Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: pon srp 02, 2021 4:26 pm


K: Renault ZOE 22kWh


K: Renault ZOE 22kWh

Příspěvekod ResHacker » úte čer 01, 2021 12:23 pm

Ahoj, sháním pro maminu za rozumnou cenu řekněme do 200tis dle výbavy a stavu baterie Renault ZOE, nebo něco, co má zimní dojezd alespoň 100km a umí to rychle nabíjet z AC 3-fáze 16A. Další podmínka je pokud možno bezúdržbovost co se týče elektro, nemám moc čas se v tom hrabat :mrgreen: Díky předem za případné nabídky!
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
Uživatelský avatar
ResHacker
 
Příspěvky: 513
Registrován: stř srp 03, 2011 4:42 pm

Re: K: Renault ZOE 22kWh

Příspěvekod Tomanjan » úte čer 01, 2021 7:30 pm

Ahoj. Zoe sice neprodávám ale jen jedna malá rada na co si dát pozor. 99% co se v zahraničí prodává má baterii v nájmu od Renaultu. Je třeba si pohlídat aby byla opravdu baterie součástí prodeje. Měla by na ni být kupní smlouva přímo od Renaultu. Nebo si to případně v servisu ověřit podle VIN. Ono je tohle úřadům v CZ při dovozu auta fuk, ale pak může nastat nepěkné překvapení. Nejspíš tohle neodhalí ani Cebia nebo podobní.
Tomanjan
 
Příspěvky: 140
Registrován: stř bře 07, 2018 12:34 pm

Re: K: Renault ZOE 22kWh

Příspěvekod ResHacker » stř čer 02, 2021 7:41 am

Ahoj, to, že jsou z 99% v nájmu vím, to auto se snad původně ani jinak neprodávalo. Po nějaké době se majitel tuším mohl rozhodnout, že ji buď odkoupí a nebo si nechá nainstalovat novou a platí dál. V tom je právě to vyhledávání inzerátů strašně nepřehledný, protože téměř vše je v nájmu. Jinak díky za tip, čili si ohlídat tu kupní smlouvu, jinak nebrat, protože by si na mě mohl Renault došlápnout :)
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
Uživatelský avatar
ResHacker
 
Příspěvky: 513
Registrován: stř srp 03, 2011 4:42 pm

Re: K: Renault ZOE 22kWh

Příspěvekod casper » čtv čer 03, 2021 8:05 pm

U nás nájemní baterka nejde, prý to na dálku vypnou a nejede to.
Doporučuji se podívat na otomoto.pl, tam je mají vesměs vlastní.
Mám rok 2015 a mám tam baterku 41kWh a jsem až na pár detailů spokojený.
casper
 
Příspěvky: 52
Registrován: ned bře 20, 2016 9:40 am

Re: K: Renault ZOE 22kWh

Příspěvekod ResHacker » úte čer 08, 2021 10:05 am

Díky za tip, no cenově to tam začíná na nějakých 230ti, to vychází dost podobně jako u nás..
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
Uživatelský avatar
ResHacker
 
Příspěvky: 513
Registrován: stř srp 03, 2011 4:42 pm

Re: K: Renault ZOE 22kWh

Příspěvekod casper » úte čer 08, 2021 8:24 pm

Baterka je ohřívaná nebo chlazená přes výparník klimatizace, takže má tepelný management.

Parkuji v garáži, takže přes zimu jsem neměl problém s nabíjením. Jen je poznat že je omezeno nabíjení, když se dlouho stojí venku, pustí se nabíjeni a baterka je promrzlá.

Jinak co mi na něm vadí.
Nedá se vypnout popojíždění při čekání jak automat, musí se stát na brzdě. Zlaté el. Saxo
Nabíjecí kabel ve předu. V garáži to prostě trčí do cesty.
Auto má nedostupné funkce jako časovač nabíjení, přehrávání multimédií. Pro aktivaci se musí ročně platit asi 1200 Kč.
Co chvíli to vyhazuje nějaké servisní chyby a píše zkontrolovat pohon. Při dalším zapnutí to zase zmizí. Mám staženou v telefonu na to diagnostiku a je tam většinou ztráta komunikace a podobně.

Má to v motoru uhlíky na kotvu.
Na to jsem ještě nepřišel jak se to kontroluje a mění, to náhodou někdo neví?
casper
 
Příspěvky: 52
Registrován: ned bře 20, 2016 9:40 am

Re: K: Renault ZOE 22kWh

Příspěvekod ResHacker » stř čer 09, 2021 8:21 am

Ahoj, díky moc za reakci. To jsem se nějak nedočetl, že i ty nejstarší modely mají nějaký thermomanagement. Pokud je ale závislý na klimě, tak počítám, že bude fungovat tak max do -5°C, jelikož když testoval Bjorn 22kWh ZOE, tak jediný teplo, který údajně mohl poskytnout baterkám bylo to, který vytvoří svižnou jízdou..tam ale měl okolo -12°C.
No, mamča garáž nemá, tak předpokládám, že s konektorem problem mít nebude..
To plížení může být opruz no...ale co se dá dělat, jsou horší věci.. Já mám P106 a tam je taky dost much :D Například mi vadí, jak tu všelijak cuká, pokud se pohybuju okolo nulovýho odběru.. Je tam určitá vůle v mechanismu a ta je pak znát když se to neustále switchuje ze záběru do rekuperace.
To s tím časovačem je nepříjemný, ale pokud nabíjím z pětikolíku, tak by to měl umět ten box na kabelu spustit a popř vypnout v předem definovaném čase, ne? Ale jako nechápu, jak za něco takového si byli schopni říct další prachy.. Jak probíhá aktivace? Nějak vzdáleně? Má to auto vůbec SIM? Dokázal bych si představit, že s onou diagnostikou by to mělo jít též, ne?
Jinak ty chyby, to je zvláštní, neděje se to více lidem třeba i po kontrole motoru? Pokud ne, tak by to třeba mohly být už ty dosluhující uhlíky.. to jsem teda btw nečekal, že se tu zase setkám s uhlíkama :/ Tušíš, jakou mají životnost? Chystám se koupit auto s najetými 118tis km, tam už nejspíš budou za zenitem, ne?
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
Uživatelský avatar
ResHacker
 
Příspěvky: 513
Registrován: stř srp 03, 2011 4:42 pm


Zpět na Koupím

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

Reputation System ©'