od ResHacker » pon úno 03, 2020 7:27 pm
Díky za reakci. Ještě doplním, že to budu mít v autě a určitě potřebuju mít 2 "vrstvy" baterií na sobě... já vím, to neni ani trochu dobrý řešení, jenže jinak tam ty baterky do těch boxů 106tky nenacpu :/ Čili tohle nezní špatně, ale chtěl bych to mít zakončený raději plochou hlavou, aby to nepíchalo do nějaký separační vrstvy mezi baterkama a pak se to pěkně nevyzkratovalo o spodní stranu těch vrchních. Balancery plánuju opět z důvodu nenavyšování výšky a i chlazení přilepit na ty SDIčka mezi elektrody s teplovodivou pastou pod výkonovým NPN. Balancery potom napojím asi nějakými malými očky našroubovanými na propojkách, toto bych raději nepájel...
@Pavel Jojo, to byla bráchova úvaha, ale naráží to na 2 ale: nemám toho tiga, brácha má jen stejnosměr, tak bych s tím musel někam dál a vysvětlovat tomu někomu, že to jsou baterky a co a jak chci a nechci a hlídat si každej spoj, těch propojek tam bude fakt habakuk vzhledem k tomu, že budu propojovat vždycky 3 kusy paralelně. Další ale je potom to ukostření, ale tak s tím by se asi dalo nějak popasovat snad..
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger