Myslím, že ty baterky mají největší cenu v autě, do kterého pasují.
Zvlášť takto nové, případně pokud by si je mohl kupec proměřit.
Co já bych takto dal za jeden článek LEV50..
Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: čtv bře 23, 2023 1:51 am
radex píše:Myslím, že ty baterky mají největší cenu v autě, do kterého pasují.
Zvlášť takto nové, případně pokud by si je mohl kupec proměřit.
Co já bych takto dal za jeden článek LEV50..
PetrDubi píše:Akorát jedna poznámka, při 18s rozhodně nedosáhneš na těch tvých 80V ani když bude baterie plně nabítá, natož v průběhu vybíjení..
mwt píše:PetrDubi píše:Akorát jedna poznámka, při 18s rozhodně nedosáhneš na těch tvých 80V ani když bude baterie plně nabítá, natož v průběhu vybíjení..
Ano, to vím. Regulátor jede od 35V do 90V, tak čím víc, tím líp kvůli menšímu proudovému namáhání a vyšší maximální rychlosti přibližovadla. Ale těch 18s vychází rozumně na prostor co mám a rozměry článků v nabízených blocích. Jinak bych šel i na 22s a končil s nabíjením na těch 90V...článkům by bylo líp. Ale to tam mechanicky nedostanu.
Zeptám se tedy, zda je šance ty nabízené bloky nějak rozložit na prvočinitele a z článků poskládat jinou baterii? Zkoušel to někdo? A články to rozlepování bloku přežijí?
Nebo nevěděl by prodejce? Nezkoušel to třeba?
Mikel píše:mwt píše:No, to sice chápu, ale i ten Ali rozlišuje automotiv/ne-automotiv a pořád je tam cena jinde - o moc. Tj. má prosím někdo zkušenost s tím proč tyhle nabízené články ano a ty z Ali ne?
Abychom si rozuměli: nijak nenapadám cenu za zde nabízené baterie, jen bych rád věděl jestli má smysl je za tu cenu koupit nebo je to nabídka "jako každá jiná" a bude pro mne třeba jednodušší si tytéž články koupit nepoužité, což mi zjednoduší instalaci do toho skůtra...
To co se prodava na Ali nedosahuje ani 20% kvality clanku, ktere se pouzivaji v EV.
Clanky, ktere se pouzivaji v EV bezny smrtelnik na volnem trhu vubec nema sanci koupit.
Pokud bych mel prirovnat kvalitu baterii v EV a kvalitu na Ali k potravinam pro snazsi predstavu, tak je to stejne jako kdyz si udelate doma rizek z kureciho prsa ( baterie v EV ) nebo si v bufetu date smes uplacanou do placky z kureciho separatu ( Ali AKU )
Kamča píše:Mikel píše:mwt píše:No, to sice chápu, ale i ten Ali rozlišuje automotiv/ne-automotiv a pořád je tam cena jinde - o moc. Tj. má prosím někdo zkušenost s tím proč tyhle nabízené články ano a ty z Ali ne?
Abychom si rozuměli: nijak nenapadám cenu za zde nabízené baterie, jen bych rád věděl jestli má smysl je za tu cenu koupit nebo je to nabídka "jako každá jiná" a bude pro mne třeba jednodušší si tytéž články koupit nepoužité, což mi zjednoduší instalaci do toho skůtra...
To co se prodava na Ali nedosahuje ani 20% kvality clanku, ktere se pouzivaji v EV.
Clanky, ktere se pouzivaji v EV bezny smrtelnik na volnem trhu vubec nema sanci koupit.
Pokud bych mel prirovnat kvalitu baterii v EV a kvalitu na Ali k potravinam pro snazsi predstavu, tak je to stejne jako kdyz si udelate doma rizek z kureciho prsa ( baterie v EV ) nebo si v bufetu date smes uplacanou do placky z kureciho separatu ( Ali AKU )
Ahoj Mikeli, jak jsou natom teda tebou prodávané akku vůči těm z automotive do EV?
Mikel píše:radex píše:Myslím, že ty baterky mají největší cenu v autě, do kterého pasují.
Zvlášť takto nové, případně pokud by si je mohl kupec proměřit.
Co já bych takto dal za jeden článek LEV50..
Mozna bych mel nejaky zbytek LEV 50
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků