Stránka 3 z 3

Re: Vhodny menic/sestava .... baterie 350V

PříspěvekNapsal: čtv črc 08, 2021 8:38 pm
od tomas
vanilka píše:No a nakonec jsem skončil u Sofar Solar HYD-20KTL 3PH, který taky umí HV baterie bez komunikace a off-grid a vše s tím související.

Ten Sofar vypadá podle parametrů velmi dobře. Díky.

Re: Vhodny menic/sestava .... baterie 350V

PříspěvekNapsal: čtv črc 08, 2021 9:39 pm
od havrla
No hele bavme se o realnem soucasnem voze, k jehoz baterkam se dostaneme....

Takze ma oblibena I3.
Auto dokaze potahnout mirne nad 125kW, napeti baterie jmenovite je 355V, maximalni 400V, min cca 330V, jistene je to 350A pojistkou a 350A dokaze konzumovat. Papirove je motor pretizitelnej 125kW po dobu 30sekund,

Kdyz to mydlim po dalnici ustalenou 154km/h (vic to nejede - omezvac) papa cca 100-200A.
Nabijeni max 125A

Ta baterie jako stacionarni uloziste u baraku bude umirat nudou. :-)

Premyslim ze az to uzraje tak to sprovoznim klidne i bez panelu, nabijet budu nejlevnejsim nocnim a prez den na to budu fungovat :-)

Re: Vhodny menic/sestava .... baterie 350V

PříspěvekNapsal: pát srp 20, 2021 6:35 pm
od havrla
Ahoj
dalsi spionazni foto z profi predelavky BMW I3 baterie.
Doba prestavby 30-60 minut ;-) - to se pocita :-)

IMG_20210816_125523.jpg

IMG_20210816_142149.jpg

IMG_20210820_171750373.jpg

Re: Vhodny menic/sestava .... baterie 350V

PříspěvekNapsal: čtv říj 07, 2021 7:53 pm
od smej0191
ahoj, ako si pokročil , už máš aj vlastne úložisko i3 batérii ? zaujíma aké máš referencie na tie 1ps BMS ako to funguje v spolupráci s meničom? niečo podobne by som tiež rad moj plan je zatial Goodwe gw10t et ale s batériami z kony. diky moc za inšpiráciu