Stránka 2 z 2

Re: Ahoj divna AGM

PříspěvekNapsal: sob říj 03, 2020 7:33 pm
od NOPARasito
FRSO píše:
Dagus píše:No to nabíjení se dá odpojením kabelu pro detekci aku vypnout a chová se to pak jako obyč altík. Byl na to článek na nějakém auto webu, ale samozřejmě nedoporučili to. Stačí odpojit a zaizolovat. Jinak start-stop osobně záleží jak funguje a jak je nastaven. Pokud chápete kdy by to zhaslo motor a kdy ne, tak to zas tak strašná tragédie není. Respektivě motor za to vděčnej není, ale kdybych bydlel u nějaké větší křižovatky, tak to možná ocením. Každej stop-start se dá celkem snadno obejít, nechápu na čem se furt lidi čílí, když furt tam je to tlačítko na vypnutí a tedy celkem snadné řešení.

U některých aut se po vyjmutí klíčku musí znovu ten stop start deaktivovat.

Vzdy po vypnuti motoru uzivatelem. To vypnuti tlacitkem je takovej naucitelnej ritual.

Re: Ahoj divna AGM

PříspěvekNapsal: sob říj 03, 2020 7:53 pm
od MareC3k
Na kodiaqu vyriesilo vytiahnutie konektoru detekcie od baterie hned dve veci... deaktivuje start-stop a deaktivuje "inteligentne" vybijanie a nasledne prebijanie baterie... nabija ju potom vzdy pekne v zavislosti na vonkajsej teplote od 13,8V do 14,4V

Re: Ahoj divna AGM

PříspěvekNapsal: sob říj 03, 2020 7:56 pm
od jahodovák
Je špatné pokud se musí přizpůsobovat uživatel a ne věc,kterou užívá..

Re: Ahoj divna AGM

PříspěvekNapsal: sob říj 03, 2020 8:15 pm
od MareC3k
Ano je to tak, ale milovana EU diktuje take prisne emisne normy, ze potom inzinieri v automobilkach su nuteni vymyslat rozne sialenosti.... na ktore !!vzdy!! doplaca koncovy uzivatel.

Re: Ahoj divna AGM

PříspěvekNapsal: sob říj 03, 2020 9:28 pm
od NOPARasito
MareC3k píše:Na kodiaqu vyriesilo vytiahnutie konektoru detekcie od baterie hned dve veci... deaktivuje start-stop a deaktivuje "inteligentne" vybijanie a nasledne prebijanie baterie... nabija ju potom vzdy pekne v zavislosti na vonkajsej teplote od 13,8V do 14,4V

Ovsem to je ale hrozne na "renault". Uz jen to, start/stop, ze to teda pomuze, diky tomu ze vi jake napeti ma baterie, ale aby omezil i timto nabiti baterie!!!! Chapu, ze jsou alternatory v dnesnich vozech i s 140-200A. Co dokazu usetrit "chytrym nabijenim"???
Osobne si myslim, NIC, protoze nevim, kde to auto bude jezdit.
Moc nechapu, ze se vyrobci aut nechaji dotlacit do takovych sracek.
Ale EU je celkove plna "inteligentnich" lidi.
"Halířový handlíři" - na tohle je potřeba minimálně 3 "papirove" vysoke, ponejlepe v USA!!!!
:uh: :uh: :uh:
Tak kdy prijde ta doba procitnuti a zuctovani s "otrokáři" vlastnich lidi.

Re: Ahoj divna AGM

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2020 12:20 am
od copper99
to Dagus: odpojit kabelik od aku nejde (to musel vymyslet ganuis ) protože ŘJ to pozná a vyhlasí stavku :( osobně u mně skoušeno , nevíc žadný kabel nemuže deaktivovat chitré dobijení aku ! protože i když se ten "kablik" odpojí tak jednotka chitreho dobijení ma další cesty jak hlidat aku , tento spusob (najk) funguje tam kde je přimo na svorce akumulátory senzor ! což ja nemám ja mám jen kablik který vede do řj,

co se týká start stop sytemu, ten se dá většinou vypnotu definitivně :) přez diagnostiku nebo přez rele které převratí funkci tlačítka co vypiná strat stop , tedy poku auto ještě má tlačítko start stop :)
ale vypnutí start stop systemu jako mnozí domnívaji nevypne chytré dobijení aku !

Re: Ahoj divna AGM

PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2020 9:32 am
od lubomirz
>> Co dokazu usetrit "chytrym nabijenim"???

ako spotrebitel uplne hovno, ale ide o to ze pri homologizacii podla starych noriem dokazali automobilky zrazit VYPOCITANU spotrebu o pekne dva alebo tri deci tymto podvodom.

A o to prave ide vsetkym v EU : aby boli vysledky realne !!

Ze ta to ako spotrebitela stoji prachy a nervy navyse je uplne jasne, musis mat posileny starter, tralala, a ked sa v Mnichove na 100 metroch v zapche chudak stvorturbovy [!!!] motor BMW M5 zhasol a nahodil asi 20x tak sa pytam sudruha ze ci nechce ten ancikrist deaktivovat a radsej furt vrcat. Holt...

Re: Ahoj divna AGM

PříspěvekNapsal: pon říj 05, 2020 2:31 pm
od copper99
tak mi jasně že chytrým nabijením nejde nic uštřet spíše na opak ! zvyší to spotřebu materialu ! a to by asi hlavní duvod proč to zavedla ! akumulator vydrží max 2 až 3 roky ! starter nevím ale taky dostavá zabrat , rozvody motoru dostavaji řadně zabrat neustálým startovaním , motor je více opotřeben ! což jsou jasné nevýhody start stop systému , ale co je zajimavé že když auto nastartujete tak jsou emise hodně zvyšené až 30 sec po startu ! i když je motor teplý nebo studený jsou po startu emise zvýšené ! je zajimavé že to těm EKOkryplum nevadí !