Baterie LTO
Baterie, dobíjení, údržba, zapojení, diskuze i nad jinými způsoby uložení energie
-
- Příspěvky: 741
- Registrován: úte čer 24, 2014 8:23 pm
- Lokalita: Kyjovsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 9170
- Kapacita baterie [kWh]: 33
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Baterie LTO
Ano uvítal jsem odkaz a dal jsem to taky najevo. Takže písemně dík Ale já jsem to myslel trochu jinak a asi jsem se špatně vyjádřil, nejsem zrovna mistr slova (písma) Je někde a opravdu jsem ani nehledal, nějaká studie která může mít zhruba stejnou výpovědní hodnotu jako ty k LTO tak k Nixx. Myslím tím jesli někdo vlastně předpokládal, samo v patřičné době počet cyklů apod. Je mi jasné, že to není férová otázka, ale záměrně jsem ji takto položil. Bohužel dnes totiž platí minimálně stonásob, že ten papír sežere vše A teď čemu věřit, že. Klidně si připlatím za kvalitu, ale je to pravda Drahý neznamená kvalita, levný nemusí být šunt, laciné dvakrát.......... A prase se v tom vyznej. Nezlobte se na mne já si budu mlít svoje, praktické zkušenosti (třeba lidí zde) jsou k nezaplacení
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Baterie LTO
Zdravím ,
LTO jsou dnes tam kde bylo LiFePO4 v roce 2007 , jen s tím rozdílem že tehdá přišlo LiFe mezi volovo a Cadmium - žlutý mango mezi jablky a hruškami (v oblasti velkých kapacit , Li-Ion byl jen v mobilech) oto huř se LTO bude nyní prosazovat . Viz dnešní poměr zájmu o LiFePO4 vs LTO - pár let známé , nebo neznámou novinku ?
LTO svými předpoklady vyhovuje jinému typu použití než-li LiFe a Li-Ion .
Není nad vlastní zkušenosti , obvzláště pokud je skoro nikdo nemá .
Elektronům zdar
LTO jsou dnes tam kde bylo LiFePO4 v roce 2007 , jen s tím rozdílem že tehdá přišlo LiFe mezi volovo a Cadmium - žlutý mango mezi jablky a hruškami (v oblasti velkých kapacit , Li-Ion byl jen v mobilech) oto huř se LTO bude nyní prosazovat . Viz dnešní poměr zájmu o LiFePO4 vs LTO - pár let známé , nebo neznámou novinku ?
LTO svými předpoklady vyhovuje jinému typu použití než-li LiFe a Li-Ion .
Není nad vlastní zkušenosti , obvzláště pokud je skoro nikdo nemá .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 1315
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Baterie LTO
Zdravím
Abrams : o to huř se LTO bude nyní prosazovat .
Myslím si, že LTO se dobře prosadí v elektromobilitě. Tam je jejich hlavní uplatnění.
Představme si třeba nájezd elektroauta na jedno nabití jen 100km.
s 20tis.cyklů jsou to 2mil.km To je velký skok oproti dnešnímu nájezdu, kdy elektromobily mají nájezd většinou
uváděný max. 160tis.km. Do výměny aku. A největší výhodou je rychlonabijení LTO. Pár desítek minut. Když se podíváte na tabulku v universita baterií, tak tam vidíte, že některý elktromobil už LTO má. Zkušenosti s LTO bude tedy nutné hledat v oblasti elektromobility, protože to je hlavní aplikace a praktické využití LTO.
Abrams : o to huř se LTO bude nyní prosazovat .
Myslím si, že LTO se dobře prosadí v elektromobilitě. Tam je jejich hlavní uplatnění.
Představme si třeba nájezd elektroauta na jedno nabití jen 100km.
s 20tis.cyklů jsou to 2mil.km To je velký skok oproti dnešnímu nájezdu, kdy elektromobily mají nájezd většinou
uváděný max. 160tis.km. Do výměny aku. A největší výhodou je rychlonabijení LTO. Pár desítek minut. Když se podíváte na tabulku v universita baterií, tak tam vidíte, že některý elktromobil už LTO má. Zkušenosti s LTO bude tedy nutné hledat v oblasti elektromobility, protože to je hlavní aplikace a praktické využití LTO.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Baterie LTO
NO keby sa baterka LTO použila v aute, tak by to auto vážilo 5 ton To asi nie.
Skor vo vlaku resp. nákl. aute, ale aj tam skor volia iný typ LiX.
Keď cena pojde na úroveň LFP, tak si ich určite do FVE dám.
Hmotnosť ma nezaujíma a dá sa začínať aj s malou kap. a postupne dokupovať.
Skor vo vlaku resp. nákl. aute, ale aj tam skor volia iný typ LiX.
Keď cena pojde na úroveň LFP, tak si ich určite do FVE dám.
Hmotnosť ma nezaujíma a dá sa začínať aj s malou kap. a postupne dokupovať.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 741
- Registrován: úte čer 24, 2014 8:23 pm
- Lokalita: Kyjovsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 9170
- Kapacita baterie [kWh]: 33
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Baterie LTO
Jen tak narychlo jsem pobrouzdal a vyšlo mně, že LTO oproti Liion 3,4x větší váha a 4,1x větší objem, je to jen co jsem naprudko našel, třeba se dá vyšťourat něco lepšího, ale i tak mne to zarazilo Ale vývoj se patrně nezastaví, tak třeba časem.rottenkiwi píše:NO keby sa baterka LTO použila v aute, tak by to auto vážilo 5 ton To asi nie.
Skor vo vlaku resp. nákl. aute, ale aj tam skor volia iný typ LiX.
Myslím, že na jedno nabití 100km není přijatelné pro většinu běžných uživatelů. Je fakt, že na skákání po okrese to asi většině lidí většinou stačí, ale taky musíme počítat se stárnutím aku a tím, že občas se vydám trochu dál. A jet od zásuvky k zásuvce? No já nevím.. Zas LTO by byly hodně rychle nabité. Myslím, že 300km za ne ideálních podmínek by již bylo přijatelné.kyocera píše:Představme si třeba nájezd elektroauta na jedno nabití jen 100km.
s 20tis.cyklů jsou to 2mil.km
A životnost aku 2Mkm? To sy myslím je pro běžné uživatele trochu zbytečné, kdoví který vehikl by to vydržel.
Edit: Nedovedu si představit, že by někdo najezdil ty 2Mkm po 100km za, ať LTO trochu pomůžu, řekněme za 10 let
Vždyť je to denně skoro 550km! Ale ano, linkový autobus by to mohl dát.
-
- Příspěvky: 1315
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Baterie LTO
Píše pezizka
Myslím, že na jedno nabití 100km není přijatelné pro většinu běžných uživatelů. Je fakt, že na skákání po okrese to asi většině lidí většinou stačí, ale taky musíme počítat se stárnutím aku a tím, že občas se vydám trochu dál. A jet od zásuvky k zásuvce? No já nevím.. Zas LTO by byly hodně rychle nabité. Myslím, že 300km za ne ideálních podmínek by již bylo přijatelné.
A životnost aku 2Mkm? To sy myslím je pro běžné uživatele trochu zbytečné, kdoví který vehikl by to vydržel.
Edit: Nedovedu si představit, že by někdo najezdil ty 2Mkm po 100km za, ať LTO trochu pomůžu, řekněme za 10 let
Vždyť je to denně skoro 550km! Ale ano, linkový autobus by to mohl dát.
Zdravím,
ano my si o tom tady jen povídáme a někde už takové vozidla s LTO už dávno jezdí. Počet míst 80 cestujících
Dojezd na jedno nabití 30km. Rychlost nabití na stanici 8 minut. Celkový nájezd vozidla do výměny aku 600tis.km.
Také v malých elektroautech se LTO používají. Je nutné dohledat, kolik km se na jedno nabití ujede Eauto s LTO.
Ale v obyčejném elektoautě s LTO - jako byl příklad s dojezdem na jedno nabití 100km , pokud je nebudete využívat jako taxik 24hodin denně a to 365 dní v roce tak asi 2mil.km ani nedokážete najet ve vymezené životnosti aku LTO. Takže vozidlo s LTO má např. malý aku, s malým dojezdem a režimem takovým aby bylo využíváno maximálně na co nejvyšší počet cyklů. Pak se hledá optimalizace. Ve vztahu, využitelnost na max. počet cyklů aku LTO, váha aku, cena aku, celková váha vozidla , celková cena vozidla , dojezd na jedno nabití, celkový nájezd do výměny aku. A když se najde někdo kdo to koupí a provozuje, byl projekt uvedení produktu s LTO úspěšný. A protože se vozidla s LTO už vyrábí prodávají a jezdí, LTO už si našel svoje místo využitelnosti a praktické použitelnosti.
Myslím, že na jedno nabití 100km není přijatelné pro většinu běžných uživatelů. Je fakt, že na skákání po okrese to asi většině lidí většinou stačí, ale taky musíme počítat se stárnutím aku a tím, že občas se vydám trochu dál. A jet od zásuvky k zásuvce? No já nevím.. Zas LTO by byly hodně rychle nabité. Myslím, že 300km za ne ideálních podmínek by již bylo přijatelné.
A životnost aku 2Mkm? To sy myslím je pro běžné uživatele trochu zbytečné, kdoví který vehikl by to vydržel.
Edit: Nedovedu si představit, že by někdo najezdil ty 2Mkm po 100km za, ať LTO trochu pomůžu, řekněme za 10 let
Vždyť je to denně skoro 550km! Ale ano, linkový autobus by to mohl dát.
Zdravím,
ano my si o tom tady jen povídáme a někde už takové vozidla s LTO už dávno jezdí. Počet míst 80 cestujících
Dojezd na jedno nabití 30km. Rychlost nabití na stanici 8 minut. Celkový nájezd vozidla do výměny aku 600tis.km.
Také v malých elektroautech se LTO používají. Je nutné dohledat, kolik km se na jedno nabití ujede Eauto s LTO.
Ale v obyčejném elektoautě s LTO - jako byl příklad s dojezdem na jedno nabití 100km , pokud je nebudete využívat jako taxik 24hodin denně a to 365 dní v roce tak asi 2mil.km ani nedokážete najet ve vymezené životnosti aku LTO. Takže vozidlo s LTO má např. malý aku, s malým dojezdem a režimem takovým aby bylo využíváno maximálně na co nejvyšší počet cyklů. Pak se hledá optimalizace. Ve vztahu, využitelnost na max. počet cyklů aku LTO, váha aku, cena aku, celková váha vozidla , celková cena vozidla , dojezd na jedno nabití, celkový nájezd do výměny aku. A když se najde někdo kdo to koupí a provozuje, byl projekt uvedení produktu s LTO úspěšný. A protože se vozidla s LTO už vyrábí prodávají a jezdí, LTO už si našel svoje místo využitelnosti a praktické použitelnosti.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 741
- Registrován: úte čer 24, 2014 8:23 pm
- Lokalita: Kyjovsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 9170
- Kapacita baterie [kWh]: 33
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Baterie LTO
Jasné, to chápu že se najde okruh uživatelů. Osobně bych byl s těmi 100km spokojen i ten autobus či co to je beru. Myslel jsem to spíš pro opravdu masové použití. P106 měla Nicd, dnes již asi trošku přežitek, nemluvě o Favoritu s olovem. Je mi jasné že někteří hledají řešení (to já v tomto případě nejsem) a jiní hledají problémy (no asi si moc nelichotím, ale teď to jsem já). Věřte mi, že bych bral těch 100km, a pokukoval jsem po nějaké staré P106 kteru bych upgradoval patrně LiFe ale abych ujel při nové aku (s rezervou na stárnutí) cca 150km v zimě v létě (fajn topení může být PB) tak budu potřebovat cca 30kWh. Prosím je to jen na hrubo, záleží na spoustě okolností, neberte mne prosím za slovo, myslím se moc nevzdaluji od reality. To je u LTO (opět na rychlo u eskutr 30Ah) cca 420 článků po 1860 kč (nevím jakou slevu bych dostal na množství) ale takto je to 780kkč Sorry ale to je na mne trochu moc, na to prostě nemám. U LiFe je situace lepší, u nejepšího (cena/výkon winston) 60Ah je to 157čl. po 1941 kč což je 305kkč. To je docela brutus rozdíl, ale i tak je to nechutná částka Liion ze stejného zdroje 3120 čl. po 71kč. = 222kkč. Jistě můžete namítat, že jinde a v takovém množství, životnost v letech, počet cyklů, no a ty 18650 bych fakt nechtěl spojovat apod. Bohužel momentálně je to prostě novinka a tomu odpovídá i cena. Nevím jak jste na tom Vy, ale já si nemůžu dovolit takto testovat poslední výstřelky módy za své Patrně to nechám koňovi a velkým společnostem které se nad těmito částkami jen pousmějí Asi pesimistický a k tomu navíc alibistický postoj. Navíc jestli se nepletu elektromobilismus jako první prorazil 100km/h , jestli se nepletu na začátku minulého století. Bohužel pokud srovnávám s jinými odvětvími tak neprodělal nijak zářný rozvoj. Akumulátory sice pokročily víc, ale taky žádná sláva za ty roky....
-
- Příspěvky: 1315
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Baterie LTO
Zdravím,
když se podíváte do mého domovského vlákna, uvidíte tam fotky starých ojetých NiCd. To proto, že
vyšly nejlevněji. Pro fotovoltaiku potřebujeme aku úplně opačných vlastností jako LTO. Aku pro FV by mohl
mít objem 1m3. Vážit 1tunu. Mít výkon 5kWh, počet cyklů by stačil max. 2000. A cena nového aku by měla být tak
2000Kč maximálně 5tis.Kč.
Jestli je něco takového možné realizovat z levných mat. , mně slíbil zjistit elektrochemik. Tedy, že bude hledat levné
mat. které jdou k sobě elektrochemicky jako možný aku a realizace je možná i v domácích podmínkách.
Nevím, jestli se mu to podaří. Hezké ale je, že se se o to chce alespoň se svými znalostmi pokusit.
když se podíváte do mého domovského vlákna, uvidíte tam fotky starých ojetých NiCd. To proto, že
vyšly nejlevněji. Pro fotovoltaiku potřebujeme aku úplně opačných vlastností jako LTO. Aku pro FV by mohl
mít objem 1m3. Vážit 1tunu. Mít výkon 5kWh, počet cyklů by stačil max. 2000. A cena nového aku by měla být tak
2000Kč maximálně 5tis.Kč.
Jestli je něco takového možné realizovat z levných mat. , mně slíbil zjistit elektrochemik. Tedy, že bude hledat levné
mat. které jdou k sobě elektrochemicky jako možný aku a realizace je možná i v domácích podmínkách.
Nevím, jestli se mu to podaří. Hezké ale je, že se se o to chce alespoň se svými znalostmi pokusit.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 741
- Registrován: úte čer 24, 2014 8:23 pm
- Lokalita: Kyjovsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 9170
- Kapacita baterie [kWh]: 33
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Baterie LTO
Ano pro to mám pochopení, ale jsem příliš lenivý abych o NiCd vše nastudoval, staral se o ně, repasoval aby mi vydržely 50 let. No nevím jak na tom po dovršení stoletého jubilea budu, ale tak si nefandím Pokud někdo chce provozovat tyto aku, za patřičného snažení získává za málo peněz dost muziky. Ale to je zas o ekonomice provozu a ač se to tu moc nenosí, věřím že nejsu sám kdo začal bušit do kalkulačky. Pořizoval jsem komponenty nové a takové které se mi jevily jako optimální. No pár překlepů tam bylo asi jako u každého. Na i s těmi překlepy se dostanu na nulu za cca 17 - 19 let. Tedy matroš, práci jsem si neocenil Ekonomiku jsem tímto odpískal a zbyl jen ten dobrý pocit a takkyocera píše:Zdravím,
když se podíváte do mého domovského vlákna, uvidíte tam fotky starých ojetých NiCd. To proto, že
vyšly nejlevněji.
Tak ten by se mi taky líbil, ale momentálně jsem přesvědčen, že je to z říše snů a naprosto mimo realitu. Pokud to tedy bylo vztaženo k současné době, měně, technologii tak si ji rád zakoupím Možná někdy později.kyocera píše:Aku pro FV by mohl
mít objem 1m3. Vážit 1tunu. Mít výkon 5kWh, počet cyklů by stačil max. 2000. A cena nového aku by měla být tak
2000Kč maximálně 5tis.Kč.
Ale přesto je diskuse o LTO. Čas ukáže jestli papíroví elektrotechnikové a chemici měli pravdu a moc jim to přeji
Nic to však nemění na situaci, že teprve masová výroba může stlačit dnešní přemrštěnou cenu. A ani to nemusí být tak docela pravda. Před 4 lety (zhruba) jsem kupoval Winston 200Ah za 6,4k a podívejte se dnes Masová výroba cenu srazí, ale poptávka zas naopak
-
- Příspěvky: 7662
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Baterie LTO
Ještě bych zahrnul inflaci... LTO tuším někdo kupoval, tady na fóru, cca před rokem, tak už by mohly být první provozní zkušenosti.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Baterie LTO
Tento chlapík si kúpil LTO a má kopu zaujímavých videí, tak ho budem sledovať.
https://www.youtube.com/watch?v=p1xildSl4Hk
https://www.youtube.com/watch?v=p1xildSl4Hk
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 721
- Registrován: ned úno 05, 2017 7:21 pm
Re: Baterie LTO
tu pisu ze projektovana zivotnost tych LTO je 30 rokov. je to realne?
https://www.fotovoltaik.cz/Lto-Yinlong- ... ku-d79.htm
https://www.fotovoltaik.cz/Lto-Yinlong- ... ku-d79.htm
**********
•MPP Solar PIP-5048MK•3.69kWp•18kWh LiFePo4•
•MPP Solar PIP-5048MK•3.69kWp•18kWh LiFePo4•
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Baterie LTO
Ja mam LTO v systéme pripojené ako skúšobnú batériu...11ks po 12 Ah, bez balancéra...už...od cca mája 2019. Zatiaľ bez chyby a balancovania....držia rovnaké napätie presnejšie ako lionky (tiež bez balancera).
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=39&t=4035
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=39&t=4035
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 1989
- Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm
- Lokalita: Liberec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 7820
- Kapacita baterie [kWh]: 32
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Baterie LTO
Kdyby někdo měl zájem tak budu mít nějaké LTO k prodeji. Je to 10S 30Ah v boxu s bms. Důvod přechod na 48V a málo prostoru. Tak kdyby to někoho oslovilo, tak ať si napíše.
7820Wp, SV 12° 1710Wp Poly, J 90° 1820Wp Mono, JZ 12° 1680Wp Poly, JZ2 12° 1800Wp Mono, J 40° 810Wp Hyundai
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
-
- Příspěvky: 534
- Registrován: čtv pro 01, 2016 10:54 am
Re: Baterie LTO
skoda ze to neviem natlacit do elektrokolobezky, k tomu rýchlo nabíjačka a vybavene
[6x235W poly, axpert 2,4kw,lion samsung sdi 24V 190Ah, 10x 1kwh 18650 bloky, total 15kwh, rashberyy pi4, ICC, zaloha kipor 3kw elektrocentrala
https://pvoutput.org/list.jsp?id=84584&sid=74995
https://pvoutput.org/list.jsp?id=84584&sid=74995
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte dub 13, 2021 9:40 pm
Re: Baterie LTO
Myslím že LTO by si zaslúžilo vlastnú kategóriu. Prídu mi perspektívnejšie ako LiFePO4 aj kto vie ako to bude s tou životnosťou
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 834 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bob143
-
-
PWM jako nabíječ 12v baterie z 24v baterie?
od diablo007 » » v Regulátory
PWM jako nabíječ 12v baterie z 24v baterie?
- 22 Odpovědi
- 3333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JonasPP
-
-
- 11 Odpovědi
- 2571 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vlkazajac
-
- 43 Odpovědi
- 3470 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ElektroEzs
-
- 23 Odpovědi
- 1557 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Skrat