Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Máte k dispozici nabídku na výhodný nákup, ale prodejce tuto výhodnou nabídku poskytuje jen při větším odběru? V tomto tématu je možné se dohodnout ve více lidech a po dohodě více zájemců provést hromadný nákup.
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm
- Lokalita: Zábřeh 78901
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 10500
- Kapacita baterie [kWh]: 24
Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Zdravím všechny,
během cca dvou týdnů mám v plánu si zajet pro celý batery pak z Mitsubishi Outlander PHV 12kWh.
Teď otázka na ostatní?
Měl by někdo zájem o tyto články ? Jde o to kolik jich vzít...
Yuasa LEV 40 cell, from used battery of Mitsubishi Outlander PHEV
Nominal voltage: 3.65 V
Voltage range: 4 to 2.65V
Length: 170 ±1 mm
Width: 35 ±1 mm
Height: 100 ±1 mm (incl. terminals)
Weight 1.65 kg
Design capacity at 25 °C: 40 Ah
Connection: M8 with tightening torque of 9-13 Nm
Na závěr to nejdůležitější cena do 500kč za kus max , možná méně(dle dopravy mě domů). To jest cca 3500kč za 1kWh
Pokud bude mít někdo zájem, prosím info sem nebo SZ. Dle toho vezmu dva paky nebo jeden.
Děkuji a přeji pěkný den. M.
během cca dvou týdnů mám v plánu si zajet pro celý batery pak z Mitsubishi Outlander PHV 12kWh.
Teď otázka na ostatní?
Měl by někdo zájem o tyto články ? Jde o to kolik jich vzít...
Yuasa LEV 40 cell, from used battery of Mitsubishi Outlander PHEV
Nominal voltage: 3.65 V
Voltage range: 4 to 2.65V
Length: 170 ±1 mm
Width: 35 ±1 mm
Height: 100 ±1 mm (incl. terminals)
Weight 1.65 kg
Design capacity at 25 °C: 40 Ah
Connection: M8 with tightening torque of 9-13 Nm
Na závěr to nejdůležitější cena do 500kč za kus max , možná méně(dle dopravy mě domů). To jest cca 3500kč za 1kWh
Pokud bude mít někdo zájem, prosím info sem nebo SZ. Dle toho vezmu dva paky nebo jeden.
Děkuji a přeji pěkný den. M.
-
- Příspěvky: 2401
- Registrován: ned srp 14, 2011 10:13 pm
- Lokalita: poblíž Hodonína
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7200
- Kapacita baterie [kWh]: 9
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Kolik je cca zůstatková kapacita tech článků ? Dík za infomilhaus píše:Zdravím všechny,
během cca dvou týdnů mám v plánu si zajet pro celý batery pak z Mitsubishi Outlander PHV 12kWh.
Teď otázka na ostatní?
Měl by někdo zájem o tyto články ? Jde o to kolik jich vzít...
Yuasa LEV 40 cell, from used battery of Mitsubishi Outlander PHEV
Nominal voltage: 3.65 V
Voltage range: 4 to 2.65V
Length: 170 ±1 mm
Width: 35 ±1 mm
Height: 100 ±1 mm (incl. terminals)
Weight 1.65 kg
Design capacity at 25 °C: 40 Ah
Connection: M8 with tightening torque of 9-13 Nm
Na závěr to nejdůležitější cena do 500kč za kus max , možná méně(dle dopravy mě domů). To jest cca 3500kč za 1kWh
Pokud bude mít někdo zájem, prosím info sem nebo SZ. Dle toho vezmu dva paky nebo jeden.
Děkuji a přeji pěkný den. M.
5,4 kWp JJZ 4deg,1,8kWp JV 24deg, do 13.8.2022 bylo 3,6 kWp, MPII 5k, Victron MPPT 250/85-TR, aku 9,45 kWh Lion 15S, BMS 200A, Smart Shunt 500A.
k 28.9.2024 11500kWh
k 28.9.2024 11500kWh
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm
- Lokalita: Zábřeh 78901
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 10500
- Kapacita baterie [kWh]: 24
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Upřímně, nevím . Pojedu pro ně cca do 14 dnů.
Nevidím důvod se obávat o přilš velký pokles kapacity.
Nechci tady nikoho lakovat jak jsou nejeté, nepoužité a ještě s větší kapacitou než nové.
Dle stáří auta a km by měly být v dobrém stavu. Oni všichni prodejci těch bat. paků nic moc neřeší...chceš ber...nechceš koupí někdo jiný...
Nejsem žádný kšeftař, mám v plánu to vzít pro sebe a v případě i pro další zájemce.
Dle informací co mám a co jsem různě dočetl nebude níž než 10% dole.
Jde mi o cenu, sam mám doma bat. s Nissanu Leaf a super...myslím že tyhle nebudou chyba.
Nevidím důvod se obávat o přilš velký pokles kapacity.
Nechci tady nikoho lakovat jak jsou nejeté, nepoužité a ještě s větší kapacitou než nové.
Dle stáří auta a km by měly být v dobrém stavu. Oni všichni prodejci těch bat. paků nic moc neřeší...chceš ber...nechceš koupí někdo jiný...
Nejsem žádný kšeftař, mám v plánu to vzít pro sebe a v případě i pro další zájemce.
Dle informací co mám a co jsem různě dočetl nebude níž než 10% dole.
Jde mi o cenu, sam mám doma bat. s Nissanu Leaf a super...myslím že tyhle nebudou chyba.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte led 14, 2020 4:07 pm
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Jen malý dotaz: k vyzvednutí to bude kde? Díky za odp.
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm
- Lokalita: Zábřeh 78901
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 10500
- Kapacita baterie [kWh]: 24
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Jsem z : Zábřeh na Moravě
Jezdím docela Olomouc.
Jezdím docela Olomouc.
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Záleží kolik měl outlander najeto. Zkušenost známého je při necelých 160kkm je kapacita 65% a v servise to vytáhli na 69 a něco. Takže výměna akupaku v záruce. Ony články dostávaj dost zahulit. Viz. nedávný inzerát rosparovače. Sice to byly 50Ah z jóna, ale pokles kapacity byl podstatný. Nehaním vám společný nákup, jen upozorňuji na riziko.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm
- Lokalita: Zábřeh 78901
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 10500
- Kapacita baterie [kWh]: 24
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Zdravím,brumlaj píše:Záleží kolik měl outlander najeto. Zkušenost známého je při necelých 160kkm je kapacita 65% a v servise to vytáhli na 69 a něco. Takže výměna akupaku v záruce. Ony články dostávaj dost zahulit. Viz. nedávný inzerát rosparovače. Sice to byly 50Ah z jóna, ale pokles kapacity byl podstatný. Nehaním vám společný nákup, jen upozorňuji na riziko.
chápu obavy, také jsem měl.
Dle mé zkušenosti , pravě v PHV jsou baterie lépe chráněny než v EV. Netvrdím , že jsou nezničitelné.
Nikdy nejdou nabít na 100% ale jen na 85% a vybít pod cca 20%. V připadě prudké akcelerace a většího odběru , se zase připojí spalovák.
Určité riziko je vždy, je to prostě baterie. I nové věci mohou mít horší vlastnosti než bývá uvedeno.
Auto by nemělo mít více než cca 50tis km...ale já vněm nejezdil a ruku do ohně za to nedám.
Určitě nikomu nic netlačím a pokud mi někdo tady nabídne do 500kč podobný , nebo lepší článek(nejlépe s odměřenou skutečnou kapacitou) , budu jen rád a nikam pro to nepojedu x kilometrů a vezmu to tady.
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Pokud do 50kkm pak ten odhad poklesu do 10% sedí s tím v jakém stavu byly ty v outlanderu známého. Mnoho zdaru.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 214
- Registrován: stř bře 07, 2018 12:34 pm
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Můj Outlander měl najeto asi 115000 km když jsem ho koupil. Využitelná kapacita baterií u nového auta je 10kwh. Ty 2kwh je právě ta rezerva aby baterka tolik netrpela. Předchozí majitel ho podle stavu nabíječky asi vůbec nenabijel.
Mě se do něj povedlo natlačit 8,9 kwh.
Ty baterky jsou z Allegra?
Mě se do něj povedlo natlačit 8,9 kwh.
Ty baterky jsou z Allegra?
-
- Příspěvky: 2298
- Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
- Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Můj Outlander po 5 letech a 180000km stále pojme 8,5kWh z původních 10kWh.
Obvyklá degradace baterií je 3-5 % ročně.
Obvyklá degradace baterií je 3-5 % ročně.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
-
- Příspěvky: 721
- Registrován: ned úno 05, 2017 7:21 pm
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
na ake napatie sa nabija bateria v outlanderi? niekde som cital ze max voltage 336V. vie to niekto alebo to mate zmerane? to by pri 80 clankoch znamenalo 4,2V na clanok.
**********
•MPP Solar PIP-5048MK•3.69kWp•18kWh LiFePo4•
•MPP Solar PIP-5048MK•3.69kWp•18kWh LiFePo4•
-
- Příspěvky: 1989
- Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm
- Lokalita: Liberec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 7820
- Kapacita baterie [kWh]: 32
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
A tech 180tis si najel na tu baterku?ota píše:Můj Outlander po 5 letech a 180000km stále pojme 8,5kWh z původních 10kWh.
Obvyklá degradace baterií je 3-5 % ročně.
7820Wp, SV 12° 1710Wp Poly, J 90° 1820Wp Mono, JZ 12° 1680Wp Poly, JZ2 12° 1800Wp Mono, J 40° 810Wp Hyundai
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Hmm, no Ty jsi už překročil záruku 160kkm, takže fakt dobrej oddíl Mimochodem zkusil jsi si apkou či v servise při kalibraci vyjet jak na tom akumulátory jsou? Jestliže 15% je ze 60 využitelných (do dvaceti nahoře a dvaceti dole tě "nepustí"), tak skutečná degradace může být 25% což odpovídá Tebou uváděným 5% ročně.ota píše:Můj Outlander po 5 letech a 180000km stále pojme 8,5kWh z původních 10kWh.
Obvyklá degradace baterií je 3-5 % ročně.
To nevím, zkusím zjistit ale LEV50 v jónovi se nabíjí na 4,11V (362V, 88 článků). Rozhodně bych je v úložišti provozoval maximálně do 4,1V (4,2V je moc).shuty píše:na ake napatie sa nabija bateria v outlanderi? niekde som cital ze max voltage 336V. vie to niekto alebo to mate zmerane? to by pri 80 clankoch znamenalo 4,2V na clanok.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm
- Lokalita: Zábřeh 78901
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 10500
- Kapacita baterie [kWh]: 24
Re: Li Ion moduly LEV40 3,7V 40Ah
Neaktuální.
Děkuji
Děkuji
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 499 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavelsiman
-
- 26 Odpovědi
- 7422 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sucho
-
- 9 Odpovědi
- 1555 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JIRKAMB