Zdravím, potřebuji pomoct s velkým problémem a nevím kam se obrátit.
Jde o to, že jsem měl obchod v prostorách cca 40m². V prodejně bylo elektrické topení + samozřejmě osvětlení a lednička. V listopadu 2011 mi přišla faktura na 32000Kč za 9 měsíců (zálohy 1600Kč měsíčně), nedoplatek se mi zdál celkem vysoký ale - ok uhrazeno. Letos v polovině února jsem prodejnu přestěhoval a nyní mi přišla faktura, že mám doplatit 33tisKč za období listopad 2011 až 15.2 2012 tedy cca 105 dní (spotřebováno 12MWh/105dní...ouvej). Provoz se nijak nezměnil a mám doplatit ještě víc než před tím za 9 měsíců....nelogické. Pokud jsem to dobře spočítal, musel bych v prodejně používat nonstop přístroje o celkovém výkonu asi 900kW. Na lince společnosti jsem se několikrát dožadoval vysvětlení, jak je to možné, ať mi nějakým způsobem vysvětlí a přesvědčí, že jsem to mohl spotřebovat, ale nic. Pořád ta stejná písnička a zaplaťte, jinak bububu. Nerozumím tomu (v té faktuře se už vůbec nevyznám), proto prosím kohokoliv o radu, zdali to nemohla být technická chyba elektroměru, jestli existuje nějaké řešení, popřípadě na koho či kam se mohu obrátit. Nyní je elektroměr odpojený a při kontrole stav seděl s fakturou. Možná je to nevhodné téma na tomto fóru, ale opravdu nevím kde tento problém řešit. Předem děkuji za jakoukoliv radu.