No je to otazka .. jak pokryt zimni provoz ciste ostrovni FVE..
a) predimenzovat kapacitu baterii a preklenout tak dny kdy nesviti rychlym dobitim kdyz sviti, ale baterie jsou drahe a maji omezenou zivotnost (nektere obzvlaste).
b) predimenzovat vykon panelu a v zimnim obdobi jet v uspornem rezimu, ale zase nastanou obrovske prebytky pres leto a system bude hodne drahy.
c) vyuzit energii, ktera leti kominem ven premenit teplo na paru a tu prohnat pistem ktery bude tocit alternatorem.
Ja to proste v pripade ciste ostrovni FVE jinak nevidim nez na tu paru.. To je asi nejlevnejsi mozne, nic lepsiho me nenapada.
V karburatorech se bohuzel nevyznam

Furt topim. Vcera mi ulitlo trosku vice polinek do kamen nez by bylo zahodno a bylo tu tak pretopeno, ze v tom okamziku kdyby jel nejaky parni strojek, natocil by tu jednu kwh asi taky ..
