Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: pon bře 01, 2021 2:26 pm
matobabetak píše:a co vyuzit vyhrievaci kabel na potrubie, je to na 220v omota sa to kolo potrubia, je tam termostat tusim po 5°C zapina a pri 12°C vypina. tam ho do boxu s baterkami a vybavene
Joskob píše:To je zas ako škrabať sa ľavou rukou za pravým uchom.
Prečo 230V ,keď to môžem napájať z batérie? Topné teleso na 24V, termostat a vybavené.
antoni_sk píše:čo budeš robiť ked budú tvoje baterky prázdne a bude mrznúť ako o dušu ???
Joskob píše:Takže ráno sa môže využiť nábeh panelov na ohrev.
ota píše:Hele, jseš si jistý, že BMS zablokuje nabíjení při mínusových teplotách?
Řekl bych že číňani s touhle eventualitou vůbec nepočítají.
Ale souhlasím že u li ion to jsou přehnané obavy.
Uvedu příklad s el.autem/hybridem: Když ráno odpojím zmrzlé auto z nabíječky a vyjedu, tak zhruba do -10 se chová jako vždy a jede na elektriku, pod -10 probíhá několik minut zahřívání všech systémů motorem, ale ohřát 200kg akupack, bez tepelné izolace o 10C sežere obrovské množství energie takže nevěřím že by se baterka stihla ohřát během 15km.
Joskob píše:Pri dňoch so "zableskami svetla mi môže byť jedno či pošlem nejakych 200w do ohrevu, alebo do baterie, lebo aj tak budem nútený ísť z DS. Tak načo to komplikovať
ota píše:Hele, jseš si jistý, že BMS zablokuje nabíjení při mínusových teplotách?
Řekl bych že číňani s touhle eventualitou vůbec nepočítají.
Dagus píše:A už je tam 10°C kolik bylo venku? Fakt to necháš při -20°C bez výhřevu?
Uživatelé procházející toto fórum: CC [Bot] a 0 návštevníků