od jahodovák » stř zář 12, 2018 6:03 pm
Jo elektrokola se jim i přez proklamaci ekologie vůbec nehodí,tady jezdí jeden borec s kolem a má na něm spalovák,jet za nim je horší jak za trabanten,smrdí to,řve a ještě se motá neb jede vysoce přez povolenou rychlost.Je zajímavé že u těch čmoudů nemusí být žádné omezení.Jinak ten motor mám na kole též ale je elektronicky omezen na 250 w a pokud je přepnuto na příšlap tak i rychlost je omezena 25 km.Pokud vyjedu mimo veřejné komunikace není problém motor přepnout do uplně jiného modu a pak se dějou věci,proud je omezen při 48 voltech na 50 ampér a při použití lepší baterie je zapojena rekuperace.Brzdy skoro vůbec nepoužívám,jen v případě hrozící kolize a velmi prudkého klesání.Cykloanalist ukazuje cca 13 procent energie vrácené zpět,kolísá to hodně podle terénu ,na rovinách jen 3 procenta.Pži rekuperaci jde zpět i 20 ampér,takže běžně prodávaná baterka by šla do kytek.ještě jeden poznatek,po výměně regulátoru za sínus se zmenšila spotřeba,motor je do poloviny výkonu hodně tichej,není skoro slyšet a zvýšila se i dosažená rychlost,maximum jsem nezkoušel,nejsem sebevrah....
6,4kWp-2 krát aexpert MKS,cca 40kW LIFE A LION