Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 1691
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Žvanírna 2
zajimave... tady v nasem okoli se nasel podnikatel co si postavil 3 vetrniky za svoje a udrzbu si dela sam a ziskove to pro nej je... takze mozna je to jen o pristupu, mozna ze starsi modely vyzaduji vetsi servis... Tenhle uz je bez prevodovky.
-
- Příspěvky: 1492
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
To mluvíš asi o něčem malém, já psal o těch velkých. Tam se bez firmy a specialistů neobejdeš. A pozor, kdo ti co povídá. Na větrníky jsou masivní dotace, jinak by se tím nikdo neobtěžoval, protože zejména u nás mají směšnou vytíženost.
3,3kWp + 3,4kWp JJZ, 2x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 1691
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
-
- Příspěvky: 252
- Registrován: sob říj 16, 2021 10:55 am
- Lokalita: Juh BBSK
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 1700
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
A teď si představ, že nejezdíš k zákazníkovi, ale po provozech svého zaměstnavatele, velkého zaměstnavatele, s opravdu velkým obratem. A těch mých 80 tis. km ročně nafťáken je v nákladech nic.glottis píše: ↑ned zář 29, 2024 8:26 am jojo, oni jezdi dvakrat tydne k zakaznikovi 1000km, firma to nauctuje minimalne 10kc/1km a plati to radi. Kdyby ten zakaznik mel nekoho bliz, davno ho ma. A pokud ho bliz ma tak at si ho vezme. A ano, je to tak snadne prefakturovat to zakaznikovi. Firma neni charita. Nekdo to zaplatit musi a zakaznik to je vzdy. Bud prubezne nebo si to zaplatil predem v cene tovaru.
Skutečně dobrým autem nejsem unaven ani v naftě a tyhle štreky bych elektrikou jezdit nechtěl.
Zato soukromě bych si něco menšího rád koupil. Denně jezdím 2x7 km, panelů bude víc a nejčastěji jezdím jednou za měsíc do 2x80 km. Podle mne místo levného benzínu by se mi vyplatil jetý EV.
3s2p Amerisolar 285 1,7 kWp JJV, Epever 5420AN, 14s100p LiIon 18650 12 kWh + JK BMS 200A, Epever iPower 5 kW
-
- Příspěvky: 1691
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Žvanírna 2
jj pokud bych jezdil pravidelně trasy delší než je dojezd elektromobilu + 20% rezerva taky bych elektriku nechtěl... Pro takové lidi je tu prostě nafta a nemám s tím problém. Ale takových lidí není ani 1% z celkového počtu naftových aut.
-
- Příspěvky: 2905
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Pěkný rozhovor:
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W