu zaplacení desky bych to bylo lepší než teď.
Tím si nechci stěžovat Ivovi, za zprostředkování, z jeho strany to byla práce navíc a starosti.
Takže ještě jednou díky a ne vždy se vše povede
-
- Příspěvky: 2616
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
Jo skoda. To mozna slo fixnout. Ikdyz by se treba mel stahnout firmware z jine desky. Nemyslim si, ze to zamkli. Cokoliv poslat zpet je to hodit do cerne diry.zuzi píše: ↑stř pro 06, 2023 12:07 pmJsem ten postižený takže jen k tomu celému dodám to, že škoda že jsme asi poslali desku výrobci (prodejci). Mohl jsem zkusit v práci přepájet procák, protože ta kvalita pájení je děsná. Deska na fotce je až po důkladném vyčistění od všeho včetně kuliček cínu.
Na celém tomto je smutné hlavně to, že cokoliv z vnitřností je snadno opravitelné a nahraditelné, ne tak deska s procákem, nebo alespoň samotný procák. Bez desky mám jen plechovou skříňku na ptáky na výstavu.
Výrobce i prodejce se na nás vykašlal, koupil bych jen desku, protože i za cenu zaplacení desky bych to bylo lepší než teď.
Tím si nechci stěžovat Ivovi, za zprostředkování, z jeho strany to byla práce navíc a starosti.
Takže ještě jednou díky a ne vždy se vše povede
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: úte led 24, 2012 8:55 am
- Lokalita: Okolí Uherského Brodu
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Hromadný nákup- EBC-A40L battery tester/charger 40 A
mám úplně stejné zkušenosti se spoustou prodejců v číně..po zaplacení jste jim lhostejní. Záruka neexistuje a nedej bože jim něco poslat. Jakmile skončí "ochranná doba" tak už jste bez šance. I když to stihnete a precizně zdokumentujete průběh a příčinu reklamace, refundu se dočkáte tak v 30%. Je to adrenalinový sport při nákupu větších množství, platí 2x dodám OK potřetí ho podvedu....
kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 206 Odpovědi
- 14554 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mypower.cz
-
- 14 Odpovědi
- 4052 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od youda
-
- 72 Odpovědi
- 9446 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od beethowen
-
- 18 Odpovědi
- 4310 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Peter elektro
-
- 177 Odpovědi
- 17764 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dreambox