P: Peugeot ION

Archiv ukončených inzerátů
Zamčeno
Uživatelský avatar
dracekvo
Příspěvky: 1938
Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Reputace: 155

P: Peugeot ION

Příspěvek od dracekvo »

Zatím jen zjišťuji zájem.
Měl bych výhledově na prodej elektromobil Peugeot ION bílá barva, rv 2012. Najeto skoro 90 tis km.
Na autě vše funkční. Klima, polohování zadních sedadel. K autu je nabíječka přepínatelná nabíječka 8/10A/13A/16A.
Aktuální kapacita baterie 28Ah. Vhodné k cestám okolo komínu (dojezd cca 60-70km podle trasy), nebo pro někoho, kdo si jí dá dohromady. Články jsou v různém stavu. Některé ještě relativné dobré, jiné by chtěli už vyměnit.
Foto z letošního února http://elektroforum.cz/download/file.ph ... &mode=view

Na autě jsou elektrony a zimní pneu téměř před výměnou. Přidám sadu dalších zimních pneu na dojetí.
K auto možno přikoupit plechové disky (před 3 roky nově lakované) s pěknejma zimákama za 4 tis.
Možné dokoupit diagnostiku pro mobil obdlink mx za 2 tis.

Nově vyměněný olej v převodovce. Chtělo by to ošetřit korozi držáku mlhovek. Drobnejší koroze (lyška) na nápravách. Do budoucna by to chtělo nechat nastříkat spodek a dutiny.
Nutné také navštivit servis peugeot pro výměnu podtlakové pumpy posilovače brzd. Je na to svolávací akce a výměna je bezplatná.

Snad jsem na nic nezapoměl.

Cenu vzhledem ke stavu baterie a pouze pro toto forum bych viděl na 105 tis.
Měl by někdo zájem tak do měsíce? Musím nejdříve sehnat jiné auto.
Uživatelský avatar
ResHacker
Příspěvky: 542
Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
Reputace: 21
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 1160
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: P: Peugeot ION

Příspěvek od ResHacker »

Ahoj, tak nakonec přecijen prodáváš? Sháním něco pro maminu, tam je ale podmínka rychlý AC nabíjení z 16A 3-fáze a z toho mi vychází rozumně jen ZOE (kdyby někdo o nějakým do 200tis věděl, mám zájem).. Jinak držím palce s prodejem a měj se pěkně :)
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
brin
Příspěvky: 930
Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
Reputace: 87

Re: P: Peugeot ION

Příspěvek od brin »

Hm, já právě hledám nějaký ion s mrtvou baterkou, tohle je na mě moc živý :) Chtěl bych experimentovat s výměnou baterky.
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Reputace: 514
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Peugeot ION

Příspěvek od ota »

Na to bacha. Po podstatných konstrukčních úpravách což bastl baterka určitě je, může pojišťovna odmítnout v případe škodní události odmítnout plnění.
Takový shořelý elektromobil na parkovišti podzimního nákupního centra může být škoda za několik set milionů. Jenom té škody co udělá kouř.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
Uživatelský avatar
ResHacker
Příspěvky: 542
Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
Reputace: 21
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 1160
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: P: Peugeot ION

Příspěvek od ResHacker »

To máš sice, Oto, pravdu, ale pokud brin zachová alespoň původní boxy, tak nevím, jestli by se v tom až takle někdo vrtal.. To auto mělo Li-Ionky a dá tam jiný Li-Ionky.. To by ta škoda musela být asi jak píšeš, aby to řešili až do takovýho detailu. Já jsem na tom s P106 o dost hůře, původní NiCd tam už nemám, ikdyž boxy jsou stejný..
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Reputace: 514
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: P: Peugeot ION

Příspěvek od ota »

No, Romane, vím to docela přesne. Byl jsem na jedné akci HZS kde byli i vyšetřovatelé kterých jsem se přesně na toto ptal. Stanovisko je takové že kromě nich se k takovému incidentu volá zástupce výrobce a ten dělá vše pro to aby prokázal že továrna za nic nemůže.
Protokol ve znění ...”neautorizovaná úprava podstatné konstrukční součástí automobilu...
Na základě tohoto hasiči předají protokol pojišťovně která z principu nechce platit. Odmítne pojistné plnění s tím že provozovatel má škodu nárokovat na subjektu který úpravu provedl.

Ono správně vyměnit baterku je složité.
Děláš v automotive tak to znáš. Např. elektromobilní baterka musí vydržet přetížení 24G !!!
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
Uživatelský avatar
ResHacker
Příspěvky: 542
Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
Reputace: 21
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 1160
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: P: Peugeot ION

Příspěvek od ResHacker »

No, dělám sice v automotive, ale bohužel ne na baterkách a už vůbec ne na testování přetížení a jiných fyzických requirementů. Ale smysl to dává, to neříkám, že ne. Tím pádem musím jen doufat, že mi to auto nezpůsobí nějaký průser (alespoň co se požáru týče) a takových lidí, co to mají přestavěné, je spousta..
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
brin
Příspěvky: 930
Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
Reputace: 87

Re: P: Peugeot ION

Příspěvek od brin »

Zajímavý. Takže výměna baterie = pojišťovna neplní, ale u spalováků můžete v podstatě cokoliv a nikdo neřeší, jestli to dělal autorizovaný mechanik s vyhláškou nebo ne, pokud to má technickou, tak pojišťovna plní. Hořet bude ovšem mnohem pravděpodobněji ten spalovák. To dává smysl, jojo. :lol: :lol: :lol:

Já rozumím těm argumentům, ale přijde mi to jako další argument, jak odradit lidi dělat si něco sami. Podobný jak u FVE a dnešní super nabídky firem s dotacema, musím říct, že v tomhle naprosto chápu admina.
Uživatelský avatar
ResHacker
Příspěvky: 542
Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
Reputace: 21
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 1160
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: P: Peugeot ION

Příspěvek od ResHacker »

Asi bych neřekl, že u spalováků můžeš cokoli.. Pokud způsobíš velkej průser, postup bude podle mě obdobnej. To, že dostaneš STK, je jedna věc, ale všichni (včetně pojišťováků a znalců) víme, jak to tam někdy chodí. Takže to je sice první věc, na co se pojišťovny dívají, potom ale budou v případě vyšší škody šťourat více.
A lidi se určitě nemají v autě šťourat sami, minimálně co se týče různých nehomologovaných úprav, s tím tě už i dnes leckde vyrazí, pokud na to hned přijdou.. Jen třeba mě to prostě nedá no, mám to takovou pojízdnou elektro-laboratoř, když už nemůžu mít solár tam, kde bydlím ;)
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
jan.stepanek
Příspěvky: 71
Registrován: čtv bře 19, 2020 8:57 pm
Reputace: 0

Re: P: Peugeot ION

Příspěvek od jan.stepanek »

Ahoj prodal se nakonec ten Peugeotek?
Uživatelský avatar
dracekvo
Příspěvky: 1938
Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Reputace: 155

Re: P: Peugeot ION

Příspěvek od dracekvo »

Ahoj, zůstal doma.
Úplně jsem tu na to zapomněl. Možno uzavřít.

Zamčeno