48V Olověná baterie 5 PZS 625 - prodej přebytečného materiál
Archiv ukončených inzerátů
-
- Příspěvky: 1990
- Registrován: pát bře 15, 2019 7:44 am
- Reputace: 300
48V Olověná baterie 5 PZS 625 - prodej přebytečného materiál
Čau
přemýšlím o prodeji jedné poloviny z mýcho packu, 5 PZS 625 Ah olověný baterie kupováno v červnu 2019 jako moje první baterie do elektrárny.
Co o tom říct - funguje to , desky OK, bez sulfatace, výborný stav, stáří 3 roky u mě v elektrárně, a předtim 2 roky ve vozíku. koupeno od Batterycharger. reálná kapacita nevím nikdy jsem neměřil samostatně. Používám s BMV 712, čas od času řízená ekvalizace. kontakty i propojky v cajku, aquamatik, 3 články měněné - takto jsem zakoupil. Prodejce mi garantoval při c5 492 Ah - zde mám fotku ze zátěžáku.
Za určitých okolností jsem schopen udělat zátěžový test i u mě a to vybíjením ale daleko menšími proudy (na to nemám aparaturu u mě v laboratoři).
kupoval jsem kolem 55 tisíc bez DPH, reálně udělal 2 plné vybíjecí cykly ( jinak se baterky pohybují mezi 100 a 70 % SOC, a jaro - podzim 100 - 90 % SOC )
cena k jednání 50 tisíc. Zbytková cena ve šrotu cca 12 tisíc ( dle výkupní ceny )
K nahlédnutí ve výzkumné chatrčii na kolínsku
Důvod prodeje: přechod k jiné baterii
ahoj Vítek
EDIT: v první větě píšu poloviny packu tzn celý pack se skládá ze dvou baterií 48V 750Ah a 48V 625 AH ( reálná cca 500 pro C5) tak to je myšlený, aby si to někdo blbě nevysvětlil
přemýšlím o prodeji jedné poloviny z mýcho packu, 5 PZS 625 Ah olověný baterie kupováno v červnu 2019 jako moje první baterie do elektrárny.
Co o tom říct - funguje to , desky OK, bez sulfatace, výborný stav, stáří 3 roky u mě v elektrárně, a předtim 2 roky ve vozíku. koupeno od Batterycharger. reálná kapacita nevím nikdy jsem neměřil samostatně. Používám s BMV 712, čas od času řízená ekvalizace. kontakty i propojky v cajku, aquamatik, 3 články měněné - takto jsem zakoupil. Prodejce mi garantoval při c5 492 Ah - zde mám fotku ze zátěžáku.
Za určitých okolností jsem schopen udělat zátěžový test i u mě a to vybíjením ale daleko menšími proudy (na to nemám aparaturu u mě v laboratoři).
kupoval jsem kolem 55 tisíc bez DPH, reálně udělal 2 plné vybíjecí cykly ( jinak se baterky pohybují mezi 100 a 70 % SOC, a jaro - podzim 100 - 90 % SOC )
cena k jednání 50 tisíc. Zbytková cena ve šrotu cca 12 tisíc ( dle výkupní ceny )
K nahlédnutí ve výzkumné chatrčii na kolínsku
Důvod prodeje: přechod k jiné baterii
ahoj Vítek
EDIT: v první větě píšu poloviny packu tzn celý pack se skládá ze dvou baterií 48V 750Ah a 48V 625 AH ( reálná cca 500 pro C5) tak to je myšlený, aby si to někdo blbě nevysvětlil
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů