P: Peugeot ION
Archiv ukončených inzerátů
- dracekvo
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
- Reputace: 155
P: Peugeot ION
Zatím jen zjišťuji zájem.
Měl bych výhledově na prodej elektromobil Peugeot ION bílá barva, rv 2012. Najeto skoro 90 tis km.
Na autě vše funkční. Klima, polohování zadních sedadel. K autu je nabíječka přepínatelná nabíječka 8/10A/13A/16A.
Aktuální kapacita baterie 28Ah. Vhodné k cestám okolo komínu (dojezd cca 60-70km podle trasy), nebo pro někoho, kdo si jí dá dohromady. Články jsou v různém stavu. Některé ještě relativné dobré, jiné by chtěli už vyměnit.
Foto z letošního února http://elektroforum.cz/download/file.ph ... &mode=view
Na autě jsou elektrony a zimní pneu téměř před výměnou. Přidám sadu dalších zimních pneu na dojetí.
K auto možno přikoupit plechové disky (před 3 roky nově lakované) s pěknejma zimákama za 4 tis.
Možné dokoupit diagnostiku pro mobil obdlink mx za 2 tis.
Nově vyměněný olej v převodovce. Chtělo by to ošetřit korozi držáku mlhovek. Drobnejší koroze (lyška) na nápravách. Do budoucna by to chtělo nechat nastříkat spodek a dutiny.
Nutné také navštivit servis peugeot pro výměnu podtlakové pumpy posilovače brzd. Je na to svolávací akce a výměna je bezplatná.
Snad jsem na nic nezapoměl.
Cenu vzhledem ke stavu baterie a pouze pro toto forum bych viděl na 105 tis.
Měl by někdo zájem tak do měsíce? Musím nejdříve sehnat jiné auto.
Měl bych výhledově na prodej elektromobil Peugeot ION bílá barva, rv 2012. Najeto skoro 90 tis km.
Na autě vše funkční. Klima, polohování zadních sedadel. K autu je nabíječka přepínatelná nabíječka 8/10A/13A/16A.
Aktuální kapacita baterie 28Ah. Vhodné k cestám okolo komínu (dojezd cca 60-70km podle trasy), nebo pro někoho, kdo si jí dá dohromady. Články jsou v různém stavu. Některé ještě relativné dobré, jiné by chtěli už vyměnit.
Foto z letošního února http://elektroforum.cz/download/file.ph ... &mode=view
Na autě jsou elektrony a zimní pneu téměř před výměnou. Přidám sadu dalších zimních pneu na dojetí.
K auto možno přikoupit plechové disky (před 3 roky nově lakované) s pěknejma zimákama za 4 tis.
Možné dokoupit diagnostiku pro mobil obdlink mx za 2 tis.
Nově vyměněný olej v převodovce. Chtělo by to ošetřit korozi držáku mlhovek. Drobnejší koroze (lyška) na nápravách. Do budoucna by to chtělo nechat nastříkat spodek a dutiny.
Nutné také navštivit servis peugeot pro výměnu podtlakové pumpy posilovače brzd. Je na to svolávací akce a výměna je bezplatná.
Snad jsem na nic nezapoměl.
Cenu vzhledem ke stavu baterie a pouze pro toto forum bych viděl na 105 tis.
Měl by někdo zájem tak do měsíce? Musím nejdříve sehnat jiné auto.
- ResHacker
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Reputace: 21
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: P: Peugeot ION
Ahoj, tak nakonec přecijen prodáváš? Sháním něco pro maminu, tam je ale podmínka rychlý AC nabíjení z 16A 3-fáze a z toho mi vychází rozumně jen ZOE (kdyby někdo o nějakým do 200tis věděl, mám zájem).. Jinak držím palce s prodejem a měj se pěkně
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
- Reputace: 87
Re: P: Peugeot ION
Hm, já právě hledám nějaký ion s mrtvou baterkou, tohle je na mě moc živý Chtěl bych experimentovat s výměnou baterky.
- ota
- Příspěvky: 2300
- Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
- Reputace: 514
- Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko
Re: P: Peugeot ION
Na to bacha. Po podstatných konstrukčních úpravách což bastl baterka určitě je, může pojišťovna odmítnout v případe škodní události odmítnout plnění.
Takový shořelý elektromobil na parkovišti podzimního nákupního centra může být škoda za několik set milionů. Jenom té škody co udělá kouř.
Takový shořelý elektromobil na parkovišti podzimního nákupního centra může být škoda za několik set milionů. Jenom té škody co udělá kouř.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
- ResHacker
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Reputace: 21
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: P: Peugeot ION
To máš sice, Oto, pravdu, ale pokud brin zachová alespoň původní boxy, tak nevím, jestli by se v tom až takle někdo vrtal.. To auto mělo Li-Ionky a dá tam jiný Li-Ionky.. To by ta škoda musela být asi jak píšeš, aby to řešili až do takovýho detailu. Já jsem na tom s P106 o dost hůře, původní NiCd tam už nemám, ikdyž boxy jsou stejný..
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
- ota
- Příspěvky: 2300
- Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
- Reputace: 514
- Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko
Re: P: Peugeot ION
No, Romane, vím to docela přesne. Byl jsem na jedné akci HZS kde byli i vyšetřovatelé kterých jsem se přesně na toto ptal. Stanovisko je takové že kromě nich se k takovému incidentu volá zástupce výrobce a ten dělá vše pro to aby prokázal že továrna za nic nemůže.
Protokol ve znění ...”neautorizovaná úprava podstatné konstrukční součástí automobilu...
Na základě tohoto hasiči předají protokol pojišťovně která z principu nechce platit. Odmítne pojistné plnění s tím že provozovatel má škodu nárokovat na subjektu který úpravu provedl.
Ono správně vyměnit baterku je složité.
Děláš v automotive tak to znáš. Např. elektromobilní baterka musí vydržet přetížení 24G !!!
Protokol ve znění ...”neautorizovaná úprava podstatné konstrukční součástí automobilu...
Na základě tohoto hasiči předají protokol pojišťovně která z principu nechce platit. Odmítne pojistné plnění s tím že provozovatel má škodu nárokovat na subjektu který úpravu provedl.
Ono správně vyměnit baterku je složité.
Děláš v automotive tak to znáš. Např. elektromobilní baterka musí vydržet přetížení 24G !!!
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
- ResHacker
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Reputace: 21
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: P: Peugeot ION
No, dělám sice v automotive, ale bohužel ne na baterkách a už vůbec ne na testování přetížení a jiných fyzických requirementů. Ale smysl to dává, to neříkám, že ne. Tím pádem musím jen doufat, že mi to auto nezpůsobí nějaký průser (alespoň co se požáru týče) a takových lidí, co to mají přestavěné, je spousta..
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
- Reputace: 87
Re: P: Peugeot ION
Zajímavý. Takže výměna baterie = pojišťovna neplní, ale u spalováků můžete v podstatě cokoliv a nikdo neřeší, jestli to dělal autorizovaný mechanik s vyhláškou nebo ne, pokud to má technickou, tak pojišťovna plní. Hořet bude ovšem mnohem pravděpodobněji ten spalovák. To dává smysl, jojo.
Já rozumím těm argumentům, ale přijde mi to jako další argument, jak odradit lidi dělat si něco sami. Podobný jak u FVE a dnešní super nabídky firem s dotacema, musím říct, že v tomhle naprosto chápu admina.
Já rozumím těm argumentům, ale přijde mi to jako další argument, jak odradit lidi dělat si něco sami. Podobný jak u FVE a dnešní super nabídky firem s dotacema, musím říct, že v tomhle naprosto chápu admina.
- ResHacker
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Reputace: 21
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: P: Peugeot ION
Asi bych neřekl, že u spalováků můžeš cokoli.. Pokud způsobíš velkej průser, postup bude podle mě obdobnej. To, že dostaneš STK, je jedna věc, ale všichni (včetně pojišťováků a znalců) víme, jak to tam někdy chodí. Takže to je sice první věc, na co se pojišťovny dívají, potom ale budou v případě vyšší škody šťourat více.
A lidi se určitě nemají v autě šťourat sami, minimálně co se týče různých nehomologovaných úprav, s tím tě už i dnes leckde vyrazí, pokud na to hned přijdou.. Jen třeba mě to prostě nedá no, mám to takovou pojízdnou elektro-laboratoř, když už nemůžu mít solár tam, kde bydlím
A lidi se určitě nemají v autě šťourat sami, minimálně co se týče různých nehomologovaných úprav, s tím tě už i dnes leckde vyrazí, pokud na to hned přijdou.. Jen třeba mě to prostě nedá no, mám to takovou pojízdnou elektro-laboratoř, když už nemůžu mít solár tam, kde bydlím
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: čtv bře 19, 2020 8:57 pm
- Reputace: 0
Re: P: Peugeot ION
Ahoj prodal se nakonec ten Peugeotek?
- dracekvo
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
- Reputace: 155
Re: P: Peugeot ION
Ahoj, zůstal doma.
Úplně jsem tu na to zapomněl. Možno uzavřít.
Úplně jsem tu na to zapomněl. Možno uzavřít.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů