Dotazník k průzkumu provozu střešních FVE

Nezařaditelné
schrole1
Příspěvky: 1
Registrován: sob kvě 09, 2020 9:17 pm

Dotazník k průzkumu provozu střešních FVE

Příspěvek od schrole1 »

Dobrý den,

jsem studentka ČVUT FEL a zabývám se poruchovostí FV systémů na střešních instalacích a informovaností vlastníků o své elektrárně. Ráda bych vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku zde: https://forms.gle/N2jq5xoNMecQTF82A

Chtěla bych v rámci mé diplomové práce zjistit stav FVE v Čechách. Pokud budete mít k dotazníku komentář, tak můžeme rozvést diskuzi zde.
Dotazník je stavěný spíše pro starší instalace zhruba do roku postavení 2017. Baterie nejsou brány v dotazníku v potaz, ale můžete do vlákna uvést v jakém jsou stavu a zda proběhla již výměna.

Děkuji za spolupráci,
Lenka Schröpferová
Uživatelský avatar
volente
Příspěvky: 2413
Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
Bydliště: Brno - venkov

Re: Dotazník k průzkumu provozu střešních FVE

Příspěvek od volente »

No prima téma, zajímat se o poruchovost FVE.
A koho to tady zajímá? Asi ty, kteří si to za svoje pořídily, a mají z toho jen svůj dobrý pocit?
To se musíte jít slečno (mladá paní) informovat jinam.
My tady nemáme žádné elektrárny, tady jsou pouze soukromé zkušební a výzkumné laboratoře. :mrgreen: :mrgreen:
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
Jan Novák
Příspěvky: 128
Registrován: úte říj 01, 2019 8:32 am

Re: Dotazník k průzkumu provozu střešních FVE

Příspěvek od Jan Novák »

Já se zasekl u této otázky. Trochu mě z toho rozbolel mozek. :lol:
Výstřižek.JPG
5,4 kWp [20 x BYD-270 W poly]
5 kVA Axpert King [PIP-5048MK]
4,6 kWh [14S2P - SAMSUNG SDI 60 Ah, Li-Ion]
last update: https://forum.mypower.cz/viewtopic.php? ... 57#p172957