Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Olověné baterie, údržba, servis, dobíjení, rady, tipy, návody ...
-
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
- Bydliště: 345m n.m. v Chřibech
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
No, ono to tak divoké nebude. Totiž-na mé baterce jest psáno: C20=110Ah, C5=90Ah. Takže, pokud chceme vědět kapacitu,musíme použít plusminus odpovídající proud. U 110Ah baterky tudíž 5,5A. Když jsem kdysi dělal pokus s měničem, tak zátěží 500W byla baterka za hodinu prázdná. Jenže vybíjecí proud byl jaksi 41 Ampér.
Baterku nutno nabít proudem C10, raději méně, podržet ji na 14,5V tak dvě hodiny a teprve potom zkoušet kapacitu. Samozřejmě odpovídajícím proudem.
Při jakém proudu udává fg forte kapacitu 100Ah ???
Baterku nutno nabít proudem C10, raději méně, podržet ji na 14,5V tak dvě hodiny a teprve potom zkoušet kapacitu. Samozřejmě odpovídajícím proudem.
Při jakém proudu udává fg forte kapacitu 100Ah ???
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
-
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned kvě 08, 2011 10:16 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
jj to mas pravdu nejprve baterie musí být plně nabita . Pokud možno inteligentní nabíječkou. pak se samozrejme da při měření voltu a amperu koukat na to jak ta baterie vydrží.
tak i tak pokud se rychle nabije a pak strmě padá dolů je vetšinou KO
tak i tak pokud se rychle nabije a pak strmě padá dolů je vetšinou KO
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Zdravím ,
pravda , volověný baterky sou dost náchýlný na proudové zatížení tam i zpět .
Já tyto informace furt přirovnávám k LiFeYPO4 aku , jelikož sem si vším tímto prošel .
Takže :
1) nabíjení i vybíjení je optimálí do 0,5C ale pulzně nabíjení až 3C a vybíjení až 10C
2) účinnost ukládání el. energie se pohybuje kolem 95% (nabiju 1.000Wh a vybiju 950Wh) protože se nehřejou a neprdí
3) celá zásoba el. je k dispozici při zátěži 0,0001C až 0,8C
4) nemají paměťový efekt
atd.
Já vím že pro stacionární provoz se hodí spíše NiCD , aje já bych už neměnil páč su už v klidu .
Připojuji návod k Wattmertu co používám k měření všeho co se dá : Elektronům zdar
pravda , volověný baterky sou dost náchýlný na proudové zatížení tam i zpět .
Já tyto informace furt přirovnávám k LiFeYPO4 aku , jelikož sem si vším tímto prošel .
Takže :
1) nabíjení i vybíjení je optimálí do 0,5C ale pulzně nabíjení až 3C a vybíjení až 10C
2) účinnost ukládání el. energie se pohybuje kolem 95% (nabiju 1.000Wh a vybiju 950Wh) protože se nehřejou a neprdí
3) celá zásoba el. je k dispozici při zátěži 0,0001C až 0,8C
4) nemají paměťový efekt
atd.
Já vím že pro stacionární provoz se hodí spíše NiCD , aje já bych už neměnil páč su už v klidu .
Připojuji návod k Wattmertu co používám k měření všeho co se dá : Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Tak z FG-Forte mi myslim ve ctvrtek volali, ale nestihl jsem to vzit. Dnes jsem odeslal mail, byl z obchodniho oddeleni preposlan na servis a zatim bez odpovedi.. To znamena ze budu muset koupit novou baterii/baterie do FV1, nebot FG-Forte neni schopno dostatecne rychle zareagovat. Pokud se mylim tak me muzou zitra ihned kontaktovat na mail s resenim, protoze toto vlakno je cteno i ve FG-Forte. Docela me dochazi trpelivost, nebot penize ktere jsem vyvalil za baterky, ktere jsou po roce v prdeli je stav, ktery me zacina velmi vytacet. Po celodennim sviceni ze slunce jsem pul hodiny pred pulnoci se stridacem na FV2 protoze FV1 - puvodne 2x100Ah je v PRDELI! Vybito Creative 5.1 bedynkama a 5W usporkou.. No kde to jako jsme? .... 6000 za baterku.. = 12000. Pokud to nebude vyreseno do 14ti dnu, budu velmi zly a asi budu kousat.
Btw z toho inzeratu z hyperinzerce co linkoval "tomas" se mi zatim nikdo neozval .. s temi NiCd.. Co mi kdo doporucujete za baterie ? Aspon 200Ah .. ? Pro me podminky .. ? S nejakou rozumnou cenou a zivotnosti a taky dostupnosti ?
Btw z toho inzeratu z hyperinzerce co linkoval "tomas" se mi zatim nikdo neozval .. s temi NiCd.. Co mi kdo doporucujete za baterie ? Aspon 200Ah .. ? Pro me podminky .. ? S nejakou rozumnou cenou a zivotnosti a taky dostupnosti ?
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
hele vysvetli mi nekdo co se fyzikalne/chemicky deje s tou baterii kdyz uz zazije strmy pad a pak zacne drzet na tech 10 a pul ? To v tu dobu jeci stridac, ale jaktoze to drzi po tom strmem padu ? Kde se ta energie pri tech 10.5 bere a drzi? ja bych predpokladal, ze tech 10.5 bude dosazeno nekde behem strmeho padu pri vybijeni a hned by to mel stridac odpojit a baterie vyletet napetim zase navrch po odpojeni zateze, ale ona drzi na tech 10.5, nebo 10.4 teda.. cim to je zpusobeno? Nebo jak to tam funguje?
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Zdravím ,
s tou reklamací mi dost připomínáte mne , smůla pane záruka šest měsíců ! Kdy si vobjednáte další "sračky" ? NASRAT !!
Tuhle "gumovost" napětí dělá jeden článek co je víc v prdeli než-li ostatní , vybije se a napětí klesne k 10V , ale ostatní
přez něj proud ještě protlačí a po odpojení zátěže se prodere na celkové napětí 12V+ . Když sem pátral vo co kur.. de ,
tak sem popat akučku abych našel mezičlánkové propojky kvůli měření . S1 až S5 cca 2,2V a S6 -0,4V = 10,6V při zátěži,
v klidu cca 12,6V .
Elektronům zdar
P.S. kdyby někdo potřeboval ten wattmetr , mám nějakej navíc .
s tou reklamací mi dost připomínáte mne , smůla pane záruka šest měsíců ! Kdy si vobjednáte další "sračky" ? NASRAT !!
Tuhle "gumovost" napětí dělá jeden článek co je víc v prdeli než-li ostatní , vybije se a napětí klesne k 10V , ale ostatní
přez něj proud ještě protlačí a po odpojení zátěže se prodere na celkové napětí 12V+ . Když sem pátral vo co kur.. de ,
tak sem popat akučku abych našel mezičlánkové propojky kvůli měření . S1 až S5 cca 2,2V a S6 -0,4V = 10,6V při zátěži,
v klidu cca 12,6V .
Elektronům zdar
P.S. kdyby někdo potřeboval ten wattmetr , mám nějakej navíc .
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
- Bydliště: 345m n.m. v Chřibech
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Jednoduché vysvětlení. Jeden článek v řiti, ostatní drží. Takže 12,5V minus řekněme 2V.
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
-
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned kvě 08, 2011 10:16 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
jj članek v řiti ostatní ale jsou taky načatý...
ty NIcd si nadimenzuj na cca 400Ah na větev aspon celkem by jsi mel mit 800Ah
ty NIcd si nadimenzuj na cca 400Ah na větev aspon celkem by jsi mel mit 800Ah
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
ted tedy otazka jestli neni ze strategickeho hlediska lepsi kupovat jednotlive clanky, a na miste si je paralelne propojit do potrebneho napeti, nez kupovat celou zcasti nevymenitelnou zavrenou baterii... By sel vymenit clanek treba nakupem za novy, coz by bylo levnejsi nez cela baterie? A nebo je to tak ze jeden spatny clanek likviduje ty ostatni?
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Hmmmm .. Dobry, tak jeste vyhruzka neopravnenou reklamaci... Dobre.. Vypada to ze jim baterie odvezu k likvidaci, smirim se s penezi v hajzlu a alespon vim kde uz se skutecne neobratit. Podotykam ze jsem od nich mel prvni stridac s cistym sinusem, kde reklamace trvala dele nez 30dnu a tudiz byly vraceny penize... Tohle se mi vubec nelibi tenhle pristup.
Z mailu:
----
Dobrý den,
V návaznosti na Váš dotaz, který jste řešil s kolegou, jsme schopni posoudit
stav baterií dodávaných přes společnost BYTSERVIS ZLÍN spol. s.r.o.
Potřebujeme doložit k reklamaci:
1.originální fakturu
2.záruční list baterií
a v neposlední řadě samotné baterie.
Vzhledem k tomu, že se jedná o akumulátory od naší společnosti budeme se
tímto problémem zabývat i když by jste měl Váši reklamaci uplatnit u Vašeho
přímého dodavatele BYTSERVIS ZLÍN spol. s.r.o.
Životnost těchto baterií je deklarována počtem vybíjecích cyklů a záruka na
cyklický provoz akumulátorů je 12 měsíců od data prodeje.
Jelikož Vám byli dodávány 4ks baterií FG12-100D v květnu roku 2011 a 2ks
baterií FG12-100D září 2011, nejsme schopni v tomto okamžiku jasně určit,
kterou sadu akumulátorů vlastně reklamujete.
Zároveň jsem povinen Vás upozornit, že v případě neoprávněné reklamace
budeme účtovat náklady spojené s řešením případu.
S pozdravem
Vladislav Vavřík
fgFORTE s.r.o.
Na Sádkách 3478
CZ-767 01 Kroměříž
tel.:+420 571 891 141
fax:+420 571 891 142
http://www.fg-forte.cz
Z mailu:
----
Dobrý den,
V návaznosti na Váš dotaz, který jste řešil s kolegou, jsme schopni posoudit
stav baterií dodávaných přes společnost BYTSERVIS ZLÍN spol. s.r.o.
Potřebujeme doložit k reklamaci:
1.originální fakturu
2.záruční list baterií
a v neposlední řadě samotné baterie.
Vzhledem k tomu, že se jedná o akumulátory od naší společnosti budeme se
tímto problémem zabývat i když by jste měl Váši reklamaci uplatnit u Vašeho
přímého dodavatele BYTSERVIS ZLÍN spol. s.r.o.
Životnost těchto baterií je deklarována počtem vybíjecích cyklů a záruka na
cyklický provoz akumulátorů je 12 měsíců od data prodeje.
Jelikož Vám byli dodávány 4ks baterií FG12-100D v květnu roku 2011 a 2ks
baterií FG12-100D září 2011, nejsme schopni v tomto okamžiku jasně určit,
kterou sadu akumulátorů vlastně reklamujete.
Zároveň jsem povinen Vás upozornit, že v případě neoprávněné reklamace
budeme účtovat náklady spojené s řešením případu.
S pozdravem
Vladislav Vavřík
fgFORTE s.r.o.
Na Sádkách 3478
CZ-767 01 Kroměříž
tel.:+420 571 891 141
fax:+420 571 891 142
http://www.fg-forte.cz
-
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned kvě 08, 2011 10:16 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Hehe))) tak to je dost dobre jak se vytáčí hned ze začátku ....
Nic ve zlém ale pracuji ve společnosti kde máme cca 100 dodavatelů nejrůznějších věcí řádem cca přes 1 milion položek (baterie zde tedy nejsou to je fakt). skladem máme cca 10 tis položek.
Ale tento přístup k zákazníkovi tedy nemáme.
Reklamace je snad jasná... přivezu nebo pošlu zboží s fakturou to že si neoznačily baterie je jejich problém ne Tvůj !!
A varovat že když to nebudou ony .....
koukam že každej ma jinej přístup k zákazníkovy
Ono totiž hodně záleží na odběrech a na tom jak si daná firma rozumí s dodavately nebo s výrobci. Přeci jen když se bere zboží na přímo nebo ma člověk exkluzivitu tak se jinak reklamuje
nez u někoho od koho se to pouze levně nakoupí a pak přeprodá se ziskem. Takový ty rádoby obchodníčky moc dobře znám... jen umí udělat cenu o pár korun lepší ale reklamace a další servis už neumí tak to prostě dneska chodí
internetovej obchod si umí založit každej ničím neručí zabalit to může z hodiny na hodinu....
jak říkam zkušenosti a hlavně kontakty s výrobcem má jen málo vyvolených.
Ono vyřízení reklamace je vždy těžké... ale u něčeho co ma sloužit perfekně 1 rok a je to po par měsících s kapacitou dole tak si myslím že je to jasné... není o čem jednat....
Nic ve zlém ale pracuji ve společnosti kde máme cca 100 dodavatelů nejrůznějších věcí řádem cca přes 1 milion položek (baterie zde tedy nejsou to je fakt). skladem máme cca 10 tis položek.
Ale tento přístup k zákazníkovi tedy nemáme.
Reklamace je snad jasná... přivezu nebo pošlu zboží s fakturou to že si neoznačily baterie je jejich problém ne Tvůj !!
A varovat že když to nebudou ony .....
koukam že každej ma jinej přístup k zákazníkovy
Ono totiž hodně záleží na odběrech a na tom jak si daná firma rozumí s dodavately nebo s výrobci. Přeci jen když se bere zboží na přímo nebo ma člověk exkluzivitu tak se jinak reklamuje
nez u někoho od koho se to pouze levně nakoupí a pak přeprodá se ziskem. Takový ty rádoby obchodníčky moc dobře znám... jen umí udělat cenu o pár korun lepší ale reklamace a další servis už neumí tak to prostě dneska chodí
internetovej obchod si umí založit každej ničím neručí zabalit to může z hodiny na hodinu....
jak říkam zkušenosti a hlavně kontakty s výrobcem má jen málo vyvolených.
Ono vyřízení reklamace je vždy těžké... ale u něčeho co ma sloužit perfekně 1 rok a je to po par měsících s kapacitou dole tak si myslím že je to jasné... není o čem jednat....
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Souhlasím , když člověk de něco reklamovat , tak z něj udějají ještě blbce "ale ty tenisky nejsou do vlhké trávy !" ....
Já vím , že ani LiFeYPO4 nejsou na věky , ale zatím jedou na 120% , jen čas odpoví . Před cca dvěma roky sem
"prodělal" 26.000,- !!!
Elektronům zdar
Já vím , že ani LiFeYPO4 nejsou na věky , ale zatím jedou na 120% , jen čas odpoví . Před cca dvěma roky sem
"prodělal" 26.000,- !!!
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
no me to taky zarazilo takovy odcizeny pristup. Pricemz myslim ze zrovna pan Vavrik tu byl osobne kdyz se to instalovalo ale nevim, timhle si nejsem jisty .. No to je fuk .. At tak ci tak .. musim koupit na ted nove pac ta FV1 je uplne mrtva.. To je tak na par hodin na noc a nazdar.. Tohle se stane predpokladam na FV2 velmi brzo taky. A tos chybama se clovek uci.. A hlad pro NiCd se zvetsuje a zvetsuje .. Az tak ze premyslim jak to vyrobit doma, ale Kadmium sehnat jen tak nejde .. coz je blbeee .. ))
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: pon srp 08, 2011 3:14 pm
- Lokalita: Senec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: cca 35kwp
- Kapacita baterie [kWh]: malá
- Bydliště: Slovensko
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
mypower.cz píše:ted tedy otazka jestli neni ze strategickeho hlediska lepsi kupovat jednotlive clanky, a na miste si je paralelne propojit do potrebneho napeti, nez kupovat celou zcasti nevymenitelnou zavrenou baterii... By sel vymenit clanek treba nakupem za novy, coz by bylo levnejsi nez cela baterie? A nebo je to tak ze jeden spatny clanek likviduje ty ostatni?
..mne ked sa zoskratoval jeden clanok z 24 kusov tak sa to spravalo tak,ze napetie pokleslo o 2 az 2,5V auz som stresoval,ze co je....
...ale ostatne clanky mali napetie v poriadku...
...nevyhodou bolo,ze pri vybijani na tom jednom clanku spadlo napetie na 0,3V
...a pri nabijani za velmi kratky cas vyletelo na 5V
...tak som nevedel vobec na com som/ci je baterka nabita alebo vybita...
...az neskor som prisiel na to preco je ten jeden clanok taky cudny...
potom som ho samozrejme vymenil...
málo kwp , 60V 1,2kAh , 15S 600P Lion + 60V 198Ah Lifepo4 , 10 x MPPT VT-80 , 4xStuder XTH 8000 vo výstavbe ,
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
tak aby to tu nezapadlo a bylo to tu nejak na ocich, panovi z FG Forte jsem dal cas dnes do 18:00 a vzhledem k tomu ze se neracil ozvat, co tedy s bateriemi, jestli si pro ne prijedou, nebo jestli je mam vzit a dovezt, jestli dostanu nejake nahradni, vubec nic, tak sdeluji, ze pokud v mailu podminoval reklamaci zarucnim listem, tak zarucni list k bateriim predan nebyl, coz mi dnes potvrdil clovek z firmy, ktera instalaci realizovala.
Timto tedy durazne varuji pred spolecnosti FG-Forte. aneb Baterie na plny plyn.
Neskutecne problemy, potvrdil mi to i dodavatel celeho FV systemu.
Timto tedy durazne varuji pred spolecnosti FG-Forte. aneb Baterie na plny plyn.
Neskutecne problemy, potvrdil mi to i dodavatel celeho FV systemu.
-
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned kvě 08, 2011 10:16 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Zaruční list tě nemusí vůbec zajímat
Maš doklad Fakturu ?? tak je snad jasne kdy jsi baterie kupoval.. Hotovo konec...
Na zaruku mas narok. A basta. Pokud mas doklad o kupě zboží tak je snad jasne že zaruka se ktomu dokladu vztahuje
Maš doklad Fakturu ?? tak je snad jasne kdy jsi baterie kupoval.. Hotovo konec...
Na zaruku mas narok. A basta. Pokud mas doklad o kupě zboží tak je snad jasne že zaruka se ktomu dokladu vztahuje
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
doklad samozrejme je, ale odpoved nikde .. trva to a trva ... tohle nez se vyresi to bude na 100 let, no a jelikoz mi uz ty baterky ve FV1 uplne umiraji (viz vecerni vypadky) tak mi beztak nezbyva nez koupit nove. Nemuzu cekat nez ve FG Forte pohnou prdeli.. Taky kdyz si vezmu tu jeho vyhruzku o zpoplatneni neopravnene reklamace, tak to je pak vubec riziko neco reklamovat. Reklamace se da neuznat kdykoliv, duvod se vzdycky najde.
Me by zajimalo jestli timhle hlemyzdim tempem reaguji i u jinych zakazniku.
Me by zajimalo jestli timhle hlemyzdim tempem reaguji i u jinych zakazniku.
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Nedivil bych se kdyby se vymlouvali na to kdy a které aku byly koupeny .
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned kvě 08, 2011 10:16 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Prdel bych na ne vzal auto pokud to nemas daleko odvezl baterky nechal sepsat reklamacni protokol a hotovo.
takto schvalne zdrzuji a prodluzuji . Kdyz budes na miste tak to je predana reklamace kterou oni proste musi resit. To ze se jim nechce nebo to pak prekroci pres 30 dni je tvoje +
takto schvalne zdrzuji a prodluzuji . Kdyz budes na miste tak to je predana reklamace kterou oni proste musi resit. To ze se jim nechce nebo to pak prekroci pres 30 dni je tvoje +
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Problém s Trakcnimi DEEP CYCLE bateriemi
Z webu FGForte:
http://www.fg-forte.cz/cz/kategorie/inf ... nosti.aspx
Ovsem
http://www.fg-forte.cz/cz/kategorie/inf ... nosti.aspx
To by sedelo ... (To tam fakt je.. to sem si nevymyslel...)Odpovědný přístup, odporná způsobilost a velmi dobré obchodní výsledky...
Ovsem
Nic z tohoto nemohu po zkusenostech potvrdit.* Kvalita výrobků získaná použitím osvědčených technologií výroby
* Vynikající cenové podmínky
* Rychlé dodávky díky skladovým zásobám v Kroměříži
* Technická podpora a odborné poradenství
* Záruky a poprodejní servis
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 628 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lulu
-
- 4 Odpovědi
- 1013 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Majkl
-
- 0 Odpovědi
- 626 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kamil l
-
-
Dlouhá cesta za levnějšími bateriemi
od karelkilian » » v Magazín MyPower.CZ
Dlouhá cesta za levnějšími bateriemi
- 8 Odpovědi
- 1045 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mopadzi
-
-
-
noční spotřeba systému s bateriemi 123 W
od sirjiri » » v Hybridní elektrárny
noční spotřeba systému s bateriemi 123 W
- 21 Odpovědi
- 3019 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dzodzo
-