zasilka píše:U plánovaného maxima 9,9 kWp a střídače GoodWe ET 10 kW bych rád využíval plný výkon FVE, ať už pro nabíjení elektromobilu nebo například vaření / pečení na elektřině.
Chápu to správně, že třífázově připojený elektrický sporák s aktuálním odběrem například 6 kW si z GoodWe ET 10 vezme najednou 6 kW z více fází?
Jak to bude u elektromobilu s jednofázovou interní nabíječkou o maximálním výkonu 7,2 kW? Je GoodWe ET 10 dostatečně asynchronní, aby za slunečného dne poslal do auta prostřednictvím wallbosu 7,2 kW přes jednu fázi a ne jen 3,33 kW?
Děkuji a prosím o odbornou radu, ne názory.
Da 3,33 na fazi. Nabijecky v autech jsou ruzne. Pokud chcete, aby se auto nabijelo pouze z fve, musi se tomu prizpusobit vice faktoru. At uz ma auto nabijecku na 1,2 nebo 3f, muze se do ni pres kabel dostavat i mensi energie, nebo i zrovna vrianilni proud, jak sviti, neboli prebytky. To uz ma na starosti EVSE, neboli wallbox, napriklad i ve spolupraci s wattrouterem. Jsou i takove EVSE, ktere to umi samostatne. Dalsim faktorem je proudove omezeni baterii. Pokud se bude brat 7 kW ze dvou fazi, a jeste na dalsi mit zatez, bude to muset byt velka baterie.
Reseni tohohle problemu je vzdy indivdualni.
Ja mam tento menic a nabijim 1f 16A. Spolupracuje to s wattrouterem, tzn. nabiji se bud vynucene, nebo prebytky od 6A. Asymetrie v takovem rezimu funguje spatne, resp. bez zateze dodava do DS víceméně symetricky. Pak se mabiji az kdyz je prebtyek 6A na vsech fazich, a to je neefektivni. Ma to ale zase reseni, atd.