Solar trailer
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Solar trailer
Viete mi niekto odhadnúť koľko by stál doma vyrobený trailer ?
U mňa je teraz 95. deň temna, ale neďaleko vždy svieti Slnko,
takže ak by sa to potiahlo na 4 hod tam, tak mám energiu skoro celú zimu,
tak nemám nič.
https://youtu.be/qt8lZn6eEyI?t=578
U mňa je teraz 95. deň temna, ale neďaleko vždy svieti Slnko,
takže ak by sa to potiahlo na 4 hod tam, tak mám energiu skoro celú zimu,
tak nemám nič.
https://youtu.be/qt8lZn6eEyI?t=578
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Solar trailer
Hmmm, a chceš verzi, kterou můžeš vozit po pozemních komunikacích, čili se značkou? Pokud ano, tak si někde sežeň nějaký starší přívěsný vozík, ideálně nějaký delší, ale poslouží třeba i tenhle: https://auto.bazos.cz/inzerat/115439029 ... agados.php
Pak potřebuješ panely, nějakou konstrukci, ideálně hliníkovou a skládací, to nebude úplně levné, ale jsem toho názoru, že verzi s 9 panely Jinko Solar 225 Wp bys mohl dát dohromady do 2500 EUR, s dvanácti do 3200, s patnácti do 4000. Střídač a baterie nepočítám. Pokud chceš ušetřit za vozík a máš v okolí nějaké cyklovrakoviště a umíš svařovat, tak bys mohl ušetřit za ten přívěs i za konstrukci a dostat se v podstatě jen na cenu panelů, železa a barvy, ale zase by to asi nebylo skládací a určitě bys s tím nesměl za autem na silnici (za koněm nebo za volem bys to ale tahat mohl).
Pak potřebuješ panely, nějakou konstrukci, ideálně hliníkovou a skládací, to nebude úplně levné, ale jsem toho názoru, že verzi s 9 panely Jinko Solar 225 Wp bys mohl dát dohromady do 2500 EUR, s dvanácti do 3200, s patnácti do 4000. Střídač a baterie nepočítám. Pokud chceš ušetřit za vozík a máš v okolí nějaké cyklovrakoviště a umíš svařovat, tak bys mohl ušetřit za ten přívěs i za konstrukci a dostat se v podstatě jen na cenu panelů, železa a barvy, ale zase by to asi nebylo skládací a určitě bys s tím nesměl za autem na silnici (za koněm nebo za volem bys to ale tahat mohl).
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Solar trailer
No jo unicaste, ale existuje nějaká právně závazná definice vola? Taková která by obstála před případnou hlídkou pomahačů případně ochranářů? Zoologie hovoří jasně, ale co je to proti právu občanskému ? Tam se člověk diví dnes a denně ..... Jo a nebylo by lepší než to tahat za volem, tak to raději nechat tahat přímo jím? (volem, aby mi někdo omylem nepřisuzoval snahu nechat to tahat výkonným orgánem!) Tahat to za volem je strašně únavné, ona ta boží hovádka dokážou být příšerně svéhlavá.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Solar trailer
No můžeš zkusit někdy nějakou hlídku zastavit a říci jim, že něco potřebuješ odtáhnout, ale že ti nedávno chcípnul vůl, tak že jdeš požádat o pomoc právě je. Doporučuji zejména městskou policii a chce to skrytou kameru a natáčet.
Onehdy mi při jedné debatě ohledně parkování jakýsi policista řekl "Poslyšte, vy jste ňákej chytrej!"
Tak jsem mu odpověděl "To víte, nemůžeme být všichni u policie."
Odpověděl "No to máte pravdu." a pak už byl nějaký zamlklý... Jeho kolegovi viditelně cukaly koutky a měl co dělat, aby se tam nerozchechtal.
Onehdy mi při jedné debatě ohledně parkování jakýsi policista řekl "Poslyšte, vy jste ňákej chytrej!"
Tak jsem mu odpověděl "To víte, nemůžeme být všichni u policie."
Odpověděl "No to máte pravdu." a pak už byl nějaký zamlklý... Jeho kolegovi viditelně cukaly koutky a měl co dělat, aby se tam nerozchechtal.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Solar trailer
Tým chcete povedať, že ak nemám C a E vodičák, tak si tie panely mám ťahať sám.
No neviem koľko HP je jeden VOL, ale mal by dva panely na káričke dať v pohode,
tak keď obrátim 4x, tak si vlastne aj splním 10000 krokov, čo ma tu otravuje mobil,
a ešte budem mať aj aspoň 80 % SOC.
Že som sa nenarobil v USA, tak si niekto urobí 500 HP káru či 15 HP ebike
a ide s tým na cesty a ešte má kameru na prilbe či kapote.
No neviem koľko HP je jeden VOL, ale mal by dva panely na káričke dať v pohode,
tak keď obrátim 4x, tak si vlastne aj splním 10000 krokov, čo ma tu otravuje mobil,
a ešte budem mať aj aspoň 80 % SOC.
Že som sa nenarobil v USA, tak si niekto urobí 500 HP káru či 15 HP ebike
a ide s tým na cesty a ešte má kameru na prilbe či kapote.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Solar trailer
U vás se ochranáři a pomahači nevyskytují ? Kompetence třá delegovat!rottenkiwi píše:Tým chcete povedať, že ak nemám C a E vodičák, tak si tie panely mám ťahať sám. ......
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Solar trailer
C ani E na tahání vozíku nepotřebuješ. Nesmíš překročit nejvyšší povolenou zátěž na kouli tažného vozidla (jiná pro bržděný a jiná pro nebržděný přívěs), nesmíš překročit nejvyšší povolenou hmotnost přívěsu a nesmíš překročit 3.5t celkovou hmotnost soupravy, pak stačí B, jinak B+E.
V USA můžeš s regular driving license řídit cokoli do celkové hmotnosti 26000 liber (asi 12 tun) a můžeš mít zapřažený na pickupu na fifth wheel návěs a za ním ještě přívěs. Od šestnácti let. Ale pivo si můžeš dát až od jednadvaceti, v některých státech (např. Georgia) smíš souložit jen v misionářské poloze, na Floridě nesmíš rybařit na mostě a hranici mezi Wisconsinem a Minnesotou nesmíš překročit a při tom mít na hlavě kačera. Všude je něco. Tady se dá na spoustu místních nesmyslů poklidně kašlat a nikdo to moc neřeší, tam ne.
V USA můžeš s regular driving license řídit cokoli do celkové hmotnosti 26000 liber (asi 12 tun) a můžeš mít zapřažený na pickupu na fifth wheel návěs a za ním ještě přívěs. Od šestnácti let. Ale pivo si můžeš dát až od jednadvaceti, v některých státech (např. Georgia) smíš souložit jen v misionářské poloze, na Floridě nesmíš rybařit na mostě a hranici mezi Wisconsinem a Minnesotou nesmíš překročit a při tom mít na hlavě kačera. Všude je něco. Tady se dá na spoustu místních nesmyslů poklidně kašlat a nikdo to moc neřeší, tam ne.
-
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
- Bydliště: 345m n.m. v Chřibech
Re: Solar trailer
Kdepak! V ČR, když máš jen B, nesmí hmotnost přívěsu překročit 750 kg a zároveň celková hmotnost soupravy 3500 kg! S jakousi poznámkou k béčku může být celková hmotnost soupravy až 4250 kg, ale přívěs stále nesmí být víc, než 750 kg.unicast píše:C ani E na tahání vozíku nepotřebuješ. Nesmíš překročit nejvyšší povolenou zátěž na kouli tažného vozidla (jiná pro bržděný a jiná pro nebržděný přívěs), nesmíš překročit nejvyšší povolenou hmotnost přívěsu a nesmíš překročit 3.5t celkovou hmotnost soupravy, pak stačí B, jinak B+E.
Cokoliv nad 750 kg musíš mít B+ E. Tam už je jen jedno omezení, a to maximální hmotnost přívěsu, což je 3500 kg. Celková hmotnost soupravy na řidičák B+E je tudíž 7000 kg.
P.S. Komu se to nezdá, nechť si to nastuduje, s nikým polemizovat nebudu.
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Solar trailer
U tu čínsky tracker na trialeri.
https://youtu.be/wfG0USvDTew?t=2094
https://youtu.be/wfG0USvDTew?t=2094
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Solar trailer
Tak studuj, studujJiříK píše:Kdepak! V ČR, když máš jen B, nesmí hmotnost přívěsu překročit 750 kg a zároveň celková hmotnost soupravy 3500 kg!
P.S. Komu se to nezdá, nechť si to nastuduje, s nikým polemizovat nebudu.
Zákon č. 361/2000 Sb.,
§ 80a
Skupiny vozidel
(1) Do skupiny
f) B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3500 kg, určená pro přepravu nejvýše 8 osob kromě řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti
1. nepřevyšující 750 kg,
2. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3500 kg, nebo
3. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3500 kg, ale nepřevyšuje 4250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu,
-
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
- Bydliště: 345m n.m. v Chřibech
Re: Solar trailer
Tak jsem studoval...unicast píše:Tak studuj, studujJiříK píše:Kdepak! V ČR, když máš jen B, nesmí hmotnost přívěsu překročit 750 kg a zároveň celková hmotnost soupravy 3500 kg!
P.S. Komu se to nezdá, nechť si to nastuduje, s nikým polemizovat nebudu.
Ano, podle jednoho zdroje máš pravdu ty. Když jsem já dělal B+E (2008), vtloukali nám do hlavy, co jsem napsal já. A učebnice z roku 2017, podle které se učil do autoškoly můj syn, tvrdí zase něco jiného, dle mého úsudku zcela zmatečného. Takže tři zdroje, tři výklady...
Končíme, jsme zcela OT...
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Solar trailer
Obávám se, že jediným relevantním zdrojem v tomhle případě je právě zákon a jeho litera hovoří celkem jednoznačně.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: sob úno 25, 2012 9:36 pm
Re: Solar trailer
https://www.marine.cz/novinky-jaky-ridi ... tail-30557JiříK píše:Tak jsem studoval...unicast píše:Tak studuj, studujJiříK píše:Kdepak! V ČR, když máš jen B, nesmí hmotnost přívěsu překročit 750 kg a zároveň celková hmotnost soupravy 3500 kg!
P.S. Komu se to nezdá, nechť si to nastuduje, s nikým polemizovat nebudu.
Ano, podle jednoho zdroje máš pravdu ty. Když jsem já dělal B+E (2008), vtloukali nám do hlavy, co jsem napsal já. A učebnice z roku 2017, podle které se učil do autoškoly můj syn, tvrdí zase něco jiného, dle mého úsudku zcela zmatečného. Takže tři zdroje, tři výklady...
Končíme, jsme zcela OT...
-
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
- Bydliště: 345m n.m. v Chřibech
Re: Solar trailer
Ano, zákon hovoří, jak hovoří. Leč výklad zákona už rozhodně jednoznačný není! Viz příspěvek pana Tauma, co jsem dnes už viděl, tak čtvrtý, opět trochu jiný. Bohužel...unicast píše:Obávám se, že jediným relevantním zdrojem v tomhle případě je právě zákon a jeho litera hovoří celkem jednoznačně.
Howgh!
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
-
- Příspěvky: 3074
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Re: Solar trailer
Rozhodně souhlas: naše zákony jsou naschvál psány tak, aby byly ohebné dle aktuální potřeby kormidelníků a daly se vyložit nejméně třemi způsoby, navzájem zcela protichůdnými.
S legislativou EU to bude podobně, jelikož když jsem viděl zdůvodnění, proč byla zamítnuta žaloba ČR ke zbraňové směrnici, tak jsem málem spadnul na znak - tak nelogické argumenty jsem už dlouho na papíře neviděl.
Osobně bych celou Sbírku zákonů i dalších souvisejících předpisů zrušil a začal znovu a lépe. Škoda, že to je nereálné.
S legislativou EU to bude podobně, jelikož když jsem viděl zdůvodnění, proč byla zamítnuta žaloba ČR ke zbraňové směrnici, tak jsem málem spadnul na znak - tak nelogické argumenty jsem už dlouho na papíře neviděl.
Osobně bych celou Sbírku zákonů i dalších souvisejících předpisů zrušil a začal znovu a lépe. Škoda, že to je nereálné.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Bydliště: Vyškov
Re: Solar trailer
A ty máš pocit že by z toho něco dopadlo lépe? Já tak optimisticky rozhodně nejsem
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Solar trailer
Netuším, kolika způsoby si dokážete vyložit tento text:
za kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti
1. nepřevyšující 750 kg,
2. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3500 kg, nebo
3. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3500 kg, ale nepřevyšuje 4250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu,
Mě napadají dva.
První: Můžu mít přívěs do 750 kg, pak nemusím řešit hmotnost soupravy, čili mohu mít klidně tažné vozidlo o hmotnosti 3500 kg a k němu mohu připojit přívěs o hmotnosti 750 kg a je vše v pořádku. Nebo můžu mít přívěs těžší, než 750 kg, ale pak nesmí hmotnost soupravy překročit 3500 kg. Nebo můžu mít přívěs těžší, než 750 kg a hmotnost soupravy může být až 4250 kg, ale pak musím mít harmonizační kód B96.
Druhý: Můžu mít přívěs do 750 kg, pak nemusím řešit hmotnost soupravy, čili mohu mít klidně tažné vozidlo o hmotnosti 3500 kg a k němu mohu připojit přívěs o hmotnosti 750 kg a je vše v pořádku. Nebo můžu mít přívěs těžší, než 750 kg, ale pak nesmí hmotnost soupravy překročit 3500 kg nebo ji překročit může a hmotnost soupravy může být až 4250 kg, ale pak (v obou případech) musím mít harmonizační kód B96. -- je evidentní, že pak by bod 2) byl nadbytečný a tak můžeme dovodit, že takový výklad je tedy zcela zjevně nesprávný.
Pokud někoho napadá další výklad konformní s ústavním pořádkem, sem s ním.
za kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti
1. nepřevyšující 750 kg,
2. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3500 kg, nebo
3. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3500 kg, ale nepřevyšuje 4250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu,
Mě napadají dva.
První: Můžu mít přívěs do 750 kg, pak nemusím řešit hmotnost soupravy, čili mohu mít klidně tažné vozidlo o hmotnosti 3500 kg a k němu mohu připojit přívěs o hmotnosti 750 kg a je vše v pořádku. Nebo můžu mít přívěs těžší, než 750 kg, ale pak nesmí hmotnost soupravy překročit 3500 kg. Nebo můžu mít přívěs těžší, než 750 kg a hmotnost soupravy může být až 4250 kg, ale pak musím mít harmonizační kód B96.
Druhý: Můžu mít přívěs do 750 kg, pak nemusím řešit hmotnost soupravy, čili mohu mít klidně tažné vozidlo o hmotnosti 3500 kg a k němu mohu připojit přívěs o hmotnosti 750 kg a je vše v pořádku. Nebo můžu mít přívěs těžší, než 750 kg, ale pak nesmí hmotnost soupravy překročit 3500 kg nebo ji překročit může a hmotnost soupravy může být až 4250 kg, ale pak (v obou případech) musím mít harmonizační kód B96. -- je evidentní, že pak by bod 2) byl nadbytečný a tak můžeme dovodit, že takový výklad je tedy zcela zjevně nesprávný.
Pokud někoho napadá další výklad konformní s ústavním pořádkem, sem s ním.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte črc 30, 2019 9:11 pm
- Bydliště: Boleráz
Re: Solar trailer
Labák v skúšobnej prevádzke. Na streche 12x285Wp Amerisolar + 18x235Wp repasovaných LDK + na garáži 6x235Wp repasovaných LDK. Celkom 9060 Wp. Pripojené sú momentálne PIP1-3S4P Amerisolary, PIP2- 3S5P LDK, MSB1- 3S1P strecha, MSB2- 3S2P Garáž., 2x PIP5048MK paralelne, , 2xMakeSkyBlue 60A . Aku Li-ion 18650 Skladačka 60P14S + 6x LG 28P7S bloky = 21kWh využívaných cca 16 kWh, 4x ANT BMS 320A. Sledovanie zatiaľ staré miniPC s Watchpowerom.
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=55&t=5636
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=55&t=5636
-
- Příspěvky: 1139
- Registrován: pát říj 12, 2012 8:15 pm
- Bydliště: Severní Čechy
Re: Solar trailer
Podle mě velký vlek, málo panelů, nevhodná sklopená poloha, drahé.
V provozu: poloostrov 19kWp, 4x XTM4000-48, 4xVT80, 18kWh LFP 14S10P + Batrium
-
- Příspěvky: 287
- Registrován: pon pro 03, 2012 8:53 pm
Re: Solar trailer
Jen k těm vlekum je to jak píše unicast
Mam dodavku max hm 3 tuny a mužu tahat vlek do 750 kg pak sem přes ale u nebržděnýho to nevadí
S brzdeným max do celkové 3,5tuny
b96 je rozšíření na celkovou hm 4,25 tuny je to cca za 2500 kč v autoškole a je pouze jízda taková doplnkova nedelaj se testy nic
B+e už je auto do 3,5 a vlek do 3,5 teoret max 7 tun souprava cca 5 tis v autoškole oser s testama teorii jizdama zdravovědou děs.
Což mně čeká abych moh tahat 2tunovej vlek
Jedno je řidičák ale druhé je co můžu táhnout respektive za tou dodávkou mám psanej max vlek 2 tuny dohromady 5 tun tj b+e ridičák.Ale realně za to mohu pověsit vlek co ma v techničáku nosnost klidně 3,5 tuny pač požadavek na rp jsem splnil a ted jen ten vlek nesmím naložit realně na víc jak ty 2tuny co je psany v tp u auta
ale už dnes není potřeba to papírově ponižovat ty vleky kvůli autu.
Paradox je že když sem kupoval vlek tak sem ho ani nemoh převezt přitom realně bylo prázdny auto 2t a vlek 0,5t ale pro rp se bere maximalni hmotnosti v techničácích.
A když už je to takovej oftopic pořídil jsem si jawa 50 pionýr jakej je na to dnes potřeba řidičák? Taky zajímavý.
Mam dodavku max hm 3 tuny a mužu tahat vlek do 750 kg pak sem přes ale u nebržděnýho to nevadí
S brzdeným max do celkové 3,5tuny
b96 je rozšíření na celkovou hm 4,25 tuny je to cca za 2500 kč v autoškole a je pouze jízda taková doplnkova nedelaj se testy nic
B+e už je auto do 3,5 a vlek do 3,5 teoret max 7 tun souprava cca 5 tis v autoškole oser s testama teorii jizdama zdravovědou děs.
Což mně čeká abych moh tahat 2tunovej vlek
Jedno je řidičák ale druhé je co můžu táhnout respektive za tou dodávkou mám psanej max vlek 2 tuny dohromady 5 tun tj b+e ridičák.Ale realně za to mohu pověsit vlek co ma v techničáku nosnost klidně 3,5 tuny pač požadavek na rp jsem splnil a ted jen ten vlek nesmím naložit realně na víc jak ty 2tuny co je psany v tp u auta
ale už dnes není potřeba to papírově ponižovat ty vleky kvůli autu.
Paradox je že když sem kupoval vlek tak sem ho ani nemoh převezt přitom realně bylo prázdny auto 2t a vlek 0,5t ale pro rp se bere maximalni hmotnosti v techničácích.
A když už je to takovej oftopic pořídil jsem si jawa 50 pionýr jakej je na to dnes potřeba řidičák? Taky zajímavý.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 1323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kapitanjeskynak
-
- 0 Odpovědi
- 475 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kolik
-
- 82 Odpovědi
- 8707 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrDubi
-
- 2 Odpovědi
- 1075 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karol
-
- 0 Odpovědi
- 960 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetaJoule