Rozmrazovací systém panelů
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:40 am
Re: Rozmrazovací systém panelů
No on by se DC zdroj našel,kdyby se chtělo,já ho mám.Ale myslel jsem si,že právě kvůli diodám to nemá cenu.Spíš bych se bál sérioparalelního zapojení panelů.Když budou trochu výrobně jiné(byť se stejnými štítky),tak by do jedněch mohly téct trochu vyšší proudy,než je pro ně zdrávo.A abych k nim dodělával nějakou ochranu,to se nevyplatí za použití párkrát do roka...
11,6 kWp-MPPT Victron-třífáz Victron-43 kWh LiFe
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3233
- Registrován: pon srp 16, 2021 9:31 pm
- Lokalita: blízko Brna
- Chci prodávat energii a využít dotace: NE
- Bydliště: blízko Brna
Re: Rozmrazovací systém panelů
Jak dodelaval?
Tuto funkci prece zastanou pojistky na stringu, ktere tam uz jsou. Nadimenzovane na zkratovy proudy, takze kdyby to omylem zacalo topit vice, tak se tyto prerusi.
Tuto funkci prece zastanou pojistky na stringu, ktere tam uz jsou. Nadimenzovane na zkratovy proudy, takze kdyby to omylem zacalo topit vice, tak se tyto prerusi.
9,77 kWp: 6240 Wp Jih, 2040 Wp Východ, 1490 Wp Západ
SinusPro 2000 S, Epever 8420, 6420, 2x 4210, 5x 4415, Tr 150/70
3x CARSPA 2kW, 1x CARSPA 4kW, iPower+ 3kW (dva bojlery a žebříky, světla, chladničky, "lehké" zásuvky)
1 kW "nabíječka" 24 V
26 280 Wh staré olovo 7 488 Wh Li-Ion
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.
SinusPro 2000 S, Epever 8420, 6420, 2x 4210, 5x 4415, Tr 150/70
3x CARSPA 2kW, 1x CARSPA 4kW, iPower+ 3kW (dva bojlery a žebříky, světla, chladničky, "lehké" zásuvky)
1 kW "nabíječka" 24 V
26 280 Wh staré olovo 7 488 Wh Li-Ion
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.
-
- Příspěvky: 308
- Registrován: čtv kvě 27, 2021 12:06 pm
- Lokalita: Rajecké Teplice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5000
- Kapacita baterie [kWh]: 14,5
Re: Rozmrazovací systém panelů
Viděl jsem takové dlouhé vodorovné hrablo na šířku všech, které je na levo a na pravo na řetězu a motorek s převodovkou ze stěračů, či tak nějak malý. 2x za den udělá cyklus a shrne všechno dolu. osy jsou spojené hřídlí tak to jezdí furt vodorovně. Bylo to fakt jednoduchý, účinný a s minimální spotřebou
2x5kW paralel SML-5K jako ostrov se zálohou z DS, 5kWp, Lifepo4