Poznatky k proudům na a z baterky během provozu. Běžně rekuperuje tak,že na ní pošle generátor 176A při jejím stavu uprostřed(44V).Akcelerace kdy donutím zapojit i generátor je na tom podobně, 191A jsem zahlíd asi nejvíc,ale během jízdy koukat na klešťák je dost o hubu při zrychlování.Takže se tam ten výkon kolem 9kW pohybuje. Co mě ale není jasné, jak to ty články vydrží dlouho a jaké byly v baterce vůbec použity ,vzhledem k tomu ,že má jen 8Ah kusy.To bych typl spíše na LTO díky těm proudům co tam do nich jde.No asi to budu muset rozebrat,pokud to pude.Jako proud 25C je mazec vzhledem k tomu,že to nemá chlazení.Zase na druhou stranu už nemám takový strach připojit paraelně k ní silnější s jiným stavem,kde poletí taky vysoké proudy.Ještě napětí během stavu při jedné čárce má 43V,uprostřed se třema 44V ,se čtyřma 44,4V a s pěti se mi ještě nikdy nepodařilo měřit ,je to kumšt naplnit,jelikoš se pak více zase vybíjí hned.
Každopádně ji budu kuchat ,ať se můžu posunout dál.