Tesla Motors - petice

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
Roger
Příspěvky: 505
Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm

Of tOPIC

Nový příspěvek od Roger »

mypower.cz píše:
Treba pokud uz jde s pekarnou pect i v noci z baterek, zkuste upect 18kW prumyslovou pekarnou rohliky pro cely Lidl. To urcite nezvadnete :lol: Ty vase FVE ... :lol: No ale tohle nezvladnete ani na CEZu protoze jako jednotlivec by jste se za elektriku nedoplatil a protoze tohle bezne ani doma lide proste nedelaji. Viz to vase bouraci kladivo. To je uplne argument na stejne brdo. Nejsem si jist, jestli ma smysl s takto argumentujicim clovekem, ktery vychazi pouze ze svych kdo vi v jake hospode vykonstruovanych domenek, neco dal resit. Jak Roger sam napsal: Jsme genialni v nalezani duvodu, jimiz dokazeme zduvodnit cokoliv. Ano Rogere, jste. A navic ohledne FVE jste naprosty kecal, ktery nikdy panel ani nemel v ruce. Dokud si neoverite fakta, prosim zdrzte se zde poucek o tom, co na FVE mozne je a co ne. Rekl bych ze se svymi hodnocenimi provozu FVE akorat ztrapnujete. Je s vami fakt sranda. Slunci zdar :D
Ja mam bezne doma bouraci kladivoi, 2 flexy (bosch a nejake levne l hoby marketu), vrtačku, velkou brusku 1,5m vysokou se starym velkym mpotorem hnanou remenem a ja nevim co ještě a bezne to pouzivam, proto vse vyse uvedene byly ciste praktivcke dotazy. Pokud není někdo sampon nemakacenko levak v baraku udelanem na klic, tak občas takove věci potřebuje, tedy myslim. S temi vecmi mam tu zkušenost, ze mi to často vyhazovalo jistice, ale to bude asi tim, ze jistice jsoiu stare, vyhrate, nemelo by to mit vetsi nez 2 kW prikon jednotlive.

Hadam, ze to lze vyresit elektrocentrálou na benzit, no stále mi tu chybi kalkulace navratnosti bezdpotacni FVE, přiznávám, ze jsem moc nehledal a zatím sice par panylku mam, se solarem jsem prisel do styku uz před desitkami let, kdy byly solarni kalkulačky a bastlili jsme z tech panylku ruzne pokusy, ja jsem ve fazi, kdy se snazim dlouhodobe optimalizovat spotřebu (tedy vysokoodberove aktivity presouvam do NT provozu).

Me výsledky, ačkoliv nemam zadne akumulacni spotrebice, tak mam NT a VT zhruba 1:1 (a to u D25 i u D61).

Zajimalo by me porovnani v horizontu třeba 10 let (polovina zivotnosti tech FVE), za predpokladu, ze bych se uz dále nijak neuskromnoval.

Jenze problém je i v tom, ze ja jsem byl zvykly pracku se susickou, mycku (ty přes leto neprovozuji ted vůbec, vyhodnotil jsem to jako zbytecnost), pekarnu provozovat přes noc a u FVE je to myslim ze presne naopak :-)

Tpo same u auta na EL. Ale to je u me nez racionalne vyuzivane, spise adrenalinova zalezitost, napr. ESP jsem mel uz před 12 lety. Takze poovnavat prpovozni 10 lete nakladfy nejde.
Uživatelský avatar
jose
Příspěvky: 277
Registrován: pon zář 12, 2011 2:25 pm
Bydliště: Kvasice

Re: Tesla Motors - petice

Nový příspěvek od jose »

Celkem casto potkavam ridice, ktere auto nevyuzivaji racionalne, spise jako adrenalinovou zalezitost. Casto maji na SPZce A. Vrazi. S takovym se srazit, ani ESP nepomuze.
Měnič Xantrex XW6048; 0,5 baterie Tesla Model 3 (40 kWh)
Roger
Příspěvky: 505
Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm

Re: Tesla Motors - petice

Nový příspěvek od Roger »

A ted zkus hadat proc ma hodne aut na RZ A? :-)

Schvalne, jestli na to prijdes :-D
Roger
Příspěvky: 505
Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm

Tesla Motors - petice

Nový příspěvek od Roger »

Jak našinec nakupuje Teslu S a ještě má adrenalinový zážitek: http://www.roznovan.cz/~kubis/tilburg_cr.php 11/2013
Zajímavé je, jak i v Nemecku nefunguje stojan a neschopnost prodejce, to je pověstný německý ordnung?

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek